sobota 27. února 2016

Letem kosmetickým světem - novinky

Složka s novinkami zase začala být trochu přeplněná a byl čas si všechno zrekapitulovat. Protože je březen za dveřmi, je třeba se podívat, co za krásné věci nás čeká :) Dneska je to takový mix všeho možného od drogerie po parfumerii, nějaké pěkné akce a voňavé dobroty. Tak se pojďme trochu jarně naladit, protože je toho zase dost :)


Kdo by nemilovat makronky! Nejen, že jsou maximálně fotogenické, jsou i ultra dobré. A jednu takovou makronku si teď můžete pořídit i u Clinique a nepřiberete z ní ani deko, to vám slibuji :) Sweet Pots mají z jedné strany scrub a z druhé balzám na rty a seženete je v buticích Clinique za 640 Kč.



Letos neslaví narozeniny jen můj blog, ale i ikonické "jablíčko" od Nina Ricci. Nina POP je speciální edice k 10.narozeninám vůně a je oblečená do hravých a barevných puntíků. Vůně je klasická Nina Eau de toilette a speciální je její balení, kdyby to někoho třeba mátlo. Vůně je dostupná v síti parfumerií Sephora, Fann, Douglas, Marionnaud a Tesco My od února.


Jarní novinky si připravila i Estée Lauder a protože jich je více, bude jim věnovaný extra článek :) Pro vás mám zatím pozvání na jejich nákupní akce, v případě, že byste si chtěly něco pěkného taky nakoupit.

Přímo v buticích EL platí akce od 11.3 do 27.3 a k nákupu dvou produktů (ze kterých je alespoň jeden péče) získáte výběr 5 luxusních produktů i s kosmetickou taštičkou.

Během března pak proběhne i několik VIP dnů v parfumeriích, během kterých můžete využít 20% slevy a dárků k nákupu. Např. od 1.-16.3 proběhnou Jarní dny krásy v prodejnách Marionnaud.



Trpíte na akné? Je vaše pleť plná nedokonalostí a pupínků? V tom případě by vás mohl zaujmout nový make-up Derma Blend od Vichy. Make-up slibuje maximální krytí bez efektu masky, vyhlazení povrchu pleti, dlouhou výdrž a zmatnění. Dostupný bude ve 4 odstínech ve vybraných lékárnách. 




I NARS si připravil několik jarních novinek a kromě těch, o kterých jsem vám psala v posledním novinkovém článku, jsem si na první pohled zamilovala tvářenku Impassioned. Na prodejnách se už objevily testry, takže jsem si jí vyzkoušela a okamžitě se zamilovala. Tvářenka a stíny z jarní kolekce dorazí o něco později na prodejny, ale paletky tvářenek a očních stínů jsou už v prodeji.






Tak trochu s předstihem se můžete pokochat zbrusu novou vůní L´Extase Caresse de roses od Nina Ricci. V předpremiéře se objeví od 14.-27.3 v Sephoře a následně pak ve zbytku parfumerií. Vážně se těšte, protože tahle vůně se neskutečně moc povedla a voní jako jaro zalité jemnou vůní růží :)





Havlíkova Apotéka si po několikaletém výzkumu uvedla dvě nová séra. Hraběnčino sérum vyhlazuje pleť a její strukturu. Díky přírodnímu komplexu hydratačních látek zajišťuje pleti potřebnou vlhkost a chrání jí před ztrátou vody. Bělící sérum je určené pro zralou pleť trpící nadměrnou pigmentací a tvorbou pigmentových skvrn. Díky tonizující a bělící funkci sjednocuje tón pleti a zabraňuje vzniku nových skvrn.




Zoeva a její štětce jsou trochu jak šperky. Zvlášť nejnovější set štětců Rose Golden Luxury set vol.3, který je naprosto skvostný. Nová je i paletka Rose Golden Blush Palette, která obsahuje bronzer, rozjasňovač a tvářenku. Chystám pro vás podrobnější samostatný článek, takže se máte určitě na co těšit. Tyto novinky jsou v prodeji od konce února.




The Body Shop vylepšil své nejprodávanější sérum z řady Drops of youth trojitou silou rostlinných kmenových buňek. Tato řada pomáhá k hladší a mladistvější pleti a pokud jste si jí oblíbily už v minulosti, tak nezapomeňte, že i balení je inovované :)



Jestli sledujete více než jeden kosmetický blog, tak vám asi neušlo, že se značka Revlon po mnoha letech vrátila zpátky do ČR. Část sortimentu je dostupná v parfumeriích Fann a těšit se můžeme i na zastoupení v drogeriích. Zatím není ještě potvrzené v jaké síti a kdy přesně se začne prodávat, ale hned jak to budu vědět, tak vás budu určitě informovat :) V budoucnu se na několik produktů této značky můžete těšit i tady na blogu :)







Micelární voda a olej dohromady? To už není utopie, ale novinka od Garnieru. První micelárka s olejem od Garnieru chce ženám usnadnit hektický život - poskytuje pleti dokonalé vyčištění a zanechá jí svěží bez lepivého pocitu. Voda je vhodná na odstranění voděodolného make-upu, na který je jsou většinou micelárky krátké. Objevit v drogeriích by se měla každou chvílí a doporučená cena je 199 Kč.





Maybelline v březnu uvede novou řasenku Push up drama. Inovativní kartáček ve tvaru písmene U obalí každou řasu a natočí jí zvlášť, čímž docílíte dramatického push up efektu. Doporučená cena je 229 Kč.






Sally Hansen trochu vylepšila svůj top coat Miracle gel, který je určený na nezapékací manikúru. Slibuje dvojnásobný gelový efekt a jsem vážně zvědavá, jestli inovace pomohla a bude držet lépe než původní verze. Aktuálně seženete v DM drogeriích cenově výhodné duo balení top coatu a barevného laku.


Máte rády univerzální olejíček Bi-Oil? Pokud si v období od 24.2 do 22.3 koupíte jeho balení v drogeriích DM nebo na eshopech babybaby.cz nebo kupkosmetiku.cz , tak za každé prodané balení věnuje Bi-Oil 20 Kč Dermatologickému univerzitnímu nadačnímu fondu. Tyto peníze pak budou použité na výzkum rakoviny kůže.



Avon mě na Valentýna potěšil krásným balíček, který ukrýval zbrusu nové matné rtěnky True Colour Matte. Rtům propůjčí matný vzhled, ale zároveň je nemá vysušovat a pečovat o ně. Povedené je rozhodně i jejich elegantní matné balení.


Novinkový přehled zakončí jak jinak Dermacol a jeho nejnovější přírůstek do řasenkové rodiny - Angelash. Andělská sestra ďábelské Devilash slibuje okamžité natočení řas a její kartáček se na první pohled zdá celkem sympatický :)




Z přehledu novinek je to zatím všechno. Rozhodně se v březnu můžete těšit na další nálož novinek v akci a také několik krásných soutěží, které pro vás chystám. A nezapomeňte, že v květnu slavíme 5. narozeniny blogu a bude to doufám velkolepé (i pro vás :)

Dejte mi vědět, která z novinek vás zaujala nejvíce a o které třeba přemýšlíte? :)

*

34 komentářů:

  1. Ta micelárka s olejovou složkou od Garnier vypadá hodně zajímavě, tu asi budu muset zkusit. A taky mám v plánu si v blízké době konečně něco pořídit od Havlíkovy apotéky, ta značka je mi neskutečně sympatická a tím víc mě těší, že je naše, česká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta micelárka s olejem mi přijde dost podezřelá, podle mě to bude nechávat nepříjemnou mastnou vrstvu na pleti

    OdpovědětVymazat
  3. Matné rtěnky jsem si objednala, rovnou 2 odstíny a už se jich nemůžu dočkat :). Jinak z novinek mě nejvíc zaujala micelární voda s olejem od Garnieru, řasenka od Maybelline a Hraběnčino sérum.

    OdpovědětVymazat
  4. najviac micelarka :) ale mam zasobu tak na rok.

    OdpovědětVymazat
  5. Matné rtěnky od Avonu jsou vážně skvělé, už mám tři.
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tu micelárku od garnieru budu muset vyzkoušet. Sice mám v zásobě asi šest balení od všech možných výrobců, ale co :D a matnou rtěnku od avonu mám objednanou, a jsem na ní zvědavá, většinou mi jejich věci na rty moc nevyhovujou, ale tuhle rtěnku všichni kolem mě chválí.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda to je zase nálož! Super článek,díky z něj :) Zaujal mě Clinique (skoro všechny jarní novinky :D), akce u EL, tvářenky NARS a micelárka Garnier - doufám že se můžeme u tebe těšit na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  8. "Kdo by nemiloval makronky" - JÁ! :D Já teda měla makronky jednou od PAUL a vůbec mě to nezaujalo. Přišlo mi to takové bez chuti a moc sladké.. Ale fotogenické jsou - to máš pravdu :) Ale jinak nevím, co na tom všichni mají.

    Monča / Kosmetickerecenze.cz /

    OdpovědětVymazat
  9. na jarní kosmetické novinky se těším ze všeho nejvíce, jsou totiž z celého roku nejlepší a vnášejí vždy do kosmetického světa něco nového. Letos mě nejvíce berou produkty od Clinique :-)

    OdpovědětVymazat
  10. jůů to jablíčko je roztomilé.:) Garnier micelárka vypadá dobře.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce mě jednoznačně zaujaly Sweet Pots od Clinique, o kterých uvažuji už delší dobu. Kombinace scrubu a balzámu na rty se mi zdá jako super nápad, tak snad se to i osvědčí dobře :) A pak mě zaujala ještě jarní kolekce NARS, a to sice oční stín v odstínu Kari a tvářenka Impassioned. Koukala jsem na swatche a oba produkty vypadají božsky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mna v poslednej dobe najviac zaujala a potesila sprava, ze Revlon Colorstay make up ma konecne pumpicku a ze NYX bude mat v CR vlastny obchod. Len by uz konecne mohli prezradit, kedy to bude. Strazia to ako statne tajomstvo :(

    OdpovědětVymazat
  13. Tak na ten make up od Vichy mám zálusk, ale bojím se, že i ten nejsvětlejší odstín na mě bude tmavý. A olejová micelárka? Zní to dobře, počkám si na recenzi ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujala mně ta dvoufázová micelární voda Garnier, micelárky téhle značky jsem si hodně oblíbila, tak budu chtít zkusit i tuhle olejovou a líbí se mi i nové řasenky od Dermacolu a Maybelline:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám doma už pět odstínů matných rtěnek od Avonu a jsou fantastické!! Škoda, že je Avon blogerským světem podceňovaný. A tu Angelash chci taky vyzkoušet, jak takové zahnuté kartáčky budou sedět mým řasám.

    OdpovědětVymazat
  16. jsem nějak v útlumu a z tohohle všeho bych brala asi jen makronky...nicméně moc se těším na spring/summer kolekci od EL která se teď začala prodávat ve státech...doufám že přijde i knám

    OdpovědětVymazat
  17. Parádní novinky.Nejvíc se mi líbí ty řasenky.Určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  18. Strašně se mi líbí makronkový balzám, ale tolik nejsem do něj ochotná dát.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  19. to jsou zase samé krásné věci, moc se mi líbí makronka a nabídla EL

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na tu micelárku s olejem se těším:)

    OdpovědětVymazat
  21. Hodne se mi zalibila micelarni voda s olejem od garnier. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  22. Avon rtěnky mají užasné barvy, budu muset omrknout jejich novou nabídku!!

    OdpovědětVymazat
  23. Mým snem jsou štětce od Zoevy:)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc díky za tipy !!! Vybrala jsem !

    Sleduj mne také na :
    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Mám ráda řasenky Maybelline, takže jejich novinka mě zaujala. Revlon mě koc nebere, spíš se těším na Nyx.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Novinkový článek byl super jako vždy :). Něco určitě ulovím :).

    OdpovědětVymazat
  27. vyskúšala som ten vichy dermablend 3d correction a teda súhlasím že zakryje všetko, ale je na pleti dosť vidieť a odporúčam na hodne mastnú pleť, inak je taký moc suchý a na normálnu až suchú nee :) a revlon colorstay plánujem už konečne vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  28. Měla jsem vzoreček make upu od Vichy a zamilovala jsem si ho. Opravdu zakryje všechno!

    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. Tyhle novinkové články mám moc ráda - člověk si alespoň malinko udělá obrázek o tom, co na něj bude v obchodech čekat a už předem se může alespoň trošku zaměřit na to, co by se mu líbilo.

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tvářenka od Nars má opravdu nádherný, jemný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  31. ááá...mě zaujalo asi všechno..! :D

    OdpovědětVymazat
  32. mě nejvíce zaujaly ty "makronky" od clinique, vypadají božsky :) a i narozeninový flakonek niny je super, její vůně mám moc ráda a je pravda, že bych asi sama nepochopila, že je narozeninový jen flakonek a né i vůně :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky, noo tak ta micelárka nevypadá marně. Chystám se na tu řasenku od Dermacolu a moc krásně vypadá i voňavka :))

    OdpovědětVymazat
  34. Nina Ricci bodkový parfém je cute, cute, cute! Ďalej ma zaujala dvojfázová micelárka od Garnier, Sally Hansen ma láka úplne najviac a tie rúže od Avonu tiež nevyzerajú zle :-)
    Ak chceš ty i tvoje čitateľky sa môžete zapojiť do giveway na mojom blogu o hodnotné kozmetické produkty :-) Budem rada ak sa tam mrknete <3
    http://dadalajf.blogspot.sk/2016/02/my-first-giveway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)