úterý 12. ledna 2016

Soutěž | dárkový set Clinique

Vítejte u první soutěže roku 2016. Tenhle krásný set Stars of Clinique jsem pro vás měla už nějakou chvilku připravený, ale před Vánoci už bylo soutěží až až a chtěla jsem vás potěšit i v novém roce :) A třeba si ho někdo z vás přál pod stromeček a Ježíšek na něj zapomněl, takže teď máte šanci si o něj zasoutěžit :)


Dárkový set obsahuje:

- DDML+ emulzi
- Chubby stick v odstínu 07 Superstrawberry
- Smart Custom-repair serum
- řasenku High Impact mascara
- odličovač Take the day off make-up remover
- kosmetickou taštičku




Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 12.1.- 24.1.2016. 

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 24.1.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (12.1 je 1, 13.1 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 


Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).

168 komentářů:

  1. tak ten set je úžasný! :) MikulkovaVendula@seznam.cz (jen je v podmínkách napsané, jaký balíček by nás více potěšil a já vidím jen jeden ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Vendula Mikulková: Opraveno :) V soutěži je opravdu jen jeden balíček (původně jsem přemýšlela, že bych ho rozdělila, ale nakonec je jen jeden :)

    OdpovědětVymazat
  3. super soutěž:)
    charlie.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná soutěž. Sleduji Tě všude, jak Erika Uchytilová a soutěžím s Tebou defacto pravidelně. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten set je úžasný a náhodou jsem si ho opravdu přála k Vánocům, ale nějak jsem ho pod stromečkem nenašla :) tak snad budu mít štěstí tady :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. super balíček, výhra by mě moc potěšila :) majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá příležitost "začít si" s kosmetikou Clinique! ;-) Produkty vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé Rendy, to je krásná soutěž! :) Od Clinique jsem chtěla už dlouho něco zkusit, hlavně jejich skincare, tak jsem si k Ježíšku nadělila to mejdlíčko na obličej a jsem s ním maximálně spokojená :) kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná soutěž, zkusím štěstí :) Jinak tě sleduju přes GFC, Insta i fb :)
    sarka.dalecin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ooo to by boli druhé Vianoce :) krása krása krása :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, kosmetiku Clinique mám moc ráda. Opět super soutěž. Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji jako YoungMamaStyle cz, youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee, pokousim stestenu :)
    Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná sada, Clinique jsem si strašně oblíbila :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ah, tak ten vypadá skvěle!
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Od Clinique jsem ještě nikdy žádnou kosmetiku nezkoušela. Tento vypadá velmi krásně a dá se zde vyzkoušet najednou produkty z několika oblastí... :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Máš moc krásné soutěže Rendy :). Jsi první česká blogerka, kterou jsem začala sledovat a sleduji pořád. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna dneska se mi zdálo že jsem dostala nebo vyhrála balíček nějaké dekorativky, bylo to nádherný a luxusní a já měla hroznou radost.. a pak jsem se probudila :-D
    S Clinique jsem ještě nikdy čest neměla..
    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. sledujem ta uz dlho cez GFC Aelin ale moja lenivost komentovat ach jaj ale aspon mam moznost vdaka Tebe popracovat na tom :)
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. já bych radši soutěžila o Santovu cukrovou hůlku :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  21. Opravdu nádherný balíček !!! Emulzi DDML si přeji již dlouho vyzkoušet a na řasenku High impact jsem byla také zvědavá a Chubby stick je v krásném odstínu. :)
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem od Clinique ještě neměla možnost nic vyzkoušet. Balíček vypadá moc hezky, líbí se mi, že je tam z "každého soudku" něco. :)
    kikynoskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezký balíček :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherný balíček! Clinique bych moc ráda zkusila:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Tento set vypadá skvěle, od Clinique mám jednu tvářenku a moc mi vyhovuje, jinak jsem nic jiného od téhle značky zatím nezkoušela :) p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tato vyhra by ma naozaj potesila :)

    OdpovědětVymazat
  27. Zkusím štěstí, balíček vypadá slibně :-)

    OdpovědětVymazat
  28. To je ale krásný set :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Hezká soutěž, sleduji tě celkem dlouho a oblíbila jsem si ig. mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ooo ten vypadá nádherně :) zkusím štěstí :)
    monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. nadhera tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. jeej to je super balík :) rada vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  33. Hezký setím :) zkusím štěstí..

    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. No Kez by, jejich balsam co jsi doporučila je úžasný rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Hezká soutěž! :-)
    allegra.vox@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ten set je parádní, moc krásná soutěž ;)
    chroby@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, nechtela bys nekdy zhruba tak v cervnu updatovat clanek, co si privezt z Ameriky za kosmetiku, to by byl idealni cas :-)) A jo, vim, ze jsou i americke youtuberky, mrknu na nej, ale ony jsou vetsinou tak afektovane :-)
    (tiny@centrum.cz - sleduji i GFC, jen z jineho profilu, ke kteremu nechci pridavat e-mail verjne, ale rada ho pak ukazu)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, můj oblíbeny Clunique, díky za soutěž, Bára, baratankodrom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Balíček vypadá krásně a už dlouho chci vyzkoušet něco od Clinique, tak snad se poštěstí :-) M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Krasny balicek :)
    simona.spurna00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Od Clinique jsem zkoušela jen staré tvářenky, výhra by mě moc potěšila :)
    MichaelaNikker@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Perfektní novoroční dárek! sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Dárkový set se mi moc líbí, tak zkusím štěstí:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. súťaž o skvelý balíček na zdvihnutie nálady :) ďakujeme
    anina1462@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Moc pěkně sada vypadá ;-) Divím se, že si to Rendy nenecháš :)
    adela0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Rasenka H.I. je uz dlouhe roky ma nejoblibenejsi:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Tak tohle by byl nejlepsi povanocni darek :) Presne tento set, nebo set jen chubby sticku jsem si prala, ale uz bylo bohuzel vyprodane :( Preji krasny novy rok plny spokojenosti a stesti! s.psotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Krásna súťaž!
    GFC: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Tak teda skusim stastie, Clinique je jedna z mojich najoblubenejsich znaciek a kedze teraz skuskujem v skole, zaradovala by som sa z takejto pripadnej odmeny. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Miluju miniaturky :)
    Anca.kadlecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Krásne vecičky, prijala by som ;D
    Mail na blogu :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  53. Nikdy som nemala nič od zn. Clinique, preto by bolo fajn keby som vyhrala ;-)
    kee@post.sk

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  54. Jupííí, Chubby stick bych ráda vyzkoušela, takže kdybych tento set vyhrála, vůbec bych se nezlobila :-))

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Zrovna uvažuju nad koupí nějaké sady Clinique :-)
    jani.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ráda bych vyzkoušela Clinique :) majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já sice pravidelně nekomentuji, ale přísahám, že vše pravidelně čtu! :D
    Ale tak začnu.. Protože Clinique je moje oblíbená značka a tendle box na mě pod stromečkem bohužel nečekal...

    OdpovědětVymazat
  58. Můj milý Clinique, tak to musím zkusit.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduju už dávno ;), no balíček bych rád vyhrál pro mámu =)

    Hezký den, Rendy a dík za soutěž,
    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovědětVymazat
  60. krásná soutěž :) Clinique jsem zatím nezkoušela, ale na ten odličovač jsem slyšela chválu :) tak polechtáme štěstěnu i v novém roce :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Set je krásný a ráda bych od nich něco vyzkoušela, dlouho po clinique pokukuju, ale zatím mě cena odrazuje :D

    Karolína (k.kotalova.k@gmail.com )

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj Rendy, velice hezká soutěž. Já jsem si kosmetiku clinique hodně oblíbila, zvlášť chubby stick a pop rtěnku. Mám tu na vyzkoušení i řasenku a toužím po pop tvářence :-). Verča - veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Clinique mám osobne veľmi rád! Začal som sonickým kartáčom na čistenie pleti a aktuálne mám už plnú poličku produktov od tejto značky :)) Kebyže vyhrám, balíčkom poteším mamu, ktorá zatiaľ nemá od Clinique nič, no viem, že by ju to potešilo :))

    A veľa šťastia v novom roku s blogom! :)


    Patrik
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
  64. Tak tohle je fakt "best of" balíček :-) Ani jedna z věcí by se u mě doma rozhodně neztratila!

    hrdlickova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj,
    moc pěkné ceny do soutěže jsi dala.Zatím jsem od této značky nic nezkoušela, moc mi láká ten odličovač.
    Ráda Tě sleduji na fb, yt i zde na blogu.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. jůůů soutěž o skvělé produkty :) po značce Clinique hodně pokukuji:) zkoušela jsem vzoreček řasenky a očního krému a byla jsem velmi spokojena :) mohlo by se na mě usmát štěstíčko :P mispulin25@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Už jsem se docela dost těšila na další soutěž :-D A je to tady, set se mi hodně líbí, tak zkusím štěstí :-)

    d.valouchova09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Clinique chci od léta, kdy se mi zhoršila hodně pleť, vyzkoušet. No zatím sem se k tomu kvůli financím nedostala. Ale tohle vypadá super :-)

    OdpovědětVymazat
  69. krásná soutěž :-) werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Oj, od clinique nic nemám, ten by se mi moooc líbil :)
    Sleduji jako Kateřina Kalábová
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ten balicek je proste uzasny! Snad se na me usmeje stesti :)
    eliota@centrum.cz, gfc: El

    OdpovědětVymazat
  72. Clinique bych moc rada vyzkousela, tak se zapojim do souteze o krasny balicek.
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Od Clinique som ešte zatiaľ nič neskúšala. Balíčk vyzerá skvelo!
    zuzna.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Taky bych Clinique ráda zkusila! Sleduji pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Zrovna nedavno jsem na tenhle setik koukala a rikala si, ze by nebyl spatny :)
    Lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. vypadá to super! holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Juuu, ten vypadá super, hlavně ta taštička k tomu se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  78. Jééj, to by som chcela. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Od Clinique jsem zatím měla jen tu řadu proti akné a kromě gelu na pupínky mě nezaujala. Právě dnes jsem si ale vyzkoušela rtěnku plum pop a jsem nahlodaná; běžně rtěnky moc nenosím, ale tahle je dokonalá - má nádhernou barvu, je krémová a nevysušuje a zároveň mi dlouho vydržela na rtech, což je pro mě úplný zázrak. Ráda bych vyzkoušela i další výrobky.

    OdpovědětVymazat
  80. Od této značky doma ještě nic nemam a moc bych si ji přála vyzkoušet :-).
    Dorlay86@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. GFC: leila.spirala
    Krásná výhra :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Super soutěž! Jako vždy! :-) schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Moc pěkný balíček. Něco od Clinique už chci dlouho vyzkoušet.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Nikdy jsem od nich kosmetiku ještě neměla, tak by mě zajímalo jaká je.
    Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Tuto značku chci už delší dobu vyzkoušet, díky své ne zcela bezproblémové pleti už jsem vyzkoušela ledasco. Bohužel Clinique je pro mě v sortě té dražší kosmetiky. Soutěžím ráda, a tak se také zapojuji, třeba se zadaří a vyzkouším. deniliedee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Mooc krasny balicek :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Juuj vždy som chcela niečo vyskúšať od Clinique, ale bohužiaľ som ešte nemala možnosť, toto by bolo úplne najsuper :-)..
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Skvelá súťaž:)
    GFC: vaja vaja
    A od tejto značky som nikdy nič nemala, ale táto výhra by ma veľmi potešila!
    wendi@centrum.sk
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  89. Tuto značku jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, ale zatím jsem se neodhodlala ke koupi. :)

    the.best.way.is.my.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Moc ráda vyzkouším
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Skvělá soutěž! :)
    alena.nowak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Opravdu nádherná soutěž:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. To chci! Mrk, mrk :) :-D Díky za další krásnou soutěž! Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Od Clinique jsem ještě nic nevyzkoušela, takže tento balíček by pro mě byl přímo ideální ;-) :-D
    Dana
    Per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. s touto značkou nemám vůbec žádný zkušenosti... zkusím se také zapojit: somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Úžasná soutěž. Od Clinique ještě nic nemám a moc ráda bych vyzkoušela.
    rehakova.jana@post.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Nádherný balíček :)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Rendy děkujeme za tuto krásnou možnost získat set od Clinique! ;-)
    konarikova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Tuto značku jsem zatím nevyzkoušela, ale velmi mě zajímá, tak zkusím štěstí :)
    svejkulina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Od Clarins zatím nic nevlastním a tak se ráda zúčastním soutěže.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Clinique miluju takže to musím zkusit :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Zatím mám zkušenost jen s řasenkou High impact mascara... je v pohodě, ale nepřijde mi nijak speciální. Dělá takové hodně nenápadné řasy.
    sleduju na fb i přes gfc
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Úžasná výhra!
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Clinique je ma oblíbena značka hlavne v péči a za me, mají NEJ odlicovaci přípravek na oci Take the day off, jedine minus je ta cena..
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. GFC: Olivia Zerili
    email: zerilixd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Uz som ho raz v kosiku mala, ale nakoniec som si ho nekupila, mozno teray?

    OdpovědětVymazat
  108. I am following you everywhere! 🐵

    OdpovědětVymazat
  109. Clinique mam hodne rada, takze balicek by urcite potesil :)
    Jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Ahoj tak s touto značkou zatím žádné zkušenosti nemám, je to trošku jiný finanční rozpočet než mám bohužel u kosmetiky stanovený (miminko mi dělá čáru přez rozpočet) :D , ale jsem pevně rozhodnutá jednou si na to ušetřit :D Balíček vypadá opravdu lákavě :) moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Děkuji za soutěž a pokouším štěstí - forgottenfane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Kvůli tvým soutěžím jsem se obohatila o další zkušenosti s google :D. Tvůj blog je skoro jediný, který čtu pravidelně.

    OdpovědětVymazat
  113. Dřív jsem Clinique hodně používala a High impact byla moje oblíbená řasenka.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Krasny balicek:-) Zdravi Tereza

    bartkovatereza@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Já od nich ještě nic nemám, hodilo by se :)

    OdpovědětVymazat
  116. Wow krásná soutěž. Clinique jsem ještě nikdy nevyzkoušela. Dee. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Tak pro tenhle set bych vraždila :) Obsahuje všechno, co akutně doslova a do písmene potřebuju :) Chubby stick v odstínu Super Strawberry je naprosto nádherný, DDML+ mi zrovna došel v mini verzi a zbytek chci už dlouho vyzkoušet :)
    Super soutěž Rendy :)
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Vypadá to nádherně, hned vím, že vše potřebuji :-D
    svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Wow, co bych za něj dala :) sleduju tě i na insta a fb, a pravidelně se zapojuju do soutěží, tak to zkusím zase :) v.july@email.cz. Jinak přeju jen to nejlepší do nového roku a už se těším na spoustu nových článku a dokonale sladěné fotky.

    OdpovědětVymazat
  120. Hezká soutěž, ráda se zúčastním :-) adela.jancikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Parádní soutěž.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Tuhle značku chci zkusit už delší dobu, ale pořád si nejsem jistá, málokterá kosmetika mi sedne a nechce se mi vyhazovat tímhle způsobem zbytečně peníze.
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Ten chubby stick jsem vždycky chtěla vyzkoušet :)
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Krásná soutěž, už dlouho tě sleduji (fb, instagram i blog) a moc se mi Tvůj styl psaní blogu líbí. Výhra by jistě potěšila ;) katka.hojovcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  125. jéé, můj milovaný clinique. pro mě nejlepší kosmetická značka :)
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Děkuji za úžasný blok, narazila jsem na něj náhodou když jsem hledala recenze na kosmetiku, abych se rozhodla co si pořídím a jsem moc ráda. Dnes jsem byla nakupovat v Clinique a díky recenzi jsem nejen věděla co chci ale hlavně se lépe orientovala když na mě paní vybafla x různých výrobků. Když to vyjde tak ráda vyzkouším i další :) takže ještě jednou díky za blog. email lucka.zil@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Set vypada fantasticky.
    Sleduji jako Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  128. Ahoj :) <3 super súťaž (y). Musím povedať, že rok 2016 začal fakt super a to myslím aj s blogmi. Čo som zatiaľ čítala články tak boli fakt super. Dúfam, že to tak bude celý rok.
    e-mail: kiku37@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  129. Tento set jsem chtěla k vánocům, ale bohužel ho nedostala. Je velmi pěkný. Značku Clinique mám ráda.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Moje vysněné výrobky všechny hezky v jednom setu, no to neni možný!! :D
    kukolova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Ahoj RendyTehdy sledui tě velmi krátce a tvé články se mi moc líbí. Článek o USA je super v létě doufám, že se tam také podívám.

    OdpovědětVymazat
  132. Skvělý balíček :) Clinique je má srdcovka :) jana.zizkova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Super soutěž Clinique jsem nezkoušela ,ale vypadá parádně.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Moc pěkný balíček :) schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Krásná cena.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Super soutěž, od clinique jsem zatím nic nezkoušela. Ještě téměř před rokem jsem si vystačila s řasenkou za pár korun a krémem na obličej, ale postupně se mi poličky zaplňují a zaplňují a zkouším nové a nové produkty.
    Balíček vypadá moc hezky.
    (davidova.misa@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  137. Pěkná soutěž o krásné ceny. Clinique mám v hledáčku už déle, tak snad se letos k této značcce dostanu :).
    jana.tylsarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Ahoj Rendy, konečne jsem pochopila jak odebírat blog :) přes telefon to nefungovalo. clinique mam moc rada a tento chubby stick v balíčku je bomba. Zaparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Skvělá soutěž!
    evamachova0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Jee, další super soutěž, děkujeme! :)

    OdpovědětVymazat
  141. Zajímavá soutěž, díky! lucinka_m@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  142. Tak to by bylo moc super vyhrát! Clinique miluju!!

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Ty brdo, taková krásná soutěž o úžasné ceny! Za takovou příležitost děkujeme. To si nemohu nechat ujít a zkusím své štěstí.

    OdpovědětVymazat
  144. Clinique miluju, je to skvělá značka a má především výbornou pečující kosmetiku :) takže takovýto krásný dárek bych moc ocenila.

    OdpovědětVymazat
  145. Skvely balicek, DDML pouzivam a zboznujem :)

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj Rendy, tvůj blog jsem začala číst už před pár roky (i když moc nekomentuju) a pravděpodobně ti lehce navyšuju průměrný věk sledovatelek :-D Tvý kosmetický tipy a recenze mám moc ráda a po tříletý pauze doma s dítkem mě brzy čeká návrat do civilizované společnosti dospělých lidí, takže o to víc jsem se zase začala zajímat o svůj vzhled :-) Set vypadá lákavě, ještě jsem neměla šanci od Clinique něco zkusit, takže bych za něj byla ráda :-)
    kami.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Paráda:)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Krásná soutěž. Produkty Clinique používám již několik let a jsem velmi spokojená. Moc ráda bych vyzkoušela nějaké další :)
    adik.baranova39@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Na jejich balíčky jsem se dívala už o Vánocích, ale nakonec jsem si nekoupila ani jeden :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)