sobota 16. ledna 2016

ANO X NE | NARS

Vítám vás u (staro)nové rubriky nazvané ANO x NE, ve které se vždy zaměřím na jednu svou oblíbenou značku a produkty, které od ní vlastním. Sice jsem původně chtěla začít s Too Faced, ale ten si necháme na příště :) Ráda bych ve zkratce tak nějak shrnula, co mi od dané značky vyhovuje (co tedy současně vlastním), co bych si do budoucna přála vyzkoušet a co mi naopak nevyhovovalo. Žádná značka není tak moc boží, aby člověku sedly všechny produkty, tak to prostě je a proto se vždycky najde něco, co mi nesedlo. Opět tohle všechno berte hlavně jako inspiraci i s ohledem na můj typ pleti, protože pokud něco nesedí mě, vy to můžete klidně milovat :)



Na většinu produktů se objevily už samostatné články, takže je máte nalinkované níže u názvů produktů. Pokud si je chcete připomenout nebo zapátrat v archivu, hledejte štítek "NARS" dole na konci stránky :) Nechci dělat znovu recenze na každý produkt, ale jen stručně shrnout, proč se mi líbí nebo nelíbí a více se dozvíte právě v samostatných článcích. Pokud je u produktu zkratka LE, znamená to, že byl produkt z limitované edice a nejspíš se vám ho už nepodaří v obchodě sehnat. A ještě poslední technická informace - značku NARS na našem trhu koupíte pouze v parfumeriích Sephora.


Paletka rozjasňovače, tvářenky a bronzeru Narsissist Cheek Kit (LE) - paletka očních stínů Dual-intensity Narsissist (LE)

Tvářenky Nars patří k těm nejoblíbenějším v mé sbírce vůbec (článek ZDE). Mám jich aktuálně několik, a měla jsem i mnohem více odstínů, ale některé šly nakonec do světa. Za můj nejoblíbenější považuji odstín Deep Throat, což je pro mě ideální každodenní barva, po které sahám nejčastěji (mám jí už taky pořádně vydřenou). Nejvíce ikonický je odstín Orgasm, ale díky zlatému odlesku to nebude odstín pro všechny a proto mi stačí, že ho mám jen v menší verzi v jedné z tvářenkových paletek. U narsích tvářenek beru jako mínus to, že hodně odstínů obsahuje nesmyslně třpytky, které mě osobně vadí a některé odstíny si myslím, že využijí spíše make-up artisté na přehlídková mola, nicméně to je jen můj osobní názor a není to vyloženě mínus.

Rozjasňovače mám momentálně 2 pudrové a 1 tekutý. Pudrové miluju a hrozně mě mrzí, že odstín Tribulation byl pouze v limitce, protože až ho vypotřebuju, tak budu vážně smutná! Tekutý rozjasňovač mám teprve krátce, tak ho nechci ještě úplně hodnotit a v budoucnu o něm na blogu bude určitě zmínka, ale zatím mu nemám co vytknout :)



Tvářenky Madly a Deep Throat a rozjasňovače Tribulation (LE) a Albatross



Korektor Radiant Creamy concealer je pro mě nejlepší korektor ever a patří už mezi mé svaté grály. Mám už asi 4.balení a miluju ho! Zakryje i pandí kruhy pod očima a stačí ho pidi množství, protože je hodně pigmentovaný. Ne jen tak ho miluje půlka blogerek na světě, to mi věřte :)




Žlutý lak Sharks left (LE) 



Mono oční stíny Dual-intensity Callisto - stíny byly láska na první pohled i vyzkoušení. Mají neskutečně krásnou a zajímavou barvu a vybrala bych si rozhodně favority i z dalších odstínů. Pořídila jsem k nim i paletku, u které si ale nejsem jistá, jestli byla limitka nebo ne, protože jsem jí nedávno u někoho viděla a měla jsem pocit, jako by si jí zrovna koupil, tak fakt nevím :) Jestli neseženete tuhle, tak věřím, že v nějaké budoucí limitce se ještě nějaká paletka stínů objeví. A když se bavíme o stínech, tak jsem měla i mono z té původní řady, které mě ale docela zklamaly (článek byl ZDE). Nebyla to taková bomba, jak jsem očekávala a tak jsem je poslala dál. Tudíž mě neláká zkusit ani paletky, kde se tento typ stínů objevuje a mám prostě favority u jiných značek.




Fialový lak Sharks right (LE) - tužka na rty Satin lip pencil Rikugien 

Laky na nehty mají občas zajímavé odstíny a s těmi, co doma mám, jsem spokojená a nemám jim co vytknout. Na druhou stranu na nich zas nevidím nic neobvyklého a drží mi stejně dobře, jako mnohem levnější značky. Kdybych si od Nars kupovala další lak, tak jen kvůli nějakému jedinečnému nebo zajímavému odstínu, ale jinak to nepovažuju za must-have.

O těchto tužkách na rty jsem vždycky četla přímo bájné legendy a všichni je strašně milují. Tuhle mini verzi jsem dostala jako dárek k nákupu a nemám jí zas tak dlouho, takže jí také nechci úplně moc hodnotit. Ráda bych si někdy pořídila i nějaký tmavší odstín, na kterém bych lépe mohla zhodnotit jeho výdrž (u těch tělových odstínů je to prostě občas špatně hodnotí).



Tekutý rozjasňovač Copacabanna a make-up All day luminous weightless foundation

O make-up toho bylo řečeno už dost a podrobnosti najdete v extra článku :) Jedním slovem mi prostě vyhovuje. U značky jako je Nars bych možná čekala, že bude mít v nabídce mnohem více typů make-upů, ale zdá se, že je poptávka asi zatím uspokojená :) 



Rtěnka Audacious - odstín Raquel a Anita - miluju jejich magnetické balení, sytou pigmentaci i příjemnou konzistenci. Kdybych neměla tunu rtěnek, lákalo by mě vyzkoušet další odstíny, ale zatím si vystačím s těmito.



Na společné fotce chybí ještě báze pod oční stíny, kterou jsem měla v mini balení. Bohužel mi stíny neudržela tak dobře,  jako moje milovaná báze od Too Faced, takže jsem tentokrát ušetřila a plné balení si nepořídila. Též tam nejsou lesky na rty, které jsou sice fajn, ale stejně jako u laků na nich nevidím nic exkluzivního nebo jedinečného a tudíž nemám potřebu si za několik stovek kupovat další. Měla jsem i tužku na oči, jejíž název ani odstín si bohužel nepamatuju, protože jsem se jí velice rychle zbavila. Vydržela mi na očích asi tak 10 minut a potom po ní zbyla jen mastná skvrna slitá v záhybu víčka. Od té doby jsem tak nějak neměla chuť tedy žádné tužky zkoušet, ale kdo ví, třeba jsem měla jen smůlu na špatný odstín. A jako posledního jsem se zbavila i pudrového fixačního pudru, který jsem si koupila asi 2 roky zpátky v Americe. Byl strašně pevně slisovaný a nebavilo mě ho používat a ani jsem úplně neviděla, že by mi nějak pomáhal udržet make-up hezčí, déletrvající nebo cokoliv jiného, takže ten za sebe také nemůžu doporučit.


NARS je pro mě značka, od které bych toho chtěla zkusit hodně. Ideálně úplně všechno, abych si našla své favority a zjistila jsem, co mi sedí a co ne. Nemůžu říct, že bych to tak měla s každou značkou, to rozhodně ne, ale na Narsu je cosi přitažlivého a nakažlivého :) Už asi milion let chci vyzkoušet jejich tónující krém Pure Radiant tinted moisturizer, od kterého jsem měla ve vzorečkách už tak jedno balení určitě. Strašně se mi líbí jeho efekt a letos si ho už prostě určitě koupím :) To samé platí i u štětce Yachiyo brush, který je už trochu legenda a nechybí snad v žádném kufříku světových vizážistů. Sám o sobě je tak pěkný, že bych si ho doma klidně jen vystavila a dívala se na něj :) Lákalo by mě vyzkoušet i něco ze skin care řady, která se u nás ale bohužel neprodává, takže možná jestli se dostanu někam do světa, tak něco zkusím. Zajímala by mě i duo tvářenka, která u nás také myslím zatím není a i když jsem na ní četla rozporuplné názory, stejně mě nějak láká. No a paletky tvářenek jsou kapitola sama pro sebe :) Pokud se objeví třeba nějaká pěkná limitka, která bude obsahovat zajímavé odstíny, které ještě nemám nebo které nebudou mít trilion třpytek, tak jí chci :) Novinkou, kterou jsem okukovala u zahraničních blogerek je Velvet Matte skin tint, který se teprve začíná pomalu prodávat za oceánem, takže si počkám na více ohlasů :)







Snad jsem na žádné produkty nezapomněla :) Nars je pro mě srdcovka, to je možná vidět i podle počtu produktů, které mám. Jasně, ne vždycky všechno mi sedlo nebo se mi líbilo, ale tak to prostě je. Až objevím značku, od které mi sedí všechno od A do Z, tak si koupím její stojan domů a všechno ostatní vyhodím do koše :) Kdybych si měla vybrat jen 3 TOP produkty, kterých bych se neuměla vzdát, tak si vyberu tvářenky, korektor a rozjasňovače. Ale když se mě zeptáte třeba za rok, možná se top produkty maličko změní, kdo ví :) 

Nars mě baví jak svými jednoduchými obaly, tak i množstvím zajímavých limitek nebo netradičními odstíny. A jak to máte s Narsem vy? :) Co patří mezi vaše oblíbené/neoblíbené produkty a co si třeba plánujete někdy pořídit? :)

50 komentářů:

  1. já jsem od nars ještě nic neměla, ale minimálně ten korektor zřejmě potřebuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Narsu jsem nic nezkoušela a tak nějak mě absolutně neláká. Vůbec nevím, čím to je, ale mám v parfumerii jine oblíbené značky (například UD). Nars jde nějak mimo mě.

      Vymazat
  2. Od Nars jsem zatím nic nezkoušela, ale lákaly by mě rtěnky, slavné tvářenky i ten korektor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle článek mi naprosto kápl do noty. Už nějakou dobu přemýšlím o Nars tvářence a rtěnce. S tou tvářenkou mám zatím smůlu, protože bych moc chtěla odstín Sin, ale u nás jsem na něj zatím nenarazila, takže čekám. Taky dost přemýšlím o těch rtěnkách, protože rtěnky, to je prostě moje. Jen pořád nevím, který odstín si vybrat. Nejradši bych je všechny :D

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle rubrika a souhrnné hodnocení se mi líbí moc :) Já zkušenost zatím s touto značkou nemám

    OdpovědětVymazat
  5. Od Nars jsem ještě nic nezkoušela, ale líbí se mi jejich rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  6. krasa ale od te doby co jsem zkusila paletku tak uz od nich nic nechci neni to nic extra za tu cenu

    OdpovědětVymazat
  7. Od Nars som skusala iba korektor a pod oci bol skvely. Najviac ma lakaju Audacious ruze na pery ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tímhle článkem jsi mi kápla do noty! Chystám se pořídit si korektor a rtěnku, což určitě bude skvělá volba;) Lákají mě i stíny a tvářenky, ale musím být trochu soudná..;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od Narsu taky tu paletku stínů a používám ji moc ráda. Dále konturovací duo a jedun Audacious rtěnku a se vším jsem spokojená :). Měla jsem i vzorky makeupů, ale nějak mi nesedly.

    OdpovědětVymazat
  10. I když mám jen pár kousků patří Nars mezi mé favority.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám tvářenku Sin ♥ a moc si přeju tónující krém Pure Radiant tinted moisturizer a nějaký rozjasňovač. Co se týče duo tvářenek, jeden odstín mají na parfums: http://www.parfums.cz/nars/dual-intensity-blush-pudrova-tvarenka/ ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Od Nars jsem zatím nic nevyzkoušela, ale moc se mi líbí ten korektor:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám první produkt od NARS, a to tvářenku, vybrala jsem si bez třpytek hodně růžový odstín, po hnědých tvářenkách nebo bronzerech docela změna a jsem moc spokojená, tu DUO tvářenku jsem viděla myslím na parfums.cz, stejně jako jejich skin care řadu

    OdpovědětVymazat
  14. Od Nars jsem doteď nic neměla, ale ten korektor by mně lákal, můj wishlist se právě rozrostl o jednu položku:-)

    OdpovědětVymazat
  15. O tom korektoru přemýšlím už dlouho, ale ještě jsem nedokopala k nákupu.

    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. od NARS som este nic neskusala ale velmi rada by som chcela ich make up a tvarenku nejaku
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já toho od Narsu moc nemám, zatím mě tahle značka moc nechytla. Vyloženě mě ale zklamala rtěnka, ta byla pro mě hrozná. Mám 2 make-upy a ty jsou docela fajn a v miniverzi i tu tužku na rty, ta je taky dobrá a kdybych neměla kila rtěnek, tak si možná pořídím plné balení..

    OdpovědětVymazat
  18. Od Nars som neskúšala nič, no rada by som to v blízkej dobe zmenila :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky,
    na základě tvé recenze jsem zkusila jejich korektor a je skvělý, nic lepšího jsem zatím neměla, perfektně kryje a zároveň projasní a stačí ho opravdu malinko, takže mi vydrží určitě dlouho :o) Make up jsem zkusila zatím jen ve vzorku a byl moc fajn, ale ještě lépe mi sednul od Too faced - Born this way, tak jsem si nakonec pořídila ten. Nic dalšího jsem zatím nezkoušela.
    Jinak díky za super článek :o)
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  20. Také teprve plánuji pořídit první kousek NARS :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto zbožňuji korektor, tvářenky a limitkovou paletu tvářenek, bronzeru a kontutovaciho dua z podzimu. Rtěnky taky nemá špatné, ale tam mám zase srdcovku MAC.

    OdpovědětVymazat
  22. NARS je jedna z mých nejoblíbenějších značek. Make-upy od nich mi velmi vyhovují barvou, odstín Siberia je velmi světlý se žlutým podtónem, což je kombinace, která se velmi špatně shání. Na druhou stranu textura mi moc nevyhovuje, a to jsem měla kompaktní make-up, Sheer glow foundation a All day luminous weightless foundation, nevím, čím to je, ale po několika hodinách nějak stečou a nevypadají dobře. Ještě tak nejlíp si vedl kompaktní make-up. O korektoru Radiant Creamy Concealer platí přibližně to samé- super barva, světlá do žluta, ale vysušuje mě a dělá mi vrásky, které nemám. Sypký transparentní fixační pudr byl super a zase ho pořídím. Produkty na rty od NARSu mi vyhovují velmi- krásné barvy, nevysušují, super výdrž i přes jídlo. Odstín Rikugien je má nejoblíbenější barva- moje rty, ale lepší. Tvářenky mám tři, vybrala jsem si ty netřpytkaté nebo s menším množstvím třpytek. Používám na ně Yachiyo štětec, vyhovuje mi tvar i délka vlasu, nemám ráda zkosené štětce na tvářenku. Tvářenky jsou skvěle pigmentované a v krásných odstínech, stačí na ně štětec jen položit, netřeba příliš nabírat. Asi je budu mít ještě dlouho. Rozjasňovač vlastním jeden- Multiple v odstínu Copacabana, nemám mu co vytknout. A nakonec mám jednu paletku- NARSissist Eyeshadow Palette, s tou jsem také velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
  23. Mne sa ponuka Nars páči, ale doma toho mám málo, vlastne len korektor (ktorý ja narozdiel od ostatných neradím na prvé miesto v mojej zbierke) a kontúrku na pery v krásnom teplom telovom odtieni. Chcela som si kúpiť paletku tieňov Dual-Intensity, ale nemali ju a na SVK sa zohnať nedá. Lícenky ani rozjasňovače ma nelákajú, zdajú sa mi príliš trblietavé, uprednostňujem matné lícenky a jemnejšie rozjasňovače :) Rada by som však vyskúšala rúže.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Rendy, u tohoto článku mi skoro "tečou sliny", chtěla bych vyzkoušet úúúplně všechno, lákají mě Dual Intensity, také rtěnky na rty (i ty v tužce), no a tvářenky a rozjasňovače- to snad ani nemusím zmiňovat. Ale zatím jakožto matka na MD musím utřít slinu a tiše snít o tom, že se jednou něco takovýho koupím :)
    Měj se prima !
    terkezka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. tak to je pekná zbierka :)) mňa by z toho potešil korektor a nejaká pekná lícenka :))

    OdpovědětVymazat
  26. paletka za mě docela průser, rozjasňovače umí nádherný...bronzery taky fajn. Se rtěnkami zkušenost nemám a ani mě nelákají :/ jinak Nars mám v oblibě :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. NARS je také má oblíbená značka, mým nejoblíbenějším produktem je právě make-up All day luminous weightless. Jenže mám smíšenou pleť a přes zimu spíš místama sušší, tak mi začal zvýrazňovat suchá místa, proto bych ráda zkusila ten Pure Radiant tinted moisturizer, ale i ta novinka Velvet Matte skin tint nevypadá vůbec špatně a matný finish by byl super pro mou mastící se T-zónu. Nejspíš ještě u nás není dostupná ta novinka, že? Musím vyzkoušet oba vzorečky, jsem zvědavá! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. NARS miluju! Mám korektor, tónovací krém, tvářenku v odstínu Orgasm a rtěnku Natalie, ale nejradši bych v Sephoře vždycky vykoupila celý regál 😃😃

    OdpovědětVymazat
  29. Zrovna šetřím na NARS tvářenku - Orgasm :) podle mě naprosto úchvatný odstín, který musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nars je pre mňa veľká neznáma, už dlhšie sa chystám vyskúšať lícenky. Dobre ale vyzerajú aj rúže a makeup :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Nars je pro mě velká neznámá, nezkoušela jsem nic a po pravdě toužím víc po jiných značkách a produktech. Velvet matte lip pencil a Dual Intensity eyeshadow bych ale někdy zkusit chtěla

    OdpovědětVymazat
  32. Ja zatím přemýšlela jen o jediném produktu a to o korektoru, nic jiného mě neláká :)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  33. Od Narsu jsem zatím nic nevyzkoušela, ale láká mě Anna a ty tužky na rty :)

    OdpovědětVymazat
  34. Mít víc penízků tak jdu do toho...

    OdpovědětVymazat
  35. Od NARSu som zatiaľ vyskúšala len korektor a plná spokojnosť, práve ho dopotrebovávam a vidím to tak, že budem celkom smutná :)
    Škoda tej /ne/dostupnosti na SVK... Ale rada by som vyskúšala nejakú farbičku na líčka :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  36. Nars značku znám jenom z recenzí,ale bohužel s ní žádnou zkušenost nemám.Budu to muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  37. Nemám od této značky nic :) určitě ale plánuji nějaký produkt letost vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  38. Děkuju za obnovení této rubriky. Od Nars jsem měla pouze bázi pod oční stíny a musím s tebou souhlasit, výdrž báze od Too Faced je o dost lepší, rozdíl ve výdrži je znatelný (alespoň pro má víčka). Korektor bych ráda zkusila, pořád váhám mezi jím a UD naked skin.

    OdpovědětVymazat
  39. S touto značkou zatím zkušenost nemám.

    OdpovědětVymazat
  40. Super článok, takýto perfektný prehľad výrobkov Nars som potrebovala. Nemám od nich ešte ani jeden produkt, ale je na čase to zmeniť. Korektor musím mať :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  41. Tahle rubrika mi chyběla :) A od NARS chci už delší dobu vyzkoušet Copacabanu a korektor.

    OdpovědětVymazat
  42. Podle tvé recenze bude korektor asi skvělý a dost mě láká, ale víc než korektor mě okouzlily rozjasňovače:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Já ám tvářenku Orgasm a dnes jsem zkoušela tvůj oblíbený odstín deep trough a vůbec na mě nešel vidět. Korektor mi jaksik taky moc nesedl, tak teda nevím. Ale s odstínem Orgasm jsem moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  44. Hrozně mě lákají jejich tvářenky nuž ještě jsem se neodhodlala k žádnému nákupu, mám jen mini paletku dvou očních stínů.
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Na ten korektor si už vážně budu muset našetřit.

    OdpovědětVymazat
  46. NARS už dávno není exkluzivní značka Sephory, na parfums.cz mají celkem dost věcí a za celkem jiné ceny. Aspoň je vidět, že cenu neurcuje značka ale marže obchodníka :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Lucia Pohankova: parfums určitě není oficiální distributor Narsu pro ČR :) To, že ho tam prodávají nic neznamená. A bohužel ty ceny jsou často způsobené tím, že se jedná o zboží, které třeba několik let leží ve skladech v zahraničí, jsou skladované ve špatných podmínkách nebo jsou např. z nabouraných kamionů apod. proto ta nižší cena :) Kdyby byl ofiko distributor, tak nabízí celý sortiment. Takže je to spíš na zamyšlení pro ty, co na podobných webech nakupují. A tím teď nemyslím jen parfums a jen značku Nars :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy v tom případě by kázove zboží prodávala celá Evropa, protože všude za hranicemi vyjde tvarenka Nars do cca 800 Kč a to i v Polsku. A myslím si, že i během Bestseller dní v Sephora, kdy jsou tvarenka za 599, tak na nich Sephora nemálo vyděláva. A kdoví, od koho to mají koupené, třeba jim to preprodal distributor, aby umělé vytvořil obrat, tak se to přeci dělá. NARS je skvělá kosmetika jen je škoda že nám ji v Cechach preprodavaji za ceny s vysokohorskymi prirazkami :-)

      Vymazat
  48. Já se bohužel ve své sbírce kosmetiky mezi High End značky ještě nedopracovala (pokud se tedy nepočítá the Balm mezi High End a já bych sama řekla, že je tak na půl cesty). Dostala jsem kdysi jednu paletku Esteé Lauder a to je katastrofa! Nevyhazuju ji jen proto, že byla dárek a že se na ni hezky kouká. Ale je pravda, že NARS je přímo lákající! Už dlouho přemýšlím, že to zkusím rozseknout a to tvářenkou právě! Jen nevím jestli NARS, Benefit nebo UD...co myslíš, Rendy? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)