pátek 5. února 2016

Dermacol slaví 50 let | akce - oslava - premiéra

Značka Dermacol slaví letos již neuvěřitelné 50.narozeniny a to je samozřejmě důvod k oslavě! U této příležitosti uspořádala tiskovou konferenci v Národním divadle, které se symbolicky stalo i dějištěm jejich nejnovější reklamy. Oslavy kulatých narozenin budou veliké a zapojit se do nich můžete i vy. Ve hře je 50 diamantových prstenů a všechny podrobnosti i soutěži najdete ZDE. Pojďte se se mnou podívat, jak celá akce vypadala a co nás čekalo ještě po zbytek dne :)



Celou akci moderovala krásná Lucie Borhyová



Během tiskovky nás Dermacol přenesl i trochu do minulosti ke zrodu značky. Možná víte, že značka vznikla spojením dvou umění - odborníci z Ústavu lékařské kosmetiky a Filmového studia Barrandov položili základy asi nejznámějšímu produktu, kterým je extrémně krycí Make-up cover. Díky tomu prorazil Dermacol až do Hollywoodu a jen v roce 2015 se tohoto make-upu prodalo přes 1 218 000 kusů!


Manželé Komárovi, kterým firma Dermacol patří



Na tiskovku dorazily i ambasadorky a tváře značky - Judit Bárdos, Taťána Kuchařová a Zdeňka Žádníková



Největší novinkou je momentálně řada parfémů. K dostání je celkem 13 verzí - dámské a unisexové vůně, které je možné mezi sebou míchat a vytvořit si tak svou unikátní a jedinečnou vůni. 




Signature vůní celé řady parfémů se stala verze Magnolia & Passion fruit, která se od ostatních odlišuje růžovou stužkou



V prodejnách Dermacol budete moci vůně vyzkoušet trochu netradičním způsobem. Designér Bořek Šípek totiž navrhl tyto vonné skleněné květy, které stačí nadzvednout a k vůni si přičichnout. Každá vůně má i svůj specifický motiv a zdobení, které jí doplňuje.






Lady Dermacol paní Olga Knoblochová, která stála u zrodu Dermacolu. Málokdo by tipoval, že věkem překročila osmdesátku, protože vypadá skvěle a je neuvěřitelně elegantní a věčně usměvavá.



Každé narozeniny si žádají pořádný narozeninový dort :)





Po tiskové konferenci následovala večeře v restauraci Čestr, která byla jedním slovem geniální! Poprvé v životě jsem ochutnala tatarák a nikdy bych nevěřila, že zatoužím po tom, dát si ještě někdy další! S manželem se tam musíme rozhodně někdy vrátit na večeři, protože bylo jídlo i obsluha na jedničku s hvězdičkou.





Celý den jsme pak zakončili ve Státní Opeře na baletním představení Labutího jezera. Splnil se mi tak můj dlouholetý sen se na toto představení podívat. Byla to vážně úchvatná podívaná a dokonalá tečka za celým dnem.




Ráda bych tímto ještě jednou chtěla poděkovat Dermacolu, že jsem měla tu čest být na akci pozvaná. A do další padesátky mu přeji hodně nápadů na nové kosmetické produkty a spokojené zákazníky po celém světě :)

44 komentářů:

  1. Paní Olga Knoblochová je neuvěřitelně sympatická a moc jí úspěch značky přeju. Jen tak dál do další padesátky.

    OdpovědětVymazat
  2. Borhyjka vypadá v té růžové dost uměle, ale Lady Dermacol přeju všechno nejlepší a aby oslavila ještě minimálně další padesátku, Dermacol moc miluju :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dermacol mam rada, jejich báze, sprchace a linky.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadalo to uzasne. Super, ze se Dermacolu dari a dal se rozviji. Ty vune v tech kvetinkovych ozdobach jsou krasne. Na to jsem zvedava.

    OdpovědětVymazat
  5. Jee to musela být super akce! Dermacol mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelá foto-reportáž, musela to byť parádna akcia..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za pěknou reportáž z akce. Labutí jezero mám hrozně ráda, v divadle jsem na něm byla zatím pouze jednou. Sice si ho občas pouštím na youtube, ale divadlo je divadlo.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Právě jsem dokoukala video u Péti, kde paní ředitelka o parfémech mluvila. A moc mě zaujal ten jejich koncept, jak lze k vůním přičichnout, je to takový originální. Krásnej dort :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja dufam, ze Dermacol urobi tento rok nejaku akciu napr. ze sa niektore ich vyrobky budu predavat za symbolicke ceny alebo urobia nejake specialne edicie atd., aby si ich vyrocie uzili vsetci ich zakaznici.

    OdpovědětVymazat
  10. na Labutím jezeře jsem byla už kdysi dávno se školou. Je pravda, že zážitek to byl dokonalý a rozhodně bych si ho někdy ráda zopakovala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám značku Dermacol moc ráda a paní Olga? Taky bych chtěla umět stárnout s takovou noblesou jako ona, je moc sympatická.

    OdpovědětVymazat
  12. To je hezké, že se ti splnil sen! :) Celá akce vypadá moc krásně i na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  13. hezka reportaz, snad sis ji uzila se vsim vsudy😊

    OdpovědětVymazat
  14. Lucka Borhyová vypadá fakt skvěle. Paní Knoblochová opět také velmi noblesní, sympatická dáma :)

    OdpovědětVymazat
  15. Paní Knoblochová je úžasná dáma, několikrát jsem se s ní setkala a taky bych chtěla jednou být takhle vitální. Parfémy vypadají zajímavě, jen obal se mi moc nelíbí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Wau to muselo byť super :)) a za ten tatarak ta obdivujem, ja sa vždy zmôžem iba na topeničky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý článek a krásnná akce, určitě sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  18. Paní Knoblochová vypadá na svůj věk naprosto skvěle:-) A Dermacolu přeji spousty dalších nápadů na úžasnou kosmetiku a samozřejmě spousty a spousty spokojených zákaznic:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Muselo to tam byť nádherné, skvelý článok!
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  20. To musel být krásný den a to nemluvím o tom večerním zakončení v Opeře.

    OdpovědětVymazat
  21. Jako 14 letá jsem se šíleně styděla za pihy. Kosmetička poradila mojí mámě, ať mi koupí krycí make-up samozřejmě od Dermacolu... psal se rok 1979. Ten make-up stál kolem 20 Kčs.

    Díky Dermacolu jsem netrpěla komplexem... tolik : )

    No a od té doby používám make-up téměř každý den.... ale převážně high end značky. Ale ten Cover od Dermacolu mám doma a používám jako korektor.

    OdpovědětVymazat
  22. Dermacol je jedna ze značek, která má na mém toaletním stolku největší zastoupení, a proto jim taktéž přeji hodně spokojených zákazníků do dalších let! Toto je jedna z akcí, kterou vám zúčastněným blogerkám přeji i závidím najednou. Muselo to být úžasné a nebudu se tajit, že bych byla na větvi hlavně z Labutího jezera! Parfémy si určitě zajdu očuchat, mám na něj dokonce teďka 1+1 akci, tak se možná nechám zlákat.. Když bude ten Valentýn :))

    Měj se hezky!
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  23. Pane jo, akce úžasná, do Chesteru taky musím někdy nutně zavítat.. A složení toho hlavního parfému zní mnoho zajímavěji než jak vypadají ty flakonky, budu si jí muset jít ocichat :)
    misscukrik(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem moc zvědavá na parfémy, toužím po nějakém novém, který by mě naprosto nadchl a tohle by mohlo být ono... Musel to být úžasný den a já děkuji za možnost tam díky Tobě taky trochu být ;). D*

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to muselo stát opravdu za to! Dermacol mám velmi ráda a také ji ráda doporučuji. No a vůně... I já bych je ráda ovoněla, snad bude brzy příležitost. Zdraví Denisa

    OdpovědětVymazat
  26. jsem strašně zvědavá na ty jejich vůně! hrozně zajímavý nápad je podle mě udělat "vonné sklenice" :-)

    OdpovědětVymazat
  27. To musela být příjemná akce, těším se, až očichám ty nové parfémy :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádhera Rendy! Úplně ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  29. Vůně určitě půjdu očichat :)

    OdpovědětVymazat
  30. to musela být skvělá akce :) dermacolu přeji další úspěšnou padesátku

    OdpovědětVymazat
  31. škoda, že se nedostanu k tomu, abych vyzkoušela jejich vůně! to musel být skvělý den :)

    OdpovědětVymazat
  32. Netušila jsem, že Dermacol dělá i vůně. Určitě půjdu očuchat ;-)

    OdpovědětVymazat
  33. Je úžasný kolik toho značka dokázala a kam se posunula. Navíc má k sobě i příběh, to mám ráda. A i když Dermacol není z mých nejoblíbenějších značek tak jim moc fandím

    OdpovědětVymazat
  34. Jsem zvedava hlavne na ty vune. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  35. Lucce B to moc sluší, co se týče Dermacolu dříve jsem tuto značku neměla ráda, ale to se změnilo s matnými lipstainy a brzy si pořídím i linky na oči :) je to velmi dobrá značka a ve slevách se vyplatí

    OdpovědětVymazat
  36. Vypadá to nádherně a na ty parfémy se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  37. Akce vypadá skvěle a na parfémy jsem zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
  38. Já tedy Dermacol moc nevyhledávám, ale tatarák, ten bych mohla jíst každý den :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)