úterý 9. února 2016

GlamGlow Supermud | maska roku?

Jsou produkty, u kterých mám chuť napsat jen tři věty a tou poslední bude "kupte si to" :) Respektive kupte si tuhle masku, pokud máte smíšenou-mastnou pleť, bojujete s pupínky, rozšířenými póry, černými tečkami, kožními problémy po holení nebo zarůstajícími vousy (haha). Pro všechny z vás, které máte pleť suchou, neproblematickou nebo nemáte v plánu utratit za pleťovou masku čtyřmístnou částku, to dneska bohužel asi nebude.


GlamGlow Supermud clearing treatment (34g) - koupíte například v parfumerii Sephora za cca 1400 Kč

Tahle kráska byl dárek od Lou a Áji a patří jim za to velký dík, protože bych jinak její nákup asi odkládala. Částka za ní se zdá celkem astronomická, ale na druhou stranu když člověk pocítí její účinky a vidí, že to opravdu něco dělá, tak nemusí pak litovat peněz, které do ní vloží. Vím, že až dodělám tohle balení, půjdu si pro další a rozhodně jí chci zařadit do své pravidelné pečující rutiny. Možná si říkáte, jak dlouho vlastně taková maska vydrží? Výrobce uvádí, že pokud masku nanášíte na celý obličej, tak je na 17 použití. To se možná jeví jako nízké číslo, ale je to spíše jen orientační a když si to přepočítáte, tak to není tak hrozné. Při používání jednou týdně (což mě osobně stačí) by maska takto vydržela cca na 4,5 měsíce používání. Jelikož jí používám jen lokálně, tak jí dávám klidně i 6-8 měsíců (možná i víc, uvidíme). Množství masky v kelímku, které máte níže vyfocené je aktuální stav (začala jsem masku používat na začátku prosince a používám jí 1x týdně). Moc toho neubylo a i když s maskou nijak neplýtvám a nedávám jí v centimetrové vrstvě, tak si myslím, že jí nebudu mít hned vyplácanou. Celý proces, jak maska vypadá "před" a "po" jsem vám nafotila níže. 


Maska jak vidíte má tmavě šedou barvu a konzistence není ani vyloženě tekutá, ale ani to není takové to tuhé bahýnko. Nabírám jí vždycky speciální špachtlí na pleťové masky, abych do ní nesahala a nanáším jí na problematické části obličeje. Masku nedávám plošně na celý obličej, protože mi to přijde zbytečné a některé části obličeje bych maskou zbytečně "vysušovala". Dávám jí na nos, okolní části tváří, kde mám rozšířené póry a pak na bradu. Tohle jsou mé problémové části obličeje, kde se tvoří pupínky, černé tečky a prostě takové ty nepříjemné záležitosti :)


Jediné negativum, které jsem na maska našla, je její vůně. Cítím z ní bahno smíchané s trochou eukalyptu, což není zrovna moje oblíbená ingredience, ale vzhledem k jejím účinkům jí tohle mínus odpouštím a jsem ochotná trochu toho senzorického diskomfortu vydržet :)


Povídání o všech látkách, které maska obsahuje a vysvětlení rolí jednotlivých složek





Teď přijde ta nechutná část :) Pokud máte slabý žaludek, tak na to asi raději nekoukejte, protože chápu, že rozšířené póry nejsou asi mňamka pro všechny. Snažila jsem se vám přiblížit, jak maska vypadá hned po nanesení a pak po několika minutách působení. Její účinky považuji za natolik jedinečné, že jsem vám to prostě musela nafotit a u jiné masky jsem se s podobným efektem zatím nesetkala :) Masku nanesete v rovnoměrné vrstvě na obličej a necháte zaschnout. Výrobce doporučuje nechat působit od 5 -20 minut, pro mě je ideálních tak 10. Pak už cítím, že pleť docela nepříjemně pne a musím masku smýt. Jakmile maska zaschne, začnou se dít nechutné věci :) Naskytne se vám pohled na vaše póry, ze kterých je "vytažen" maz. Jakmile masku opláchnete a přejedete si po pleti, zjistíte, že je neuvěřitelně jemná a hladká. Póry jsou viditelně menší a při pravidelném používání nebojujete s tolika černými tečkami. Mám opravdu pocit, že mi maska póry vyčistí a něco dělá (viditelně). I když nikdy nejde říct, že jakmile se čímkoliv na světě natřete, vaše kožní problémy se vyřeší a už nikdy se vám na tváři neobjeví pupínek, tak můžu objektivně říct, že se stav mé pleti viditelně zlepšil a pupínky se objevují méně. Po použití musím vždy pleť natřít krémem, protože maličko pne, ale mám to tak s většinou jílových masek. Pleť ale není nijak zarudlá, podrážděná nebo něco podobného.




Můj verdikt? Tahle maska je drahá jako prase, ale maximálně funguje! Zatím jsem neměla takhle účinnou masku a i když mám několik svých oblíbených pleťových masek, tak na mastnou pleť a její typické problémy je tato zatím bezkonkurenčně nejlepší. Vidím a cítím, že s pletí něco dělá a proměna je to rozhodně k lepšímu. Rozhodně jí můžu doporučit všem s problematickou pletí (samozřejmě se tu nebavíme o nějakých závažných kožních problémech, které musí řešit dermatolog) a kterým není líto investovat větší sumu peněz do pleťové masky. Asi bude fajn před případným nákupem vyzkoušet vzoreček, jestli vám maska sedne (a nebo sjet recenze vašich oblíbených blogerek/youtuberek :)

Jsem z masky vážně nadšená a za sebe jí můžu rozhodně doporučit. Určitě tu o ní neslyšíte naposledy a tohle není rozhodně moje poslední balení. Za mě zatím asi nejlepší maska na smíšenou-mastnou pleť, co jsem měla možnost vyzkoušet.

Tak jen doufám, že jsem vás po ránu neznechutila svýma pórama, ale fotka byla pořízená v nejlepším přesvědčení a za účelem šíření kosmetické osvěty, tak mi to kdyžtak promiňte :) A dejte mi vědět, jestli máte s maskami GlamGlow osobní zkušenost, jak se vám líbí a celkově prostě co vy a pleťové masky :)

37 komentářů:

  1. Mám pleť trochu suchsiu, no trápi ma akné a póry... ale ozaj je draha ta maska a u nás opäť nedostupná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, až na tu cenu vypadá skvěle! Já chci nejprve zainvestovat do "čistícího gelu" - nevím přesný název, je to tuba a pumpičkou, jako mycí gel z této bílé řady a do masky půjdu určitě také :)!

    OdpovědětVymazat
  3. mala som ju moznost mat a wau skoda len tej ceny ale to co slubuje splnila a predcila moje ocakavania
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  4. ak môžem odporučiť za seba lacnejšiu a pre mňa účinnú masku na vytiahnutie mastnoty z pórov je to Himalaya Herbals Neem Mask ... predávajú ju v každej drogérii a stojí pár šupov :) masky striedam a skúšam, ale táto bude so mnou už navždy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám pleť celkom suchú, ale rozšírené póry ma trápia tiež, myslím, že by sa uplatnila aj u mňa. Len tá cena, tááá cena!!! :´(
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Tak presne takuto masku by som potrebovala. Ale ta cena :( Mozem sa opytat, ake su tvoje oblubene "drogerkove" cistiace ilove masky? Dakujem.

    OdpovědětVymazat
  7. Také se ji chystám vyzkoušet. Zkus jilovou masku od Sephory, s moji pleti děla uplně to stejne, také maz viditelne vytahuje.

    OdpovědětVymazat
  8. O masce jsem uz slysela hodne chvaly, jsem rada, ze i tobe se libi ;) jj ta cena, ale tak jednou vyzkouset, proc ne...planujes zkusit jeste i nejake jine produkty od glamglow? treba tu hydratacni modrou nebo ted jsem videla fialovou, uvnitr je stribrna slupovaci maska...taky to vypadalo dobre ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Sewerka: tuhle masku jsem v minulosti měla a bohužel se účinek nedá s touto vůbec srovnávat :(

    Skalinky: v současné době bohužel žádné oblíbené z drogerie nemám. Můžeš mrknout na tento článek, kde jsem o svých oblíbených maskách psala - http://ordinarylife-my.blogspot.com/2015/10/oblibene-pletove-masky-jedna-vychytavka.html

    Kačka: díky za tip :)

    Monika Macounova: od GlamGlow jsem kdysi měla tu černou (byla myslím úplně první), ale ta mi přišla k ničemu a bez jakéhokoliv efektu. Hydratační jsem také měla ve vzorku a taky mě nijak nezaujala :) Tahle je první, u které jsem pocítila, že něco dělá :) Tu fialovou jsem viděla u jedné youtuberky a vypadá to sice zajímavě, ale nemám ráda slupovací masky, takže ani do té bych nešla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Uuuu 1.400,- tak to je palba :-) Póry nechutné nejsou a rozhodně mě nepohoršují :-) Já jsem používala masku Himalaya herbals a také takto vytahovala mastnotu a to samé mi dělá pravý jíl. Mám teď klasický zelený i růžový a oba takto póry čistí. Glam by mě sice zajímala ale taková suma za masku je prostě šílená.

    OdpovědětVymazat
  11. Uh,tak tá vyzerá riadne dobre. Už dlho som zo žiadnej masky, ktorú som vyskúšala nepadla na zadok, takže by sa zišlo vyskúšať opäť niečo nové :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ta cena je dost vysoká.Nevím jestli bych jí za tu cenu koupila,ale hlavně,že účinkuje.

    OdpovědětVymazat
  13. Černá Glamglow mi taky nic nedělala a byly to vyhozené peníze, tahle bílá je ale fakt o něčem jiném a funguje naprosto skvěle. :) A teď jsem našla hodně podobnou masku od Himalaya, stojí asi 80Kč a teda musím říct, že za tu cenu mě dost překvapila a funguje báječně!
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. Mám na ni naprosto stejný názor jako ty. Je úžasná, dokonalá, nejlepší... Ta cena je sice nehorázná, ale ten efekt za to opravdu stojí, s mojí mastnou problematickou pletí dělá zázraky... Doteď jsem měla za to že Mask of Magnaminty nic nepřekoná, ale tohle je prostě nepopsatelný... Sice mě zpočátku na pleti štípala a to dost nepříjemně, ale po pěti minutách to odeznělo a ta pleť potom... jako miminko :-) Za mě velké ANO a tento týden si ji koupím další balení.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak přesně tohle by moje pleť ocenila, ale moje peněženka už podstatně méně. Ale třeba do budoucna se prásknu přes kapsu, protože by mně doopravdy lákala:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta cena je teda obří :D ale hooodně mě to láká. Přesně takovou masku bych potřebovala!
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle by bylo přesně pro ségru, já mám pleť suchou a bez problémů :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerá super, ale asi yb som od nej toľko neinvestovala... radšej si niečo vyrobím doma (:
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  19. Super, ale zatím jsem nedospěla k tomu, abych utratila tolik peněz za masku :).

    OdpovědětVymazat
  20. mě tahle maska láká už nějaký ten pátek, vždy na ni slyším jen chválu, ale je mě líto "vyhodit" takou částku za "obyčejnou" masku. Jsou chvíle, kdy si v tomhle připadám až schizofrenická, jedno já křičí kup si ji konečně a druhé jestli jsem se zbláznila, takhle chtít utrácet :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá dobře, ale za tu cenu bych si ji nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  22. Maska vypadá dobře, ale je teda na mě moc drahá, možná až nebudu vědět co s penězi, tak si jí koupím :) nejraději používám masky od Freemana nebo z Avonu z řady Planet Spa.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to ráda čtu, ja ji mam v zasobě a zanedlouho na mi dojde :) Koupila jsem si ji samozrejme díky recenzi od Aji. Tvoje recenze je žáky super, jsem ráda za takove podrobné info a jestli o mi u tebe ještě uslyšíme je jedině dobře, budu zvedava jestli i po dlouhodobějším užívaní budeš stále spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tohle jsem nechtěla vidět, ta cena je prostě moc. Nejlíp kdyby se dalo koupit nějaké minibalení na zkoušku, aby člověk viděl jak to funguje zrovna na něm...

    OdpovědětVymazat
  25. Já zase scháním nějakou masku na suchou pleť, která ji krásně hydratuje. Zatím mám odzkoušeny skoro všechny masky od značky Freeman, ale chtěla bych něco ještě o chlup lepšího.

    OdpovědětVymazat
  26. Nedávno jsem si koupila masku Sebo Végétal od Yves rocher, a podle těch obrázků se mi efekt zdá dost podobný. Po zaschnutí taky vytáhne maz z pórů a po jejím pravidelném používání mám pleť takovou hladší a hezčí, tak tip pro ty, kteří si třeba tuhle masku nemůžou dolit :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Mám velkou radost, že jsi s maskou spokojená! Já ji naprosto miluju a už smutně koukám na dno 2.balení. Používám ji i lokálně na pupínky přes noc. Pro mne je tato maska objev století a peněz za ni mi rozhodně líto není. Když si člověk spočítá, kolik stojí ošetření mastné pleti v kosmetické salónu, cena masky mi nepřipadá až tak vysoká na XY použití.

    OdpovědětVymazat
  28. Myslím, že veľmi podobná je maska od Frais Monde. Je v nej výťažok zo syričitého prameňa a tiež má podobnú farbu aj konzistenciu. Rovnako ako ty, aj ja som ju používal najmä na problematické časti (nos, brada, čelo) a krásne mi to vždy vytiahlo čierne bodky, stiahlo póry a zmatnilo. Takže ak niekto hľadá podobnú no lacnejšiu alternatívu, odporúčam FM :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
  29. neznechutila, ale navnadila jsi mě koupit si ji, už dlouho po ní pokukuju a zkouším všemožné masky :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá fakt dobře, asi se poohlédnu po nějakém vzorku nebo miniatuře

    OdpovědětVymazat
  31. koukám po ní už dlouho, ale vzhledem k její ceně jsem měla strach si pořídit. takže moc děkuji za recenzi. to bude něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mě se tato maska hodně zamlouvá, ale její koupi si chci pořádně rozmyslet.

    OdpovědětVymazat
  33. Což o to, vyzkoušela bych ji, ale vzhledem k množství je GG vážně drahá. To těch 1400 dám radši do paletky, která vydrží pár let :)

    OdpovědětVymazat
  34. Nooo hned bych ji vyzkoušela, ale za tu cenu bych ted potřebovala parfem :)

    OdpovědětVymazat
  35. Taky používám tu od Himalaya Herbals a je vážně skvělá, mám už asi páté balení. Jen teď v zimě maličko vysušuje, ale jinak dělá taky ty "tmavé tečky" když uschne :). A v kombinaci s peelingem ze stejné řady je to úplná paráda :)

    OdpovědětVymazat
  36. No jako vypada hodne dobre, ale ta cena az tak dobra neni, skoda.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  37. Po této masce toužím už hrozně dlouho, jenže ta cena... Ale úplně jsi mě nakopla a půjdu si jí koupit. Za fotky se vůbec neomlouvej, ba naopak - úplně super když to můžu vidět, co to dělá s pórama :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)