čtvrtek 4. února 2016

Gwen Stefani x Urban Decay | first impressions

Od tohoto týdne seženete pokračování kolekce Gwen Stefani a Urban Decay. Paletku očních stínů tak dopňuje řada rtěnek s konturkami, set na obočí a paletka tvářenek. Na tu jsem se z celé kolaborace těšila snad úplně nejvíc :) A protože mi chodí stále hodně dotazů, které se této kolekce týkají a vám se zjevně hodně líbí, tak jsem připravila svoje první dojmy z jejich používání :) Nemůžu samozřejmě produkty hodnotit z nějakého dlouhodobějšího pohledu, ale kdybych vám tento článek připravila až třeba po měsíci používání, byl by vám už asi k ničemu a kolekce by byla vyprodaná :)


Celou kolekci seženete ve vybraných Sephorách nebo přes eshop www.urbandecay.cz


Celá kolekce je povedená svým vzhledem, což se mi líbilo už u paletky stínů. Černo-zlatý geometrický vzor je moc pěkný a produkty od zbytku stálé kolekce pěkně odlišuje.



Set na obočí (980 Kč)

Super rozkošná maličkatá krabička v sobě skrývá dvě patra - první se stíny a voskem a druhé s pidi aplikátory. Ty jsou mimochodem vážně sladké a prostě ňuňu, jiný výraz mě nenapadá :) Kdybych měla doma panenky, dala bych jim tyhle aplikátory do jejich mini koupelny! Na každodenní používání to není, ale pokud chce někdo nosit set s sebou v kosmetické taštičce nebo na cesty, tak se vždycky nějaký ten štěteček nebo pinzeta hodí. Oba stíny na obočí mají studený podtón, což mám u produktů tohoto typu ráda a preferuji to. Na první pohled jsou si barvy hodně podobné a barevný rozdíl je opravdu jen decentní. Na obočí je mezi sebou nerozeznám, ale na druhou stranu je super, že člověk alespoň obě barvy vypotřebuje a nestane se, že mu v paletce zbyde třeba jeden příliš světlý nebo naopak moc tmavý stín. Pudry by měly být barevně co nejvíce univerzální, ale byly navržené přesně pro Gwen, takže jestli se vaše obočí od toho jejího nějak výrazně liší, budete mít asi problém :) Haha, já jsem zase vtipná, já vím :) Vosk na obočí žádnou barvu naopak nemá a když si obočí pěkně stínem vykreslíte, tak si ho rovnou i zafixujete. Balení je pěkně kompaktní a maličké, stíny mají dobrou pigmentaci a na obočí dobře drží.




Dole: oba odstíny z paletky na obočí a konturovací tužka na rty


Tužka na rty - Ex -girlfriend (580 Kč)

Konturky jsou k dostání v 5 barevných variantách a barevně samozřejmě ladí se rtěnkami z kolekce. Ex-girlfriend je tělová růžová, která vypadá přesně jako moje barva rtů, jen o něco tmavší. Vzhledem k mé oblíbené škále barev na rty je tohle perfektní odstín. Tužka jde použít i samotná na celé rty, kde poměrně dobře drží. Má matný finiš, je krásně měkká a snadno se nanáší.







Paletka tvářenek (1350 Kč)

Na tvářenkovou paletku jsem se těšila nejvíc! Obsahuje tvřenky, rozjasňovače a bronzer. Barevně je hodně teplá a i když se na první pohled zdají některé odstíny dost podobné, není to tak. Cherry a Easy jsou typické "tvářenkové" odstíny a Angel je krásný zlatavý rozjasňovač. Přesně takové barvy rozjasňovačů mám nejraději a myslím, že mé pletí lichotí nejvíce. Lo-fi mě jako jediná asi tolik neuchvátila, protože je to matná bronzová barva, která má ale dost teplý nádech a já mám raději studené odstíny bronzerů/konturovacích pudrů. Hush mi barevně trochu připomíná Coralistu od Benefitu a OC má v sobě neuvěřitelně zajímavý odlesk. Snažila jsem se to na fotkách zachytit, ale myslím, že se mi to moc nepodařilo. Rozhodně ho chce vyzkoušet, abyste pochopily, co myslím :) Všechny odstíny jsou jinak výborně pigmentované, takže mějte při nanášení lehkou ruku a barvu nanášejte postupně. Maličko práší, ale jsou opravdu jemně namleté a krásně se s nimi pracuje. Výdrž UD slibuje okolo 8 hodin, s čímž můžu souhlasit a řekla bych, že u některých odstínů je to i maličko déle. Paletka celkově sedne asi spíše světlejším typům pleti a je vidět, že si jí Gwen chtěla co nejvíce přizpůsobit k obrazu svému :)






CHERRY - studená světle růžová

EASY - tmavá růžová se zlatým odleskem

ANGEL - tělová šampaňská

LO-FI - matná střední bronzová

HUSH - broskvovo-tělová se zlatavým odleskem

OC - jemná korálová s růžovým odleskem



Dole zleva: Angel - Easy - Cherry



Dole zleva: OC - Hush - Lo-fi 



Dole: na prstu úplně vlevo jsem se snažila zachytit odlesk OC, ale není bohužel tak dobře patrný



Z celé kolekce je pro mě jednoznačný favorit tvářenková paletka. Věděla jsem od první chvíle, že si sedneme a jen se mi to po vyzkoušení potvrdilo :) Hodně se mluví i o rtěnkách z této kolekce, ale ty jsem bohužel nezkoušela a odstínově je většina spíše divočejších, takže nic úplně pro mě :)


Určitě mi dejte vědět, jaké favority z této kolekce máte vy a jestli se některé třeba i chystáte vyzkoušet :)


*

52 komentářů:

  1. Já bych nutně potřebovala tu paletku tvářenek. Bohužel Vánoce už byly a do narozenin daleko, takže asi nic nebude :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádhera. Líbí se mi obaly, ale i náplň. Nejvíc ze všeho by se mi líbila ta tvářenková paletka,je radost se na ni jen dívat. Ten set na obočí se zdá taky povedený, ale dát skoro tisícovku za setík na obočí je pro mě dost, ještě když momentálně používám jen tužku UMA asi za 50 Kč :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kolekce se mi moc líbí, má nádherné obaly a i obsah vypadá velice zajímave. Od UD jsem si nedavno poridila svou první paletku, takže zkouším a testuji. Konkrétne tedy Naked 2. Je to muj první kousek z dražší kosmetiky.

    Monika / kosmetickerecenze.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ta paletka se mi líbí, ale asi bych ji nevyužila, přijde mi tak nějak na jedno brdo :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mě než tvářenky zaujala ta samotná paletka očních stínů :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se kolekce líbí jako celek, ale asi z ní nic konkrétního nepotřebuju. Možná některá ze rtěnek by se ale u mě hezky vyjímala! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle kolekce mě nijak zvlášť nezaujala ale když teď koukám na ten setík na obočí tak ten vypadá fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám zálusk na rtěnku z téhle kolekce , ale paletka na obočí vypadá taky moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mna by potesil niektory z ruzov, ale nemam v plane nic kupit :)

    OdpovědětVymazat
  10. ten setík na obočí vypadá hezky,ale i ty tvářenky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  11. Diky za recenzi, ja se taky nejvic tesila na tvarenkovou paletku...odstiny jsou vazne moc pekne a urcite na kazdodenni noseni ;) jen mam porad dilema, jestli jeste nepockat na Love Flush od Too Faced..

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se nejvíc líbí paletka tvářenek.

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to skvěle, jen na mě to budou asi moc teplé odstíny :/

    OdpovědětVymazat
  14. Tvářenky vypadají barevně krásně, ale mám radši matné

    OdpovědětVymazat
  15. Tvářenky mají krásné barvy, ale nelíbí se mi ten lesk.

    OdpovědětVymazat
  16. Přiznám se, že tato kolekce od Gwen se mi do vkusu moc netrefila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna na rúže som sa tešila, ale všetko je krásne :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jednou jsem měla typově podobnou paletku na úpravu obočí, ale já s tím prostě asi neumím a stále jsem věrná tužce. Mám barvené vlasy na zrzavou, ale moje obočí je takové spíš do šeda, tak si kupuji hnědé tužky na obočí abych to trochu ujednotila a zesvětlila k barvě vlasů.

    OdpovědětVymazat
  19. paletka vypada supr, idealka na unorovy narozeninovy darek pro moji mamcu.

    OdpovědětVymazat
  20. krásne produkty :) všetky by som brala :D

    OdpovědětVymazat
  21. Kolekce je krásná, nejvíce se mi líbí ten set na obočí a ta paletka tvářenek by také stála za hřích ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem si koupila rtěnku, odstín Wonderland :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych nutně potřebovala všechno :D Aspoň pro dobrej pocit haha.

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Och, ta tvářenková paletka je teda něco 😍
    misscukrik(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ta paletka tvářenek vypadá nádherně, jak provedením, tak odstíny:-)

    OdpovědětVymazat
  26. krásná kolekce, líbí se mi všechno, jejvíce mě ovšem též zaujala ta tvářenková paletka :)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc se mi líbí obaly , zajímalo by mě jak by mi sela ta paletka na obočí

    OdpovědětVymazat
  28. Ten set na obočí asi potřebuji :D halfarova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ten set na obočí vypadá moc hezky.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Teda ty tvářenky vypadají nádherně,strašně se mi líbí i paletka očních stínů. A obaly taky super :)peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Paletka se mi líbí hodně a včera jsem viděla ty rtěnky u Lou, zmiňovala je ve videu a pochvalovala si je a barvy se mi líbily.

    OdpovědětVymazat
  32. Líbí se mi sada na obočí a tvářenky úplně mooooc :)

    OdpovědětVymazat
  33. Mně kolekce moc nezaujala, mám raději pestřejší a studenější barvičky. Ale obaly jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  34. Obal paletky očních stínů se mi moc nelíbí, ale ten od stínů na obočí je naprosto perfektní. I odstíny tvářenek vypadají krásně! ;-)
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ta tvářenková paletka je opravdu úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  36. Jejda...proč je to všechno tak drahé?!...to mě mučí :D

    OdpovědětVymazat
  37. Produkty vypadaji skvele, hlavne tvarenkova paletka :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ta paletka tvářenek vypadá krásně, no ale to asi všechno tady. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Krásne produkty, škoda len že na SK nemáme Sephoru, aspoň ma nemá čo mrzieť.

    OdpovědětVymazat
  40. Já mám jen paletku stínů a jsem s ní moc spokojená. Chtěla jsem i tvářenky, ale asi by na mě byly dost světlé. Taky jsem uvažovala o ex-girlfriend rtěnce, jenže ta je všude vyprodaná :).

    OdpovědětVymazat
  41. Nemám slov... Urban Decay má krásné obaly, krásné stíny. Paletku tvářenek bych ráda měla doma ve sbírečce... No uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  42. Tak mě tentokrát nezaujalo nic z této kolekce. Možná v Sephoře mrknu na rtěnky...pokud to stihnu :). Ale jinak mě tahle limitka nechala úplně chladnou.

    OdpovědětVymazat
  43. hodně se mi líbí obaly, ale z produktů bych vyzkoušela asi jen tu paletku na obočí.

    OdpovědětVymazat
  44. Celá kolekce vypadá krásně, ale zaujala mě hlavně ta paletka na obočí :)

    OdpovědětVymazat
  45. Neodolala jsem a poridila si paletku na obočí - bože, to je tak roztomilý :))

    OdpovědětVymazat
  46. Paletka tvářenek mě velmi láká :)

    OdpovědětVymazat
  47. Mě se od Gwen nejvíce líbí paletka očních stínů

    OdpovědětVymazat
  48. je krásná, ale jsem matná holka, tudíž nic pro mě :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)