úterý 19. ledna 2016

Můj wishlist a kosmetická předsevzetí | 2016

Když jsem si o víkendu dělala pořádek na kosmetickém stolku a všechno jsem čistila a přebírala, říkala jsem si, že to chce zase trochu updatovat wishlist a vyškrtat položky, které se mi podařilo sehnat. Možná to už víte, ale svůj wishlist mám dostupný on-line a podívat se na něj můžete ZDE nebo rovnou nahoře na stránce :) Nutno dodat, že se značně rozšířil po tom, co jsem si prošla všechna videa "best of 2015" všech mých oblíbených youtuberek! Zvlášť u některých z nich bych byla ráda, kdyby měly svůj wishlist také někde viditelný, protože je to nevyčerpatelná studnice inspirace :) A když člověk uvažuje, co by si rád pořídil a do čeho třeba investoval větší peníze (pořád se bavíme o marnivé beauty sféře a ne o akciích), tak si i říká, co by chtěl dělat jinak. Co používat víc, co naopak míň a co si třeba vůbec nekupovat, protože to pak ve výsledku třeba ani nepoužívám. A tak se logicky dostáváme ke kosmetickým předsevzetím, která bych si měla asi vytisknout a dát do peněženky a na kosmetický stolek, abych je měla pořád na očích :)










Jaká jsou má kosmetická předsevzetí pro letošní rok?



-> používat odvážnější odstíny rtěnek - kdo mě zná, tak ví, že se většinou držím svého nude spektra barev a řekla jsem si, že se pokusím trochu víc "odvázat"

-> dělat pravidelné čistky kosmetiky a nechávat si jen 100% vyhovující produkty - nejsem z těch, co by syslily produkty jen do počtu a co mi nevyhovuje, tak posílám dál kamarádkám nebo kolegyním v práci, ale letos bych chtěla být ještě víc přísnější a selektovat úplně maximálně :)

-> Navštívit konečně Ingredients - říkám si to už přes rok, že se tam musím zastavit a udělat si radost nějakou krásnou kosmetikou, kterou jen tak člověk nikde nesežene. Měla bych si pospíšit, než se z toho stane stejný hit jako z Obag a bude tam chodit každý jak do sámošky :)


-> nechat se více inspirovat zahraničními blogerkami/youtuberkami - kromě pár českých kolegyň, kterými se nechávám ráda inspirovat a jejichž doporučení věřím, zjišťuji, že se spousta českých beauty blogů nedostane dál než k Essence a Astoru. To není nic proti drogerkovým značkám obecně, ale nebaví mě, když se někdo neumí přenést přes práh českých obchodů. Chci sledovat někoho, kdo rád objevuje novinky, nebojí se objednávat kosmetiku i ze zahraničí nebo informovat o zajímavých značkách, které třeba na našem trhu nejsou ani dostupné

-> nakupovat více v zahraničních obchodech/eshopech - což souvisí s předchozím bodem.

-> ještě víc se zaměřit na spotřebu načatých produktů - a ještě více eliminovat počet načatých balení jednoho druhu kosmetiky

-> naučit se konečně nakreslit stejné linky na obou očích - něco mi říká, že to bude boj ještě na dlouhou dobu a bůhví, jestli se mi někdy podaří uspět, ale nevzdávám se :)

-> víc si pohrát se stylingem vlasů - podobné jako předchozí bod. Zručnost sice chybí, ale snaha se vždycky počítá!

-> všechny pudrové produkty, u kterých jsem se dostala na dno, během roku 2016 dopotřebuji - prostě to dám :)

-> nebudu nakupovat sprchové gely v akci (ani když se bude jednat o můj milovaný Palmolive za 39 Kč ve slevě :)

-> konečně objvevit kouzlo konturování - a konečně se to naučit

-> příliš neexperimentovat s pečující kosmetikou a dlouhodobě zůstat věrná produktům, které mi vyhovují

-> nepodléhat (tak často) výhodným akcím a slevám a vždycky si promyslet, jestli danou věc tak moc chci a hlavně potřebuji (jasně, že nepotřebuju, ale alespoň se pokusím nebýt tak impulzivní :)



Všechna "předsevzetí" se týkají samozřejmě kosmetiky a berte je vážně s nadsázkou :) Je mi jasné, že mnoho lidí stále nechápe trochu té ironie a nutný odstup, a že rtěnky a pudry opravdu nejsou podstatou lidského žití, ale věřím, že jste chápavé a umíte to rozpoznat. Chodíte sem ale asi hlavně kvůli kosmetice a ne pro životní moudra nebo motivaci, takže vás nemusím oblažovat předsevzetími typu "konečně uběhnu maraton" nebo "přestanu pít tolik vína" :)


Jaká jsou vaše kosmetická předsevzetí pro tento rok a co si už dlouho chcete koupit? Chcete méně nakupovat, zaměřit se na méně známé značky nebo si třeba naordinujete nákupní stopku? :)

43 komentářů:

  1. s tím nákupem sprchových gelů souhlasím, někdy jsou ty akce fakt zlo :-D a s těma rtěnkama to mám podobně, taky už jsem si říkala, že bych se mohla trochu více odvázat

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, hezky sepsané. Chválím. Ve všem se shodneme, akorát já už jsem se tak před 2 lety naučila kupovat opravdu jen to, co mě hodně láká a vždy si daný produkt řádně ,,prozkoumám" a už celkem dokážu vyhodnotit, zda mi sedne (kort ze vzorečků) a poté tedy nakupuji :). Přijde mi, že hodně blogerek má produkt doma jen proto, že ho mají ostatní a samotné ho pak nepoužívají. Takhle jsem dopadnout nechtěla právě :-D. K tobě chodím pro inspiraci, pro radost, kochat se a hlavně přečíst si kvalitní články a recenze. Stejně jako dnes :). Já jsem si na konci prosimce koupila mou vysněnou rtěnku od Estée Lauder Pure Color Envy Matte v odstínu Neon Azalea a konečně v lednu tvářenku od MAC Ellie Goulding (direct na instagramu). Jeste jednou diky :). Nyni prostě toužím po nějaké Chanel rtěnce. Svou sbírku rtěnek jsem hodně protřídila a rozhodla jsem se mít od jedné z mých oblíbených značek vždy minimálně jednu rtěnku v odstínu, který budu nosit a nebude se podobat s žádným jiným, který už doma mám. To je mé kosmetické předsevzetí :D. Měj se :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moje předsevzetí - kupovat míň "Bčkových" produktů a investovat do kvalitnější kosmetiky (láká mě Benefit pečující kosmetika, make-up od Chanel). Nekupovat desátej pudr, když ostatní nepoužívám (týká se i jíných produktů). Víc používat peeling (doporučuju vyluhovanýho "turka" kafe, to je na moje stejhna nej!)... BTW, v Douglas vyprodávají Max Factor se slevou 50 %. :)

    OdpovědětVymazat
  4. S těma sprcháčema souhlasím snad ze všeho nejvíc. Kdybych všechny, co mám v bytě, vylila, tak mi naplní jednu vanu. Je to neuvěřitelné syslení, musím to změnit - když dojde sprcháč, tak si prostě nějaký koupím, i kdyby stál místo 39 třeba 49. V tom ti věřím a to dáme letos obě! :D Nejdřív spotřebovat, pak dokupovat!

    OdpovědětVymazat
  5. Moje kosmetické předsevzetí na rok 2016 a všechny další je zaměřit se na pečující kosmetiku- v prosinci mi bylo 25 a co si budeme povídat, za 10 let bez péče by mě už nezachránil ale nejlepší make-up :D Nejsem teda typ, co by kašlal na odličování, čištění, ale zkrátka chci pleti věnovat víc pozornosti, taky jsem si hned na začátku ledna koupila oční krém. A pak jsem si dala ještě jedno a to, že si nebudu kupovat dekorativku, kterou vážně nepotřebuju-jako další rtěnku, tvářenku atd. :D -řekla jsem to příteli, aby mi fakt bylo blbý si něco jít hned koupit, ten tomu ale nechtěl věřit..ovšem zatím se držím :)

    OdpovědětVymazat
  6. pixi glow tonic to je moj sen este aj ked hirrons to vynachvalila
    mna by zaujimali aj tvoje nekozmeticke predsavzatia ak to nie je tajne :) rada sa inspirujem lebo cloveka niektore veci nenapadnu
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná předsevzetí. Asi bych si mohla dát podobná. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. s předsevzetími souhlasím skoro do puntíku a hrozně bych chtěla vyzkoušet tu Lunu, tak snad se nám to splní :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moje předsevzetí je,používat co nejvíce přírodní kosmetiky.Moje pleť se stává dost citlivou.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem celkem ukázněná v postupném systematickém spotřebovávání a načínání kosmetiky i vyhazování nepoužívané nebo nepoužitelné kosmetiky, takže mé předsevzetí je používat přírodnější tělovou a pleťovou kosmetiku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moje předsevzetí je zbytečně neutrácet za drogerkové limitky a nenakupovat každou novinku. Taky chci svůj kosmetický šuplík protřídit a nechat si jen ty lepší/dražší produkty.

    OdpovědětVymazat
  12. až na ten obchod Ingrediens nebo jak a na ty linky mám předsevzetí úplně stejná...PRÁVĚ ODTEĎ!! děkuju moc za inspiraci a krásný vstup do nového roku, Rendy :) jsi naše sluníčko :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Pekné :) Celkom seriózne by som chcela kupovať menej kozmetiky a skôr z tých drahších značiek, nepodliehať super-extra výhodným akciám a tiež doma nesysliť zásoby. Uvidíme, ako to dopadne :D ale zatiaľ som na aspoň trošku dobrej ceste...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  14. Linky se taky musím konečně naučit, nikdy, prostě nikdy se mi nepodaří stejné.

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoje kosmetická předsevzetí jsou super a hned jsem se v pár našla :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych asi měla nakupovat méně či si dát úplnou stopku, ale vím, že u mě je takové předsevzetí zbytečné. :D Myslím ale, že nakupovat méně známé značky se mi daří, můj blog je čím dál více zaměřený na zámořské indie značky a mě to baví, psát o věcech, o kterých většina blogerek v ČR nemá ani páru. :) Sice to asi nezajímá zase tolik lidí, ale mě by nudilo psát pořád jen o drogérkovém mainstreamu.

    OdpovědětVymazat
  17. Můj wishlist je přecpaný permanentně, aby taky ne, když do něj přibývají pořád nové a nové položky:-D Předsevzetí si moc nedávám a už vůbec ne ty, která obsahují nákupní stopku, ne, že by se mi nehodila, ale prostě znám se a poučena předchozími zkušenostmi vím, že bych ji zcela určitě drsně porušila, takže radši nic:-D Ale určitě bych chtěla nakupovat víc s rozmyslem a nekupovat kosmetiku bezhlavě, jen proto, že je v akci, pak taky víc spotřebovávat, to se týká hlavně té spousty poloprázdných lahviček, které mi jen zabírají místo a ne a ne je vypotřebovat a určitě by nebylo marné i dělat pravidelný úklid a čistky v kosmetice:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Některá předsevzetí mě dost pobavila a budu mít podobná - aneb dopotřebování pudrových produktů, zákaz kupování sprcháčů, konturování i styling vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkný wishlist, já pořád pokukuji po rtěnce Pop od Clinique :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ja by som hlavne chcela otestovať viacero paletiek (kúpiť si kvalitné dve-tri paletky), vyskúšať menej známe značky - teraz som začala skúšať Ziaju a som príjemne prekvapená. Ale musím počkať po druhej polovice roka, teraz budem stále cestovať, budem mimo domova cca pol roka, takže by sa mi to všetko so sebou dobre nedalo brať :-/. Ale najviac chcem zapracovať na tom, že keď si niečo otvorím (šampón, krém), tak to aj miniem, nie že si zachviľu otvorím ďalšie a budem to stále skladovať ako doteraz :-D.
    dadalajf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ty tvoje předsevzetí se mi fakt líbí, s většinou bych se naprosto ztotožnila :-D já bych se chtěla naučit psát a dodržovat wishlisty, v tomhle jsem totiž hrozně neorganizovaná a nakupuju a nakupuju a pak to taky končí nákupama ze kterých jsem zklamaná a přitom by předem stačilo přečíst pár recenzí a měla bych jasno

    OdpovědětVymazat
  22. Sprcháče a víc promyšlené nákupy, naprostý souhlas :)

    OdpovědětVymazat
  23. Haha, no tak s tými linkami by som mohla pohnúť aj ja :D
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  24. A prečo si zakazuješ kupovať sprchovacie gély? My vždy keď vidíme náš obľúbený (klasický Dove) v akcii, kúpime jedno/dve balenia do zásoby a vždy sa minú :) Inak do Ingredients by som chcel už konečne aj ja! A tento rok dávam focus aj na handmade a domácu kozmetiku (začal som prednedávnom domácou zubnou pastou a hľadám ďalšie recepty na realizáciu :)).

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám předsevzetí nenakupovat impulzivně a takové ty nákupy "vždyť se to bude hodit do zásoby" snad také vynechám :D
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Holky, vaše komentáře mi vykouzlily úsměv na tváři, i tvůj článek Rendy, je fajn ten pocit, že v tom nejsem sama. :-)
    Já bych si chtěla poctivě psát wishlisty, víc plánovat nákup kosmetiky (nespoléhat na svou pamět, kupovat v pečující to, co dochází), a hlavně odbourat takové to "potřebuju se uklidnit/udělat si radost a tak si koupím rtěnku za kilo, to mě přece nevytrhne", pořídit si místo tří drogérkových rtěnek jednu high-end (a trefit se do odstínu, který budu denně používat aniž by mě omrzel), a hlavně spotřebovávat (pečující se daří, dekorativka moc ne). Vlastně bych chtěla kosmetickou sbírku výrazně zredukovat, stejně nakonec používám furt ty samé tři rtěnky dokola, tak jich nemusím mít třicet, že jo. :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Ja by som si chcela tento rok konecne kupit moj prvy ruz MAC a zacat pravidelne pouzivat rozjasnovace :)

    OdpovědětVymazat
  28. Za mě jednoznačně také konturování!!! Neumím to a chci se to naučit :)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  29. Poslední dobou jsem upustila od makeupu všeobecně a už se nelíčím tak moc, jako dřív. Stal se ze mě knihomol :D Takže mým předsevzetím je začít zase s makeupem ať mi doma jen tak neleží. Na některé kousky jsem pomalu nesáhla jak je rok dlouhý.
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Příliš neexperimentovat s pečující kosmetikou a nenechat se ovlivnit slevami - s tím se ztotožňuji :D Občas si nadávám, že jsem vyhodila peníze za něco, co mi nesedí nebo nefunguje tak jak bych si přála a nekoupila si raději svou osvědčenou klasiku. A taky bych se chtěla více nechat inspirovat kladnými recenzemi a nekupovat věci naslepo. I když já svá předsevzetí moc nedodržuji, tak uvidíme :).

    OdpovědětVymazat
  31. Linky mi nejdou vůbec a nejmladší sestře perfektně, nechápu. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Keď tak premýšľam nad tvojimi predsavzatiami a mnou, uvedomujem si, že mám celkom iné kozmetické návyky - nenakupujem v zľavách, nerobím si veľké zásoby (i keď aké-také zásoby mám), linky si viem spraviť takmer dokonalé (ani netrvalo dlho sa to naučiť :D ), nemám rozpoužívaných viac výrobkov rovnakého druhu (okej, to nehovorím o rúžoch, očných tieňoch a lakoch na nechty)... Moje predsavzatia sú takéto: minúť ďalších rozpoužívaných 20 lakov, naučiť sa lepšie čítať etikety so zložením výrobku, nakupovať premyslene a (čo máme spoločné) spoznávať nové a nové neopozerané značky.

    OdpovědětVymazat
  33. Já mám taky krásný wishlist a jako první položku mám více šetřit, což se neslučuje se zbytkem seznamu :-D

    OdpovědětVymazat
  34. KONEČNĚ se nějaká česká blogerka rozhodla pohnout z místa :) Smekám klobouček :) České beauty blogerky prakticky nesleduju, sleduju hlavně ty zahraniční, a to, co člověk u nich najde, u těch českých rozhodně nenajde. Ty hromadné spolupráce u nás se mi vůbec nelíbí, být takhle součástí davu a nevybočovat, nebýt něčím zajímavá. Jsem ráda, že ses pro tohle rozhodla a moc ti držím palce, aby se ti v těchto nových šlépějích šlo dobře :)

    OdpovědětVymazat
  35. Všechna předsevzetí, která sis dala, jsou od teď i má! Naprosto se s nima ztotožňuju. Zároveň souhlasím s tím, že české blogerky jsou spíš "zasekané" na produktech z drogérek, ale pro určité důvody to asi i chápu. Občas to na mě ale působí, že jsou tu dva druhy těhlech "blogerek".. Buď ty, které se nepohnou od značky Essence a Avon (tím nějak nepošpiňuji značky) a ty, které jsou na mateřské a z té si pak nakupují produkty. Hlavně ten druhý typ na mě působí velice neupřímně.
    Mě celkově na blogování baví to, že si můžeme mezi sebou sdělovat, co nám vyhovuje, co je kde nového a jaké to je. Ve finále tu je takových ale málo, z beauty blogerek sleduju opravdu jen Lindu z HiLychee, která recenzuje dobrý produkty a má obrovskej přehled a občas mrknu sem k tobě, když mě něco zaujme přes Instagram. :)
    Jinak ten wishlist je super, já bych hrozně chtěla vyzkoušet Sunday Riley, zahraniční blogerky o produktu krásně mluví, tak by mě zajímalo, jaký je produkt opravdu. :)
    Měj se fajn, K.

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  36. Že začnu být konečně také více odvážná make upu a nebudu kupovat sprcháče v akci jsem si letos říkala taky... tak jsem hlavně zvědavá, jak to dodržím :D

    OdpovědětVymazat
  37. nekupovať zbytočne a spotrebovávať by sa veruže zišlo aj mne :))

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem si dala předsevzetí, že začnu šetřit na dražší kosmetiku a nebudu vyhazovat tolik peněz za drogerkovou kosmetiku, která mi stejně ve většině případů nevyhovuje a na její spotřebování bych potřebovala asi tak dva životy ještě :D jinak s těma sprcháčema je to zlo :D také mám plnou krabici výhodně nakoupených :))

    OdpovědětVymazat
  39. Nedávám si žádná předsevzetí, takže ani ta kosmetická ;-). Prostě nějak se snažím fungovat a všechno dělat průběžně. Ale udělala jsem si po dlouhe době wishlist a zjišťuji, že je to docela praktická věc :-D! A stále se dokopávám ke kosmetické čistce.

    OdpovědětVymazat
  40. Jedním z mých kosmetických předsevzetí je dopotřebovat vše, co mám doma a kupovat jen přírodní (nebo alespoň přírodnější) kosmetiku. Zjistila jsem totiž, že mi vyhovuje mnohem více, než ta z drogerie, takže si spíš našetřím na kvalitu. S čím souvisí další předsevzetí - kupovat méně kosmetiky :-). M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Dopotrebovat to, co uz mam. Vyhodila jsem spoustu nedopouzitych produktu, ktere uz byli v koupelne tak dva-tri roky, skoda tech penez. Az dopouziju, budu vice premyslet nad tim, co kupuju. Chtela bych mit kosmetiky mene, ale kvalitnejsi. Nenechat se tolik ovlivnit recenzemi. Takze doufam, ze se polepsim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)