čtvrtek 21. ledna 2016

Lush | Valentýnská kolekce a novinky

Kdo z vás má rád holiday kolekce od Lush? Jestli jste právě odpověděly ano, tak by vás mohlo zajímat, že v jejich obchůdku i online je právě jejich valentýnská kolekce. Měla jsem možnost jít na její představení do obchůdku v Palladiu, takže jsem vás z toho nemohla samozřejmě vynechat :) Kromě valentýnských maličkostí se objevilo i několik novinek a také stále probíhá akce s 50% slevou na vybrané produkty (já třeba sehnala Pumice power za 77 Kč, takže mám fakt radost, protože je to jedna z podzimních novinek, kterou jsem chtěla vyzkoušet :)





Můj největším favoritem z valentýnské kolekce se stalo krémové mýdlo Roses all the way. V kosmetice sice vyloženě nevyhledávám vůni růží, ale tahle verze se mi moc líbí a je vážně moc příjemná.




Jako obvykle je v nabídce i několik dárkových balíčků. I když Valentýn s manželem neslavíme a lásky čas je pro nás 1.května, tak by mi rozhodně nevadilo, kdyby mě chtěl nějakým takovým balíčkem potěšit :) Obsah jednotlivých balíčků můžete prozkoumat ZDE



Valentýnskou koupel si můžete zpříjemnit i s krémovým sprcháčem Prince charming, který voní jako marshmallow.



Tabletky na zuby se dočkaly několika nových verzí a hlavně nového a praktičtějšího obalu.





Do valentýnské kolekce patří i koupelová bomba Lover Lamp, která voní po vanilce a pomerančích. Červená srdíčka obsahují kakaové máslo, které zvláční pokožku během koupele. A těšit se můžete i na mikro srdíčkové konfety, které po rozpuštění bomby vyplavou na hladinu :)





Inovací prošlo několik produktů, mimojiné i "modelína" FUN, kterou ocení asi hlavně děti. Je to mýdlo, šampon, koupelová pěna a modelína v jednom :)



Některé produkty najdete v maličko inovovaných tvarech a provedeních



Tónovací balzámy na rty se dočkaly také praktičtějšího balení v tyčince.


Valentýnský scrub na rty The kiss obsahuje mikro srdíčka a prášek na zuby Tooth fairy zas třpytečky (vypadá to jak rozemletý jednorožec s vílou dohromady :)



Milujete šampon Big, který je ale neustále vyprodaný? Zkuste nový Jersey Bounce, který je složením podobný, ale neobsahuje tolik mořské soli, která v Bigu třeba někomu nemusí vyhovovat. Od Lush víl jsem dostala vzoreček na vyzkoušení, takže jsem na něj vážně zvědavá :)



Curly Wurly šampon není rozhodně na moje snadno se mastící vlasy, ale pokud máte kudrnaté nebo hodně poničené vlasy, tak tohle je přesně pro vás. Obsahuje hodně hodně moc kokosu a je tak hutný, že jste to už dlouho neviděly :)




Vrátil se i oblíbený jednorožčí roh Unicorn Horn, což je koupelová pěna, kterou máte na více použití.



Tak co vy a Valentýn? Prožíváte a slavíte ho? A jak se vám líbí voňavé novinky od Lush? :)

27 komentářů:

  1. Valentína zo zásady neoslavujem, takže už len z princípu ma všetky valentínske limitky nechávajú chladnou :). Fuj srdiečka :D
    Od LUSH ma lákajú snáď jedine tie scruby na pery...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já Valentýna neslavím, ale tady vzdychám blahem, strašně to ve mě vzbuzuje pocit, že to musím ochutnat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Valentina neoslavujeme a podla fotiek ma novinky az tak neoslovili. Asi preto, ze z fotky necitim ich vone :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem jim to omrkla. Moc mi voněla právě Lover Lamp. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Valentyn slavime, naopak prvni maj vubec. A libi se mi ten scrub na rty.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. ach este som nic od LUSHu neskusala ale velmi by som chcela skusit curly shampon lebo moje vlasy su momentalne dost znicene :(
    a valentina neoslavujem

    OdpovědětVymazat
  7. V Lushi jsem byla poprvé letos, nádherně to tam voní i výrobky jsou krásné, ale bohužel na mě moc drahé. To si raději ty věci vyrobím :D
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. My si s přítelem vždycky nějakou maličkost dáme :) To je ale krásná nabídka

    OdpovědětVymazat
  9. já také valentýn nijak neprožívám, na druhou stranu, dárku se nebráním :-D limitky od lush se mi vždy líbí a balíček by mě potěšil, na druhou stranu to bez problémů bez něj přežiji

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych něco od téhle značky vyzkoušela, tak uvidíme :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. Já nějak ten Lush prostě nesnesu, mě to vůbec nevoní. A na valentýna taky doma kašleme, slavíme 1. máj :)

    OdpovědětVymazat
  12. Valentýna moc neslavím, ale z novinek mě zaujal šampon podobný šamponu Big a modelína do vany pro děti.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Valentýn jen tak symbolicky, bližší mi je ten první máj:-) No a tahle kolekce vypadá parádně, fakt bych si vybrala:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já tak trpim že nemam vanu :-(

    OdpovědětVymazat
  15. ja chcem Lusk aj na Svk .. to je tak nefér, chcem aj šampóny, ale sprcháče, aj bomby do kúpeľa :D všetko :)

    OdpovědětVymazat
  16. mletého jednorožce bych brala všema deseti .. víla už je jen takový příjemný bonus :)

    OdpovědětVymazat
  17. Škoda,že u nás neni.Ta kolekce vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi růže, prince charming a modelína :)
    (valentýnský svátek mám ráda... po jeho skončení jsou slevy na bonboniéry a čokolády)

    OdpovědětVymazat
  19. Valentýn nijak neslavím, ale věci vypadají zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  20. Valentýna neslavím, vůbec mi tento americký svátek není sympatický. Novinky jsou krásné, těším se, až je půjdu příští týden očuchat a myslím, že nezůstane jen toho :D

    OdpovědětVymazat
  21. Valentýn příliš nemusím podle mého je to jen americké zvýšení prodeje věcí, které po zbytek roku vypadají kýčovitě. Ale když pominu tu přesrdíčkovanost a přerůžovělost, tak jsou ty věci pěkné a určitě pěkně voní:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Valentýna s přítelem slavíme dobrou večeří, případně kinem.:) Valentýnské kolekce v Lushi mi většinou moc nevoní, ale určitě bych chtěla vyzkoušet Unicorn horn - miluju totiž jednorožce.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to vypadá suprově, až budu mít cestu do Palladia určitě mrknu. Moc ráda mám ty scruby na rty, tak se obávám že tento valentýnský mi nemůže uniknout :D..

    OdpovědětVymazat
  24. Jak tak koukám, tak výrobky od LUSH jsou teď hodně populární. :) I mně se líbí.
    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem Valentýna nikdy neslavila, ale od té doby, co jsem sama, tento "svátek" fakt nenávidím :-D. Jediné, co by mi mohlo zvednout náladu, je zajet si do Prahy a koupit si všechny tyhle Lush krásky :-) vypadá to totiž božsky (hlavně ten scrub na rty je roztomilý). M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Od Lush som vyskúšala len málo produktov, a to len preto, že keď prídem do predajne, nikdy neviem, čo by som chcela (keďže nikdy nič naozaj nepotrebujem) a nakoniec odídem s niečím, čo vôbec nevonia tak krásne ako veci v predajni. Vážne, doteraz som na to mala poriadne "šťastie" :D
    Valentína slávim, aj keď skôr skromnejšie, skôr len koláčik, kávička a drobný darček. A rodinná narodeninová oslava.

    OdpovědětVymazat
  27. Jednoduše krása! Ještě, že Lush nemám blízko :D
    - Šárka -

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)