pondělí 8. února 2016

ANO X NE | Too Faced

Vítám vás u druhého pokračování rubriky ANO x NE, kde se vždycky zaměřím na jednu svou oblíbenou značku. Ráda bych vám ukázala produkty, které aktuálně od této značky vlastním, které bych chtěla vyzkoušet a které mi třeba vůbec nevyhovovaly. Podle vašich ohlasů pod prvním vydáním se značkou NARS (KLIK) se vám tento formát článků snad líbí, takže určitě budu i nadále pokračovat :) Někdy příště můžu slíbit například Benefit, M.A.C nebo Urban Decay!



Kdybych měla vybrat jen jeden absolutní top produkt značky Too Faced, musela bych vybrat bázi pod oční stíny Shadow Insurance. Pro mě osobně je to nejlepší báze pod oční stíny, která na má mastná víčka zatím funguje nejlépe a udrží celý den v dobrém stavu prakticky jakékoliv stíny. Pro mě osobně zatím nenašla rovnocenného soupeře a strčila do kapsy i mnohem věhlasnější báze, které jsou po celém světě všeobecně oblíbené a kupuju si jí pořád dokola. Je to takový můj svatý grál a pokud stále hledáte tu svou top bázi, tak můžu vřele doporučit tuto vyzkoušet :)




Jedním z mých oblíbených produktů této značky je určitě i tekutá rtěnka Melted (článek ZDE). Neustále se objevují nové odstíny a z několika počátečních jsou jich už desítky, včetně nové nude kolekce. Kdybych neměla tolik produktů na rty, určitě bych si pořídila další odstín :)



Ježíšek mi letos přinesl i naprosto nádherně zabalenou paletku a několik oblíbených miniaturek produktů. Le Grand Palais vypadá trochu jak kosmetický zámek a je to přesně ten typ "krabice", který kosmetický maniak prostě nikdy nevyhodí a pyšně si ho vystaví na kosmetickém stolku :) Co se paletky týče, jsem z ní zatím spíše v rozpacích. Tvářenky a rozjasňovače, které obsahuje jsou celkem v pohodě a i když to není to nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela, tak použitelné jsou. Ovšem oční stíny z této paletky jsou pro mě zatím zvláštním zážitkem. Zahraniční blogerky hanily jejich pigmentaci, což já tedy úplně nemůžu, protože v té problém nevidím. V čem ale vidím problém je to, že stíny během dne neuvěřitelně blednou a ztrácí barvu (a celkově se nechovají stejně jako jiné stíny TF, které mám). Některé odstíny se pak dokážou ve vnitřním koutku oka slít, což se mi s jinými stíny prakticky nestává a tyhle jsou opravdu taková rarita. Na to, jak moc jsem spokojená s čoko paletkou, tak tato je zatím spíše zklamáním nebo lépe řečeno rozčarování díky kolísající kvalitě stínů/tvářenek uvnitř.







Kdo by neznal jednu z nejznámějších řasenek na světě Better than Sex? Nejedna blogerka jí zařadila do svých top produktů roku nebo svatých grálů. Já jí chtěla strašně dlouho vyzkoušet, ale od nákupu plného balení mě odrazovalo to, že hodně lidí potvrdilo, že řasenka rychle vysychá. Což u řasenek za několik stovek vážně nemám ráda. Ája mi nakonec dala její miniaturu a další jsem měla ve vánočním setu. S klidným svědomím můžu říct, že pro mě svatým grálem rozhodně nebude, protože na mé řasy je spíše nepoužitelná. Nemám husté ani dlouhé řasy a přesně pro takový typ řas mi tato řasenka přijde nejvhodnější. Bohužel mi řasy nedokáže oddělit ani prodloužit a spíše je slepí do nepěkným trsů. I když kartáček vypadal slibně, tak rozestavení štětin není pro mě prostě ideální a výsledek se mi na řasách nelíbí. Své fandy si rozhodně najde a věřím všem, kteří jí chválí, že jí opravdu tak milují a není to jen výkřik do tmy, ale pro mé řasy to není.




Jestli je Too Faced nečím proslavený, je to určitě i paletkami očních stínů. Ze stálé kolekce vlastní čoko paletku Chcocolate bar (článek ZDE), která voní opravdu po čokoládě. Jakmile paletku otevřete, už na vás dýchne příjemná vůně, která je opravdu balzám na duši. S paletkou jsem stále spokojená a mám jí odstínově moc ráda. Nyní je dostupná i její čoko kolegyně Semi Sweet chocolate bar, která mě složením barev ale tolik nebaví a neláká. S kvalitou stínů jsem maximálně spokojená a do budoucna si umím představit, že si ještě nějakou TF paletku pořídím (nejspíš ale nebudu důvěřovat těm z vánoční edice :)



Na srdíčkové tvářenky Love Flush se názory hodně liší a někdo jim nemůže přijít na chuť kvůli jejich obalu. Pro někoho je možná dětinský a lacině působící, ale mě se líbí :) A hlavně se mi líbí, co obal uvnitř ukrývá a tvářenka sama o sobě mi vyhovuje. Podrobnější článek byl ZDE, takže si ho můžete připomenout. Momentálně mám odstíny Love Hangover a Baby Love. Brzy by se u nás měla objevit paletka těchto tvářenek Love flush blush palette, která obsahuje 6 odstínů v menších verzích. Přemýšlím, jestli si jí pořizovat nebo ne, protože tyto dva odstíny se mi líbí asi ze všech nejvíce a nevím, jestli bych ty další unosila. Každopádně tyto tvářenky za mě ano!




I v předchozím ANO x NE speciálu se s vámi chci podělit o produkty, které jsem od této značky vyzkoušela a které mi třeba nevyhovovaly nebo které mě tolik nezaujaly a proto jsem je poslala do světa a už je nemám. Jedním z nich byl určitě i Color Bomb (článek ZDE), který do skoro popálil rty a byl mi opravdu dost nepříjemný. Dalším z hodně známých produktů jsou i zapečené srdíčkové tvářenky Sweethearts Flush blush (článek ZDE), u kterých jsem po čase zjistila, že mě vlastně nebaví. Měla jsem hodně světlý odstín, který působil spíše jako jemný rozjasňovač a celkově mě zapečené textury u kosmetických produktů nějak přestávají bavit. Nemůžu říct vyloženě nic negativního o tvářence jako takové, ale nejnovější srdíčkové tvářenky mě prostě baví víc :) Někdy v roce 2012 jsem měla i paletku stínů Natural eye (KLIK), která mě barevně také trochu přestala bavit, ale k její kvalitě taky nemůžu říct nic vyloženě negativního. Momentálně se prodává už v trochu jiném obale a má tuším maličko pozměněné barevné složení, ale pořád si myslím, že patří mezi známější produkty této značky.

A nakonec wishlist produktů, které bych někdy ráda vyzkoušela nebo mě prostě lákají. Aktuálně je to nejnovější paletka Peanut butter and jelly, která má nejen super sladké balení, ale také pěkné barvy uvnitř (o tom, jestli bude dostupná i u nás bohužel zatím nevím). Lákají mě i bronzery vonící po kakau, konturovací sety nebo rozjasňující duo. Paletka Bon Bons mě nejdříve podle fotek vůbec nezaujala a přišla mi jak líčidla na hraní pro děti. Když jsem jí ale teď nedávno zkoušela v Sephoře, tak se mi některé odstíny líbily opravdu hodně. Zatím je to takové půl na půl a Peanut butter u mě v případné využitelnosti odstínů stále vede, ale nikdy neříkej nikdy :) Jako poslední bych někdy ráda vyzkoušela i speciální bázi HangoverX, o které se teď také hodně mluví.





To by bylo od značky Too Faced asi vše :) Rozhodně jí můžu označit za svou oblíbenou značku a i když od ní nemám desítky produktů, jako celek mě vždycky lákala a láká a baví mě sledovat, jaké novinky v jejím sortimentu se objeví. Přála bych si, aby se její nabídka u nás stále rozšiřovala a bylo dostupných co nejvíce produktů :)

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaké produkty Too Faced patří mezi vaše oblíbené nebo jestli vás naopak něco zklamalo. Plus budu ráda, když mi dáte vědět, jestli vás zajímá nějaké další značka, o které si myslíte, že bych jí do této rubriky mohla zařadit :)

37 komentářů:

  1. Ahojky, já jsem Better than Sex dostala na Vánoce, taky miniaturu a zatím jsem ji nepoužila... Jsme zvyklá používat plastové kartáčky s krátkými štětinkami a tohle je úplný opak a zatím jsem tedy nenašla odvahu :) Ale když píšeš, že hodně vysychá, tak bych se do ní asi měla pustit, ať ji alespoň trochu otestuju.
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  2. Dřív jsem od TF toužila vyzkoušet Melted rtěnky, ale teď jsem propadla spíše matným konzistencím. Co se mi ale moc líbí jsou jejich obaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Od tf bych mela nejradsi vse! Ale stejne jako tebe me zaujala peanut butter jelly paletka, vlastne to bylo zakoukani na prvy pohled:D tak doufam ze u nas bude co nejdrive doatupna

    OdpovědětVymazat
  4. Značku TF jsem dlouho opomíjela, možná i díky dostupnosti. Ale už mám svou čokoládu a nemůžu se nabažit. Ráda bych vyzkoušela právě i tu konturovací sadu, tak doufám, že ji seženu a bude mi taktéž dělat radost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak od vyzkoušení Too Faced báze pod oční stíny se o tuto značku zajímám více a více a i Chocolate Bar paletku miluji celým svým srdcem a i Urban Decay šla stranou:-) Jen si musím pořídit Mac Fix Plus, aby byl krásně vidět ten fialkový odstín:-) a z novinek mě čím dál více zajímá paletka Bon Bons, i po přečtení, že zas tak marná nebude, a paletka tvářenek bude taky moje!! :-D ano přiznám se, jsem hamoun a peněženka mě bude nenávidět:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Od TF jsem zatím nic neměla, ale moc se mi líbí paletka Chcocolate bar.

    OdpovědětVymazat
  7. TF absolutně miluju, co dodat :-D.... Jediné, co mi teda nepřišlo úplně top, je kupodivu srdíčková tvářenka, která nemá úplně extra pigmentaci. Jinak je tato značka mojí srdcovkou a řasenek BTS jsem spotřebovala minimálně pět. Škoda jen, že tak rychle vysychají...

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se nejprve vůbec nelíbila chocolate bar, ale dostala jsem ji k vánocům a používám ji pořád. Mám doma spoustu paletek, ale tahle je asi nejoblíbenější. Dále miluju Better than Sex řasenku, pro mě je to rozhodně nejlepší řasenka a kupuji si ji pořád. Nově jsem si oblíbila primed&poreless pudr, který je dokonalý. Vytvoří bezchybnou pleť, jsem z něj zcela nadšená :). Nová paletka mě láká taky, a ráda bych zkusila i melted :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja bych od too faced chtela jen srdickovou tvarenku

    OdpovědětVymazat
  10. Shadow insurance je i moje nejoblíbenější báze, hlavně taky strašně dlouho vydrží. Už ji mám asi dva roky a pořád ještě hodně zbývá. Stíny od Too Faced mám ráda, přijdou mi hodně kvalitní a v nejbližší době si chci pořídit Chocolate paletku, Bon Bons a teď mě ještě zaujala celkem i ta Peanut Butter, líbí se mi to vtipné balení :D A ještě chci vyzkoušet ten primer, vypadá hodně dobře a myslím, že by mohl být super!
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. rubrika ano x ne je skvělý nápad, já od too faced žádný produkt nevlastním, tak bohužel nemůžu hodnotit ze své vlastní zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  12. Od Too Faced jsem nic neměla, ale rozhodně mám v plánu se s touhle značkou začít seznamovat. Už delší dobu toužím třeba po skvostné čoko paletce a ráda se nechám inspirovat i tím, co doporučuješ:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Od tejto značky som ešte nič neskúšala a vzhľadom na obtiažnejšiu zohnateľnosť to tak zrejme aj dlhšiu dobu ostane. Radím sa k tým, čo srdiečkové lícenky považujú za ohavné :D ale nie že by ma nelákali :) Najradšej by som ale vyskúšalá tú bázu a potom čoko paletku.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  15. Já už dlouhou dobu pokukuju po Better than sex a Melted, ale momentálně mám produktů na rty i řasenek víc než dot, tak musím počkat

    OdpovědětVymazat
  16. Mám srdíčkovou tvářenku v odstínu Baby Love a když jsem ji zkusila poprvé, úplně mě učarovala ta její pigmentace! Tvářenku mám moc ráda a obal mi přijde rozkošný <3
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  17. Mají super roztomilá balení :))))

    OdpovědětVymazat
  18. Od Too Faced nic nevlastním ani jsem nic nezkoušela, nicméně tu paletku Peanut Butter and Jelly jsem si hned zamilovala a potřebuju jí :D!

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek, v ano x ne určitě pokračuj :) Já od Too Faced zatím nic nevyzkoušela, v brněnnské Sephoře mají jen minimum produktů od něj, ale časem třeba :)

    OdpovědětVymazat
  20. S TF zatim zkusenost nemam, ale nejvice me lakaji rtenky Melted a jejich paletky, Peanut butter and jelly vypada naprosto uzasne <3

    OdpovědětVymazat
  21. Já se hlásím jako obrovská milovníce better than sex řasenky ;) na moje rasy je naprosto skvělá a já jsem se do ní fakt zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,

    já tuto značku nemám nějak v oblibě, prostě se mi nelíbí ty romantický balení, pro mě jsou hrozně "prdelatý", nenene...
    Každopádně báze mi nesedí, tu jsem testovata. A pokud jí někdo máte doma a taky vám nesedí, tak potřebuje trochu proschnout a pak jí vyzkoušejte =o) psala to Stáňa na blogu, že s tím má tuhle zkušenost...
    Jinak co jsem sáhla do stínů, když jsem čekala na parfums, tak super pigmentace =o) ale značka mi prostě nepřitahuje...

    OdpovědětVymazat
  23. Já od TF nikdy nic nezkoušela a nějak mě to přestává i lákat, paletka BonBons se mi odstínově moc líbila ale nemohla jsem se přenést přes to balení a tak to mám se zaječími tvářenkami i dalšími paletkami...

    OdpovědětVymazat
  24. na tú čokošku si riadne brúsim zuby, len bohužiaľ dostupnosť na slovensku je nulová :)) ale páči sa mi od nich všetko, krásne obaly :)

    OdpovědětVymazat
  25. Od Too Faced zatím bohužel nic nevlastním :) nicméně strašně mně lákají Melted rtěnky a samozřejmě nějaká ta srdíčková tvářenka :) Tvářenka vypadá nadějně, že si ji pořídím (nejspíše sweethearts flush blush), zatímco ty rtěnky jsou mé věčné dilema :D CENOVÉ dilema :D :) ale jak se znám, tak stejně zas neodolám a sotva bude nějaká ta koruna navíc, tak že si pro ni poběžím :D

    OdpovědětVymazat
  26. Paletka Naked eye je určitě to nejlepší co jsem doposud ze stínu vyzkoušela. Jiný produkt od TF bohužel nevlastním. Peanut butter jelly paletka ale vypadá skvěle, doufám, že se k nám dostane!

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, ja myslim ze hlavni "gro" jsi shrnula a ze na wishlistu mas taky jen ty nejlepsi veci :) ja mam zatim jen paletku natural matte eyeshadow (nebo tak nejak se to jmenuje) a s ni jsem moc spokojena, pro me je to skvela paletka - idealni velikost, pocet stinu i barvy ;) joo peanut butter and jelly se mi taky moc libi a ten primer by mohl byt taky fajn, takze se tesim az to tu bude..

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky,
    od TF mám dvě věci a obě jsou super! Make up Born this way v odstínu Porcelain - krásně kryje, nedělá masku - nejlepší make up, co jsem zkusila :o) No a teď mám nově čokoládovou srdíčkovou paletku a je skvělá, krásné barvy, pigmentace, hezky se stíny rozmazávají a k tomu ten čoko odér, slast při malování :o)

    OdpovědětVymazat
  29. Od téhle značky bohužel nic nevlastním,ale asi to brzy napravím.

    OdpovědětVymazat
  30. Čoko paletku plánuji koupit, mám zapečené srdíčko a spokojená jsem moc :). Lákají mě i další věci, TF mi je jako značka sympatická :).

    OdpovědětVymazat
  31. Od TF jsem ještě nic nevyzkoušela, ale moc mě lákají ty jejich tvářenky :) Zajímal by mě Tvůj názor na kosmetiku The Balm, kterou bys mohla zařadit do této rubriky. Nedávno jsem si pořídila jejich paletku Nude tude a je boží, teď uvažuji o koupi dalších produktů :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já od TF mám nejradši tvářenky a čokoládovou paletku:) Láká mě k vyzkoušení ta konturovací sada.

    OdpovědětVymazat
  33. Od Tf zatim nic nemam, ale chystam se na tu srdickovou tvarenku :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Paletka Peanut butter and jelly u nás nebude :( Taky jsem si ji zamilovala, tak jsem napsala Sephoře a prý není určena pro náš trh..Báze HangoverX mě taky láká, ale zatím jsem na ní nikde nenarazila a nevím jaká bude na moji mastnější a trochu problematickou pleť. Pudr, co máš ve wishlistu jsem náhodou sehnala v Anglii v TKMaxxxu za směšnou cenu a je fakt úžasnej!!!

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělý článek, těším se na další tohoto druhu! Já mám od Too Faced zatím jen bronzer.

    OdpovědětVymazat
  36. Tiež mám paletku Peanut Butter & Jelly na wishliste, len neviem, či sa mi podarí ju zohnať. Inak je značka TF jednou z mojich najobľúbenejších, hlavne kvôli čokoládovým paletkám (mám originál aj semi sweet) a "meltedkám". Tie mám 4 v úžasných výrazných farbách a sú to moje zlatíčka :D Zvyšné vecičky, ktoré vlastním, mám tiež rada, ale vedela by som sa bez nich zaobísť.

    OdpovědětVymazat
  37. Mám čokoládu a těším se na broskvovou paletku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)