neděle 3. ledna 2016

Kosmetika roku 2015 | Pečující kosmetika

Nejlepší dekorativku roku 2015 máme za sebou (článek byl ZDE) a před námi je kategorie pečující kosmetiky. Platí to samé, co jsem psala v úvodu dekorativky roku a bez dalšího okecávání jdeme na to :)




Balzám na rty

Balzámy na rty jsou jednou z mých nejoblíbenějších kategorií z pečující kosmetiky vůbec. O své lásce k nim se asi nemusím znovu rozepisovat a všechno o nich bylo už také řečeno, takže si to můžete jen připomenout :) Tohle jsou mé nej balzámy (a olej) na rty roku 2015!









Odličovač na oči

Velice stručně řečeno - v této kategorii ještě asi hodně dlouho nebude jiný produkt :) Nebudu vás unavovat řečmi o tom, jak je tenhle odličovač od Yves Rocher skvělý a jak ho už roky používám. Všechno bylo řečeno ZDE.






Micelární voda


Micelárek jsem vyzkoušela už vážně dost a kromě klasické růžové Biodermy, kterou mám doma prostě pokaždé, ráda zkouším i jiné značky. V současné době má už skoro každá značka svou micelárku a dají se sehnat i v drogerii a právě kromě klasické Biodermy jsem si oblíbila nejvíce tyto. Mám samozřejmě i další oblíbené kousky, ale tento souhrn beru za rok 2015 a pokud by vás zajímaly i další oblíbené, podívejte se třeba i na loňský přehled ZDE :)


Letos jsem si nejvíce oblíbila Niveu, Dermacol a Uriage (jak klasickou tak tuto pro mastnou pleť).









Čistící gel

I čistící gely jsou kategorie péče, kterou ráda zkouším a testuji nové značky. Jelikož používám čistící kartáčky na čištění pleti, jsou pro mě gely nezbytnou součástí každodenní rutiny. Mám ráda spíše hustější gely, které dobře pění a rozumí si právě i s čistícími kartáčky. Zároveň nemám ráda agresivní přípravky, které pleť zbytečně vysušují nebo jí dráždí. Všechny tyto produkty jsem si moc oblíbila a střídám je mezi sebou a považuji je za nejlepší:








Pleťové krémy

U pleťových krémů ráda sázím na své oblíbence a mě osobně nejvíce sedí pleťová péče od Benefitu, Clarins a Kiehl´s. Od každé z těchto značek jsem vypotřebovala už několik balení a z dlouhodobého hlediska mi prostě nejvíce sedí a splňují má očekávání. Mám ráda krémy lehčí konzistence, které nejsou hutné či mastné a které dokážou zároveň dobře hydratovat pleť. V zimě sáhnu i po pleťových olejíčkách, které používám hlavně na noc, protože zejména když jsou mrazy, tak mám čelo a tváře docela vysušené. Letos se v přehledu objevují i dvě novinky roku 2015 a dvě stálice z loňských let zůstaly :) Nejlepší mazadla na obličej jsou pro mě tedy:







Oční krém


Oční krémy zbožňuji a bez nich si svou každodenní kosmetickou rutinu neumím už představit. Nevadí mi ani hutné a hodně krémové verze, které mám ráda na noc. Nejkrémovější miláček je Eye repair cream od Bobbi Brown a myslím, že uspokojí i ty z vás, které mají hodně suchou pleť okolo očí nebo mají už zralejší pleť. Lehčí verze krémů, které jsem používala na den i pod make-up a které jsem si nejvíce oblíbila jsou Eucerin Hyaluron filler a Clarins Special eye contour balm.










Péče o vlasy


Péče o vlasy je trochu problematičtější kategorie. Budu se snažit ještě víc dělat častější updaty mé vlasové rutiny, abyste si mohly udělat lepší obrázek o oblíbencích na vlasy nebo naopak produktech, které mi nesedí. Nejposlednější update najdete ZDE a ten zimní mám už rozepsaný a ráda bych ho brzy vydala :) Vlasové produkty musím často střídat, aby si vlasy nezvykly a účinek byl pořád co nejlepší. Když se ale ohlédnu za rokem 2015, tak jako nejlepší v těchto kategoriích pro mě byly tyto produkty:

Toni&Guy šampon pro brunety - Alterna Caviar Moisture intensive oil creme šampon - Pantene PRO-V Aqua light - Bioderma Nodé


U kondicionérů mám ráda pořádně hutnou texturu, která je skoro jako maska na vlasy. Bohužel hlavně kvůli textuře se tu asi nikdy neobjeví žádný kondicionér z drogerie, protože jsem žádný tak skvělý ještě neobjevila. Letošními jedničkami jsou rozhodně tyto:

Biosilk Silk Therapy - Alterna Caviar Moisture intense oil creme


Masek na vlasy mi za rok projde rukama také vícero, ale o málo které dokážu říct, že je fakt skvělá. O těchto dvou to rozhodně říct můžu a připomenout si je můžete v samostatných článcích - Toni&Guy (ZDE) a Hempz (ZDE).



Suché šampóny nepoužívá asi každá z vás, ale jestli máte ofinu nebo rychle se mastící vlasy, tak mi jistě dáte za pravdu, že jsou to nepostradatelní pomocníci. Pro mě je absolutně nejlepším suchým šamponem, který jsem kdy vyzkoušela ten od Alterny. Tomu se zatím žádný jiný nevyrovnal, ale protože je Alterna luxusní značka a ne každý je asi ochotný si za suchý šampon připlatit, chtěla jsem pro vás vybrat i levnější oblíbené sucháče. Tím ze střední cenové kategorie je tento fialový od Toni&Guy a nejdostupnější a pro mě zároveň nejlepší z drogerie Batiste.


Olejíčky na vlasy se snažím používat každý den a dávám je na posledních 3-5 cm vlasů. Jsou skvělé jako prevence roztřepených konečků a letos jsem si nejvíce oblíbila tyto:

Nuxe multifunkční olejíček (můžete s ním mazat celé tělo) - Agave Oil treatment (hodně hustý olej s trochu až medovou texturou) - Aussie 3 miracle oil (u nás se zatím neprodává a seženete např. v německém DMku)




Péče o tělo

Péče o tělo a oblíbené produkty mi dali celkem fušku vybrat. Zjišťuju, že dokola používám pořád ty samé produkty. Buď tělová másla od Body Shopu, která jsou podle mě bezkonkurenčně nejlepší nebo olejíček od Nuxe (na fotce výše). S tím jsem si tak nějak nejvíce vystačila a považuju je za nejlepší pečovadla a mazadla vůbec. Od Body Shopu jsem roky věrná verzi Moringa a letos jsem si zamilovala i verzi Japanese Camellia, která je součástí Spa řady. Zapomenout nesmím ani na Bio bambucké máslo od Sportique, které je takové univerzální na cokoliv od rukou až po paty. Je skvělé na sušší místa, jako jsou např. lokty nebo kolena, ale v případě potřeby s ním můžete namazat celé tělo.






Speciální péče - mastná pleť a pupínky


Speciální péče nesmí chybět, protože je moje pleť sem tam problematická a dokáže mě pěkně pozlobit. Tyto přípravky nejsou na každodenní použití, tedy spíše já je tak beru, ale používat je každý den samozřejmě můžete :) Já po nich sahám jen když je potřeba a své dojmy jsem shrnula už ZDE. Všechny tyto produkty se mi skvěle osvědčily a osobně je považuji za top, co se péče o problematickou pleť týče. Nejsou to žádné alkoholové dryáky, které by pleť přesušovaly a tím jí spíše ubližovaly. Clinique gel na pupínky se už zařadil i mezi mé svaté grály a více o něm si přečtete ZDE.





Deodoranty


Ze stálic musím zmínit určitě Rexona Maximum protection anti-perspirant, který mám hlavně na léto, protože je vážně hodně účinný. Objevem roku pro mě byla rozhodně značka Borotalco, která má své kořeny v Itálii, kde má velkou tradici. Od té doby, co jsem je vyzkoušela, jsem nepoužila žádné jiné z drogerie a jsou pro mě bezkonkurenčně nejlepší. Nejvíc mi sedí řada Invisible, která nedělá fleky ani na černém oblečení a co se týče účinků, je prostě báječná.






Pleťové masky a peelingy


O všech oblíbených pleťových maskách jsem psala nedávno samostatný článek, takže si ho ZDE můžete připomenout, abych se zbytečně neopakovala :)






Je to neskutečné, že jsem si letos vystačila jen s jedním pleťovým peelingem! St.Ives má prostě skvělé peelingy a myslím, že bych si s nimi vystačila a jiné už ani nepotřebovala. Nevýhodou je, že je koupíte jen v zahraničí nebo přes nějaké eshopy (mám naštěstí ještě zásobu, takže další balení zatím neřeším). Tento se zeleným čajem je super na pleť s černými tečkami a dalším oblíbeným je i meruňkový.




Krém na nohy a ruce


U krému na nohy se nic nemění, tam je má stálice už několik let jasná - krém na nohy s ureou od značky Balea. Za 35 Kč je to neskutečný zázrak, který prostě nic zatím nepřekonalo. Už jste tu o něm musely slyšet tolikrát, že to nemá cenu opakovat a objevil se i v mých svatých grálech, což mluví za vše :)




Krémy na ruce jsou naopak položka, kde zkouším pořád ráda nové značky a za rok stihnu krémů vypotřebovat opravdu dost. Mám je na pracovním stole v práci i doma, na nočním stolku a v každé druhé kabelce, takže jich stihnu vypoužívat opravdu hodně. Je těžké vybrat jen pár těch nej, ale letos jsou to rozhodně tyto kousky:

Dermacol SOS repair - hodně hutná textura, která evokuje skoro až masku na ruce. Je fajn ho nanést a jít chvíli relaxovat a počkat, až se trochu vsákne. Doporučuji spíše na domácí použití, protože to není takový ten lehoučký krém, který se hned vsákne a vy můžete vesele datlovat do klávesnice :)

Balea handcreme Q10 - od této značky jsem vyzkoušela už několik krémů na ruce, ale tenhle je pro mě jednoznačně nejlepší. Kromě boží vůně má příjemnou krémovou texturu, která není mastná, takže je to taky skvělý krém na pracovní stůl.

Krásné ruce - Havlíkova apotéka - miluju jeho retro obal v kovové tubě i menší velikost, která se vejde do kabelky. Krém má krásnou bylinkovou vůni a i když má lehčí texturu, tak dokáže ulevit hodně suché kůži na rukou. Není prakticky nijak mastný, takže je fajn i na pracovní stůl.

L´Occitane krém s bambuckým máslem - můj favorit po několik let, na kterém kromě balení miluju i jeho vůni. Celá řada s bambuckým máslem je skvělá a tenhle krém prostě miluju. Má hutnou texturu a taky ho raději používám doma, kdy si dám jeho silnější vrstvu na ruce. Dokáže si poradit i s nejvíce vysušenou pokožkou rukou.




Sprchové gely a tělové peelingy


I sprchové gely jsou kategorie, kde je těžké vybrat ty nej, protože jestli mám něčeho fakt spotřebu, tak jsou to sprcháče :) Řekla jsem si tedy, že vyberu jen 3, což byla tedy fuška. V mém top výběru nesmí chybět snad ten nejmilovanější gel ze všech - modrý Palmolive z řady Aroma Sensations, který obsahuje drobounká peelingová zrníčka. Mám pocit, že ho používám už tak 10 let a jeho vůně se nemůžu pořád nabažit. Další vůně, které se nemůžu nabažit je White musk od Borotalco. Jestli milujete krémové a zároveň svěží vůně, tak tohle musíte vyzkoušet. Posledním nejlepším je pro mě melounový gel od Naturalium. Moc mě tahle značka baví svým designem, vůněmi i cenami a je to pro mě jeden z objevů roku 2015.





Tělové peelingy miluju a letos jsou ty nej od Body Shopu. první z nich je Frosted Plum sugar scrub, který byl součástí vánoční limitky a možná ještě na některých obchodech bude, ale ve stálé kolekci bohužel není. Má tu nejúžasnější parfemaci a něco mi strašně připomíná. Nedokážu přijít na to, co to je, ale ta vůně je mi něčím známá. Druhým miláčkem je scrub z jejich Spa řady - Dead sea salt scrub, o kterém si můžete připomenout článek zde.




Speciální přípravky


Tato část je takový mix několika produktů, které jsem nedokázala zařadit do zbytku kategorií a přesto si tu své místo rozhodně zaslouží.

Prvním z nich je termální voda Uriage, kterou jsem vyhodnotila jako tu nejlepší ze všech lékárenských značek, které jsem vyzkoušela (vlastně jsem vyzkoušela všechny, co jsou na našem trhu :) Termální vody používám celý rok a nejvíce se hodí samozřejmě během teplých dní roku a svou pečující rutinu si bez nich už neumím představit.

Druhým produktem je pleťový krém od Embryolisse. Jestli jste make-up maniaci, jistě jste o něm už někdy slyšely, protože ho používají i světoví vizážisté jako univerzální krém pod každý make-up. Nevěděla jsem co od něj očekávat a několik z vás mi i psalo, že na něm není nic světového, ale já si myslím, že zajímavý rozhodně je. Zatím jsem neměla možnost vyzkoušet něco, co by se tomuto krému podobalo nebo bych si uměla říct, že by šel něčím nahradit (což ale netvrdím, že nelze). Každopádně je to úžasně hydratační krém, který není mastný ani hutný a mé mastnější pleti nevadí. Používám ho ráda na sušší místa na pleti a zjistila jsem, že je skvělý na vyživení suchých míst okolo pupínků. Znáte to, když máte nějakého neřáda na obličeji a make-up vám okolo něj tvoří nepěkné mapy, což nevypadá pěkně. Tenhle krém tomu dokáže zabránit, aniž by mi pleť zbytečně mastil nebo zatěžoval a ten efekt vydrží celý  den. Po vypotřebování chci určitě další balení a patřím do tábora těch, co na něm vidí něco víc :)

Posledním z tohoto tria je Havlíkův přírodní zázrak od značky Havlíkova Apotéka. Tuto značku beru také jako jeden z objevů letošního roku a předpovídám jí velkou slávu a budoucnost :) Přírodní zázrak je skvělá univerzální mastička na cokoliv. Pokud se říznete, spálíte, poškrábete, máte vyrážku nebo něco špatného na obličeji, tak to stačí tímto namazat a problém je vyřešený :) Podobné univerzální mazadlo se neztratí v žádné domácnosti a je super, že si můžete na vyzkoušení koupit jen maličké balení a pokud si ho Zázrak oblíbíte, nabízí ho v několika dalších velikostech.



V tom nej nesmí chybět ani mé milované dezinfekce na ruce Bath & Body works. Na tomhle světě prostě nejsou lepší a už bych asi nespočítala, kolik kamarádek jsem na ně naučila být závislými :)



A Havlíkova Apotéka ještě jednou! Když jsem zmiňovala svou lásku k termálním vodám, nemůžu nezmínit ani tuto Bylinnou osvěžující a hydratační vodu. Kromě toho, že úžasně bylinkově voní a kromě obličeje dokáže osvěžit i mysl, tak vážně pleť hydratuje. Někdy mám pocit, že je to jak krém ve spreji a přitom je to vážně "jen" voda :) Bezvadná věc na pracovní stůl, to vám přísahám!







Parfémy


Poslední a zároveň i voňavou tečkou je kategorie parfémů a vůní. Pro každého jsou top vůně úplně jiné a každému se líbí něco jiného, takže to berte spíše jako takovou inspiraci :) Některé vůně patří mezi mé letité lásky a jiné jsem si zamilovala v letošním roce. Všechny ale patří mezi mé aktuálně nejoblíbenější a všechny je dokola střídám a různě obměňuji podle ročního období.

Hugo Boss Ma Vie - Thierry Mugler Alien - Calvin Klein Eternity - Chloe Love - Tommy Hilfiger Tommy Girl

Mexx Ice Touch woman - Michael Kors Glam Jasmine - Paco Rabanne Olympea - YSL Black Opium - Paco Rabanne Lady Million





Jestli jste to poctivě dočetly až sem, tak jste prostě skvělé :) Víte, že v některých ohledech jsem holt megaloman a neumím vybrat jen jeden skvělý krém nebo sprchový gel :) Snažila jsem se být maximálně stručná, abyste u čtení neusnuly a chtěla jsem mít to nej za loňský rok co nejvíce pestré a zajímavé :)

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli máme nějaké oblíbence společné a co bylo pro vás v loňském roce to nejlepší, nejvoňavější a nejúžasnější :)

27 komentářů:

  1. Společný máme možná jenom Nuxe olejíček :D ten je ale opravdu výborný. Pár mých oblíbenců - odličovač očí - dvoufázový od Garnier (fialový), sprchový gel - loccitane nebo korres, peeling na pleť - neutrogena visibly clear pink grapefruit.

    OdpovědětVymazat
  2. Mooc pěkný výbběr produktů. Hodně věcí mě zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  3. pár oblíbenců máme stejných- př. ty biodermy nebo vůni alien, rexonu, krém na ruce od loccitane a bambucké máslo od sportique. Z výše uvedených mě hodně zaujala ta bylinná osvěžující a hydratační voda, na ni budu muset mrknout.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak z tvého výběru mám zkušenost pouze s Rexonou a ta je vážně skvělá.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Ani nevím co mám komentovat dřív :D Šampon Pantene jsem měla a byl moc fajn, určitě si ho ještě někdy koupím :) Za to ta maska na vlasy TG mi za tu cenu zázračná nepřišla. Balzám na rty od Rimmelu na mě čeká v zásobách a na odličovač s chrpou si brousím zuby, ale mám spoustu micelárek a ty mi zatím stačí. Z micelárek jsem zkoušela růžovou Biodermu a byla super, už mám další balení :) Krém na nohy musím zkusit a říkám si to už dlouho, ale zatím furt používám oříškové máslo Balea. A Biodermu Global jsem měla a naopak mi přišla dost agresivní. Teď dodělávám AKN, protože je mi ho líto vyhodit, tak jsem zvědavá, jak na něj bude pokožka dlouhodobě reagovat. Od Havlíka chci něco zkusit, ale pořád váhám, protože čtu i dost negativních recenzí.

    OdpovědětVymazat
  6. Super clanek :-) Zrovna jsem dumala o novem samponu a cisticim gelu na oblicej, tak jdu studovat tve recenze.

    OdpovědětVymazat
  7. sprcháč od palmolive teraz novinka, čokoladový likér ♥ šampón od dove s tými olejmi, telový olej od kneipp, na pery eos, vajíčka oriflame a maslo the body shop :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odličovač od Yves Rocher je moje stálice, už několik let. :) Co se týče balzámů na rty, tak mě zaujal Clarins. Jinak téměř ve všem mám stejné produkty jako ty, protože je hodně kupuju na tvoje doporučení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na zaklade tvojho doporucenia som si kupila krem na ruky Balea Q10 a je super. Ta vona je uzasna :)

    OdpovědětVymazat
  10. I já patřím mezi tzv. sběrače balzámů na rty a mám jich mraky protože stejně jako krém na ruce je to věc bez které nemůžu být, nejraději mám obyčejný jelení lůj ve 'špalíčku' který si vždy dávám před spaním v kabelce teď přes zimu tahám RoC a Atoderm, na ruce miluji loccitane do kabelky ideální velikost a na stole mám již několikáté balení Golden Glamour od Balea, z tělové péče jsem absolutně propadla značce Rituals použím řadu happy buddha a nemůžu se ji nabažit scrup a tělový olej je prostě paráda. Borotalco jsem vyzkoušela na tvůj popud a jsem nadšená jiný deodorant už nemá šanci! Od Havlíka jsem zatím nevyzkoušela nic, ale časem se snad pochlapím. Opět moc fajn článek díky za něj.

    OdpovědětVymazat
  11. Páni.. to je kosmetiky :) Ten Clarins balzám a Bioderma balzám mě velmi velmi zaujaly :) Velmi pestrý výběr kosmetiky, určitě se inspiruji :))

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  12. Odličovač Yves Rocher díky tobě taky kupuji. Stejně tak nonstop používám krém na nohy Balea. Dále je mou stálicí růžová Bioderma :) i ranní čistící Havlíkova maska. Koupila jsem si i jejich krém na obličej Krásná dáma, tak jsem zvědavá, zatím jsem ho ještě neotevřela. Batiste suchý šampon i deodoranty Borotalco také nesmí chybět na mém stolku. Z tvého přehledu mě zaujalo: Dermacol micelárka, Clinique gel na pupínky, peeling na obličej a krém na ruce Havlíkova apotéka. A taky si konečně při příští návštěve drogérie musím pořídit ten sprcháč Borotalco, jen kdybych měla doma menší zásobu sprcháčů :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Ze společných oblíbenců bych vyjmenovala šampon Pantene Aqua Light, sprcháč od Palmolive (na oba výrobky jsem se nechala nalákat od Tebe) a pak taky suchý šampon Batiste a krém na nohy Balea.

    OdpovědětVymazat
  14. tyhle "shrnovací" články mám moc ráda...mám tu papír a dělám si poznámky co pořídit :-) takže moc děkuju a přeji vše nejlepší v novém roce, at je klidný,pohodový a kosmetický

    OdpovědětVymazat
  15. Zkusenost mam jen s batiste mma uz druhe baleni, take jsem si oblibila nivea micelarni vodu a vuni od Hugo Bosse mam akorat v cerne lahvicce. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  16. Fůha, to je produktů :D. Tolik jsem snad nevyzkoušela za celý rok.. Každopádně Naturalium jsem si taky moc oblíbila a to zejména jejich krémy na tělo. Hodně mě zaujala i hydratační voda od Havlíkova Apotéka, ale na webu jsem ji nenašla, ikdyž je možné, že jsem ji jen přehlédla. YR odličovač očí je skvělý, a vypotřebovala jsem jich minimálně 10.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Rendy, super článek! Musel Ti dát spoustu práce..
    Společných oblíbenců máme hodně- hlavně díky Tvým doporučením jsem si je koupila a jsem moc spokojená, např. Alterna suchý šampon, Balea krem na ruce Q10, Avene Cleanance gel, rexona antiperspirant a Palmolive sprcháče miluji už tak minimálně 10let.
    Jinak já jsem asi široko daleko jediná, která neni nadšená z Nuxe olejíčku. Konečky mi šileně mastil, na telě nic moc (lepší službu udělá Nivea tělove mléko) a zpočátku mi voněl, ale později mi ta vůně vadila.

    Z parfémů používám a miluji YSL Black Opium, Tommy Hilfiger Tommy Girl- to máme stejné, jinak x let je mojíí stálicí Gucci Guilty, Channel Chance, Calvin Clein Euphoria Blossom, Jil Sander Sun a jeste x dalších. na parfémy jsem já blázen:-)
    Rendy, přeji Tobě a Tvému blogu vše NEJ v Novém roce 2016 a at je pro Tebe ještě lepší a úspěšnější než minulý rok!
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  18. S Body Shopem a Yves Roschere musím prostě souhlasit. Tam si vyberu vždycky a jsem spokojená. A nemusí jít jen o tělové nebo obličejové přípravky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super článok :). Zhodneme sa v pár veciach ako je baleácke mazadlo na nohy, biodermácka micka, l´occitaní krém na ruky alebo maslo z Body Shopu, ale ten balzam Kate Moss je podľa mňa hrozný :)
    PUPA MILANO giveaway

    OdpovědětVymazat
  20. krásný výčet, díky za něj, po některých věcech určitě mrknu

    OdpovědětVymazat
  21. Za mě nej oblíbenci: Parfém Gold Diva od Roberto Verino, péče o nehtovou kůžičku od Avonu, tělové mléko Neutrogena nordic berry a balzámy na rty od Neutrogeny, pleťová voda Ziaja s heřmánkem, pleťová maska Lush Mask of Magnaminty. Chci si koupit ten modrý Clarins Lip balm, ale váhám ještě mezi tím Clarins olejíčkem.

    OdpovědětVymazat
  22. U dvoufázového odličovače od Yves Rocher mi vadí parabany ve složení.

    OdpovědětVymazat
  23. Pár spoločných obľúbencov som našla aj ja :) Ale namotala si ma na ďalšieho - nedarí sa mi dať dokopy svoje chodidlá, s ktorými som doteraz nemala problém, no túto zimu sa rozhodli byť na pocit neskutočne vysušené a žiadny krém im nie je dobrý, takže sa asi poobzerám po tom ospevovanom kréme Balea.

    OdpovědětVymazat
  24. Z tvého článku jsem vyzkoušela pouze tři produkty a jen s micelárkou od Biodermy jsem natolik spokojená, že si ji kupuju pořád dokola. Super článek. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Perfektní článek a super fotky, takový bych mohla číst každý týden :) Docela mě láká vyzkoušet ten Benefit, zatím toho mám teda dost, ale celkem na něj čtu pozitivní recenze, tak možná někdy ho zkusím.

    OdpovědětVymazat
  26. Za mne Alterna, Chloe Love, olej Nuxe a pochopitelne YR:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)