pátek 12. února 2016

Koho ráda sleduji na YOUTUBE

Krásné páteční ráno. Řekla jsem si, že by to před víkendem chtělo nějakou oddechovku a tak jsem připravila článek, který jsem chtěla vydat už delší dobu. Týká se mých oblíbených youtube kanálů, které sleduji, které mě baví a inspirují. Vybrala jsem převážně ty zahraniční, protože těch českých sleduji pravidelně jen několik a nečekaně se věnují hlavně kosmetice :) Snažila jsem se je rozdělit do několika kategorií a budu strašně moc ráda, když se se mnou podělíte o vaše oblíbené youtube kanály, které sledujete a třeba tak díky vám objevím někoho zajímavého :)

Ještě poslední poznámka, youtube kanálů sleduji saozřejmě o mnoho více, ale snažila jsem se vybrat ty nej a ty, které sleduji nejčastěji :)


HUDBA




Začnu hudbou, kterou miluju a bez které nemůžu být. Sluchátka mám na uších několik hodin denně a neustále mě baví objevovat nové kapely i interprety. Mojí absolutní láska je kanál Majestic Casual, který je nekonečný zdroj skvělé hudby, kterou miluju. Nedokážu definovat styl hudby, které tam najdete, ale poslechněte si tři pecky, které teď sjíždím od rána do večera :) KLIK - KLIK - KLIK






Druhým oblíbeným hudebním kanálem je ten od Disclosure. Bratrské duo, které se spojilo s nejedním zajímavým a světovým interpretem bude i o víkendu i v Praze a já se už nemůžu dočkat, až si je poslechnu live! Moje oblíbené songy:


Latch ft.Sam Smith - KLIK

Holding on ft.Gregory Smith - KLIK

Omen ft.Sam Smith - KLIK





Posledním hudebním kanálem, který mám ráda a ráda bych vám ho doporučila je od Wilkinson :)




ZÁBAVA




Je nutné Ellen DeGeneres vůbec představovat? Její The Ellen show je fenomén a návyková záležitost. Nejednou mě Ellen rozbrečela smíchy, ale i dojetím, protože je proslulá i svou charitativní činností a rozdáváním štědrých dárků.






Barta Bakera a jeho parodie na známé videoklipy možná znáte. Některé jsou povedené a vtipné, jiné trochu přes čáru, ale sem tam si nějaké pro pobavení ráda pustím a pobavím se :)









Kdybych měla jmenovat jen jednoho youtubera, kterému MUSÍTE dát odběr, bude to Casey Neistat. Pochybuju, že jste neviděli jeho video, jak se na snowboardu prohání ulicemi New Yorku, které obletělo svět třikrát tam a zpátky. Casey má podle mě ty nejlepší vlogy na světě a má je dokonale sestříhané, ozvučené a originálně provedené. Každý den se těším na jeho další dobrodružství a protože Casey také hodně cestuje, jeho vlogy jsou stále atraktivní, zajímavé a originální. Doporučuji začít jeho videe Draw my life, kde se dozvíte o jeho životním příběhu, který může být pro spoustu lidí inspirující. Díky Caseymu jsem přestala sledovat spoustu youtuberů, u kterých jsem zjistila, že mě strašně nebaví a nudí mě se dokola dívat na to, jak snídají, chodí natáčet do studia videa o ničem a mají plnou pusu řečí o tom, jak si plní sny, protože je youtube živí. Casey podle mě opravdu žije svůj život a jako osoba je pro mě neskutečně zajímavý a opravdový.






Glozell Green je tak trochu přírodní úkaz. Objevila jsem jí díky kamarádům a můžu vám říct, že jsem se dlouho tak nepobavila. Glozell je přehnaná, teatrální a neuvěřitelně vtipná. Občas vážně nevím, kdy to hraje a kdy je to realita :) Doporučuju začít její cinnamon challenge a půjdou vám oči kolem!




BEAUTY




Jaclyn Hill patří určitě mezi ty největší beauty youtuberky světa. Je trochu jiná, někdy ulítlá a taky vtipná a proto mě baví. A když vám o něčem řekne, že to dělá wawawooom, tak vy víte, že to prostě potřebujete vyzkoušet :)







Zoellu asi není třeba komentovat a představovat :) Jestli jí někdo z vás nezná, tak asi o youtube scéně nic neví. Nedávno překročila hranici 10 miliónů odběratelů a je bezesporu největší youtube star v Anglii. Má i svou řadu kosmetiky a v odběrech by asi neměla chybět žádnému kosmetickému nadšenci. Její doporučení ale beru dost s rezervou a přijde mi, že to s tou placenou reklamou občas už přehání, ale líbí se mi vizuálně jak její blog, tak i to, jak videa natáčí a někdy člověku prostě stačí se dívat na hezké věci :)






Z anglických youtuberek patří Fleur DeForce mezi mé velice oblíbené. Líbí se mi, že si jede pořád svůj styl a je pořád nezmalovaná a decentní. Baví mě její oblíbenci měsíce i různé hauly a často mě inspiruje k rozšíření mého kosmetického wishlistu. Jestli Zoele už moc nevěřím, co se doporučení produktů týče, tak Fleur pořád věřím a přijde více upřímná a opravdová.






Emily Noel jsem na chuť přicházela trochu delší dobu a pořád nemůžu říct, že by mi byla 100% sympatická a její projev byl pro mě atraktivní, ale baví mě její články s novinkami a různé hauly z drogerií. Líbí se mi, že vidím často novinky v akci a o mnoho dříve, než u jiných youtuberek a taky se mi líbí, že Emily není přehnaně teatrální, jako jiné její kolegyně.








Alix z kanálu I Covet Thee je naprostým opakem všech ukřičených a přehnaně vykonturovaných beauty královem youtube. Je příjemná, decentní a má kultivovaný projev. Líbí se mi zpracování jejích videí i ona samotná.







Lisu Eldridge také asi není potřeba představovat. Vizážistka hvězd to dotáhla až na kreativní ředitelku Lancome, který podle mě dost pozvedla a vzájemná spolupráce jim svědčí. Miluju její akcent i to, jak líčí druhé. Je v tom něco magického a strašně mě baví se na to dívat :)






Jeffree Star je živel a asi ne každý jeho vzhled zkousne. Těžko ho definovat nebo škatulkovat, ale pro mě je to skvělá show. Jeff je teatrální, přehnaný, ale taky ukrutně vtipný. U některých tutoriálů máte pocit, že se mu jednorožec vyzvracel na obličej, který hraje několika odstíny flitrů, ale já ho prostě žeru. Má i svou velice úspěšnou řadu ulítlých barev na rty, které můžete vidět u nejedné youtuberky.




Meg jsem objevila spíše náhodou, když jsem se proklikávala různými videi. Nezaujme asi davy lidí a působí až trochu plaše, ale její projev je velice příjemný a baví mě jí sledovat.







Nikkie je živel a díky ní si teď všichni po celém světě kupují Nivea balzám po holení, protože je podle ní skvělý jako podkladová báze pod make-up. Nikkie je občas přehnaně nalíčená a je to přesně ten typ youtuberky, co miluje tunu korektoru pod očima a rozjasňovač v silné vrstvě, jež vám vypaluje oči z důlků, ale i tak mě strašně baví. Díky ní chci vyzkoušet spoustu novýh kosmetických produktů a mám ráda její smysl pro humor.






Shanon sleduji dlouho a bohužel po letech sledování musím říct, že mě už nebaví tolik a hlavně mě neuvěřitelně iritují ty její dlouhé drápy. Dívám se hlavně na videa s novinkami nebo třeba swatchi nějakých produktů. Plus teda miluju její akcent, protože je neskutečný a strašně se mi líbí. Možná až si trochu opiluje nehty, tak mě bude bavit zase o něco víc :)






Tati je pro mě taková beauty máma. Není to taková ta střelená a přehnaná youtuberka, ale i tak dokáže být vtipná. Zkouší kosmetiku všech cenových kategorií a často všechno ukazuje názorně. Baví mě většina jejích videí a díky ní chci také často něco nového vyzkoušet. Jako jedné z mála jí opravdu důvěřuji, protože vím, že se nebojí kritizovat klidně i super drahou kosmetiku.






Wayne Goss je jedním z mála mužů, na které se dívám. Není asi taky nutné ho nějak více představovat a myslím, že ho spousta z vás zná. Líbí se mi, že často ukazuje novinky v akci, má různé tutorialy a videa nejsou přehnané dlouhá. Občas je sice trochu zvláštní se dívat na to, jak si chlap nanáší make-up nebo si konturuje nos, ale vedle Jeffa je všechno vlastně úplně normální :)









LIFESTYLE & DIY





Jednou z mála "domácích" produkcí je kanál a hlavně Instagram @ananasbarb , která se zaměřuje hlavně na lifestyle, design a celkově prostě všechny krásné věci, co můžete mít ve svém bytě. Každou její fotku na Instagramu hltám a myslím, že by si zasloužila rozhodně více fanoušků i odběratelů. Na youtube je sice čerstvě, ale myslím, že až se rozjede, bude to pěkná podívaná.








Hayley Williams se zaměřuje hlavne na různá DIY nebo oblíbené life hacks a i když je její cílovka podle mě o mnoho mladší než já, stejně mě baví a ráda jí sleduju :)









Leaf TV je asi můj úplně nejoblíbenější lifestylový kanál na youtube. Kdybych někdy natáčela videa, chtěla bych, aby vypadaly přesně takhle. Všechno je vkusné, krásné na pohled, jednoduché a funkční. Na kanále najdete od různých snadných receptů, po tipy na dekorace až po DIY. Vřele doporučiji!








Ann Le patří také mezi DIY divy a její návody a nápady už jsou trochu vyšší level, než jak si vyrobit voňavou svíčku z voskovek :)





Claire Marshall má na svém kanále takovou všehochuť od beauty po fashion nebo vlogy. Přijde mi neuvěřitelně krásná a zajímavá a její tvorba mě prostě něčím přitahuje a líbí se mi.







Jennifer z kanálu JENerationDIY potěší všechny, co rádi tvoří a mají rádi líbivá DIY. Já sama mám ráda, když jsou podobné tvořivé kanály připravované s vkusem a autorka vám neukazuje jak vyrobit nějakou hovadinu z ruliček od toaleťáku, jestli mi rozumíte.






Samantha Maria dříve známá jako Beauty crush je také z těch, na které se ráda dívám. Samantha je podle mě neuvěřitelně krásná, zajímavá a inspirující. Její youtube je taky taková všehochuť, na kterou se ráda dívám :)




36 komentářů:

  1. Bomba clanek :-) Pro me tuna nove inspirace, uz vim, co budu delat cely vikend v posteli s chripkou. Dik

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek!!! spousta mě toho zaujala, takže už vím, co budu dneska dělat :-) Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Já u Youtube trávím docela hodně času, a sleduju spíše ty kosmetické kanaly :). Jaclyn mám ráda, je taková bláznivá, ale zároveň sympatická. Ještě mě hodně baví Beauty with Emily Fox, Camilla Frederikke, Jamie Paige Beauty, ReadySetGlamour, Melissa Alatorre a Teni Panosian :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tati naprosto zbožňuju. Taky jsem se nově začala dívat na Nicole Guerriero, která mi přijde docela vtipná a ty návody na líčení miluju - i když tunu korektoru úplně ne, ale holt je to Amerika. A u Nikkie Tutorials se někdy směju i nahlas, jak mě baví :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Některé beauty youtubery sleduji taky, ale spoustu jich vůbec neznám, takže díky za tipy!

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Normálně vůbec nekomentuji, ale tímhle článkem jsi mě nesmírně inspirovala koho dalšího na youtube sledovat, děkuji a klidně zařaď víc takových článků, máš super blog :-) Bára

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní výběr! Zase jsem objevila díky tobě spoustu zajímavých youtuberů. Díky.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ze zmíněných znám jen Zoellu, jinak teda pro mě samé nové tváře :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda teď si mě pivedla ke sledování několika nových youtube kanálů, díky za tipy:)

    OdpovědětVymazat
  10. Aaaww, děkuji moc! Čtu si článek jako každý jiný a najednou tam vidím sebe! Opravdu děkuji, jdu další video natáčet dnes, tak snad se bude líbít! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zoelliny videa jsem měla docela ráda, ale vždycky byla strašně afektovaná, takže jsem na každé nekoukala. Teď přemýšlím, že ji odsubscribnu úplně, už ji nevěřím ani nos mezi očima, a s tou afektovaností to taky úplně nevyhrává..

    Z uvedených mám moc ráda Samanthu Mariu a HeyClaire, a subscribe má ode mě i Meg Says a Lisa Eldridge, občas kouknu na Fleur, Tati a Wayna, a Caseyho video jsem teda žádné neviděla, ale znám ho z videí Klossy.

    Určitě kouknu na Leaf, vypadají moc zajímavě. Já mám nejradši asi youtuberky - Estée Lalonde, Anna Akana, Michelle Phan, Ingrid Nilsen, Klossy, LaMadelynn, Rachel Aust a CutiPieMarzia. A docela ráda mám Carly Cristman, Evelina, My Pale Skin. :)

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Téměř všechny beauty youtuberky znám :) ale nesleduju každou. Za sebe bych tam ještě zařadila Ingrid Nilsen, tu sleduju tak nějak ze zvyku, i když její viděla už nejsou vyloženě beauty.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je příjemná změna, díky za tipy, určitě se podívám!

    OdpovědětVymazat
  14. jéje, super článek! hodně toho máme společného, ale jsem moc ráda hlavně za hudební a zábavní inspirace :))
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Trochu mě překvapilo, že jsi nezařadila Estee Lalonde, kterou já osobně zbožňuju. Jinak super článek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tohle je skvělé. Poznám jen Zoellu. Jdu je všechny omrknout a třeba se mi také zalíbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji, alespoň jsme opět o něco "chytřejší". Přidala jsem si asi tři vlogy, které mě zaujaly, tak uvidíme, jak si povedou :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Barb: nemáš vůbec zač :) My děkujeme za kadodenní inspiraci :)

    VeronikaD: Essie mám samozřejmě moc ráda, ale mluvila jsem o ní už několikrát a nechtěla jsem se opakovat :) Sleduji strašně moc youtube kanálů a chtěla jsem udělat takový spíš výběr a zmínit jména, které jsem třeba nikdy v minulosti nezmiňovala :)

    A všem moc díky za ohlasy! Jsem ráda, že se vám článek líbí a inspiroval vás k tomu objevit třeba někoho nového :)

    OdpovědětVymazat
  19. Některé kanály sleduji taky, ale ten zbytek neznám a rozhodně moc ráda poznám, takže velké díky za inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělé, právě jsem hledala nějaké tipy na nové youtubery :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Claire Marshall a Samanthu Mariu taky sleduju (mimo jiných) a vážně mě tyhle dvě baví, stejně tak Fleur :) Jinak mám taky ráda Nicole Guerierro, ta je takový americký živel :)

    OdpovědětVymazat
  22. neviem prečo, ale mňa zahraniční youtuberi a youtuberky nebavia :) jedine sledujem inthefrow, na tú sa dokážem pozerať, ale inak len zo SR a ČR :))

    OdpovědětVymazat
  23. Jaclyn jsem taky měla hodně ráda. Ale pak jsem se jednoho krásného dne rozhodla podívat se na její snapchat a měla jsem dost. Její neustálé stěžování si a válení se bylo k nevydržení. Nicole Guerierro je mnohem lepší a navíc má mastnou plěť na rozdíl od vyschlé Jaclyn. Taky mě dost začala iritovat Nikkie, jako ona má úžasný talent, ale přijde mi dost falešná.

    Poslední dobou jsem si oblíbila kanály Tarababyz, která kupuje snad všechnu kosmetiku co kde vyjde, LustreLux a Desi Perkins. A z hudby mě baví Conor Maynard, dělá sice hlavně covery ale má skvělý hlas.

    OdpovědětVymazat
  24. dobrá inspirace...já koukám jen na beauty videa tak je možná čas vyzkoušet i něco jinýho

    OdpovědětVymazat
  25. Ty jo :-)...tak to jsem youtube "břídil" :-))....tak 70% vubec neznam ;-). Dekuji moc za inspiraci. Krasny clanek

    OdpovědětVymazat
  26. Tyjo, takových tipů! některé znám a na některé se určitě podívám :). Já sleduji hodně i španělské či francouzské youtuberky, mají taky moc krásná videa :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  27. skvělý článek, hodně toho neznám, takže díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  28. Zoella mě právě úplně přestala bavit

    OdpovědětVymazat
  29. Těch je hrozně moc :-)
    Wayne je klasika, sleduju, ale fakt je divné, když se chlap líčí..
    pak občas sleduju Shannon, Essie a Annu
    Pravidelně sleduju Lukáše B.

    OdpovědětVymazat
  30. Díky za tip.Někoho jsem si už přidala.

    OdpovědětVymazat
  31. Já sleduji spíše české youtuberky a to hlavně shopaholic nicol, líbí se mi jak je vtipná, občas Petru, nebo Týnuš T. a pak takový místní... ještě mě to sledování moc nebere... Z tvých zmíněných znám akorát Zoellu.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Já sleduji pravidelně české youtubery, ze zahraničních mám ráda Zoellu a Carli Bybel :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Já Jeffreeyho miluju :D Hned jak jsem ho viděla, tak jsem se do něj zbláznila. Je to jedinej cizinec ukterýho vydržím celý video, protože to jak perlí za to prostě stojí :D

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Glozell znám od doby, co s ní oběhlo celý internet video o tom, jak snědla lžíci skořice :D mám ráda tyhle afektované typy, protože se u nich člověk fakt pobaví :D Ale jinak se musím přiznat, že jsem nikd nepochopila, proč je Zoella takový hit a všichni ytb ji tak milují :D Je hezká, působí příjemně, ale pro mě je prostě nějak nezajímavá :D

    OdpovědětVymazat
  35. Super článek :) Přiznám se, že sleduji jen české bloger(k)y. To, co mě zaujalo, byla hudba, protože máme stejný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  36. jsem snad jedinej člověk na planetě, kterej nemá rád Caseyho... nebo ne, že bych ho neměla ráda... ale ty videa mi nepřijdou zas tak uplně boží :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)