pondělí 18. ledna 2016

Nejvoňavější soutěž ze všech | Poo-Pourri

Pamatujete si ještě na loňský článek o skvělé vychytávce Poo-Pourri? Jestli ne, tak si ho TADY rozhodně připomeňte :) Pokud si taky myslíte, že je to skvělá a hlavně praktická vychytávka a že jí nutně potřebujete, tak není nic snadnějšího, než si o ní právě teď zasoutěžit :) Mám pro vás celkem 5 kusů Poo-Pourri a soutěžit můžete zde na blogu i na Instagramu!

Tady na blogu budu losovat 3 z vás a na Instagramu 2. Až se na Instagramu objeví tato fotka, tak pod ní budete moci soutěžit a všechna pravidla tam budou znovu vypsaná. Pokud nemáte Instagram, můžete soutěžit tady, je to jen na vás :)






Pravidla soutěže pro ty z vás, kteří chtějí soutěžit zde na blogu:


1) Odebírejte Poo-Pourri na jejich českém Facebooku (KLIK) nebo Instagramu (KLIK


2) Přidejte komentář pod tento článek. Do komentáře mi napište, čím se vám Poo-Pourri líbí nebo vás baví nejvíce a zda ho odebíráte na Facebooku nebo Instagramu.

3) 
Soutěž probíhá ode dneška a končí 25.1.2016 ve 20h. Pomocí randomu poté budou vylosovaní 3 vítězové na blogu a 2 na Instagramu.



Pokud budete vylosováni a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes Facebook vyzváni, abyste se mi ozvali na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Vítěze uveřejním jako vždy na Facebooku a Instagramu. Pokud by dotyčná/ý o výhru neměla zájem, budu losovat náhradníka :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Pokud budete Poo-Pourri sledovat přes oba kanály, můžete se zapojit jak na blogu, tak i na Instagramu.


46 komentářů:

  1. dala jsem like na fb (insta nemám). Poo-pourri mě docela láká, snad jsem na něj slyšela jen samou chválu, tak bych jej také ráda vyzkoušela :) Krásné pondělní dopoledne, MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji na fb. Tato věcička je velmi úsměvná :) člověk by neřekl že někdo příjde tady s tímto nápadem :))) dřív nebo později si toto pořídím :) navnadila mě na to kamarádka, prý že to funguje :D tak uvidíme, mohlo by se na mě úsmát štěstí tady v této soutěži :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dvorakova0sarka@seznam.cz. já o tom slyšela chválu od kamarádky, takže bych to určité chtěla vyzkoušet. Už jen i kvůli tomu obalu :-) pěkná soutěž.

    OdpovědětVymazat
  4. odebírám na FB, mají báječné obaly, tak bych se vůbec nezlobila, kdybych něco takového vlastnila :)
    coats everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, sleduji fc i instagram. O této značce jsem nikdy neslyšela, ale miluji vše voňavé tak snad budu mít možnost se seznámit a lépe poznat. Další plus je krásné baleneníPřeji pěkný mrazivý den.
    jana.prekopova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi, že odcházím z voňavé toalety a nikdo nepozná co jsem tam zanechala... Odebírám ho na fb i na instagramu.
    osminka@wo.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Co je voňavý,to mě moc baví.Určitě tohle vonidlo taky potřebuji.
    Sleduji na FB i na Inst.Mají moc hezky udělané stránky.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Připadá mi to jako super věc, taková napůl recese a zábava, a napůl něco, co vážně "usnadňuje" život :D
    Odebírám na instagramu.
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem na tuto značku slyšela jen samou chválu, i když já sama jsem od ní ještě nic nevyzkoušela, ráda bych to změnila :-) Na fb likuji a odebírám jako sin03@seznam.cz, gfc: nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Odebírám na Fb. Na této značce mě baví hlavně její reklama a podle kladných recenzí by spreje fakt měly fungovat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, Poo-Pourri znám hodně dlouho, bohužel zatím mi nebylo dopřáno vyzkoušet si ho. Nejvíce se mi líbí nápad, je to originální, maličké a můžu to hodit do jakékoliv taštičky. Facebook stránky pochopitelně sleduji už hodně dlouho :).
    luciekatrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Odebírám na Facebooku, nedávno jsem viděla článek o této značce na jiném blogu a dost mě to zaujalo protože nějakou pěknou vůni sháním už dlouho a to co je v drogerii běžně je hrozný, takže určitě si i tak objednám, možná bych to mohla pořídit i mamce k svátku protože nemám jiný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  13. slysela jsem samou chvalu a nejvic se mi libi ta svicka a ten jeji obal! jinak sleduji je na ig jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji na FB Vendula Janků
    Moc se mi líbí jeho využití určitě by se mi hodilo :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Celkově se mi tohle líbí:)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Úplně prvně když sem o tom slyšela, přišlo mi absurdní, že se něco takového vyrábí :D Ale čim dýl na to koukám, tím mi to přijde vtipnější a roztomilejší, tak bych to ráda vyzkoušela :D :D
    Sleduji je přes FB a musím uznat, že mají opravdu vtipné úvodní fotky :D :D
    luckahejnal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem ta na fb ako Simona Simik Novotova. Po-Pourri ma zaujal hlavne v tom ze je to nieco uplne ine, krasny design a super zlozenie :)

    OdpovědětVymazat
  18. tak to by sa mi páčilo :D
    sledujem teba aj ich :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě je to skvělá věc, která se hodí :-). Od teď je sleduji na Facebooku :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. O Poo-Pourri jsem se dozvěděla z tvého článku a od té doby ho chci hrozně vyzkoušet :D Nejvíc mě zaujala a pobavila ta reklama, je boží :) Tak třeba to vyjde :) Odebírám na fcb. tyyync@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Líbí se mi jejich grafika na výrobcích.
    Lajkuji na fb
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Odebírám PP na FB i Insta ;-)
    Na PP se mi líbí ten flakonek a samozřejmě mě hodně pobavila i jejich reklama :-D
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. bavi me obaly, slejuji na ig
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tuto značku vůbec neznám.
    Odebírám na fb - zaru mucikexová
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Má to strašně krásný flakonek a určitě je to užitečná věc, která se hodí. Nutně potřebuji😄!
    Odebírám na fb jako Kateřina Křivková a na instagramu jako katerinakrivkova, e-mail:
    katerinakrivkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Už jsou to skoro dva roky, co jsem viděla jejich reklamu...opravdu mě fascinuje, že se to ujalo. A překvapuje mne, že mají tolik různých vůní. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Baví mě jejich reklama samotná :) a samotný produkt. Sleduji a odebírám je na Facebooku.

    OdpovědětVymazat
  28. FB Markéta Králová
    Tak o tom slyším poprvé, určitě bych vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Mě hrozně baví ta jejich reklama :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Pozrela som si to video a v prvom momente som zostala zarazená, čo to do kelu je :-D Ale pecka, neskutočná reklama :-D. Na facebooku som ich začala odoberať, samej sa mi páči tá myšlienka, neskutočne vtipné to je :-D. Zaujímajú ma tie vône, takže si rada za súťažím :-) na fb ich sledujem tak ako teba ako Dadalajf :-), veľa šťastia všetkým!

    OdpovědětVymazat
  31. Přijde mi to jako super nápadité a kdo by nechtěl při opuštění toalety cítit příjemnou vůni:)
    Sledují na FB i instagramu
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Myslím, že si nemusíme hrát na ,,dámy" i nám se občas něco stane :) takže super vychytávka pro všechny a vejde se skvěle do kabelky. Konečně s tím někdo přišel :)

    OdpovědětVymazat
  33. miluju tu jejich reklamu :D je boží!!! produkt jsem měla možnost vyzkoušet u kamarádky a opravdu funguje. Moc ráda bych si ho také opatřila :)
    adik.baranova39@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. tak to je skvělý nápad :) nikdy jsem na to nenaraila a moc ráda bych vyzkoušela. Z toho videa se směju ještě ted :) Pokud to funguje, měli by dostat nobelovu cenu!
    staraterezastara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Poo-Pourri jsem ještě nezkoušela, takže mě na něm zatím nejvíc baví jeho marketing!
    Odebírám na instagramu.
    kopeckacz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. O Poo-Pourri jsem se poprvé dozvěděla z Tvého 1.clanku a moc me baví jejich reklama- ta nema chybu! Akorát si porad lámu hlavu, jak to muze 100%ně fungovat ..:-)
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Tak něco takového vidím prvně a instruktážní video bylo fakt vtipné :D Zajímavý nápad na osvěžovač, který se místo do vzduchu stříká přímo do mísy.
    Odebírám na facebooku - Helen Sammet Richter
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Jeeej poo pourri je moc originální, velice ráda bych ji vyzkoušela protože je bez chemikálií, parabenů, ftalátů a já miluji praktické věci do kabelky :)) Sleduji na fb :) dada.bacon@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Oceňujem hlavne nápad a reklamu. A navyše ak to aj funguje tak je to skvelé! :) Odoberám na instagrame ako zuzana_malikova
    zuzna.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. vše splněno Oli K.
    značka má krásný design a balení výrobků, zatím je neodebírám
    love.e(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Odebírám na instagramu. Značka je mi sympatická, má velmi nápadité obaly, reklamy a vlastně celý nápad je super :)

    OdpovědětVymazat
  42. Odebírám na instagramu, a o teto super vecičce jsem slyšela uz dávno! Moc rada bych ji zkusila, protože se obavám o to, ze to bude nejpoužívanější sprej v naši rodině :D balení je nádherné a originální. Mají úžasnou reklamu na YouTube!:D moc moc rada bych ho vyzkoušela! Moc dekuju za tuto soutěž :-) denca.snitova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Vidim to prvne.super reklama i recenze.chtela bych rozhodne vyzkouset

    OdpovědětVymazat
  44. Sledujem na FB aj na instagrame:) O značke počujem prvý krát, ale veľmj ma zaujala!
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  45. Mně se Poo-Pourri líbí hlavně tou originalitou, praktičností a krásnými obaly! Přijde mi to jako naprosto skvělá věcička, kterou bych moc ráda měla. :) A odebírám jak na FB (Jana Pelíšková), tak na Instagramu (janapeliskova)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Mě lákají hlavně krásné obaly a to, že když už spolu s přítelem začínáme bydlet, tak nebudu muset vždycky čekat až půjde s tříděným odpadem, když to na mě přijde:))
    GFC a FB: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)