středa 3. února 2016

Beauty box | Look Fantastic

Už hodně dlouho jsem si nepořídila žádný beauty box a začátkem ledna jsem to trochu změnila. V rámci svých kosmetických předsevzetí chci letos zkoušet více nových a ne tolik známých značek, abych si stále rožšiřovala obzory a poznávala nové věci. A právě z toho důvodu jsem se rozhodla, že si na zkoušku objednám beauty box ze stránek Look Fantastic. Na těchto stránkách koupíte kromě neuvěřitelného množství kosmetiky právě i zmiňovaný beauty box. Nemůžu zatím celý systém nijak hodnotit, protože tohle byla má teprve první objednávka, ale z toho co jsem vypozorovala, tak se boxy mění každý měsíc. Vy předem samozřejmě nevíte, co si objednáváte, ale můžete se podívat ZDE na obsahy předchozích boxů a zhodnotit, jestli se vám složení značek a množství produktů v boxu líbí :)





Box jsem objednávala někdy v polovině ledna a dorazil mi teď v pondělí. Dodání trvalo tedy zhruba dva týdny (poštovné je zdarma, což je super). Kosmetika dorazila zabalená do pěkného a bytelného papírového boxu, takže pro něj určitě najdu využití i potom. Vnitřek byl klasicky vystlaný takovou tou vystýlkou připomínající papírové harmoniky a obalený hedvábným papírem. Uvnitř byl i kromě produktů magazín, ve kterém najdete jak popis všech věcí, které v boxu jsou, tak i doporučení, jak je správně používat. Plus bylo toto vydání zaměření na detox, takže uvnitř jsou i nějaké recepty na smoothie, něco s jógou a třeba i to, jak vám dlouho vydrží vaše kosmetika. Což si myslím, že je fajn a užitečné. Prostě si uděláte takový detox samy pro sebe a u toho prodělá detox i vaše kosmetická taštička :)


A teď co box obsahoval:


Nuxe Nucellence Detox (15ml)

Kebelo The Ultimate hair detox šampon (50ml)

Dr Lancer The Method polish (14g)







Shimmer shadow BelláPierre (2,35g)

Darphin Azahar cleansing micella water (50ml)

Kebelo conditioner (50ml)




Složení boxu se mi líbí a těším se na vyzkoušení nových značek. Žádný z těchto produktů jsem neměla možnost vyzkoušet někdy v minulosti, takže to bude jedna velká premiéra :)




Pokud si koupíte jeden box, cena je 15 liber. V případě, že si objednáte předplatné, je cena o něco výhodnější (viz.tabulka níže). Aktuálně je v prodeji něco jako valentýnská/zamilovaná verze (KLIK) a přemýšlím, jestli si box zase objednat :)




Moje první vydání se mi celkem líbí a i když nemůžu říct, že by mě obsah posadil na zadek, tak mám chuť si objednat i další vydání. Uvidíme, jak si box povede, protože nemůžu posoudit jeho předchozí verze. Každopádně je super to, že když si něco oblíbím nebo zamiluju, můžu si to na Look Fantastic rovnou objednat a nemusím složitě hledat, kde produkt prodávají.

Box bych doporučila asi spíše těm z vás, které baví objevovat nové značky kosmetiky a ne těm, co chtějí za málo peněz hodně muziky. Je sice avizováno, že obsah boxu vyjde v přepočtu na 50 liber, ale podle mě je hloupost si ho objednávat jen proto, že je to výhodná koupě. Na to podle mě dojely i české krabičky krásy, které podlehly tlaku českých spotřebitelů a do krabiček pak už cpali cokoliv, jen co má velké balení a v lidech vzbudí falešný dojem, že si kupují za pár korun hodně věcí. Takhle to určitě neberte a nepřepočítávejte, jestli jedna tuba vyjde na libru nebo deset. Berte to tak, že si objednáte nějaké překvapení, co vás potěší a ještě u toho vyzkoušíte značky, na které byste v našich obchodech většinou jen těžko narazily :)

Takže já si jdu dát peeling, umýt si vlasy a pak se namazat a moje večerní rutina se teď na pár dní či týdnů zase maličko zpestří :)

Co vy a krabičky krásy? Objednáváte si ještě nějaké? Líbí se vám tato a přemýšlely jste, že si jí třeba někdy objednáte? :)

58 komentářů:

  1. Nad beauty boxy jsem párkrát přemýšlela, ale nechci objednávat nic, co by mi nesedělo, a musela bych vymýšlet, komu to dát, abych to nakonec nevyhodila.. Boxy s jídlem mám o něco radši, teď přemýšlím nad Zající v krabici, abych vyzkoušela zdravé jídlo, na které bych při nákupech normálně nenarazila nebo ho nezkusila :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Joo tyhle boxiky nejsou spatny, skoda, ze se to musi vzdycky objednavat tak slozite (myslim, ze zahranici). Urcite je ale super, ze takhle clovek muze vyzkouset hodne ruznych produktu aniz by si musel kupovat cela baleni. Libilo by se mi, kdyby tady bylo neco jako ipsy bag nebo boxycharm, hlavne s produkty, ktere jsou dostupne treba jen v USA. Pac ty si clovek jen tak neobjedna :(

    OdpovědětVymazat
  3. já se u těch boxů vždycky hrozně bojím, že budu zklamaná :(

    OdpovědětVymazat
  4. Máš asi chybku v nadpisu ;)
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. velmi zaujimavy box a hlavne vsetky znacky nie poznane Ok Nuxe ale inac perfektne
    Nuxe Nucellence Detox by som chcela vyskusat budem musiet spravit prieskum v SR lekarnach :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to som rada, ze som aj tentokrat odolala. Tento bb som mala asi trikrat, ale potom sa mi zdalo zlozenie coraz prapodivnejsie, sledujem pravidelne kazdy mesiac na inych zahranicnych blogoch, ale nijak ma nenadchyna. V zaciatkoch byvalo zlozenie boxu ovela lakavejsie.
    Z tohto by ma potesila akurat micelarka Darphin.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoooj,

    no to je paráda, to je krásnej článek =o)
    Já krabičky krásy můžu. Objednávala jsem klasický boxy, když to byl boom, ale postupně to stálo za prd, tak jsem objednávat přestala a pak jsem ani nevěděla, že to skončilo...

    Krabičku LF sleduju občas na zahraničních blozích a upřímně teď jsi mi s tou valentýnskou verzí docela nalomila :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to teda moc pěkně..přemýslííím.. škoda, že už u nás nejsou nějaké boxy s kosmetikou nebo o něčem víte co by se chystalo? :o) Líbily by se mi boxíky s dekorativkou...

    OdpovědětVymazat
  9. Ja na kozmeticke boxy moc nie som. Vacsinou by ma potesili max 2 veci z celeho obsahu.

    OdpovědětVymazat
  10. O tomto boxu slyším popravdě poprvé a zaujal mě :). Hlavně se mi i líbí, jak popisuješ ty boxy na konci článku

    OdpovědětVymazat
  11. Několikrát jsem nad beauty boxy uvažovala, ale nikdy jsem si žádný neobjednala.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ja by som bola sklamaná, akosi viac by som experimentovala v dekoratívke ako v pleťovej kozmetike :)

    OdpovědětVymazat
  13. mě se to moc líbí je škoda ,že už u nás nejsou

    OdpovědětVymazat
  14. Mě by se spíš líbil box s dekorativkou, u péče nerada moc experimentuju. Už dlouho obdivuju americký Boxycharm, jeden z nejlepších boxů tohoto typu

    OdpovědětVymazat
  15. České boxy mě vůbec nezaujaly, jednou jsem objednala missha box a byla jsem dost zklamaná.. a boxy z ciziny mi zas přijdou dost drahé, na to že kupuji zajíce v pytli a nevím, jestli se mi věci v nich budou líbit.. a v značkách jsem asi poměrně konzervativní a zkoušet úplně nové na vlastní pěst mě moc neláká.. to samozřejmě neplatí, když někde zaslechnu nebo si přečtu nějaké doporučení, to mi pak objednávat nevadí - takhle jsem třeba objevila Pixi tonikum a je perfektní..:)
    missckrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Kosmetické krabičky jsem milovala, ale už krabičkuju jen s jídlem.

    OdpovědětVymazat
  17. Uz jsem tenhle blog zaznamenala, docela lakave, asi vyzkousim;)

    OdpovědětVymazat
  18. České kosmetické boxy mě vůbec nezaujaly, nezkusila jsem ani jeden. V lednu jsem objednávala z lookfantastic a hodně ve mně hlodalo, jestli nemám zkusit i beauty box. Neobjednala jsem a vlastně si spíš radši objednám něco na základě recenzí a taky trochu tuším, co by mi mohlo vyhovovat. Péči o pleť jsem totiž vybrušovala roky a nerada bych to pokazila nějakým novým (byť třeba olíbeným) výrobkem

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím, že zahraničním beauty boxům se nemůže nic rovnat. Měla jsem šanci vidět několik z nich (třeba Ipsy, Glossybox, Birchbox) a všechny byly naprosto bez chybičky. Navíc se to cenově rozhodně víc vyplatí. Je rozdíl vrazit do boxu 200-300 u nás, kde se tře bída s nouzí, a 200-300 do zahraničního, u kterého můžeš vyzkoušet něco nového a můžeš si z něčeho na ten zadek sednout. Osobně jsem z tohohle vydání zvědavá na všechno, protože všechno vypadá moc zajímavě. Určitě uvažuji o tom, že bych si Lookfantastic box někdy pořídila, stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
  20. já jsem krabičkám krásy nepodlehla, i když mě někdy hodně lákaly/lákají. Ale přijde mě, že s nimi bych si pak nasyslila hodně kosmetických výrobků a měla problém s využitím všech a pak by mi to jen stárlo, i když bych to chtěla vyzkoušet, tak by nebyl prostor pro to, vypotřebovat poctivě všechno

    OdpovědětVymazat
  21. Měla jsem box dvakrát a kdyby byly finance, tak rozhodně objednávám častěji. I když asi ne pravidelně, protože stejně jako ty naše krabičky, se to tady pořád opakuje. Třeba úplně ten samý šampon jsem měla v krabičce také, asi půl roku zpátky a Nuxe tam je snad každý měsíc. Ale jednou za čas je to super a taky ho určitě ještě někdy objednám.

    OdpovědětVymazat
  22. Boxíky mě lákají, nikdy není na škodu si rozšířit obzory a vyzkoušet něco nového, ale současně je to taková sázka do loterie, že člověk zaplatí vlastně jen za to překvapení a pak zjistí, že ten obsah za to nestojí.

    OdpovědětVymazat
  23. Pripajam link na obsah valentinskeho boxu Look fantastic. Text je sice po fr., ale na obrazku je dost dobre vidiet, co box obsahuje a snad pomoze tym z Vas, ktore vahate nad kupou.

    http://www.voyageenbeaute.com/lookfantastic-beauty-box-the-lfloves-edition-fevrier-2016-spolier-contenu/

    OdpovědětVymazat
  24. Článek i box se mi líbí, myslím že je moc fajn že ses rozhodla jej zkusit, protože jsou to věci které skoro neznám a díky tobě se dozvím něco nového, určitě je to příjemné zpestření naši beutyblog scény ;) těším se na další novinky!

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem měla jen DM boxy a tam jsem spokojená byla. Takové ty Lady boxy apod mě nikdy nelákaly. Tohle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  26. Rendy, jak se tak znám, tak bych moc produktů nevypotřebovala. Takže zatím krabičky u mě ne, ale ráda se mrknu co tam je:).

    OdpovědětVymazat
  27. Boxik vyzerá zaujímavo, aj produkty, značky nepoznám takže by to bolo všetko prekvapko aké sú :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Je to pěkné každý měsíc dostat překvapení, asi před 4 roky byl boom a mě to uchvátilo, ted jsem ale strarší a raději si koupím produkt kt chci, než abych vyhodila peníze a krabici miniaturek a věcí kt mi nemusí sedět..

    OdpovědětVymazat
  29. Tyhle krabičky krásy mám moc ráda. Miluji překvapení. Kdysi jsem si objednala i pár Lady boxů, ale někdy to bylo akorát zklamání. Tento boxik se mi obsahově docela líbí a všechno bych využila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  30. Kosmetické boxíky mě moc neberou.Mám citlivou pleť a proto používám jen prověřenou kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem nad ním přemýšlela, ale protože většinou obsahuje jenom pleťovou/pečující kosmetiku, tak to není nic pro mě, mám specifickou pleť, který nesedne jen tak něco, takže bych byla radši, kdyby tam převládala dekorativka. Ladybox se Senzaboxem podle mě dojely spíš na to, že se tam neustále opakovaly značky, hlavně dermacol a yves rocher, a i zbytek věcí byl většinou z drogerky. To už prostě můžu jít a v tý drogerce si to sama koupit, ale oni začínali s tím, že v boxech budou věci, co jsou běžně nesehnatelný, a pak tam nacpou miniaturu sprchovýho gelu od dove :D

    OdpovědětVymazat
  32. Ještě jsem beauty boxy nezkoušela - vždycky, když vidím obsah, si zkusmo říkám co bych využila a co ne, a ve finále jsem zjistila, že by se mi ta krabička skoro nikdy nevyplatila :) Radši si koupím to co miluju, nebo po kusech co chci vyzkoušet, boxíky nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak mne vždycky boxíky lákají víc s jídlem, ta kosmetika je mnohem individuálnější, teda alespoň co se týče mne :D

    OdpovědětVymazat
  34. Na jednu stranu to těšení se na to překvapení, na druhou stranu potom možné zklamání, navíc co se týče pečující kosmetiky, tak jsem na svoji problematickou pleť náročná a nerada experimentuji.

    OdpovědětVymazat
  35. Krabičkám krásy zatím odolávám,nicméně si asi jednu brzo taky objednám. Beauty box vypadá tedy zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  36. Přemýšlím, že bych taky konečně zkusila objednat :)

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadá zajímavě, ale nejsem si jistá, jestli bych obsah úplně užila. Ale na zkoušku ideál :)

    OdpovědětVymazat
  38. Jednou loni jsem se taky nechala zlákat na LF box a moc mě nezaujal. Byly tam nějaký hubnoucí tablety, malá ústní voda, malý seasalt sprej, pak myslim nějaká černá tužka na oči a sprchovej gel. Polovinu z toho jsem v podstatě nevyužila a působilo to na mě, jako kdyby tam dali nějaký zbytky, co se jim dlouho válí na skladě:) Já už jsem z boxů vyléčená a raději pošetřim na něco, co využiju na maximum.

    OdpovědětVymazat
  39. Box vypadá pěkně, škoda, že tam není víc dekorativky, ale tam je zase potíž s barvami a odstíny.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Kosmetické boxy mě lákají, i když se spíš děsím i toho co by mi přišlo. Nejraději bych si kupovala DM box, ale ten je bohužel hodně vzácný - a nebo aspoň mě se prozatím vyhýbá :-D
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sama bych si ho asi neobjednala, ale nevypadá špatně :) peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Mě mrzí že DM box už je jen formou "soutěže" pro cca 200 vylosovaných. Ráda bych si ho pořídila například 4x do roka běžně v obchodě. Líbí se mi ta forma překvapení.

    OdpovědětVymazat
  43. To vypadá parádně, vypadá to, že jsi mě zase nalákala a ten příští si koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  44. To vypadá parádně, vypadá to že jsi mě zase nalákala a koupím si ten příští. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak tenhle vypadá hodně dobře, vybrala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  46. Já jsem si ho také objednala a jsem spokojená. Třeba ty pigmenty jsou naprosto parádní a v super odstínu ( měla jsem ty samé jen v jiném odstínu v Ladyboxu, ale bohužel tam vždycky byli odstíny téměř nepoužitelné). Další mám objednaný a těším se copak tam bude. Koukala jsem na starší edice a žádný by mne nezklamal, vypadají všechny super.

    OdpovědětVymazat
  47. Box vypadá nádherně, asi zkusím objednat, tak snad nebudu zklamaná :)

    OdpovědětVymazat
  48. hmmmm vypadá zajímavě , ale tak nějak nevím jestli bych vše využila

    OdpovědětVymazat
  49. Já na tyhle boxy moc nejsem, radši si koupím to co sama chci...halfarova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Musím říct, že po tomhle článku seriózně uvažuji o objednání :))
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Zadny box jsem zatim nezkousela,i kdyz uz jsem po nekolika take pokukovala :) Zatim jsem ale zkousela jenom souteze o DM box,kde jsem ale bohuzel stesti nemela :D

    OdpovědětVymazat
  52. po beauty boxu vždycky toužím, když čtu nějaký takovýhle článek a pak se musím hodně přesvědčovat, že bych ty produkty určitě nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  53. mě všechny ty boxy lákají... Ale ve výsledku mi přijde, že to je ta stejná písnička a s dalším měsícem čím dál víc úroveň upadá. Počkám ještě na další recenze :)

    OdpovědětVymazat
  54. Ešte nikdy som si žiadny beauty box neobjednala, hoci dva-trikrát tom už bolo na spadnutie. Obsah tohto LF boxu je celkom príjemný, využila by som všetko a potešili by ma iste recepty na smoothie. Troška vo mne začína hlodať chrobáčik nabádajúci ku kúpe valentínskeho boxíka na moju novú "nepokrstenú" adresu :D

    OdpovědětVymazat
  55. Jsem stále poměrně skeptická vůči těmto kosmickým balíčkům, především kvůli těm českým verzím, ale tohle vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  56. Tak bacha aby se ti nestalo to co me zapomnela jsem po prijiti prosincoveho boxu odskrtnout v profilu aby mi nechodil kazdy mesic a tak jsem to neodskrtla a tim padem mi dorazil i lednovy. Ale ja jsem v uk takze v lednu jsem ho mela. A je naprosto bozi sampon uz poctive testuji a micelarni vodu take ta mi vyhovuje.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  57. Ceske boxy se mi nikdy nelibily ale tento vypada fakt zajinave, take se mi libi to ze clovek vyzkousi veci o ktere by jinak asi ani nezavadil. Achjo moje penezenka bude zase brecet :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)