pátek 8. ledna 2016

Kosmetická trojka | Ellie Goulding, stín z konfekce a božská vůně

Dneska si dáme pokračování Kosmetické trojky - tedy 3 produkty a něco málo o nich :) Už asi nemusím vysvětlovat podstatu tohoto typu článku a kdyby to někoho zajímalo nebo tu byl poprvé, nechť se mrkne do archivu na poslední vydání v roce 2015 :) 




V novinkovém článku (KLIK) jste se mohly dočíst o nové chystané kolekci M.A.C ve spolupráci s Ellie Goulging. Co všechno kolekce obsahuje a kdy a kde se bude prodávat tam máte už vypsané, takže teď se mrkneme trochu více na jeden produkt, který se v kolekci objeví. Kolekce se mi barevně moc líbí a celá mi přijde nositelná a použitelná, takže odhaduju, že bude velice rychle fuč a bude o ní zájem :) Já už nějaký čas zkouším Powder blush duo - I´ll hold my breath, což je kombinace tvářenky a bronzeru. Mám tvářenky od M.A.C moc ráda a doma jich několik mám a i tato je povedená a srovnatelná se stálou kolekcí. Odstínově je to taková ta peachy pink barva, co je pro mě nositelná na každý den a moc příjemná a svěží barva. Bronzer je světlý a není oranžový ani moc hnědý, takže ho můžu v klidu používat i já běloba obecná. Není ale moc vhodný na konturování, protože má takový lehce zlatavý odlesk. Vlastně se dá klidně používat jako tvářenka, když člověk chce něco neutrálního a ne vyloženě růžového. Nemám co vytknout a duo se mi moc líbí, takže za mě palec nahoru :)











O vůni Olympea od Pacco Rabane jsem vám už něco málo psala na Instagramu. Ne všichni ho ale mají, tak jsem se chtěla zmínit i tady. Olympea byla novinkou loňského roku a musím říct, že mě zaujala na první přivonění. Trochu netradičně kombinuje sladko-slanou vůni a je jako stvořená na zimní období. Myslím, že nejsem vyloženě typ člověka, co by vyhledával sladké vůně, ale tato se mi strašně líbí právě tím, že to není vyloženě těžká slaďárna. Její flakon je inspirovaný řeckou mytologií a stylem Art Deco. Jestli hledáte příjemnou a hřejivou vůni na zimu, tak rozhodně tuhle v parfumerii vyzkoušejte. Třeba se vám její trochu netypická vůně také tak zalíbí :)




Složení vůně:



Hlava

pomeranč, jasmín, zázvor

Srdce

sůl, vanilka

Základ

santalové dřevo, kašmírové dřevo, ambra



Spousta značek oblečení má i svou beauty řadu a H&M nedávno inovovalo tu svou. Předtím mě upřímně ani nenapadlo, abych o jejich kosmetiku zavadila pohledem, protože mi všechno přišlo strašně lacině vypadající a evokující spíše malovátka pro děti. S inovací a o něco hezčím designem všech produktů mě jejich vyzkoušení začalo lákat už trochu více. A když Tati mluvila o tom, že má moc ráda jejich tvářenky, docela jsem zbystřila :) Stín jsem vzala spíše tak náhodou, protože jsem neměla moc čas vybírat z toho množství dekorativky, co nabízejí a chtěla jsem něco vyzkoušet. Příště se fakt podívám na ty tvářenky a docela mě zajímá, jaké jsou! 

Každopádně oční stín ve verzi Mojave koupíte za 179 Kč, což není zrovna málo na "no name" kosmetiku z obchodu s hadrama. V prosinci ale měli nějaké slevy 20% a při té příležitosti jsem ho tedy vzala a upřímně nevím, jestli za 179 Kč stojí. On jako svou podstatou není vůbec marný, protože má příjemně máslovou texturu a solidní pigmentaci a tak celkově je fakt fajn, ale nějak se nemůžu zbavit té pomyslné nálepky laciného šuntu. Balení se mi upřímně nelíbí, což je samozřejmě jen můj problém a u jiných produktů, co H&M má, je podle mě o něco hezčí, ale já musím (nebo spíš chci) hodnotit i to, jak produkt vypadá. Trochu se to ve mě pere a na jednu stranu bych chtěla říct, ať si stín jdete vyzkoušet, až budete příště H&Mkem procházet, ale na druhou stranu ho úplně jako must-have nevidím. Upřímně jsem čekala něco horšího, to říkám narovinu, ale na druhou stranu to není zas taková katastrofa. Zní to asi fakt divně, ale doufám, že chápete, co tím chci říct. No prostě asi samy vyzkoušejte a posuďte :)










Zaujal vás některý z produktů? Máte zkušenost s dekorativkou z H&M, touto vůní nebo se vám líbí nová limitka od M.A.C? :)

*

18 komentářů:

  1. Tak ten stín z HMka se mi líbí, to balení mi připomíná Milani kosmetiku (a tu já moc nemám ráda, přijde mi taková od pohledu laciná), což mě docela mrzí, páč ten odstín vypadá parádně. Na internetu jsem se ještě koukala na rtěnky, které mě zaujaly... Jenže v Brně jsem bohužel HM dekorativku neviděla, což je docela škoda :(

    OdpovědětVymazat
  2. Parfém vypadá super, už jsem o něm slyšela u více slečen a všechny si ho chválí. Každopádně tento typ článku se mi líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Stin z h&m vypada takhle na swatchi dost podobne jako "nove" stiny loreal nudes :)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě dnes ráno mi Olympea dorazila do práce, schválně jsem si žádný parfém nedala, abych se hned mohla navonět. Je úžasná, přemýšlela jsem ještě nad Black Opium, ale nakonec vyhrála tato. Je skvostná a flakonek je krásnej.. jen ten název se mi úplně nehodí, ale co je mi po názvu, obsah je na 1* :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny tři produkty se mi líbí, ale na tu voňavku se musím zajít podívat určitě:)

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetiku z H&M jsem jeste nezkousela, ale ten stin vypada moc hezky a libi se mi i to baleni :)

    OdpovědětVymazat
  7. I ll hold my breath má skvělý název, že se na něj zajdu kouknout do macu, ale na první pohled se mi nelíbí balení. K Olympii jsem si čuchala, ale jsem stále zastáncem spíš Lady Million. A od HM mám jeden štěstec na make-up ve stylu duo fibre a na kremové produkty ani náhodou, když je nouze používám ho na tvářenku, znovu bych si ho už nekoupila. jejich kosmetika mě netáhne.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem taky docela koukala, že Tati H&M kosmetiku chválila :D Sama jsem taky nic moc nečekala, každopádně jsem velmi mile překvapena i tím vzhledem (jak říkáš, předchozí a vlastně stále k mání levná klasika v umělohmotných obalech není absolutně vůbec lákavá). Jen škoda, že je dostupná jen v několika obchodech (možná jestli ne dokonce jen v Pze) :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj! Ten parfém má podľa mňa krásny flakón, to musím ovoňať najbližšiu dobu :-). Teň tieň na oči z Hm... no som v rozpakoch asi ako ty. Prípade mi to dosť drahé, no na fotke ten tieň vyzerá pekne, pigmentované celkom dobre. Keď bude v zľave tak ho skúsim :-)

    OdpovědětVymazat
  10. MAC limitka se mi líbí moc, ale nepředpokládám, že by na mě něco zbylo :D. Olympeu jsem si chtěla koupit, ale nakonec jsem se vrátila k mé klasice Lady Million, kterou používám už x let a voní mi o trošku více. Ikdyž Olympeu si časem určitě taky pořídím. HM kosmetika mě mile překvapila, protože předtím vypadal opravdu hodně lacině. Možná něco vyzkouším, ale určitě to pro mě není must :).

    OdpovědětVymazat
  11. mě zaujala ta vůně, flakonek je opravdu povedený a i výrobek od mac se mi zamlouvá. Co se týče kosmetiky z h&m a jiných obchodů s oblečením, nějak k nim nemám důvěru a stále jsem si od nich nekoupila vůbec nic kosmetického

    OdpovědětVymazat
  12. Odstin z Hm je hodne pekny. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se naopak ta kosmetická řada od H&M líbí moc! :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi všechno a moc, vypadá to luxusně :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ten parfém jsem očuchávala na akci Cosmopolitanu v létě. :) Ještě mám doma vzoreček a občas se trochu navoním, voní mi moc, ale bohužel na moje poměry je drahý.. :(
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Z kolekce Ellie Goulding je tohle duo asi to jediné co mě zaujalo...a vypadá i podle tvých fotek tedy vážně skvěle

    OdpovědětVymazat
  17. Super, půjdu se na stíny HM podívat.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten očný tieň vyzerá dobre, ale nejak nemám potrebu kupovať lacnú kozmetiku poslednú dobu...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)