pátek 29. ledna 2016

Rtěnková revoluce a novinky | Rimmel

Určitě jste zaznamenaly novinky od Rimmelu, které se během ledna objevily v drogeriích. Nejvíce jsou vidět asi nové rtěnky, které mají způsobit revoluci. Jsou opravdu jedinečné a předčí i ty oblíbené z řady Kate? Čtěte dál a dozvíte se víc :)







Rimmel The only 1 lipstick (3,4g) - cena 169 Kč

Podle Rimmelu jsou nové rtěnky revoluční a nabízejí v jednom balení všechno, co si jen můžete přát - intenzivní barvu, hydrataci, dlouhou výdrž a krásné odstíny. Dostupných bude u nás 12 odstínů, což je sympatické, ale pokud jste pomýšlely na nejtmavší vínové odstíny, tak ty u nás bohužel dostupné nebudou (což mi teda osobně žíly nerve, protože bych je stejně nenosila, ale zas spousta lidí má podobné odstíny ráda, uznávám). Rtěnky mají krémovo-gelovou konzistenci, takže sice nejsou tak moc krémové, jako třeba rtěnky z řady Kate, ale zas nemůžu říct, že by byla jejich výdrž o mnoho delší. Opět mám na vyzkoušení světlejší odstíny, ale pokud můžu mluvit za tyto, co jsem vyzkoušela, tak výdrž je spíše průměrná. Pro mě prakticky stejná jako s Kate rtěnkami, čili do doby, než se napiju nebo si dám svačinu, tak celkem drží. Nicméně maličko se mi rozlézají i přes okraje rtů, takže se pod ně snažím dávat konturku. Výdrž je asi největším zklamáním a čekala jsem, že to bude větší pecka. Naopak musím pochválit pigmentaci, protože ta je opravdu solidní a rtěnky mají sytou barvu už po jedné vrstvě. Konzistence je na rtech příjemná a rty nejsou po nanesení rtěnky vysušené. Poslední věc, co bych za sebe vytkla, ale co možná někdo nepochopí, je tvar rtěnek. Obecně nemám moc ráda rtěnky s takhle širokou a kulatou plochou. Špatně se mi s nimi rty vykreslují, zvláště pak horní ret. Já vím, že to zní asi vadně, ale nemám ráda štětečky na nanášení rtěnky a pokud jedu třeba metrem a chci si rychle nanést rtěnku, tak nemám čas se s tím párat a vykreslovat si na rtech omalovánky :) To je samozřejmě jen můj subjektivní problém a neberu tu jako obecné mínus rtěnek. Tvarově mám prostě raději Kate rtěnky, se kterými se mi zachází mnohem jednodušeji. Za zmínku stojí i parfemace rtěnek, protože někdo z vás mi psal, že mu spíše smrdí a vůně je mu nepříjemná. Mě vůně nijak nevadí a nezdá se mi, že by rtěnky nějak smrděly nebo jsem cítila něco divného. Cítím z nich takový mix rtěnkové vůně a něčeho sladkého, tak nevím, jestli mám nějaké jiné čichové buňky :) Jen vás na to upozorňuju, jestli jste na tohle citlivé, tak si rtěnku před vyzkoušením ještě očichejte :)




Dole: rtěnky zleva 600 Peachy Beachy - 120 You´re all mine - 100 Pink me Love me



Balení rtěnek se mi upřímně moc nelíbí. Respektive se mi spíše nelíbí víčko rtěnky, které mi přijde takové humpolácké a ke zbytku rtěnky se příliš nehodí. Rtěnky samotné bez víčka vypadají pěkně a líbí se mi i detail v podobě barevného proužku, který se liší podle jednotlivých odstínů. Balení je jinak bytelné, plast je pevný a víčko dobře drží na svém místě, takže je klidně můžete nosit v kosmetické taštičce. Z těchto odstínů jsem si nejvíce oblíbila č.120, což jsou takové moje hezčí a narůžovělejší rty. 100 je na mě moc studená a podobné odstíny nejsou úplně šálek mého čaje a myslím, že mi ani nesluší. 600 je maličko do korálova, takže se mi hodí spíše k létu a teplejšímu období roku.



Dole: odstíny 600 - 120 - 100



Na všechny swatche rtěnek se můžete podívat ZDE






Můj nejoblíbenější odstín č. 120 



Kromě nových rtěnek jsou nové i tyto 2v1 tužky Magnif´eyes, které mají z jedné strany kajalovou tužku na oči a z druhé strany oční stín. Na testování se ke mě dostala bohužel ta nejtmavší verze, kdy užší strana obsahuje klasickou černou barvu a oční stín má tmavě šedo-černou barvu s mikro třpytečkami. Což je pro mě celkem nepoužitelný odstín a na celé víčko si nikdy tak tmavé barvy nedávám. V nabídce jsou ale i nositelnější a světlejší odstíny, takže se nenechte odradit :)




Víte co je nejhorší na produktech 2v1? Když vám jedna část vyhovuje a ta druhá ne :) To je i tento případ, kdy černá kajalová tužka s užším hrotem drží na oku velice dobře a stíny naopak skoro vůbec. Tužka skvěle zaschne a když jsem jí zkoušela jako linku na horní víčko (dávala jsem jí na stíny), tak držela perfektně celý den. Naopak stíny se snadno rozmažou a na víčku zbydou jen třpytečky a slabý nános barvy, což se mi nelíbí. Možná u jiných odstínů tužek by to nevypadalo tak špatně, ale u této tmavé verze to není dobré. Tužku teda můžu doporučit jen na půl :)



Test odolnosti - stíny a tužka po nanesení. A níže pak jak vypadají, když přes ně přejedu prstem, po tom, co chvíli počkám, až zaschnou. Tenčí linka drží pořád skvěle, ale stín se prostě rozmaže a nedrží.




Mezi novinkami přišla i nová řasenka Volume Colourist, kterou jsem ale zatím nezkoušela. Mám teď otevřených několik nových řasenek a je mi strašně líto otevírat další, jen abych jí honem vyzkoušela. Určitě na ní postupně přijde řada a těším se, až jí vyzkouším, ale zatím vám o ní více neřeknu :) Btw. asi první řasenka od Rimmelu, co má fakt pěkný obal! Konečně žádné neonové barvy :)



Tým Rimmelu musím strašně pochválit za milé detaily v podobě dopisu. Miluju, když mi přijde něco personalizovaného a firma nepošle produkty jen naházené v bublinkové obálce. Palec nahoru za to!



Takže si to zrekapitulujeme - nové rtěnky jsou velice příjemné, hydratační a pigmentované, ale s tou výdrží to není nic extra přeborného. Prostě takový průměr, což někomu stačí, takže proč ne. Na zadek jsem si z nich ale sesedla a rtěnky Kate mě pořád baví o něco víc. Takže samy vyzkoušejte a posuďte, na jaké straně barikády budete vy :) Duo tužka na oči je fajn jen z poloviny, což je trochu škoda, protože jinak by to mohl být třeba fajn produkt do kosmetické taštičky nebo na cesty, kde člověk potřebuje ušetřit místo. S řasenkou uvidíme, zatím jsem na ní četla názory tak 50:50 a někomu se líbí a pro někoho dělá moc málo zvýrazněné řasy. Dám vám pak určitě vědět, jak se líbí mě :)

Co říkáte na novinky vy? Jak vás zaujaly nové rtěnky a tužka 2v1? Máte rády původní řadu Kate rtěnek? :)

*

38 komentářů:

  1. Po rtence asi mrknu, ty se mi fakt libi, krasne odstiny :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Barvy rtěnek vypadají krásně, tak jsem zvědavá, jaké budou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky mě docela zaujaly, určitě je omrknu v drogérii. Každopádně problém z plochými rtěnkami mám také, vadí mi, že vykreslení horního rtu jde hůř a proto mě odrazují ve spěchu např. ráno.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé tak to jsem zvědavá až otestuješ řasenku, nějakou novou bych zrovna potřebovala. :) A rtěnky mají krásné barvičky!

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám jeden ten rúž a za mňa nee, vysušuje ma :) a ani sa mi nepáči tá fotka keď to máš na perách, lebo mi príde že nie je nanesená rovnomerne

    OdpovědětVymazat
  6. Na Slovensko sa samozrejme dostalo iba cca 7 odtienov tychto novych ruzov a farby su pre mna nenositelne. Ked pojdem do zahranicia mozno sa pozriem na ostatne odtiene. Inak tento tvar ruzov trochu vadi aj mne.

    OdpovědětVymazat
  7. @notes personnelles: bohužel jsem v jeden den fotila několik rtěnek na rtech a ty dostaly dost zabrat a ke konci už nevypadaly moc dobře bohužel :/ Takže za to nemůže úplně rtěnka, ale spíš fotka.

    OdpovědětVymazat
  8. Nové rtěnky mě nijak extra nezaujaly, budu věrná Kate :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ty rtěnky mě též nechávají chladnou, ale už teď se těším na recenzi řasenky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejak ma nič z tých vecičiek nezaujalo, aj keď rúže možno omrknem...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Ta tuzka 2v1 me zaujala uz u Lou, rozhodne na ni kouknu v drogerce :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty dopisy jsou fakt moc pěkný, nebo když vám to napíšou ručně, to je taky super že :). Jinak rtěnku jsem si už jednu pořídila, č. 300, ale mám ještě záluska na jednu (č. 200), ale tu jsem zatím nikde neviděla, asi bude jen v pár Rossmannech, zkusím ten na Vodičkový, tam je tuším dvojstojan Rimmel.. Balení se mně osobně líbí, vůně mi taky nevadí (ale Kate rtěnky voní líp :)) a tvar mi taky až tak nevadí, já používám štěteček na rty docela pravidelně, takže s tím nemám problém..

    OdpovědětVymazat
  13. No asi si mě nalákala na rtěnky i řasenku :D

    OdpovědětVymazat
  14. Kouknu na tu tužku v jiném odstínu.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc me rtenky lákají, urcite se na ne zajdu kouknout. Nejvíce mě láká ten odstín 100. Tak jsem zvedava. Dekuju za skvělou recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty rtěnky mě moc zaujali, až půjdu do drogérie tak se na ně aspoň podívám.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty odstíny rtěnek jsou ucházející a už jsem na ostatní odstíny koukala v drogerce, ale nemůžu se přenést přes ten obal a tvar rtěnky. Už jsem to někde psala, ale tyhle tvary mi docela vadí :(. Navíc ty odstíny rtěnek mi přijdou furt ty samé, nic, co by mě fakt překvapilo a co bych musela mít :-D. Tužka 2v1 mi také nic neříká, tak snad by mohla být dobrá alespoň ta řasenka, ale teď mám právě také nějaké rozdělané a nechci si kupovat další. Takže tyto novinky za mě nic moc. Příště to bude určitě lepší :). A z řady Kate mám své oblíbenkyně, takže ty jsou za mě super :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty barvičky rtěnek! Nádhera, zvlášť you´re all mine <3 O víkendu mrknu!

    OdpovědětVymazat
  19. Dívala jsem se na ty rtěnky u nás v Tetě, a připomínají mi nové Moisture Renew. Balzámkovky moc ráda nemám, já raději pudrovější a hutnější :-) .

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíc se mi líbí odstín, co máš na rtech, ten bych taky brala, snad brzy kouknu v drogerce...

    OdpovědětVymazat
  21. U rtěnek chci určitě aspoň okouknout odstíny a nejspíš si i nějaký odnesu, zrovna ten odstín 120 vypadá dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tenhle tvar rtěnek taky moc nemusím, dávám přednost klasickým. Škoda, že tady nebudou ty vínové odstíny, nad těmi bych možná i uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
  23. mě to nějak nenadchlo, max rtěnky bych mohla omrknout

    OdpovědětVymazat
  24. Musim se na ne zajít podívat ale ten obal se mi teda upřímně vůbec nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
  25. Ty rtěnky jsou fakt krásný, už se těším, až je dojdu vyzkoušet :) řasenka by mohla být fajn, ráda používám oranžovou Scandal Eyes.

    OdpovědětVymazat
  26. Rtěnky mají skvělé odstíny. Asi se po nich podívám :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Tak jsem si dneska do DM drogerie šla na jistotu pro rtěnku v odstínu 120, ehm, v tomhle odstínu ji nemají :D Takže jsem půl hodiny vybírala jiný odstín. Odešla jsem s 510. Ale jako tu 120 chci někde sehnat :/

    OdpovědětVymazat
  28. Rtěnku jsem obdržela na vyzkoušení v jedné jejich fb výzvě a vybrali mě tak jsem měla velkou radost:) Trefili se mi do vkusu i odstínem, obdržela jsem odstín jako ty 100 Pink me love me a je krásný:)

    OdpovědětVymazat
  29. Mi se u rtenek hlavne libi odstiny. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  30. No vidíš, já zatím četla jen pár recenzí a všichni tvrdili, že ty stíny v tužce vydrží, tak to půjdu prozkoumat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Taky se mi s takovým tvarem rtěnky hůř pracuje, ale jinak vypadají hezky :)

    OdpovědětVymazat
  32. Rtěnky mě nijak extra nelákají, zato ty stínotužky :-) škoda že to vypadá na špatnou výdrž, mám tyhle typy produktů ráda

    OdpovědětVymazat
  33. Nijak extra mě nelákají, ale ta 120 ti musí slušet:)

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Těšila jsem se na ty rtěnky, je jich plný instagram :) Tak jsem zvědavá po tvé recenzi, co na ně budu říkat já, až zavírám do drogérky ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Rtěnky mě osobně moc nezaujaly a pravděpodobně je nechám v drogerii. Naopak na řasenku se zajdi podívat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)