pondělí 25. ledna 2016

Víkend v obrazech | výsledky dražby, Clinique a Lirene event

Celý víkend jsem měla celkem plný program a nezastavila jsem se snad ani na deset minut. Proto jsem vám poslední tři dny chtěla shrnout v tomto článku a kromě dvou akcí, které se konaly, vám ukázat i výsledky dobročinné dražby, do které jste se koncem loňského roku mohly zapojit :)


PÁTEK


V pátek se na Chodově slavnostně otevíral nový butik Clinique, kam jsem byla pozvaná. Butik je v provozu sice od prosince, ale bylo to jen formou pop up storu a oficiálně je tedy otevřený až od pátku :)





Butik najdete poblíž obchodů M.A.C a Estéé Lauder





Hodně jsem četla o tomto konturovacím Chubby stick duu a celkem mě pořád láká rozjasňující verze :) Máte s ním někdo zkušenost?







Moje oblíbené oční stíny v tužce


Strašně moc jsem chtěla vyfotit i tohle zrcadlo obsypané Pop rtěnkami, ale foťák to nebyl moc schopný pobrat kvůli světlu (nebo spíš já jsem nebyla schopná ho nastavit, aby to pobral a zachytil :)





Na jaře se mezi novinkami objeví i tyto Sweet Pop sugar lip balm & tint "makronky", které budou obsahovat balzám na rty a scrub.



Během otevření probíhala skvělá akce a k nákupu nad 2500 Kč byl jako dárek sonický kartáček na čištění pleti zdarma!


Malá ukázka novinky, která se objeví na jaře -  Pop Lacquer (05 wink pop)




SOBOTA



V sobotu jsem krom jiného navštívila představení novinek značky Lirene. Jako vždy nechyběla krásná prezentace produktů i milé detaily, které umí blogerky ocenit :)



Dozvěděly jsme se více o nové řadě pleťové kosmetiky a o jednotlivých typech pleti, pro kterou je určená. Všechny novinky, které Lirene představil už najdete v drogeriích Teta, DM nebo na eshopu kupkosmetiku.cz


Nový čistící kartáček na obličej (balení obsahuje i čistící gel, čistící a masážní hlavici)



Novinkou je i velké 400ml balení micelární vody



A něco dobrého na zub :)





NEDĚLE


Neděle byla ve znamení velkých nákupů! Už od 9 od rána jsme s Markét pobíhaly po obchodě a ve velkém vybíraly věci pro Kaleidoskop. Jak možná víte, před Vánoci jsem s několika dalšími blogerkami pořádala dobročinnou aukci kosmetiky a z jejího výtěžku jsme nakupovaly hygienické potřeby pro občanské sdružení Kaleidoskop. O všem jsem vám psala ZDE, takže si to můžete připomenout :) Podařilo se nám vybrat přes 14400 Kč, což je neuvěřitelná částka a díky vám, jsme kromě hygienickým potřeb mohly nakoupit i nějaké kreativní věci na art terapii.




Podařilo se nám toho nakoupit neuvěřitelně moc. Ani jsem nečekala, že toho pořídíme tolik! Dva košíky byly úplně nacpané a auto pak bylo plné až po strop :)


Díky vám jsme mohly nakoupit např. čistící prostředky, jary, prací prášky, aviváže, mýdla, dezinfekce, toaletné papíry, smetáky, kapesníky, hadry, rukavice, odpadkové pytle, sprchové gely, šampóny deodoranty atd.

Díky tomu, že se nám díky vám podařilo vybrat tolik, tak jsme mohly nakoupit i výtvarné potřeby, které klientům Kaleidoskopu pomáhají při art terapiích. Nakoupily jsme vodovky, tempery, pastelky, papíry, lepidla, nůžky, štětce, barevné a krepové papíry, modelovací hmoty a spoustu dalších věcí.


Všechno jsme poté odvezly do Kaleidoskopu, který sídlí v Solenicích za Prahou. Samozřejmě z důvodu soukromí klientů jsem vám nemohla fotit prostory uvnitř nebo je samotné, to jistě chápete, ale všichni byli ohromě nadšení z pomoci od vás! Ráda bych vám všem vyřídila velké díky za vaší podporu a pomoc. Moc si vážím toho, že jste se do dražby zapojily a neváhaly jste zaplatit tak neuvěřitelné částky. Na začátku jsem se samozřejmě bála, jak to všichni přijmou a zda se budou chtít zapojit a dobrou věc podpořidt, ale na konci jsem byla úplně dojatá, jakou částku se nám podařilo díky vám vybrat!

Díky patří i Áje, Lou a Markétě za to, že poskytly do dražby produkty a dík patří i firmám, které též poskytly produkty pro dobrou věc - děkuji P&G, The Body Shop a Clarins.



Účtenky z nedělního nákupu pro Kaleidoskop - kromě výše zmíněných hygienických a výtvarných potřeb jsme pořídily i aroma olejíčky, které budou využité při terapiích s klienty a jedna forma na dort, protože jsme se dozvěděly, že klienti též rádi pečou, ale forma jim bohužel scházela :)



Pokud by někdo toužil po kompletním seznamu věcí, které jsme nakoupily, neváhejte mne prosím kontaktovat mailem a ráda vám vše zašlu :)




Ještě jednou moc moc moc děkuji všem a vážím si toho, že jste měly zájem se zapojit a podpořit dobrou věc. Myslím, že někdy v budoucnu to můžeme klidně zopakovat, tak budu ráda za váš názor nebo nápady, jak by mohla kosmetika pomáhat jiným lidem :)

19 komentářů:

  1. Ten přístroj na čištění pleti od Lirene mám a nemůžu si ho vynachválit! Jo a klasický "Chubby stick" od Clinique mi vyhovuje o krapejtek víc, než ty drogérkový. Super víkend, takhle si představuju víkend snů ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak od Clinique já moc nemusím dekorativku, za to pečující je určitě fajn. Ale možná ještě natrefím na něco, co mi úplně změní názor :). Jinak klobouk dolů a obrovská gratulace za to, co jste udělaly pro Kaleidoskop!!!

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tu rozjasňující čubičku si kup :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká charitativní akce! Jinak nevím, clinique jsem pořád nepřišla na chuť, chubby stick na rty mi nepřijde nic extra, ten na oči moc nedrží, snad jen ta pop rtěnka mi přijde docela dobrá. Mám trochu obavu zkoušet ještě něco, protože co mám mě fakt moc neuchvátilo...

    OdpovědětVymazat
  5. Holky máte srdce na správným místě! ;-)
    Uděláš pak nějakou podrobnější recenzi na Lirene produkty?

    OdpovědětVymazat
  6. Super charitativní akce, je dobře, že jste to udělaly takhle transparentní a ty věci přímo koupily a daly je tam, kde je opravdu potřebují, neříkám, že je to tak všude, ale kamarádka pracuje v podprahovém centru a vím, že ne vždy jsou finanční prostředky čerpány účelně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc mě zajímají ty clinique "laky na pusinku".. na ty se těším ��

    OdpovědětVymazat
  8. Ty makronky! :-ooo
    Tleskám za charitativní akci, fakt super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Novinky od Lirene půjdu omrknout, Clarins mě nijak neláká.
    Jinak za celý nápad a provedení pro Kaleidoskop smekám, doopravdy skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, Lirene má řadu pro mastnou pleť, to koukám:-) A je super, že výtěžek z dražby pomohl a udělal radost:-)

    OdpovědětVymazat
  11. To je skvělé, že věci z výtěžku udělali radost :) Zaujala mě od Lirene micelárka

    OdpovědětVymazat
  12. ten Sweet Pop sugar lip balm & tint mě láká :) a co se týče dražby pro Kaleidoskop, tak to byl skvělý nápad, věřím, že to dalo zabrat, ale na druhou stranu ten pocit, že někomu uděláte radost a pomůžete... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, paráda, jak skvěle dopadla ta dražba! Tleskám, Rendy! :) V Kaleidoskopu měli určitě ohromnou radost z takové pomoci!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta dražba byl super nápad, jsem ráda, že se vydařila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, ty dva přeplněný koše! A ta Clinique prodejna je boží.

    OdpovědětVymazat
  16. Super report, krásné fotky, a máte můj velký obdiv a palec nahoru za tu dobročinnou akci!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Klobouk dolů za vaší aktivitu pro Kaleidoskop, jste úžasné.

    OdpovědětVymazat
  18. K výsledku aukce rozhodně gratuluju!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Je úžasné, kolik se podařilo vybrat a ty jsi úžasná, protože organizace také nebyla jednoduchá:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)