středa 13. ledna 2016

Zaměřeno na štětce 2 | oblíbené štětce a doporučení

Pěkné dobré ráno všem. Dneska budeme pokračovat druhým dílem štětcového speciálu. Jestli vám utekl první díl, ve kterém jsou mé oblíbené štětce na oči, tak si ho můžete připomenout ZDE. Tentokrát se zaměřím na větší štětce na tvář, které ráda a nejčastěji používám :)

I tentokrát bych ráda dodala, že stejně jako jiná kosmetika, tak i štětce jsou vážně strašně individuální. Nemám ráda úplně škatulkování a proto pokud štětec, který má na sobě nápis "na pudr", použijete na nanášení bronzeru nebo rozjasňovače, je to jedno. Používejte štětce tak, jak to vyhovuje právě vám a nenechejte se omezovat popisky nebo doporučeními. Každý používá jiné textury make-upů, tvářenek i bronzerů a každým štětcem můžete pokaždé docílit úplně jiného výsledku v nanášení produktů :)

Co se značek a doporučení týče, i tady jsou prakticky ty stejné, co v předchozím vydání. Nejraději mám štětce značky Sephora, Zoeva, Petra Lovely hair, Real Techniques a v tomto případě i některé od Yves Rocher. Mám jich samozřejmě více, ale chtěla jsem se zaměřit hlavně na ty nejvíce používané a celkově nejoblíbenější ze všech.





Štětce na pudr

Tvarově jedna z nejvíce pestrých skupin v mé štětcové sbírce. Štětců mám ještě více, protože patří mezi často používané a protože by mě nebavilo mít jen jeden a ten pořád dokola prát a čistit :) Štětce různě střídám a na každý pudr mám většinou už nějaký konkrétní oblíbený. Největším miláčkem je super hustý a ultra jemný štětec Sephora č.46 (rovně střižený). Ten je vážně bezkonkurenční a nutně si ho musíte při další návštěvě Sephory osahat :) Štětec PLH, který má tulipánový tvar je skvělý na nanášení sypkého pudru, protože se díky jeho tvaru dostanete pohodlně i do záhybů obličeje. Nejméně hustý a přesto také oblíbený je štětec Yves Rocher a dalším oblíbencem je i další štětec Sephora, který je naopak super hustý a také neuvěřitelně příjemný na dotek.




Štětce dole zleva: Sephora Contour bronzer č.46 - Petra Lovely Hair M 56 - Yves Rocher - Sephora Bronzer č.44



Štětce na tvářenku

Jestli jsou moje štětce na pudr různorodé, tak tato kategorie štětců je naopak dost podobná, co se tvaru týče :) K nanášení tvářenek mi vyhovují právě podobně zkosené štětce. Mám ráda, když je štětec takový trochu nadýchaný a huňatý. Přijde mi, že se takto dá tvářenka nanést více přirozeně a postupně jí lze jemně vrstvit. Opět je to velice individuální a také záleží, jaké typy tvářenek používáte (pudrové, tekuté, krémové atd.). Asi úplně nejoblíbenějším je paradoxně štětec od Yves Rocher, který mé požadavky splňuje asi nejlépe. Je jemný a přesto ne tolik, aby s ním nešly nanést i více zapečené tvářenky. Trochu větší tvrďák je štětec od Sephory, kterým naberete i tvářenky od Bourjois (a pokud je máte, víte, že se nanáší fakt blbě). Posledním velkým oblíbencem je štětec Zoeva, který někdy používám i na sypký fixační pudr.




Štětce zleva: Sephora Angled blush č.40 - Zoeva Luxe Sheer cheek - Yves Rocher




Štětce na rozjasňovač

Čím více sleduji videa různých youtuberek, tím víc žasnu, jak moc jsou štětce individuální a jak každému vyhovují úplně jiné tvary. U rozjasňovačů můžete často vidět, jak se nanáší tzv. fan brushem (má tvar vějíře). K němu se zatím spíš propracovávám, ale až najdu ten pravý fan brush, budu s ním rozjasňovač zkoušet nanášet častěji. Aktuálně jsou moje nejoblíbenější štětce tyto tři - o tom prvním od Real Technique si můžete připomenout extra článek ZDE. Doporučuji si ho pročíst, pokud o něm uvažujete, protože i když ho řadím mezi své oblíbence, mám k němu své výhrady. Druhým kouskem stejné značky je drobnější štětec, který je též výborný na zafixování korektoru pod očima (okolo nosu, rtů apod.) Pokud chci jen lehoučký odlesk na tváři, sáhnu právě po něm. To samé v případě rozjasňovačů, které mají vekou pigmentaci a kde hrozí, že by to člověk mohl snadno přehnat (např.Mary Lou od the Balm). Posledního oblíbence značky Sephora už nejspíš neseženete, protože se tato barevná kolekce už neprodává a nahradila jí nová řada. Nicméně i v té si rozhodně vyberete a nabízí mnoho typů a tvarů štětců :)



Štětce dole zleva: Real Techniques Bold Metals collection č.300 - Real Techniques Setting brush - Sephora Natural foundation č.111 (stará kolekce)



Štětce na make-up

Štětců na make-up mám asi nejvíce. Je to opět hlavně kvůli tomu, že je člověk používá každý den a hned se ušpiní. Úplně nejraději mám typ flat top kabuki, což jsou rovně střižené a husté štětce. Mám jich asi nejvíce a jsou různě husté s různě dlouhými chlupy. Těžko hledat jen jednoho favorita, protože oblíbené jsou všechny tyto. U tohoto typu štětců mám ráda, když je délka štětin tak akorát a není moc dlouhá, aby se při aplikaci moc neohýbala a nerozjížděla se do všech stran :)




Štětce zleva: Bdellium tools č.957 - Petra Lovely hair M 51 - BodyographyPRO Buffing - Petra Lovely hair (mám pocit, že tento typ štětce byl trochu inovován a vypadá teď maličko jinak)



Druhou část mých oblíbených štětců na make-up má trochu jiný tvar. Mám je ráda hlavně na tekutější make-upy nebo BB krémy - někdo má k nanášení make-upu (nebo např. krémových tvářenek atd.) rád stipple brush, který je složený ze dvou typů vláken. Já osobně tento typ štětce nemám až tak ráda a zatím jako nejlepší mi přijde tento od Yves Rocher. U něj nemám pocit, že bych si make-up po obličeji jen tak šmudlala a zůstaly mi na něm stopy po štětci. Ten nejlepší rozhodně stále hledám, nicméně pochybuju, že bych někdy objevila takový, že by překonal mou náklanost s flat top kabuki štětcům :) Druhým oblíbeným je maličký parťák od Real Techniques, který se možná nezdá na první pohled, ale make-up se s ním nanáší skvěle. Posledním je štětec Sephora z jejich PRO řady, kterým dokážete make-up neuvěřitelně dobře zapracovat a který pak vypadá na pleti krásně a bezchybně.



Štětce zleva: Yves Rocher - Real Techniques Expert face brush - Sephora PRO Flawless airbrush č.56




Štětec na konturování

V této kategorii vám toho asi moc neukážu, protože s konturováním teprve tak nějak začínám (nebo se o to alespoň snažím :) Mám vlastně jen jeden štětec od Petry Lovely hair, se kterým se o konturování pokouším :) Chce to rozhodně čas, abych k této kategorii měla co říct a měla jsem srovnání s více typy a tvary štětců. S tímto jsem zatím moc spokojená a tvarově mi vyhovuje, ale vážně mi chybí srovnání a nemůžu jednoznačně říct, že je lepší konturovat s nějakým jiným štětcem :)




Tak to jsou všechny mé aktuálně oblíbené štětce, které momentálně používám :) Jak jsem psala v úvodu, štětce jsou individuální a doporučuju si je pokaždé vyzkoušet a osahat, abyste zjistily, co vám vyhovuje a jak se vám se štětci pracuje :) Mám ještě několik vysněných štětců, které bych si ráda pořídila a které mám na svém pomyslném wishlistu už nějakou dobu. Uvidíme, jestli se s nimi pak něco zásadního změní a jestli pak bude zase nějaký update :)

Budu ráda, když mi dáte vědět, jaké jsou vaše oblíbené štětce na tvář nebo jaké si plánujete třeba pořídit nebo jsou vaše vysněné :)

50 komentářů:

  1. Ja mam stetcu zoufale malo a jeste ke vsemu uz stare a vazne otresne, takze diky za tenhle tvuj tip :)
    vavrinovamichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tento tvar štětce na konturování bych taky chtěla. Zatím mám jen ve tvaru tulipánu od Hakura... Je taky fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Clanek prisel jako na zavolanou, protoze zrovna nejaky poradny shanim :) ale jeste nejsem tak zbehla jako youtuberky, abych mohla experimentovat, tak se radsi budu drzet pri zemi a tvych rad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Docela jsi mě navnadila na ty štětce ze Sephory a Yves Rocher, do tedď jsem je tak nějak ingnorovala, ale vypadají dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. moje vysnené štetce sú od zoevy rose gold a potom bambusové :)) zatiaľ mám len sadu z ebaya jessup a sú fajn za tú cenu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Se štětci se teprve sžívám. Rozhodně se ale musím blíž podívat na ty zkosené štětce na tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
  7. paradni clanek hned ho musim poslat kamosce ta ma dilema 😂

    OdpovědětVymazat
  8. Když koukám na ty tvé štětce, si říkám, že jsem trochu pozadu :D moje sada štětců je složena asi z 5 :D a to například ze štětce na pudr od ebelin, četla jsem, že jsou kvalitní a jsem s ním zatím spokojená a další na stíny mám z primarku. A musím zaklepat na dřevo, že zatím taky dobrý. Ale nemám s čím porovnávat, max s větnamskýma, které jsem dostala jako mladší v sadě.

    email:somethingbykate@seznam.cz
    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Makeup nanasam Expert face brush od Real Techniques a na licenku pouzivam hlavne flat top kabuki :)

    OdpovědětVymazat
  10. No, evidentne potrebujem viac štetcov :))) Láka ma omrknúť ten Yves Rocher...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný článek, ten štětec na konturování bych si přála vyzkoušet :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. boze ten stetec bold metals vyzera absolutne skvele
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jako "konturovací začátečnice", co říkáš na paletku od Sephory? Chystáš na ní napsat článek? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nejraději mám štětce od RT (buffing brush) a od Petry Lovely Hair. Srovnávala jsem je v tomto článku: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/06/stetec-petra-lovely-hair-flat-top.html.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc štětce nevyužívám,asi to budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mám štětců více, už jen proto, abych nemusela tak často prát:-) Jinak, docela se mi líbí ty štětce ze Sephory.

    OdpovědětVymazat
  17. Měla jsem sephora štětec na pudr, ale moc mi nevyhovoval a tak jsem ho dala mamce. Většinou štětců mám od RT, a ted jsem si nově koupila i nějaké Zoeva a mám v plánu pořídit další :).

    OdpovědětVymazat
  18. Štětce od YR mě nikdy moc nezaujaly, kromě toho malého štětce na konturování, který byl novinkou myslím minulý rok. Ale teď jak vidím tvoji sbírku, budu se na ně muset asi zase mrknout a pouvažovat o nic :-).

    OdpovědětVymazat
  19. Ty ze Sephory bych ráda vyzkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  20. já teprve štětce začínám používat a nějak se s nimi seznamovat, takže tyto články, jak už jsem psala minule, jsou pro mě užitečné :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten štětec na tvářenku z Yves Rocher mám také ve svých oblíbencích :) teď se momentálně rozhlížím po novém štětci na make-up.

    OdpovědětVymazat
  22. Mám pouze štětce od Zoevy a Real Techniques a jsem moc spokojená. Stippling brush mám jeden a zatím jsem nějak nepřišla na to, jak s ním ten make-up nanášet, buď jsou ty tahy štětcem vidět, a nebo je to hrozně pracné, takže za mě ne.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Štetce na púder a make-up od YR mám aj ja a som veľmi spokojná :) No a štetce od Real Techniques vyzerajú skvelo!
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám všehovšudy 4 štětce a zatím mi to stačí, i když teď bych si chtěla ještě přikoupit štětec na make up a pořád váhám nad tím flat top kabuki a tím druhým typem. Poradila bys, když už by sis musela vybrat, tak který?

    OdpovědětVymazat
  25. Ta Zoeva vypadá prostě luxusně :) Škoda té ceny...
    GFC: leila.spirala
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám strašně ráda od Hakura ten přírodní na tvářenku, strašně dobře se mi s nim pracuje.

    OdpovědětVymazat
  27. Když ten článek čtu, tak si tak říkám, že bych měla štětce umýt :) Já mám doma štětce z Primarku a z Elfu a jelikož tvářenku nebo bronzer použiju občas, tak mi to zatím takto stačí

    OdpovědětVymazat
  28. Super článek a fotky! Já mám nejradši štětce od PLH a Sephory, ale mám spoustu štětců od různých značek.. V plánu mám koupit si limitovanou sadu štětců PLH, až bude v prodeji.. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Štětce od Zoevy jsou velmi pěkné, nejspíš si budu muset nějaké pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vysněné? Nepelichající. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ten konturovací štětec od Péti vypadá super... už delší dobu mám pocit, že ho strašně potřebuju :-D

    OdpovědětVymazat
  32. Já mám od Yves Rocher zase skvělý blending brush. A jinak tne Flat top kabuki od Péťy je taky můj oblíbenec :)

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem izážistka a jako taková prostě nedám dopustit na štětce značky Zoeva, rychle schnou, mají úžasnou texturu a prostě vyhovují :)
    www.houseoffame.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ty štětce od Zoevy vypadají parádně, já používám většinou Hakuro, vím , že jsi je nedoporučovala, ale já je mám ráda a jsou fajn, přemýšlela jsem nad Pétou a Zoevou.

    OdpovědětVymazat
  35. Mám jeden štětec od Petry a je vážně super:) na mém wishlistu se teď tyčí nějaké štětce od Real Techniques, tak uvidím, jinak úžasný a přínosný článek jako obvykle:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Já vím, že jsi měla problém se št+tcem od Hakuro, samá mám sice jen jeden a to na make up, ale slouží nejlíp ze všech štětců, které mám :) Nepelichá, nezelená, prostě super... Ten maličký RT na rozjasňovač plánuji koupit, tak jsi mi v tom jen utvrdila, bezva :) schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Stětce od Petry mam taky v oblibě. Musím si pořídit ještě ten tulipanový.

    OdpovědětVymazat
  38. Hmm překvapily mě ty z YR, asi si taky nějaký pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělý článek. Na tvářenky nemám moc ráda zkosené štětce, asi ti nějaké přistanou :-D. Navnadila jsi mne na štětce Sephora, těch moc nemám a je fakt ale, že to málo, co mám, fakt miluju :-)!

    OdpovědětVymazat
  40. Super oblíbené mám dva a to Small tapered od Elfu na zapudrování korektoru pod očima a pak F35 od Sigmy na rozjasňovač

    OdpovědětVymazat
  41. Na tento článek jsem čekala. Jsi skvělá a děkuji mockrát za inspiraci! <3 zuza.chmelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Náhoda, mne dnes jedny štetce prišli :-D No neviem si život predstaviť bez štetcu na make up a na "blendovanie" očných tieňov :-) Ten od ves Rocher mám aj ja a používam ho keď si nanesiem make up, tak týmto ešte jemne prechádzam po tvári, aby bol make up čo najviac prirodzený :-)
    dadalajf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Já mám na tvářenku nejradši ten velký růžový od Real Techniques, nevzpomenu si jak se jmenuje, ale vypadá jako čepice Britské královské gardy :D
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Do štetca na púder od Sephory som sa zamilovala hneď ako som ho v tomto článku zbadala :-) Osobne používam štetec podobného tvaru od ELF-u a je tiež dobrý.. tento tvar mi vyhovuje..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Mám moc ráda štětce od PLH a Hakura, jiné v podstatě nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  46. V mé sbírce jsou zastoupeny zejména štětce od RT, kdy mým favoritem na tekutý make-up je buffing brush. Mám v plánu koupit i nějaký flat top kabuki, moc se mi líbí jejich tvar a po přečtení tvého článku jsem se nechala inspirovat k jeho koupi od Péti. Na štětce Yves Rocher jsem koukala v obchodě a byly moc příjemné na dotek, hlavně ten maličký (nevzpomínám si na název :D) by byl skvělý na zapracování korektoru.

    OdpovědětVymazat
  47. Co se týče štětců, jsem věrná Slevě :) ale štětce od YR určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  48. Tento týždeň som tiež písala o štetcoch, moje najobľúbenejšie sú asi Hakuro. Teraz som si kúpila prvý Real Techniques - Expert Face Brush, zatiaľ sa s ním ale zžívam :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Já si nemůžu pomoct a na rozjasnovač používám hutný štětec na oči, příjde mi, že pak nenanesu tolik produktu a lépe se s tím rozmazavá :) na tvářenku miluju real technique tulipánový štětec nebo maličký flat top.

    OdpovědětVymazat
  50. Super článek :) nejčastěji používám štětce RT, Sephora a Hakuro. Líčení bez stětců si už nedokážu představit.
    staraterezastara@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)