pátek 22. ledna 2016

FOREO | netradiční čistící kartáček

Někdo, kdo netuší, co vyrábí značka Foreo, možná na první pohled nechápe účel této věcičky. Sama nevím, jak jí vlastně nazvat, protože když řeknete, že je to čistící kartáček na obličej, tak to zní zvláštně. Jako čistící kartáček beru třeba Clarisonic, tak jak říkat téhle modré věci? Já vám nevím, ale multifunkční přístroj zní prostě divně. Pobavilo mě i označení "pleťový vibrátor", ale to zní ještě víc divně :) Budu jí tedy říkat prostě jen Luna, podle svého názvu.

Trvalo mi vážně dost dlouho, než jsem si dokázala utvořit názor a ze začátku jsem byla spíš trochu v rozpacích, ale snad se mi podaří dostatečně popsat všechny mé pocity a zkušenosti :)





Foreo Luna - koupíte např. v síti parfumerií Douglas nebo online ZDE za 4599 Kč 

Při bližším ohledání zjistíte, že Lunu seženete v několika barevných variantách a ve verzi mini (velikostí je zhruba poloviční). Barevné rozlišení ale nemá podtrhnout barvu vašich dlaždiček v koupelně, nýbrž rozlišuje jednotlivé typy pleti, pro které je Luna určená. Modrá Luna je například určená na smíšenou pleť (což je i můj případ). Existuje i speciální verze pro muže (černá) a Luna mini, která je menší verze klasické Luny (má jen 2 rychlosti, velká Luna jich má 8 a maličko se liší výstupky a cenou). Takže teď se v nabídce už skvěle orientuje a víte, proč je každá Luna jinak barevná :) Možná ale pořád nechápete, jak se používá a k čemu je vlastně dobrá. Jednoduše řečeno s ní čistíte pleť a předcházíte jejímu stárnutí. Luna vydává transdermální impulzy do povrchové vrstvy kůže, čímž pozitivně ovlivňuje její strukturu a vylepšuje její vzhled. Při používání odstraníte nečistoty, maz i zbytky make-upu a pleť se díky tomu prozáří.

Klasicky tedy každý večer pleť navlhčím, nanesu na ní čistící gel, navlhčím Lunu a začnu s ní po pleti kroužit. Držím se toho, že obličej čistím po částech a nejvíce se zaměřuji na nos, tváře a bradu, kde jsou mé póry více rozšířené a kde se i častěji zanáší. Čistící kartáčky vůbec nepoužívám na čelo a okolí spánků, protože tam mám kůži spíše sušší a netvoří se mi tam pupínky ani nic podobného. Každých 15 sekund Luna zavibruje a vy tak víte, že je čas začít čistit jinou partii obličeje. Doporučuje se minutové čištění, ale někdo občas i přetahuje :)





Jak jsem zmiňovala výše, jednotlivé verze se liší jak barvou, tak i rozmístěním a tvarem výstupků. Povrch Luny je silikonový a výstupky jsou velice jemné a měkké, takže nehrozí, že byste si třeba poškrábaly obličej. Nikdy se mi nestalo, že bych si obličej podráždila nebo byl po použití zarudlý. Stačí mi používat nižší rychlost, protože při těch vyšších mám pocit, že mi nepříjemně vibruje celý obličej :)

Díky neporéznímu silikonu můžete Lunu i dobře čistit a udržovat jí v hygienickém stavu. Luna je samozřejmě i vodotěsná a můžete jí používat ve sprše.



Z druhé strany jsou také jemné výstupky, kterými můžete obličej masírovat (taková anti-age prevence). Někdo s nimi vmasírovává i krém nebo sérum, ale k těmto účelům je já osobně nepoužívám.



Pro porovnání velikosti



Luna je zabalené v bytelné krabici, která obsahuje ještě i nabíječku, cestovní pouzdro, návod a kartu pravosti (abyste poznaly, že v ruce držíte originál). Pokud budete Lunu používat 1x denně, tak jí stačí teoreticky nabít jednou za rok. Vážně je to neuvěřitelné a nechápu, jak je to možné, ale její výdrž je nekonečná. Nabíjela jsem jí prakticky jen po vyndání z krabice, když byla fungl nová a od té doby ještě ani jednou. Je k ní klasicky kabel, který zastrčíte do zdířky na její zadní straně balení a je to. Není k ní žádný stojánek, což je možná trochu škoda, protože mám neustále pocit, že když jí mám postavenou v koupelně, tak jí to nějakým způsobem škodí :)




Kdybych měla stručně shrnout plusy a mínusy používání Luny:

+ není nutné kupovat náhradní hlavice (počáteční investice je tedy konečná)
+ vhodná i na cestování (nezabere skoro žádné místo)
+ na jedno nabití vydrží až 450 použití
+ silikonový povrch se dobře udržuje a je hygieničtější, než klasické kartáčky


- vyšší pořizovací cena
- při používání s ní čistící gely nepění, což mi vadí
- sama se úplně nevypne (jen zavibruje po 15 sekundách)
- nemá stojánek, ve kterém by se dala v koupelně uchovávat



Spousta z vás asi bude chtít slyšet, jestli je lepší Foreo nebo Clarisonic. Ale to fakt nejde jednoznačně říct, protože jednak každému vyhovuje něco jiného a hlavně se nejedná o úplně totožné produkty (z mého pohledu). Můžete mezi sebou porovnávat kartáčky, které mají klasické výměnné hlavice, ale Foreo je v tomhle ohledu trochu jiné. Ideálně bych brala nějaký hybrid mezi Clarisonicem a Lunou - kartáček, který vydrží tak strašně dlouho bez nabíjení, je jemný a šetrný k pleti a který by čistící gel dokázal při používání napěnit. Já vím, zní to asi divně, ale mám prostě pocit, že když produkt nepění, tak obličej nevyčistí :) Mám to tak i se šampóny a těžko se toho divného pocitu zbavuje. 

Vidím při používání Luny nějaké změny na obličeji? Samozřejmě vidím! Pleť má maličko lepší texturu, je jemnější a póry vypadají o něco menší. Díky tomu, že se pleť pokaždé důkladně vyčistí, tak se mi i méně póry zanáší a není potřeba tak často manuálně černé tečky čistit. Nicméně vesměs to samé můžu říct i o Clarisonicu, se kterým pozoruji ty stejná zlepšení. Nedokážu tedy říct, že by jeden strojek dělal něco výrazně jiného a je asi spíš na vás, jestli chcete vyloženě kartáček nebo spíše vibrující Foreo. U Clarisonicu mi vadí nutnost kupovat nové čistící hlavice (které nejsou zrovna levné) a u Forea zase to, že při čištění pleti necítím takový komfort a mám pocit, že si čistící gel jen tak šmudlám po obličeji. Prostě mi vadí, že s ním gel nepění a celkově jeho používání pro mě není tak user-friendly. Ale to je samozřejmě jen můj dojem a vy to tak mít nemusíte.

Tak si vyberte, co se vám zdá jako opravdové mínus nebo plus. Obecně jsem příznivcem čištění obličeje těmito kartáčky a jsem přesvědčená o tom, že při jejich pravidelném používání pocítí rozdíl prostě každý :) Pokud vás trápí nějaká horší forma akné, máte na obličeji boláky nebo máte naopak extrémně citlivou pleť, která se snadno podráždí, tak podobné přístroje raději nepoužívejte, protože by stav vaší pleti mohly zhoršit.

Zajímal by mě váš názor na Foreo i Clarisonic. Jestli je tu někdo z vás, kdo vyzkoušel oba dva kartáčky a má porovnání. Uvažoval někdo z vás třeba nad koupí jednoho z nich? :)


*

29 komentářů:

  1. já používám čistící kartáček od philips a jsem s ním spokojená, ale i foreo mě láká vyzkoušet, ale nechce se mi do něj investovat, když už jeden kartáček mám

    OdpovědětVymazat
  2. Vlastním Luna mini a jsem zatím velmi spokojená, rozhodně vidím rozdíl a investice nelituji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma Clarisonic a nad Lunou jsem taky uvažovala, ale jak to tak popisuješ, asi bych neměla pocit, že mi tak dobře vyčistí pleť, Clarisonic mi přijde dobrý na důkladné vyčištění, tohle mi spíš přijde jako masáž obličeje, jeho prokrvení a prevence vrásek.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pletovy vibrator :D Som sa vazne pobavila ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Neskúšala som žiadny a v podstate to ani nemám nejak v pláne, ale ak by som si mala vybrať, tak radšej Lunu. A že PREČO, to sa ma nepýtajte, ale je mi sympatickejšia :). Až na tú cenu teda :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavá věcička, ale tolik peněz bych za to nedala :/
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. mne to príde zbytočne predražené a to si radšej kúpim podobnú silikónovú kefku od ebelinu a sama si to budem masírovať na pleti :) a mám to za 3€ :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja mam od philips a po 2 mesiacoch sa plet perfektne vycistila jedine obcas nieco hormonalne nepodstatne takze som zatial spokojna ale osobne myslim ze tieto kartacky su super vydno rozdiel
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi, ale ta cena už tedy méně. Na čištění pleti mám takový kartáček od Ebelin pomocí kterého se pleť čistí manuálně a jsem spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Uvažuji o koupi o Clarisonicu, ale pořád váhám, jestli je to za tu cenu taková bomba :) zatím obličej čistím manuálně kartáčky z dm, se kterými jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to dobře a hlavně se mi líbí, že bych nemusela kupovat náhradní hlavice. Bohužel, ta cena mě dost odrazuje, ale snad se ke mně někdy dostane :-). M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nějak stejně nechápu, proč bych si měla kupovat vibrující silikonový kartáček, když si můžu plet vyčistit od Ebelinu obyčejným silikonovým .. čistítkem? :D ... za pár korun :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujalo mě, že mají barvy podle typu pleti :). Nezkoušela jsem ani tento ani Clarisonic, používám takovou silikonovou houbičku a je to taky fajn

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě by se mi takovédle "udělátko" líbilo, ale jak píšeš - vyšší pořizovací cena je bohužel zatím alfou omegou toho, proč si o něm můžu zatím jen zdát :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zní to zajímavě,ale ta cena mě odrazuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento se mi i zalibil, vypada to zajimave.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  17. já to chci nebo aspoň nějaký ten kartáček

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám růžový kartáček od Ebelin a stačí mi :-D

    OdpovědětVymazat
  19. zrovna plánuju něco takového koupit, mají podobný (nebo stejný?) na Galaxii přání. kamarádka měla a byla moooc spokojená :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ta cena je dost odrazující. Článek super :)

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za recenzi, na eshopech jsou většinou jen oslavné chvály.

    OdpovědětVymazat
  22. Věřím, že bude skvělý, ale já si ho asi nekoupím. Ta cena je fakt vysoká, navíc posledních pár let nemám s pleti žádné problémy, tak bych ho asi tolik nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se Luna líbí dost ale nějak nevím jestli jsem ochotná za to dát tolik penez :D

    OdpovědětVymazat
  24. Nezkoušela jsem zatím žádný kartáček ale cena tohohle mě dost odrazuje.

    OdpovědětVymazat
  25. Zdravim, ja mam ten ruzovy a sem z nej nadsena. Jiny bych ani nechtela. Jenom teda uplne nevim co se mysli tim, ze se sam nevypne? Mne se vypina. Vycistim si s nim plet, namasiruju body obliceje ktere jsou v navodu a pak se vypne. Musim rict, ze vic nez to ze mi hezky vycisti plet, mi bavi prave ta kazdodenni masaz obliceje. Dokonce si i mysim, ze ma na moji plet priznive ucinky. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já používám čisticí kartáček a jsem spokojená. Nad Lunou jsem sice přemýšlela, ale přijde mi, že oba nevyužiji:)

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych ráda vyzkoušela oba dva, ale možná by mi více sedl tento, zdá se mi pro mě lepší investicí :)

    OdpovědětVymazat

  28. Já jsem o něm docela uvažovala, ale měla jsem Clarisonic a ten mi neudělal nic, tak by asi bylo bláznovství očekávat že tento bude oproti Clarisonicu tisíckrát lepší, takže zůstanu u klasiky bez kartáčku.. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Díky moc za recenzi. Mnè Lunu ukazovala promotérka v Douglasu a hrozně mě to zaujalo. Jen mě zprvu odradila ta cena a říkala jsem si, že si počkám na recenze od zkušenějších a doufala jsem, že recenzi najdu i u tebe - a hurá :-) Co by mi tedy asi nejvíc vadilo je nepěnění přípravků. Je to přesně jak říkáš, taky mam prostě pocit, že co nepění, to nefunguje. :-D A zbavit se toho pocitu asi fakt nejde. Nepěnící šampon nebo zubní pastu? Nelze :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)