úterý 5. ledna 2016

Péče o nehtovou kůžičku | zimní speciál

Nevím jak vy, ale já mám pokaždé během zimy celkem problém se suchou kůžičkou okolo nehtů. Zvlášť teď, když se zdá, že se zima začala konečně projevovat, začíná moje kůže docela trpět. Používám na ní několik pomocníků, které bych vám ráda ukázala a více o nich řekla :)



Pečujících přípravků mám několik a různě je střídám. Jeden mám vždy i na pracovním stole a v kosmetické taštičce, pro případ potřeby. Pouhé mazání krémem na ruce mi nestačí a pokud se chci vyhnout nepěkně vypadající suché kůžičky okolo nehtů, tak potřebuji trochu větší péči :) Tak se na mé oblíbence pojďme podívat.


Olejíček Yves Rocher mám na domácí použití, protože není uživatelsky tak nenáročný, jako ostatní olejíčky níže. Používám ho hlavně po odlakování starého laku na nehty. Mám takový svůj rituál a když nehty odlakuju, zastřihnu a opiluju, tak na kůžičky nanesu olejíček a nechám ho důkladně vsáknout. Olejíček má aplikátor podobný jako lesky na rty a jemnou nevtíravou vůni.



O tom, že existují i tuhá másla na nehtovou kůžičku jsem dlouhou dobu ani nevěděla. Nijak jsem se v téhle problematice příliš nevzdělávala a zamrzla jsem právě u olejíčků :) Cuccio nabízí Cuticle conditioning butter stick (koupíte ZDE), který na první pohled vypadá trochu jako balzám na rty. Tyčinka, která voní po medu a mléku obsahuje směs bambuckého másla, vitamínu A a E a olivový olej. Tužku můžete mít na nočním stolku nebo třeba v kapse vaší bundy a kdykoliv jí použít. Oproti olejíčkům má tu výhodu, že vám neumastí ruce a vy tak klidně můžete stát na ulici a čekat na tramvaj nebo dopsat mail a nemáte olej až za ušima :) Případně pokud vám olejíčky na nehtovou kůžičku z nějakého důvodu vadí nebo vás je nebaví používat, tak tohle je podle mě zajímavá alternativa.




Olejíček v peru od L´Occitane pochází z jejich řady s bambuckým máslem, kterou zbožňuji! Olejíček voní stejně krásně jako třeba jejich krém na ruce a aplikuje se pomocí štětečku. Je to klasický olejíček, takže je tekutější a doporučuji při aplikaci příliš netlačit na tubu, aby vám z ní nevyteklo příliš mnoho produktu. Opět je to spíše záležitost na doma a je fajn po aplikaci chvíli počkat, až se olejíček vsákne a až pak jít něco dělat.





Snažila jsem se zachytit konzistenci obou produktů, ale u L´occitane ten čirý olej není příliš vidět :)


Posledním pečujícím produktem je Cuticle Rehab od Sally Hansen. Opět se dávkuje jako předchozí olejíček pomocí pera, ale na rozdíl od předchozích produktů má trochu jinou texturu. Není to tekutý olejíček, ale hutnější gel, který když nanesete okolo nehtu, tak "drží" na místě a nijak nestéká. Takže když to s ním nepřeženete, můžete ho nanést a pak jít v klidu třeba psát na počítači a nebudete mít všechno umatlané :)


Jako poslední jsem vám chtěla ukázat ještě takovou voňavou vychytávku v podobě sladko-slaného peelingu na ruce od Lush Salted coconut. Voní opravdu trochu jinak, protože kombinuje mořskou sůl s kokosem a vůně je opravdu návyková (a to na kokosové vůně nějak zvlášť netrpím). Jeho hrubost bych přirovnala k jemnějšímu písku a je fajn, že není příliš hrubý ani zbytečně moc jemný. Miluju použít peeling, namazat si ruce krémem, dát si okolo nehtů olejíček a ruce pak zabalit do bavlněných rukavic a odpočívat :)





Tak to jsou aktuálně všechna má pečovadla o ruce a nehtovou kůžičku. Jestli vás zajímají mé oblíbené krémy na ruce, tak si je můžete připomenout v tomto článku :) 

Zajímalo by mě, jestli máte v zimě také problém s vysušenou kůžičkou okolo nehtů a zda používáte nějaké speciální přípravky? :)

*

20 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že tohle většinou neřeším. Spíše se mi hodně suší ruce, a tak ty mažu pořád. Měla bych se tomuto tématu ale věnovat více, tak mrknu asi na Sally Hensen :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ten olejček som si objednala práve aj ja :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  3. Ja momentálne používam olejíček od Essence. V zásobách mám ešte nový olejíček od Weledy a na Vianoce som dostala od Burt´Bees Cuticle Lemon Butter, takže som zvedavá aj na tie.

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda trpím na suchou pokožku obecně, takže i tohle dost dobře znám. A to nemluvím o tom, když používám odlakovač. To je teprv katastrofa. Celkem mi na to pomáhají olejíčky a teď i ten nový sos krém od dermacolu :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mám v zimě úplně stejný problém, hlavně mi ta u konce nehtů vždycky ztvrdne a zrohovatí a dost to bolí..sice si krémuji ruce, ale je to jen taková poloviční pomoc..takže díky za tipy, vyzkouším =)

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sally Hansen aj L´Occitane som mala, vyhovoval mi viac L´occitane, aspoň čo sa účinku týka :)
    Zaujalo ale aj to masielko. A peeling používam ten z bambuckej rady L´Occitane.
    PUPA MILANO giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Já tohle popravdě moc neřeším:) Ale olejíček vypadá fajn:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bohužel nějak extra nepečuji o nehtovou kuzicku, ale asi bych měla začít no :)

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. mám ráda balzám na nehty od Saloos...a díky za tip na ten scrub, nějaký pořádný na ruce právě hledám :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám velký problém celoročně,ale v zimě je to ještě horší.Zkoušela jsem od The Body Shop olejíček,ale žádné nadšení se nekonalo. Ája z BL mi radila od OPI Avoplex Cuticle Treatment,ten je dobrý a pak ještě nějaký meruňkový od Diora,ale ten jsem zatím nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  11. Ja na nechty používam olejček od Baley z DM-ky a je naozaj super, stojí niečo do 2 eur, ale naozaj stojí za to! A potom ešte mám takú tubičku na odstránenie nechtovej kožičky z Avonu!
    A chcem ťa pozvať na moju giveaway, budem rada, ak sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  12. Ty olejíčky od L´Occitane a Sally Hansen nevypadají vůbec špatně. Já zrovna používám olejíček od Alverde a moc mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  13. Nehtovou kůžičku a ruce celkově jsem teď začala asi poprvé v životě řešit nějak víc. Olejíček na kůžičku si ještě musím pořídit, a jinak peeling si dělám poměrně často a zásadně domácí. Nic proti Lushi, ale zrovna ten peeling na ruce a na rty mi přijde jako totálně zbytečný si kupovat, navíc za ty peníze :D

    OdpovědětVymazat
  14. ještě štěstí, že internet nemůže přenášet vůně, protože bych ten peeling od Lushe musela hned mít :) bojím se ale, že bych ho příliš nevyužila. na nehtovou kůžičku používám olejíček od essence a je překvapivě dobrý!

    OdpovědětVymazat
  15. mě zaujalo to tuhé máslo, o tom čtu prvně :) ale třeba taký peeling na ruce mi přijde zbytečný, ruce si peelinguji v rámci tělového peelingu a to mi přijde, že bohatě stačí

    OdpovědětVymazat
  16. Já naštěstí suchou kůžičku většinou netrpím, naopak mně ale trápí extra suché ruce. Občas to zajde až do extrémů, tak že se mi začne ,,loupat kůže" a to opravdu nevypadá pěkně. Takže mažu čím můžu.

    OdpovědětVymazat
  17. zvláštní péči nepoužívám jen si hodně mažu ruce teď je to levandulový krém loccitane

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem tohle také nikdy moc neřešila, každopádně článek inspirující. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja jsem nedavno zacala pouzivat na nehtovou kuzicku olej v tuzce od Weledy a jsem s nim moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)