čtvrtek 28. ledna 2016

Lifestylové okénko | razítka,dekorace, nová kabelka, Nike a Yankee candle

Pěkné dobré ráno všem! Mám pro vás připravenou další várku nekosmetických novinek, inspirace do bytu i nějaké úlovky z výprodejů :) Je toho celkem dost, tak se na to pojďme rovnou mrknout.



O organizování svého diáře jsem vám psala na konci loňského roku. Kromě samolepek jsem se rozhodla ho trochu vyšperkovat ještě těmito krásnými razítky. Zároveň pořád pokračuji v dekorování svého scrapbookového alba a k jeho zdobení jsou skvělé tyhle barevné papíry s různými vzory. Jestli by vás o scrapbookovém albu zajímalo něco víc, tak mi dejte v komentářích vědět a napsala bych o něm víc :) A nesmím zapomenout ani na nový sešit, do jehož potisku jsem se zamilovala na první pohled :) Vše je z Tigeru


Do Zary během roku tak moc často nechodím, protože podle mě ceny úplně neodpovídají kvalitě oblečení, ale ve slevách je to jiné kafe. Pořídila jsem si dva nové kulíšky (s trefnými nápisy, vzhledem k nedávným mrazům), teploučkou šálu (která teda ale děsně pouští chlupy) a něco pěkného na krk :)



Povánoční výprodeje Yankee Candle jsou oblíbené a chtěla jsem si předvánoční období trochu připomenout s Christmas cookie :)



Vosky z nové jarní kolekce už pomalu a jistě také pálím. Zatím se zdá, že mě nejvíc zaujme Lemongrass & ginger a Peony :)



Nejnovější balíček od DMka obsahoval kromě nějaké kosmetiky i pár dobrot. Zatím akorát sbírám odvahu na tu šťávu z řepy. Asi si jí přimíchám to nějakého smoothie, protože samotnou bych jí asi nedala :) Jejich nová řada BIO obsahuje strašně moc věcí a pokaždé mě dokáže něčím překvapit!




Nová krásky od Nike do fitka a šála Mango (oboje answear.cz)



Asi nejrozkošnější věc ze všech - mini poličky z Ikei :) Aneb dekorace level 159000 :)


Tohle byl kup měsíce! V Nanu Nana měli ve výprodeji za 30 Kč tyhle skleničky, které ukrývají dekorační provázky. Na letošní Vánoce a balení dárků jsem vybavená!



Ve slevách jsem pořídila i kabelku Mohito. Líbí se mi, že je variabilní a dá se nosit na rameno, jako psaníčko nebo jako crossbody :)



Pořídila jsem si protiskluzový ručník z Lidlu :) A je fakt veliký! A pořídila jsem si vlastně i jedny tepláky nebo možná joga tepláky, těžko říct, jak se tomu vlastně říká :) Akorát jsem si je musela hned vzít na sebe a zapomněla jsem je nafotit :)




Svíčka v "zavařovačce" z Jysku - keramické podtácky z Tigeru - dřevěná bedýnka z Nanu Nana a sukulent z Ikei



Dočetla jsem nejnovější knížku od Kristiny Ohlsson a chytla mě od prvních stránek. Pro mě zatím její nejlepší a nejnapínavější knížka. A nejlepší je, že rozhodně musí vyjít její pokračování, abysme zjistili, jak to dopadlo. Vřele doporučuji!



Moje sbírka dřevěných částí těla se rozrostla o dalšího člena. Tohodle panáčka jsem si přála už od mala, kdy jsem chodila na hodiny kreslení. Rozhodně ho ještě uvidíte, to slibuju :)


Šipka (Primark) - dřevěný panáček (Tiger)






Tenhle měsíc jsem se s dekoracema a nákupy trochu rozjela :) Holt ty výprodeje občas člověka nutí utrácet - máte to taky tak? Co nekosmetického jste si v poslední době pořídily vy a co vás v lednu nejvíc těšilo? :)

35 komentářů:

  1. Yankee Candle christmas cookie je moja oblunena vianocna sviecka, cele vianoce mi dom voni po pudingu :-) a tie Nike su fakt krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta řepová šťáva je moc dobrá! .) není v ní podle mě cítiti tolik zemitost jako v jiných (ale je pravda, že já miluju řepu na všechny způsoby)
    Ten protiskluzový ručník používáš jen na cvičení nebo i utírání? Na utírání mi přijde takový nepraktický :D

    OdpovědětVymazat
  3. Míša Davidová: je dobrá říkáš? :) Hm, tak možná jí zkusím i samotnou, ale s řepou zas takový kámoši nejsme, tak uvidím :) A ručník je do fitka/jako podložka na karimatku :) Utírání s ním po sprše by asi nebylo nic moc :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký dekorace,taky na nich ujíždím.Do řepový šťávy jdi,je vážně dobrá.

    OdpovědětVymazat
  5. super nákupy!! a určitě hlasuju pro článek o scrapbookovém albu, to mě zajímá.

    OdpovědětVymazat
  6. Jó, článek o scrapbookování! Jinak bio věci z DM miluju, takže co nejdřív budu muset okouknout novinky ;) Navíc za měsíc má moje mamka narozeniny, takže děkuji za nápad, letím pro další severské krimi do knihkupectví :)

    OdpovědětVymazat
  7. super nákupy, mě nejvíce zaujaly ty razítka, to nemá chybu a pak ty skleničky s provázky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, máš skvělý vkus, scrapbook by mě moc zajímal :) A odpověď na Tvou otázku z instagramu je zde, podle diskuze pod tímto článkem http://pekelnebahno.blogspot.cz/2013/07/bahno-blogu-3-elizabeth-whore.html není žádný nováček :D Začíná to komentářem v diskuzi Anonymní 11. července 2013 18:52 a pokračuje Anonymní 12. července 2013 9:03, tam se to pěkně rozjíždí. Přeju příjemné počteníčko.

    OdpovědětVymazat
  9. V poslednej dobe ma potesili nove caje. Som cajovy maniak ;)

    OdpovědětVymazat
  10. tento typ článků mám u tebe nejradši. často se nechávám inspirovat

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny ty dekorace a drobnůstky se mi líbí :) To je fajn, si udělat takto radost

    OdpovědětVymazat
  12. Ty dekorace jsou úžasné a taky na nich ujíždím, jinak se mi líbí ta kabelka z Mohita a věci ze Zary, tak už vim kam zajdu:)

    OdpovědětVymazat
  13. Trošku jsem si zařádila v Yankee výprodejích a samozřejmě jsem musela zkusit i novou kolekci a úplně se zamilovala do vůně Serenity, tu budu muset mít i ve svíčce :-) jinak jsem zrovna dnes v Tigeru hledala ty podtácky protože už jsem je tu u tebe jednou viděla a neměli je :-( škoda, tyhle malé detaily mám ráda

    OdpovědětVymazat
  14. Svíčka z jysku je moc hezká. Budu se muset po ní kouknout.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné věci i super fotky, tyto články mne hrozně moc baví!!

    OdpovědětVymazat
  16. jasně, článek o scrapbooku by byl skvělý :) jak tak koukám, budu muset nutně do Tigeru pro sešit, i když nemám tušení, co si do něj budu psát :D

    OdpovědětVymazat
  17. Kromě kosmetiky jsem si udělala taky radost šálou, náušnicemi, doplňky do bytu a samozřejmě jídlem:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. na tú sviečku som tiež pozerala v jysku, ale páči sa mi na nej iba ten obal :) keby aspoň jemne to vnútro voňalo a ono nič :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ja si vo výpredajoch skoro nikdy neviem nič kúpiť a nakoniec aj tak nakupujem veci za plnú (často dosť prehnanú) cenu. Ale keď vidím "rozhrabané" veci, prehádzané jednu cez druhú, oštítkované krikľavými červenými nálepkami... ja neviem, mňa to odrádza. Všetko, čo si kupujem, sa snažím mať rada, preto si radšej dvakrát rozmyslím a aj priplatím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tu šťávu z řepy doporučuji nakombinovat s jablečným džusem. :) V lednu jsem si taky nakoupila v Yankee výprodeji, vánoční vůně mám stejně nejradši. Už si ale brousím zuby i na ty novinky, pivoňka musí být super.

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle věci bych mohla nakupovat pořád! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak konečně mám po zkouškách a můžu se vrátit ke čtení blogů! Hurá!!! :) A díky tomuhle článku budu muset nutně vyrazit do Tigeru, protože všechny věci odtud, co máš, jsou úžasné :) A kabelka z Mojita je moc krásná. Ta barva je naprosto dokonalá :) a děkuju i za tip za knížku. Právě přemýšlím, do čeho se pustím, když mám čas číst něco jiného než učebnici interny :D nemáš ještě nějaké tipy na knížky? Nebo neplánuješ nějaký knižní článek? :)

    OdpovědětVymazat
  23. pěkné věci. :) ty boty vypadají dost suprově

    OdpovědětVymazat
  24. Letos se s výprodeji krotím, a nakupuju jen to, co skutečně potřebuju - takže boty na běhání, čepice (vzhledem k počasí už spíš na další zimu), a chystám se na Ikeu a nějaké pěkné dekorace! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné věcičky, hlavně ty minipoličky a taky čepičky:-) Já jsem během ledna nijak moc neutrácela, ne, že bych nechtěla, ale moc mně toho nezaujalo a to ani v povánočních výprodejích, ale radost jsem si udělala aspoň novou nadílkou vosků YC:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty máš vždycky ty fotky super nastajlovaný a perfektně vyfocený, hrozně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mám objednaný vosk My Serenity spolu se Sugared Apple a už se na ně moc těším! Tak dlouho jsem tomu odolávala, ale stejně jsem tomu nakonec propadla :-D ale zatím teda pálím jenom vosky, svíčky jsou pro mě moc velká investice

    OdpovědětVymazat
  28. Začínam milovať doplnky do bytu, škoda len že ešte ten moj bejvak je len na plánoch pre stavebnu firmu :D

    OdpovědětVymazat
  29. Asi jsem nějak zaostalá nebo divná, ale zatím jsem vyzkoušela jen dva vosky od YK a nějak moc mě neuchvátili, jsem raději pro svíčky. Příjde mi, že se hrozně rychle přepálí a hned mi smrdí:( Na ručník jsem se koukala v Lidlu, ale nechala ho tam a ulovila další legíny u mě už klasika a tílka:)

    OdpovědětVymazat
  30. Vzhledem k tomu, že mám celý leden zkouškové, jsem neměla moc času běhat po obchodech, ač bych strašně ráda :D, tak jsem si pořídila jenom povlaky na malé polštářky a dvě svíčky z vánočního výprodeje :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tenisky jsou super. Potrebuji taky nove.

    OdpovědětVymazat
  32. Ty boty vypadají skvěle :) A ručník z Lidlu mě zaujal, nedávno jsem tam na pomůcky na sport koukala, ale zatím jsem pořídila jenom podložku na cvičení, tak uvidím, jestli se ještě pro něco vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  33. S tou šťávou z řepy jsi odvážná, to já nedávám...

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)