neděle 31. ledna 2016

Letem kosmetickým světem | novinky

Krásné nedělní ráno. Mám pro vás zase nálož kosmetických novinek všech cenových kategorií, takže si uvařte kafe nebo si připravte něco dobrého, protože je toho dost :)



Začněme Body Shopem, který si připravil novou jarní kolekci s vůní britské růže. Již od pátku je k dostání v prodejnách a kromě pečujících produktů, které vidíte níže, obsahuje i několik věcí z dekorativní kosmetiky. 


Tělový scrub má gelovou konzistenci a obsahuje opravdové kvítky růží



V kolekci je dále také rozjasňující tělové máslo (449 Kč), rozjasňující tělová esence (349 Kč) a gelový exfoliátor (449 Kč)





Novou verzi sprchového gelu teď představil i Dove a zamilují si jí ty z vás, které ulítávají na květinových a sladších vůních. Verze se šlehačkou a pivoňkami voní opravdu autenticky a příjemně.




Nemáte rádi svátek sv.Valentýna, kýčovitá srdíčka a růžové dekorace? Já taky ne, ale valentýnský set balzámů na rty od Kiehl´s se mi líbí moc! Sada obsahuje verzi Original, Mango a Cranberry. Koupíte v obchodě Kiehl´s za 750 Kč.


Tentokrát se mezi novinkami najde i něco pro pány - nové intiperspiranty od Rexona Men. Zelený Quantum dry voní jemně a krémově a modrý Extra cool je chladivý a svěží.



S příchodem jara začnou praskat ve švech i stojany v parfumeriích. A že je z čeho vybírat! S jarní kolekcí dorazí do Sephory i tato krásný paletka stínů od NARS (1650 Kč) nebo několik novinek od Too Faced. Brousím si zuby na paletku tvářenek, protože jsem si je moc oblíbila a vyhovují mi (samostatný článek byl ZDE).







(zdroj:facebook SephoraCZ)


Valentýnu se tentokrát asi nevyhneme, ale tady je další důkaz, že něco může vypadat pěkně a roztomile :) Sephora má v prodeji valentýnské dárky, které mají letos opravdu krásné a milé obaly. Neodolala jsem krému na ruce s pumpičkou (160 Kč) a konfetám do koupele (100 Kč), které mají krásné balení. Zatím budou jako dekorace na fotkách a až pojedu za rodinou, tak si je pěkně hodím do vany :) Produkty mají mojí oblíbenou parfemaci cotton flower, což je taková jemná, krémová a čistá vůně.                                   


Pamatujete si ještě na můj článek o miniaturách? Připomenout si ho můžete ZDE a dobrou zprávou je, že v Sephoře se objevilo několik nových produktů v mini balení. Zaujala mě mini verze mé milované báze pod make-up od MUFE (490 Kč), set mini masek Peter Thomas Roth (620 Kč), kouzelný ručník na odlíčení Makeup eraser (550 Kč) nebo miniatury Clarins (190 Kč).




Mezi novinky patří i masky na rty (90 Kč) a ruce (110 Kč) v několika verzích. Maska na rty mě zaujala, takže jsem si jí pořídila a jsem zvědavá, jaká bude :)


Make-up eraser je kouzelný ručník na odličování a už jsem o něm slyšela od několika blogerek a vážně by mě strašně zajímalo, jestli je tak magický. Na odlíčení by vám prakticky měl stačit jen tenhle ručník, vlažná voda a nic víc :) Podívejte se na video třeba tady.


Jako každý rok, i tentokrát je tu akce starý za nový :) Nabídka platí od 1.2 do 21.2 pro všechny stávající nebo nově zaregistrované členy Sephora klubu.



Maska na rty, o které jsem psala výše :)







Lacoste představil novou kolekci dámských vůní Eau de Lacoste L.12.12 pour elle. Až budete chtít vyměnit těžší zimní vůně za něco lehčího, tak je v parfumerii určitě vyzkoušejte. Tato verze se jménem Elegant voní po citrusech, rybízu, růžovém pepři a mimose. Je opravdu neuvěřitelně příjemná a na jarní období jako dělaná.

Cena 30ml (1179 Kč) - 50ml (1599 Kč) - 90ml (2099 Kč)



Lancome si připravil novinku Juicy shaker, což je olej na rty plný pigmentů s unikátním dvoufázovým složením a cushion aplikátorem. Uvedení je naplánované na březen a cena je 590 Kč.






Estée Lauder si také připravila několik novinek a osobně mě nejvíce zaujal nový Double Wear Waterproof All Day Extreme Wear Concealer , což je dlouho držící korektor, který je voděodolný, odolá vlhosti a potu, poskytuje 24h výdrž a zároveň přirozeně vypadá. No není to sen? :) Těšit se na něj můžete od března v buticích EL a ve vybraných parfumeriích za 780 Kč







Svatý Valentýn do třetice a naposledy. Jen pro připomenutí, že je v prodeji Lush sladká a růžová kolekce vytvořená k tomuto svátku. Report a novinky z prodejny si můžete připomenout ZDE :)



Bioderma obohatila řadu Atoderm o nový sprchový olej. Výborná věc teď během zimního období, kdy je kůže často vysušená a nepříjemně pne. Olej koupíte ve dvou velikostech a má praktické balení s pumpičkou.




Ani o novinky z drogerií nebudeme ochuzeni. Gabriella Salvete rozšířila svou řadu laků  Gel Enamel o nové odstíny - 06, 07, 08, 09 a 10. Nová je i řasenka Volumart, která slibuje neuvěřitelný objem, intenzivní barvu a hlavně díky speciální složce napomáhá řasám růst.


Odstín 06


O nové jarní kolekci Clarins jsem vám psala ZDE a novinky mi už dorazily na testování, takže o všech se po vyzkoušení určitě dozvíte více :) Z péče jsou nové pleťové krémy z řady Multi-Active, které seženete v denní i noční verzi v několika texturách, podle typu vaší pleti. Krémy jsou určené pro ženy, které žijí aktivním životem, tráví čas v klimatizovaných místnostech, velkých městech a trpí nedostatkem spánku. S jejich používání se doporučuje začít okolo třicítky, kdy se začínají projevovat první nepříznivé známky stárnutí pleti. Denní krém pořídíte za 1590 Kč a noční za 1760 Kč.






Pokud máte rády řadu na smíšenou až mastnou pleť Hyséac od Uriage, tak si zapamatujte, že během února je na ní akce 3 za cenu 2 v lékárnách Dr.Max. 


Kiehl´s představil též dvě nové masky na obličej - oranžovou s výtažky z kurkumy a brusinky, která bojuje proti mdlé a unavené pleti a zelenou s výtažky z koriandru a pomeranče, která chrání pleť před znečištěným ovzduším a škodlivinami. 75ml balení stojí 940 Kč




Co by to bylo za přehled novinek bez Dermacolu? Žhavou novinkou je první kolekce 13 pražských parfémů, které jsou v dámské a unisex provedení za 990 Kč (50ml). Celou nabídku můžete zatím online prozkoumat ZDE.



V pátek jste si mohly přečíst o novinkách od Rimmelu (KLIK) a nové rtěnky představil i Astor. Perfect stay fabulous all in one budou k dostání od ledna za 189 Kč.



Jako úplně poslední novinky jsou pokračování kolekce Gwen Stefani ve spolupráci s Urban Decay. O této kolekci se teď všude hodně mluví a od příštího týdne bude už konečně k dostání v Sephoře :) Plánuji nějaký článek s prvními dojmy a ukázkou odstínů co nejdříve, tak se těšte :)




Tak snad jsem vás příliš nezahltila a dočetly jste to až sem :) Budu ráda, když mi dáte vědět, co se vám líbí nejvíce a co si třeba samy plánujete pořídit nebo vyzkoušet :)


*

40 komentářů:

  1. Po Tvém článku bych nejraději nedělala nic jiného než jen nakupovala :D
    Novinky jsou opravdu překrásné, moc se mi i líbí všechny valentýnské limitky. Rendy, odkud máš prosím rámečky? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci snad všechno od Too Faced, hlavně srdíčkové paletky <3
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som asi vadná ale okrem korektoru od EL ma asi nič tak nezaujalo že by som si povedala že to musím mať :D.

    OdpovědětVymazat
  4. To je pořádná nálož novinek! Nejvíc mě zaujaly miniaturky v Sephoře a pak sprchový gel Dove. Nedovedu si tu vůni pivoněk se šlehačkou vůbec představit.

    OdpovědětVymazat
  5. Spousta skvělých věcí, ale paletka na poslední fotce je jednoznačně top! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Konfety do vany jsou podle mě skvělým doplňkem valentýnského večera! Výborný nápad, nějakou roztomilost ze Sephory si určitě pořídím taky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak nejvíc mě zaujaly novinky od Too Faced, ty rtěnky Melted v nude odstínech jsou boží :) Biodermu používám na pleť, a na tenhle sprchový olej na tělo si počkám v nějaké akci :) Jinak ručník na odličování? Díky, nechci, bála bych se, že bych si s ním strhla obličej..

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně se vypravím na výlet do Prahy a nechám asi celou výplatu v Sephoře :D.

    OdpovědětVymazat
  9. všechno vypadá naprosto úžasně :) musím co nejdřív do Sephory :D
    spring uniform

    OdpovědětVymazat
  10. The body shop s ruzou ma nezaujalo, ruže v kozmetike nemusím .. ten dove musí mnam voňať a som zvedavá ma estee lauder korektor :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už teď vím, že potřebuji novinku od Dove, jejich sprchové gely mám moc ráda a doufám, že mi bude vonět a bude zase tak krémový:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jdu do Dove a paletky už taky!! A nějaké vůně, spoustu parfémů teď vyšlo :)

    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce mě zaujaly ty miniaturky a dove sprcháč :) Moc se těším až se na to zajdu podívat:)

    OdpovědětVymazat
  14. tak ten olej od lancome určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí kolekce od The Body Shop, valentýnská edice od Sephory a Lush:-) A určitě mně zajímá i sprchový gel Dove, jsem zvědavá, jak bude vonět:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Na paletku tvářenek od Too Faced se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, můžu se zeptat kdy ti přišel ten katalog? Čekám, a pořád nic :( chtěla bych využít slevové kupóny, které jsou v letáku :(

    OdpovědětVymazat
  18. Zaujalo mě hodně věcí a akci v Sephoře určitě využiju :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  19. To je zase nálož :) Určite plánuju omrknout kolekci Gwen Stefani a Too Faced, a pak možná i něco od Sephory, uvidíme..

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíce mě zaujaly novinky Too Faced, Urban Decay a Clarins :). Tak snad něco z toho seženu taky!

    OdpovědětVymazat
  21. tak na ten korektor od EL se neskutečně těším, Double Wear miluju a jestli bude aspoň trošku tak dobrý, tak to bude pecka :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě zaujal Estee Lauder korektor, protože jsme zatím slyšela od Estee o jiných novinkách (ANR odličovací balzám) ale tohle mě zajímá mnohem víc :) No a paletku tvářenek UD už mám doma a nemám se za to ráda...stále nakupuji plateky (Nars mám už 3x:() a to jsem si dala cíl, koupit si konečně jen mono balení!! :D Snad příště

    OdpovědětVymazat
  23. novinky jsou více než lákavé, ale pro co určitě pujdu, tak pro ten sprchový olej od biodermy, na něj se těším

    OdpovědětVymazat
  24. Ty paletky od NARS a Too Faced vypadají absolutně úúúžasně :)

    OdpovědětVymazat
  25. To je zase novinek, uff :) Nejvíce mě ale zaujal parfém od Dermacolu a ty boží tvářenky od Too Faced :)

    OdpovědětVymazat
  26. Niečo sa so mnou asi deje, keďže ma z týchto noviniek takmer nič nezaujalo. Asi len "šejker" Lancôme (ktorý som si pôvodne nechcela kupovať, ale asi neodolám) a parfémy Dermacol (tie teda kupovať určite nebudem, no táto položka ma celkovo prekvapila) :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ten olej na rty od Lancome mě láká,ale i jiné novinky jou pěkné.

    OdpovědětVymazat
  28. Tie balzamíky od Kiehl´s, aaach :)))
    Určite vyskúšam Dove sprcháč :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  29. Zaujala mě paletka tvářenek Too Faced. Myslíš, že bude k sehnání i online? A ty sprchové oleje Atoderm.

    OdpovědětVymazat
  30. TF a clarins ach. Nejvíce ale z jarnich novinek touzim po chanelu.

    OdpovědětVymazat
  31. Super, jedna z mých nejoblíbenějších rubrik, hodně mě zaujal makeup eraser, i když tomu moc nevěřím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to jsou skvělé novinky :) Moc se mi líbí novinky od The Body Shop a taky od Sephory, valentýnská kolekce je roztomilá a masky na rty a ruce vypadají opravdu lákavě, jsem zvědavá, jaká na ni budeš mít názor :)

    OdpovědětVymazat
  33. I když jaro jako takové mám moc ráda, tak jarní kosmetické novinky většinou nejsou nic moc pro mě :-) A Valentýn taky nijak moc neprožívám

    OdpovědětVymazat
  34. Skvělý novinky. Mě nejvíce oslovila paletka od Nars, pak taky paletka od Clarins, kterou jsem teď někde zahlédla (tuším že na instagramu) a pak i valentýnská kolekce. A asi si půjdu vyměnit svou Sephora řasenku a možná i prubnu tu masku na rty, vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  35. Super novinky, díky za inspiraci :) halfarova.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Na ten růžový scrub se určitě dojdu mrknout. Vypadá skvěle!

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Na masku na rty jsem teda taky zvědavá, dej pak určitě vědět! :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ty balzámy Kiehls bych brala hned, škoda že jsem na ně zatím nikde nenarazila a na nové Astorky se moc těším zatím jsem byla vždy velmi spokojena

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Rendy, no to je náádhera. Samé krásné novinky. :) Musím říct, že se mi hrozně líbí nová kolekce Lancome, a to především z té designové stránky. :) Nový korektor od EL asi nutně potřebuju, zdá se mi, že žádný na mně nedrží. Nebo už nevím, mám mastnější T-zónu...A Prince Charming od Lush? To je jak šíp do mého srdce. :D Snad ho ještě stihnu. A ten olej od Biodermy vypadá fakt super, slyšela jsem na něj zatím vcelku dobré recenze, takže házím také na whislist a s příštím nákupem micelárky ho přihazuji do košíku. :D TAk se měj hezky a díky za záplavu novinkami.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)