sobota 2. ledna 2016

Letem kosmetickým světem - novinky

Novinky šly teď maličko stranou kvůli vánočním speciálům, ale můžu vám slíbit, že o to víc bude dnešní vydání nacpanější krásnou kosmetikou :) Na některé kousky si ještě počkáme a jiné si můžete nakoupit třeba za peníze od Ježíška nebo si je umístit na svůj wishlist. Já ten svůj za posledních pár dní docela zaktualizovala a podívat se na něj můžete hned v horní části stránky :) Tak se pojďme podívat, co pěkného se na nás chystá...


Nové paletky Urban Decay ve spolupráci s Gwen Stefani už bylo všude plno. Tímto počinem ale tato spolupráce zdaleka nekončí, protože na konci ledna se ve vybraných Sephorách objeví pokračování! Například konturky na rty a několik odstínů rtěnek. Ty jste si ostatně mohly vyzkoušet, pokud jste si koupily paletku stínů, protože k ní byly přibalené jako vzorečky :)




Rtěnky v 5 odstínech budou za 580 Kč (ke každému odstínu bude i odpovídající konturka za stejnou cenu).

EX-GIRLFRIEND - Světle růžová s růžovým třpytem, sheer
FIREBIRD - Tmavá fuchsiová, krémová
714 - Jasně červená, supermatná
ROCK STEADY - Tmavá vínová, krémová
SPIDERWEB - Saténová rudá krémová
WONDERLAND - Tmavá červenorůžová krémová






Taky se vám v zimě stává, že si sundáte čepici a vaše vlasy zelektrizují nebo jsou kvůli přechodům z tepla do zimy krepaté? Tak zbystřete, protože Alterna má novinku, kterou je Bamboo Style Anti-Static Translucent Dry Conditioning Finishing Spray ,který obnovuje vitalitu vlasů v náročných klimatických podmínkách. Suchý kondicionér vypadá trochu jako suchý šampon (aplikací např.) a vážně funguje :) K dostání je ve vybraných kadeřnických salonech nebo online ZDE




Novinkou se pyšní i Max Factor - řasenka Voluptuous False lash effect má pořádný kartáček, který má výstupky tvarované do spirály (což na fotce moc nevynikne, ale můžete mi to věřit :) Řasy by měla nadzvednout a dodat jim 5x více objemu. Zatím se s řasenkou spíše sbližuji a velké soudy o ní zatím vynášet nemůžu, ale časem se určitě zmíním více :)







M.A.C si připravil hned několik nových limitek a je se rozhodně na co těšit. Od půlky ledna bude k dostání 15 inovovaných odstínů matných a sytě pigmentovaných rtěnek Retro Matte Liquid Lipcolour (690 Kč).


V lednu se též objeví limitka Faerie Whispers, která je na první pohled něžná a křehká jako víla. Pohádková kolekce obsahuje tvářenky, třpytivé stíny, rtěnky, laky na nehty a třpytivé pudry.







Kolekcí, která mě osobně nejvíce chytla za srdce je ta od Ellie Goulding, která bude mít 30.ledna v Praze i koncert. Kolekce bude k dostání od 14.ledna na prodejnách v Palladiu, na Václaváku a v Auparku v Bratislavě. Celá kolekce je v mých oblíbených barvách a jedním slovem mi přijde krásná. Myslím, že bych si tentokrát vybrala hned několik favoritů a mám to štěstí, že už jeden z nich pár týdnů zkouším :)



V kolekci najdete:

Tužky na rty (650 Kč), rtěnky (610 Kč), paletky očních stínů (1250 Kč), Lustre drops (600 Kč), Lesky na rty (650 Kč), tužky na obočí a oči (530 Kč), Powder Blush Duo (800 Kč), umělé řasy (360 Kč) a několik štětců (od 520 Kč).







Pudrové produkty od M.A.C mám moc ráda, takže jsem si oblíbila i tuto duo tvářenky a bronzeru. Je super, že bronzer nemá tak tmavou barvu, abych ho i já běloba nemohla použít, ale víc vám ukážu už brzy v podrobnějším článku :)





Estée Lauder bude mít tolik novinek, že se vám z nich protočí panenky :) Bude toho mnohem více, ale abych vás tolik nezahltila, tak jsem vybrala zatím toto. 

Nová řada Sumptuous Knockout eye collection bude dostupná od ledna v buticích EL a ve vybraných parfumeriích. Co všechno v ní najdete? 

Novou řasenku Sumptuous Knockout Defining Lift and Fan Mascara (800 Kč) má speciálně navržený kartáček, který by měl řasy pozvednout a dokonale oddělit. Matné balení řasenky v sobě ukrývá mix dvou karbonových vláken, které zajistí každé řase dokonalou délku a tvar. Měla by být dokonce odolná proti vlhkosti a potu. 

Další jsou nové oční linky Double Wear infinite waterproof eyeliner (640 Kč), které prý vydrží na očích cokoliv (tak to bych ráda sama zjistila, protože by to byla celkem výzva). Dostupné budou v 8 odstínech. Těšit se můžete i na 2 paletky stínů Pure color envy sculpting eyeshadow 5-color palette (1470 Kč). Obsahují mix textur od sametově matných přes perleťové až po výrazně lesklé. Stíny mají mnoho aspektové pigmenty a perleť pro intenzivní barvu.
Dalším novějším produktem, který se objevil na podzim roku 2015 je Perfectionist Youth-Infusing Brightening Serum + Concealer (1050 Kč),což je sérum s korektorem do vaší kabelky. Sérum hydratuje, minimalizuje viditelnost drobných linek a sjednocuje tón pleti. Dlouhodržící korektor s precizním aplikátorem poskytne pleti skvělé krytí a zamaskujete s ním tmavé skvrny, začervení i kruhy pod očima. K dostání je v 5 odstínech pouze v buticích EL.


A nechybí ani novinka pro milovníky vůní Estée Lauder. V únoru se totiž objeví nová vůně Modern Muse Eau de Rouge. Vychází z vůně Le Rouge a umožní vám zažít vůni prostřednictvím dvou kontrastních akordů - svěžího růžového a dřevitého.


Modern Muse Eau de Rouge 100 ml EDT 2400 Kč 
Modern Muse Eau de Rouge 50 ml EDT 1720 Kč
Modern Muse Eau de Rouge 30 ml EDT 1100 Kč 









A když už se bavíme o nových vůních, tak novinky představil i Korres. Pokud znáte vůně této značky, tak víte, že jsou spíše minimalistické a odlišují je tři hlavní složky tvořící vůni. Poprvé ve své historii ale Korres uvedl na trh Eau de parfum - dámskou zlatou a pánskou stříbrnou, kterou nazval jednoduše I a II :)



Dermacol přidal do své voňavé řady Aroma Ritual novou vůni s hruškou Williams. Zatím se nemůžu rozhodnout, jestli mi voní nebo ne. U této řady to mám tak půl na půl a některé parfemace se mi líbí a jiné mi naopak přijdou dost chemické. Dávám jí ještě čas, ale myslím, že každá z parfemací si najde své fanoušky a příznivce tak jako tak :)



Něco mi říká, že i v roce 2016 budu zkoušet hodně nových řasenek :) Jednu z novinek, co už nějaký čas zkouším je Eye Opening mascara od Bobbi Brown. Je to tedy pořádný macek a už jen když jí vezmete do ruky a podíváte se na kartáček, tak zjistíte, že je to kus :) Jedná se o dosud nejvýraznější řasenku této značky, která je černo-čená a oči hodně zvýrazní. Nebude to asi pro všechny, ale pokud milujete hodně zvýrazněné řasy s dramatickým efektem, tak se po téhle řasence určitě podívejte.



Na závěr tu mám novinky od Clinique, o kterých ale zatím nemám moc informací (ano, stydím se a je vidět, že jsem poslední dny v roce až moc času trávila doma a užíváním si vánoční atmosféry bez přísunu informací z okolního světa :) Mám pocit, že tyto nové paletky očních stínů a set na obočí jsou dostupné pouze v buticích Clinique a určitě vám dám pak vědět více informací. Berte to zatím jen jako takový spoiler a nachytání inspirace :)







Už brzy se objeví i jarní kolekce (ano, některé budou uvedené též v lednu), ale těm bych se chtěla věnovat zas někdy příště, ať se máte zas na co těšit :)

Dejte mi vědět, co vás z novinek zaujalo nejvíce a jestli o některé z novinek samy uvažujete :)

*

21 komentářů:

  1. hm, tak z novinek bych si určitě vybrala a nejvíce mě zaujal suchý kondicionér. S tím dermacolem souhlasím, některé vůně jsou fajn, ale z toho některé opravdu nepovedené.

    OdpovědětVymazat
  2. Paletku od Gwen mám a je skvělá. Určitě si plánuji koupit ještě minimálně jednu rtěnku a asi k tu paletku tvářenek :). Líbí se mi i MAC limitka, tak snad ji stihnu ;)!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je novinek:) Nejvíce mě zaujala kolekce Ellie Goulding :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajdu očichat ten sprcháč :) Akorát mi přijde, že s tou vůní měli přijít na podzim, protože třeba já už jen přetrpím leden a čekám na jaro a k tomu se mi hruška moc nehodí :D A moc se mi líbí ty tvářenky od Gwen :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujimave, ale mna by viac potesila "drogerkova verzia" kozmetickych noviniek. Napr. odkedy budu v predaji nove Rimmel ruze a za aku cenu atd.

    OdpovědětVymazat
  6. Něco z kolekce od Gwen si chci určitě pořídit, vidím to na paletku tvářenek a rtenku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, to je novinek. Nejvíc mě zaujala asi rtěnka od UD firebird, přesně takovouhle krásnou barvu bych si chtěla pořídit:).
    A ta kolekce od Ellie, nádhera :3.
    Dermacol aroma ritual hrušku určitě vyzkouším, můj favorit je zatím parfemace irská káva, ale proč nezkusit i něco jiného? :)
    Budu ráda když koukneš na můj web http://fancy-ss.blogspot.cz/, začínám a každá podpora, byť jen třeba komentář potěší :).

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že skoro všechny novinky vypadají velice zajímavě. Nejvíce se mi asi líbí limitka od MAC Ellie Goulding :)

    OdpovědětVymazat
  9. Noooo jako novinek se ukazuje tolik, ale na me je to strastne drahe, ne ze bych si nevybrala ze. :D

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Celkom ma zaujali tie Ellie Goulding paletky, snáď sa do predajne MAC aj dostanem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na limitku Ellie Goulding si mě dobře naladila!

    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Samé krásné novinky, těžko říct, co se mi líbí nejvíc, ale třeba paletky tvářenek od Gwen mi imponují hodně:-) A sprchový gel od Dermacol očichám, pak se rozhodnu, jestli ho vyzkouším nebo se bez něj obejdu:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Novinky z MAC..to vypadá nádherně! Ještě me taky zaujaly linky od Estee Lauder:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc mě zaujaly kolekce Mac, řasenka Bobbi Brown i paletka Clinique :). Rozhodně se máme v novém roce na co těšit :).

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek, takové přehledy miluju :) Akorát jsem chtěla šetřit, tak asi nic no :D Zaujaly mě rtěnky a konturky UD a ten MAC vypadá perfektně, tohle určitě omrknu a obávám se že minimálně v MACu s prázdnou neodejdu :D Ale naštěstí paletku na obočí Clinique už mám, a tu jsem měla výměnou za body, a paletku se stíny jsem vyhrála u Marti, tak aspoň někde trošku ušetřím.. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíce mě zaujaly rtěnky od UD a povedená kolekce Macu od Elie Goulding :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Hm - musím se opakovat. UD - Praha (dobře i Brno), Clinique - Praha, EL - butiky Praha, Bobbi - něco v Douglasu, zbytek Praha, MAC - Praha,... Tak si půjdu očichat tu hrušku do DM :-(( Něco se dá sehnat i na e-shopech, ale za tu cenu nehodlám tipovat odstín, finish,... Když je tvářenka za 150 plná děsných třpytek, tak mi to nebude líto, jako u produktu za 10x vyšší sumu.

    OdpovědětVymazat
  18. Na novinky sa už veľmi teším a budem sa najviac obzerať po kolekcii MAC od Elie G. a matných tekutých rúžoch. Zaujal ma však suchý kondicionér, ktorý by som naozaj využila a verím, že aj ocenila :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty UD rtěnky vypadají hoodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. Skalinky: na novinky Rimmel bude extra článek, proto jsem teď nic nepsala, protože se nechci opakovat :)

    margarita: ber to tak, že Primark je taky v Německu nebo Rakousku a Češi tam stejně hojně jezdí a nakupují :) Takže pokud člověk něco chce, je možnost si to objednat přes internet nebo si do té Prahy zajet a spojit to s výletem :) Nejsem schopná vyhovět regionálně všem a když je holt Praha hlavní město, logicky je tu nabídka obchodů a značek největší, s tím se musíme všichni smířit (stejně jako třeba s tím, že česká Sephora nikdy nebude mít nabídku tak širokou, jako ta americká)...

    OdpovědětVymazat
  21. Chtela jsem se zeptat, nevíte, jestli uz jsou k dostani ty matte liquid lipcolours od Mac ? Dekuju moc za odpoved :) Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)