čtvrtek 11. února 2016

Kosmetická trojka | skvělý lesk, neuvěřitelné pigmenty a pilník na nohy

Další díl kosmetické trojky a s ní takové mini recenze na tři oblíbené produkty, které zrovna aktuálně používám a chci vám o nich něco více povědět :) Mám pro vás jednu kosmetickou novinku, něco ze zahraničí, co je ale tak skvělé, že vám o tom chci říct a nakonec i něco praktického, co s příchodem teplejšího počasí jistě oceníte :)




Jednou z novinek, která byla uvedená v únoru je Pure color envy sculplting lesk od Estée Lauder s novou texturou. V této řadě najdete 13 nových odstínů v krémových a lesklých finiších, které rty opticky vytvarují a zvětší jejich tvar. Lesky na rty šly u mě v posledních pár letech spíše do pozadí a mám opravdu jen pár kousků, které jsem si oblíbila a tento v odstínu 350 Tempting melon se mezi ně také zařadil. Musím pochválit neuvěřitelně příjemnou texturu lesku, která na rtech skoro nelepí, je hydratační a na lesk i poměrně dobře držící. Není to žádná neslíbatelná rtěnka, to určitě ne, ale zase se okamžitě neotře a na rtech je i po delší době příjemný. Má jemně nasládlou ovocnou vůni, dobře tvarovaný aplikátor, kterým se dá barva pohodlně nanášet a i když je to "jen" lesk, tak dodá rtům docela solidní barvu. Plus má krásné balení a celkově musím říct, že mě nadchnul, i když lesková už nějaký čas nejsem.












Jakmile se začne oteplovat a odhodíme kozačky a uzavřené boty, bude chtít zapracovat nejen na depilaci, ale i na pedikúře :) A pokud stejně jako já bytostně nesnášíte klasické pemzy na nohy, tak vás možná potěší, že Scholl inovoval svůj elektický pilník na nohy. Nový Wet&Dry můžete použít i ve sprše/vaně a navíc nepotřebujete náhradní baterie, protože ho nabíjíte klasicky ze sítě. Předchozí verzi jsem nezkoušela, takže nemůžu srovnávat, ale tento má moc pěkný design a praktický tvar, protože se při používání dobře a pohodlně drží. Brusný váleček je hrubý, ale ne nijak brutálně, takže mě osobně vyhovuje. Mám pocit, že jsem v DMku zahlédla náhradní válečky v ještě hrubším provedení, kdyby někdo potřeboval extra hrubou verzi. Pilník má 2 rychlosti a ani při té vyšší nehrozí poranění kůže, protože při větším tlaku by se váleček zastavil. Nemám naštěstí problém s extrémně tvrdou kůží na chodidlech, takže mi pilník vyhovuje. Přijde mi fajn na pravidelné udržování chodidel, ale pokud by měl někdo hodně moc ztvrdlé kůže, tak by asi chvíli trvalo, než by jí odstranil. Doporučuji spíše pro pravidelnou údržbu, než pro nějaké brutální broušení (to nechte raději na pedikérce a pilníkem si pak doma už jen nohy průběžně obrušujte).







Velká škoda, že značka Kat von D u nás zatím není dostupná, protože zatím všechno, co jsem vyzkoušela, byla pecka. Ne jinak je tomu i v případě těchto Metal Crush lisovaných pigmentů v odstínu Iggy. Očními stíny je snad ani nejde nazývat, protože to by pro ně byla urážka :) Barva je tak neuvěřitelně intenzivní a sytá, že z toho bolí oči. Pigment má máslovou konzistenci a snadno se s ním pracuje a dá se postupně vrstvit nebo použít namokro, čímž se jeho intenzita ještě zvětší. Stejnou barvu, jakou vidíte v balení dokážete snadno nanést na víčko a stejně intenzivní zůstane po celý den. Opravdu neuvěřitelná výdrž a i když barva možná pro někoho působí nenositelně, tak v kombinaci se světle zelenou (šedou, hnědou, zlatou) vypadá fakt peckově! Dost přemýšlím, že bych si z Ameriky přivezla další odstín, ale potřebovala bych si je osahat a prohlédnout sama osobně. Pokud máte možnost si nechat něco z americké Sephory dovézt a chcete opravdu intenzivní a dlouhodržící stíny (ehm pigmenty), tak tohle vřele doporučuju :)








Máte s některým z těchto produktů zkušenost? Kdybyste měly vybrat 3 věci, které aktuálně často používáte, jaké by to byly? :)

23 komentářů:

  1. Krásné fotky!! Omg a ty stíny, slintám, jsou božskééé!

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě by to byl asi transparentní pudr NYC, micelární voda Lirene, a můj svatý grál řasenka od Max Factor 2000 calorie Dramatic Volume, žádná jiná řasenka mi neudělá takové řasy jako tahle, pro mě je bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s řasenkou, vyzkoušeno dost,ale nejlepší je MF. Na moje rasy je nejlepší!

      Vymazat
  3. Kat von D kosmetiku musím nutně vyzkoušet, všechno vypadá skvěle. :) a lesky už taky moc nepoužívám, ale hodí se mít doma alespoň pár kvalitních, které občas použiju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten stín/pigment vypadá skvěle, kdyby se u nás prodávala Kat von D tak asi brzo přijdu na buben :D. Já v poslední době jedu Rimmel Match Perfection 010, Zoeva Mixed Metals paletku a UD Rapture tvářenku :).

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou často používám novou rtěnku Lipfinity od Max Factor, Mary-Lou manizer a Desert od The Balm :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta nabíječka na ten scholl je taková, ta co to nabíjí přes přístroj, že nikam nestrkáš kabel? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty stíny jsou úžasné!!
    Jinak všechno různě střídám, tak že 3 aktuálně nejpoužívanější produkty určit ani nedokážu. :D

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, ten lesk mě láká. aktuálně používám nejvíc čokoládu tf ,cc clinigue a řasenku grandios.

    OdpovědětVymazat
  9. ten odstín lesku vypadá dobře :) a na pilník na nohy už si brousím zuby nějaký ten pátek, nejpozději k svátku si jej konečně musím pořídit :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Já teď v poslední době objevila rtěnky od Rimmel Moisture renew ve fialovém obalu a zamilovala se do odstínu Vintage Pink a Picadilly Pink :) dál bych jmenovala 123 perfect CC cream od Burjois a pak, jak ty říkáš, "obočovka" Brow artist od Loreálu, obojí teď zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  11. neoplatí sa ani nič kupovať, ale radšej počkať :) lebo vždy sa výmýšla niečo nové a lepšie :D a tie lisované pigmenty vyzerajú peckovo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí odstín toho lesku od Estée Lauder:-) Ale nejvíc mně nadchla inovovaná verze pilníku na nohy Scholl, která je nabíjená klasicky ze sítě a je určená i pro použití ve sprše, teď skoro nelituji, že jsem si zatím nepořídila tu klasickou verzi a raději bych investovala do této:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta Kat von D teda je, škoda, že u nás nejde koupit... Třeba se jednou dožijeme :)

    OdpovědětVymazat
  14. Scholl pilník jsme kupovali mamce k narozkám :) Já jsem si teď hodně oblíbila tělové mléko od Nivei Happy Time a parfémek Luck :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten lesk vypadá moc dobře a pilník bych taky ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  16. Tři věci jo? No takže nehty momentálně zachraňuju pomocí CND RescueRXx a je to bomba. Obličej čistím mořskou houbou a jako noční oční krém jsem si oblíbila kofeinový od Dulcia.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná barva stínů! Já bych nejvíc chtěla vyzkoušet linky Kat von D, škoda že u nás nejdou sehnat :(

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám zkušenost s tím pilníkem od Schollu, ale v té "baterkové" verzi. Je super, paty mám obroušené za chvilku a hezky do hladka :)

    OdpovědětVymazat
  19. Pokud někdo pojedete na dovolenou do Madridu nebo Barcelony tak se stavte v Sephore. Od minulého léta si tu muzem koupit Kat von D:-)

    OdpovědětVymazat
  20. aaach, ty stíny jsou úúžasnýýý a ještě jméno Iggy <3 nejradši bych brala všechno od Kat vod D.
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  21. Lesk vypada pekne ale ten stin v tak nadhernem odstinu a takova pekna pigmentace.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  22. Ten kartáček!!! Nemívám velké problémy se ztvrdlou kůží na nohách, ale semtam je péče potřeba prostě. A na sucho, to není nic pro mě... Za to tohle!!! Ach ano, konečně!!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)