sobota 9. ledna 2016

Lifestylové okénko - vánoční výprodej, H&M home, nové knížky a dekorace

Příspěvků do lifestylového okénka mám teď víc jak kosmetických novinek! A snad poprvé vyjdou možná dva díly během jednoho měsíce :) Holt ty výprodeje dělají své, nedá se nic dělat :) Co nekosmetického mě teď baví a těší se hned dozvíte!




První jsou úlovky z předvánočních slev z H&M Home. Nějaké zbytky na prodejnách ještě jsou, ale už to není taková paráda, jako když byly poličky plné pěkných věcí. H&M Home miluju, ale některé věci mi tam přijdou zbytečně předražené a jejich adekvátní cena se dostaví až při výprodejích. A protože už na gauči několik polštářů z této sekce máme, koupila jsem i vánoční povlaky na polštáře. Pak se mi ještě zalíbila taková kovová položka, kterou vidíte na fotce výše a která aktuálně slouží na různé účely :)



O tomhle košíku z KIK jsem vám už psala na Instagramu a jsem z něj vážně nadšená. Stál asi 90 Kč a myslím, že nějaké designové e-shopy nebo prodejny by ho prodávali klidně i za několik stovek :) Slouží jako odkladač rozečtených časopisů a je pro tyto účely jako stvořený.



V Nanu Nana mi do oka padl tenhle ubrus nebo jak to popsat :) Možná takové větší prostírání nebo spíš přehoz na stůl (protože to není klasická velikost ubrusu na celý stůl). Každopádně ten potisk se mi strašně líbil a rozhodně ho nevidíte naposledy :)



K Vánocům jsem dostala několik knížek a protože jsem dostala i nějaké poukázky, stihla jsem je hned využít ve slevách u Dobrovského. Sem tam mívají akce a slevu 30% na všechno (takže i třeba na Yankee Candle svíčky a vosky, které některé pobočky mají). Mám teď čtivo tak na půl roku a nemůžu se dočkat, až si všechny nové knížky přečtu :) 



Asi se mi budete smát, ale až koncem minulého roku jsem objevila prodejnu Pepco. Vlastně úplně náhodou a do té doby jsem o ní nikdy neslyšela. Ani jsem netušila, že takový obchod existuje a když jsem nedávno procházela po Centralu na Kladně a měla jsem čas, vlezla jsem tam a nestačila se divit. Mají tam teda i šílené a kýčovité krámy a hadry, ale objevila jsem tam i několik pěkných věcí a za pár kaček. Třeba tenhle domeček s věšáčky, který chci použít na ukládání klíčů. Koupila jsem ještě pár věcí, ale s nimi mám trochu DIY úmysly, tak když se to povede, uvidíte je někdy příště :) Jinak tedy musím říct, že se tam musím zase někdy podívat, protože tam mají sem tam fakt zajímavý věci a za pár korun :)


Menší vánoční vzpomínka na perníčky a kouzelnou dózu z Tigera


Tescoma mívá pravidelně po Vánocích výprodeje a každý rok si tam koupím ve slevě něco na pečení :) Nevadí, že vykrajovátka na linecké použiju až za rok, ono to stejně zase rychle uteče. A formičky ve tvaru lžiček měli u kamarádů velký úspěch, protože jsem připravovala na Silvestra čoko lžičky a všechny se hned snědly :)


Moje aktuálně nejoblíbenější svíčka, kterou každý večer pálím - Yankee Candle Shea Butter. Jestli se vám líbí jemné krémové vůně, tak tuhle svíčku určitě vyzkoušejte :)


Tímto setem z Butlers jsem chtěla udělat radost hlavně manželovi, protože má slabost pro asijské jídlo. Líbí se mi i barevná kombinace hůlek a misek a celkové provedení. Součástí setu je ještě taková ta "opěrka" na hůlky, když je máte položené na stole, akorát nevím, jestli to má nějaký specifický název :)


Začátkem týdne jsem byla omrknout Tiger a opět se mi tam zalíbilo několik věcí. Mají teď nějakou fitness kolekci, kde mají různé pomůcky na domácí cvičení/posilování a strašně rozkošné podložky na jógu. 


Závaží na ruce nebo nohy


K čemu je při józe dobrý Yogablok netuším, ale ty z vás, co jí praktikují, to asi tuší :)



Proč mám poslední dobou úchylku na kuchyňské dózy? :)


A podělit se s vámi musím ještě o tyhle skvělý světýlka (též Tiger) ve tvaru žárovek. Fakt se mi ten nápad strašně líbí a musím s nimi nafotit nějakou krásnou kosmetiku :)


A když už jsem byla na Černém Mostě, neodolala jsem a zašla do nové pobočky mého oblíbeného YAM YAM :) S manželem tam rádi chodíme a moje nejoblíbenější jídlo je It´s yellow s bezinkovou domácí limonádou! Best ever <3



A příště se podíváme na nějaké hadříky a kabelky, které jsem teď pořídila :) Je úsměvné, že jsem povánočním výprodejům odolala, co se kosmetiky týče. I když nevím, jestli se do toho nepočítá pár věcí, které jsem si od kamarádky "objednala" z americké Sephory, haha :) No, ale o tom zas někdy příště....

Co jste si ve výprodejích pořídily pěkného vy? Potěšilo vás také něco do domácnosti nebo něco dobrého k jídlu? :)

20 komentářů:

  1. Já jsem zatím ve výprodejích nic zajímavého neukořistila, jdu se tedy ještě po nějakých obchodech podívat a snad narazím na něco pěkného:)

    OdpovědětVymazat
  2. já ještě na výprodejích nebyla a asi ani nebudu :) tento rok to jde trochu stranou, možná se jen podívat do toho Tigeru na tu fitness kolekci :3 ta mě zaujala

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dívku ve vlaku mám taky a moc se na ni těšim. Pepco jsem objevila taky teprve loni, v létě na Slovensku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že výprodeje šli a jdou jaksi mimo mně, když už jsme někam vyrazili, tak mi do oka nic nepadlo, takže se ani nemám čím pochlubit. Ale Tvoje úlovky chválím, samé krásné věci:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle věci můžu, miluju dekorace:)Ale už se musím krotit, mám toho hodně a do Kiku už radši nechodím, protože tam vždy něco objevím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som minuly tyzden objavila novy obchod typu KIK, PEPCo, atd. a to TEDi. Samozrejme sme hned s maminou urobili mini nakup :) Len skoda, ze je trocha od ruky.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si zatím z výprodejů nekoupila nic :) Do Pepca chodím často i třeba jen tak okukovat a líbí se mi tam hrozně moc věcí

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné věci, teď se vyplatí projít obchody ale bohužel chce to hned druhý den ráno co začnou slevy, proto aby člověk nakoupil to co chce a nemačkal se fronty u pokladen.

    OdpovědětVymazat
  9. V Tigeru jsem byla minulý týden poprvé, ale trošku mě zklamal. Spousta blbostí, ale zas je fakt, že z pár věcí jsem byla nadšená. Pepco u nás otevřeli nedávno a mají tam nádherné dekorace bytu, hlavně ty různé věšáčky, krabičky apod.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  10. Mě to vždycky tak mrzí že naše HM nemá sekci Home...dá se sice objednat na netu, ale uvítala bych alespoň malý koutek přímo na prodejně :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pepco a Tiger sú moje objavy roku 2015. Pepco mám zmapované, lebo ho máme aj u nás v Nitre, do Tigra chodím na dobrodružnú návštevu vždy, keď som v Bratislave. :))

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný príspevok :) Dievča vo vlaku som tiež dostala, ale na to, že sa má jednať o bestseller, bola táto kniha sklamaním :/

    OdpovědětVymazat
  13. yankee candle shea butter som ešte nemala, to je lákavé :-) a tie vosky <3 len ja mám jeden vosk aj 3-4 mesiace kým sa "vyparí", keby ich mám toľko čo t, tak ma to láka všetky naraz vpaľovať :-D ale inak super článok :-)
    dadalajf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle lifestylový články mám moc ráda. A díky za skvělý tip na využití košíku z KIK, mám ho taky, i ve stejné barvě, ale potom, co jsem si přečetla, že není na potraviny (samozřejmě až doma), tak jsem nevěděla, jak ho pořádně využít :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Na Dívku ve vlaku si brousím zuby už pár týdnů a pořád se nemůžu rozhodnout jestli ji teda chci nebo ne :D Jinak ten stojánek na časopisy je nádhernej.

    OdpovědětVymazat
  16. Dívku ve vlaku jsem zrovna včera dočetla a ani mě moc nepřekvapila,bylo to asi tím, že mi hrozně moc připomínala Zmizelou a už od poloviny knihy jsem tušila, kdo je vrah atd. :D..jinak ten košík z Kik jsem obdivovala už na instagramu, je suprovej :) já mám hrozně moc ráda věci z Kik, jelikož jsem student, tak si nemůžu dovolit moc utrácet, ale Kik má super věci za super ceny :))

    OdpovědětVymazat
  17. Skvelé dekorácie:) a do Pepca chodím veľmi rada, majú tam krásne veci za skvelé ceny!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  18. NA dívku ve vlaku se už chystám a těším .)

    OdpovědětVymazat
  19. Sleva na YC vosky by se mi hodila, momentálně jsem tomu tak trochu propadla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)