středa 27. ledna 2016

Americký haul | kosmetické novinky

Jak se stane, že se vám na stole nakupí spousta nové a krásné kosmetiky z USA, aniž byste vytáhly paty z domova? Stačí mít hodné kamarádky, které mají za oceán zrovna cestu a místo v kufru :) A protože téma "co si v Americe nakoupit za kosmetiku" je stále velice populární a často se mě na to ptáte, tak jsme se rozhodla pro tenhle malý haul :) Aneb co si třeba nechat dovézt, pokud máte tu možnost. Od doby co jsem psala článek na téma jaké kosmetické značky se vyplatí za oceánem nakupovat, už uteklo dost vody a chtělo by to nějaký update. Od té doby se i v mém hledáčku objevila spousta nových značek, takže se na to někdy více zaměřím. Jinak tentokrát nebyla možnost nic objednat přes internet, ale jen všechno nakoupit klasicky v obchodě, takže některá přání díky tomu ze seznamu odpadla :)

První várka novinek je od Lou, která byla tak moc hodná a i při své cestě do L.A. mi všechno přivezla :) Měla jsem trochu smůlu, protože jsem chtěla přivézt věci, co byly zrovna vyprodané, ale i tak mám spoustu věcí, které jsem si už dlouho přála vyzkoušet a naštěstí vyprodané nebyly :)




Tyto gelové řasenky Great Lash od Maybelline jste tady na blogu určitě už viděly a považuji je za své svaté grály. U nás se bohužel neprodávají (třikrát sakra) a proto si je vždycky syslím do zásoby nebo mi je někdo doveze. Nedokážu to asi přesně vyjádřit, ale prostě je miluju. Používám je před nanesením klasické řasenky jako takový primer a nemůžu bez nich být. A samozřejmě kdyby šly nahradit něčím, co se u nás prodává, tak si je nebudu vozit takovou dálku, ale nic podobného jsem zatím neobjevila. Lou mi dovezla i mini řasenku od Marca Jacobse, takže jsem na ní natěšená, ale počkám, až vypotřebuju nějaké jiné, abych neměla načatých 150 řasenek :)




Strašně moc jsem chtěla vyzkoušet něco od First aid beauty a volba padla na jejich Face cleanser. Přece jen krém jsem se bála bez vyzkoušení kupovat a čistící gely jsou takové vděčné produkty. Americká Sephora nabízí i několik setů miniatur právě na vyzkoušení a osahání oblíbených produktů, ale ty byly zrovna vyprodané (jak jinak :) 



LA Splasth Lip couture je přímo z Los Angelského IMATS, což je pro mě velká čest :) Vybírání odstínu bylo velice vtipné a probíhalo tak trochu online, takže znovu velký dík Lou za její trpělivost a ochotu :) Tahle tekutá rtěnka by měla být dokonce waterproof, takže jsem fakt neuvěřitelně zvědavá, jak dlouho na rtech vydrží :)





Tento gel na obočí od NYX bývá často přirovnáván k tomu od MUFE a protože ten posledně neměli v mém odstínu, přednost dostal NYX :) 




Dlouho jsem chtěla štětec č. 217 od M.A.C a teď už ho mám! Jupí :)



Na wishlistu jsem měla i olej Make-up break-up cool cleansing oil od značky Boscia, ale chtěla jsem na vyzkoušení jen menší balení, které ale bylo také vyprodané, takže to Lou lišácky vymyslela a dovezla mi alespoň vzorečky! Začínám odličovacím olejům přicházet na chuť a pouštím se do jejich objevování ve velkém :)



Další várka věcí je od druhé kamarádky, které se podařilo vyzvednout i můj narozeninový dárek od americké Sephory - sadu miniatur od Fresh. Je mezi nimi i maska s růžemi, kterou jsem strašně chtěla vyzkoušet a v plném balení bych si jí asi nekoupila (stojí celkem pálku). Takže jsem strašně moc ráda a také jí tímto děkuji za dovezení všech věcí :)


Díky Tati jsem strašně moc chtěla vyzkoušet sypký pudr Laura Mercier a opět jsem využila toho, že se dá koupit v menším balení. Zatím na mě dělá dobrý dojem, ale hodnocení si nechám až na příště :)



Absolutní láskou se stala tekutá rtěnka na rty od Kat von D. Je boží a nutně potřebuju další odstíny! Radši vyhodím 5 rtěnek, jen abych mohla mít jednu tuhle další (a to je co říct). Plánuji podrobnější článek, takže se můžete těšit :) 



Rozjasňovače Becca miluje nejedna youtube beauty guru. A protože já rozjasňovače miluju, tak jsem samozřejmě nemohla odolat a nevyzkoušet verzi Opal. Rozhodně o něm výhledově taky uslyšíte více, protože je to další láska na první vyzkoušení.




A protože se kamarádka dostala i do outletu Yankee candle, přivezla mi i dva vosky. Voní naprosto skvostně a zatím si je pořád šetřím a nechce se mi je pálit. A když vám řeknu, že jeden stál jen dolar, tak zatlačím slzu a tajně si přeju, ať se jednou do podobného outletu také můžu podívat :)


Mám ze všech věcí ohromnou radost a jsem strašně moc vděčná, že si holky našly místo v kufru a věci mi dovezly! Věřte, není to lehké, protože kdo někdy za oceán na nákupy vyrazil, tak moc dobře ví, že každý gram v kufru navíc se počítá :)

Dejte mi vědět, která z věcí by vás třeba nejvíce zajímala v nějakém podrobnějším článku a jestli by vás zajímalo nějaké větší povídání o tom, co si z Ameriky nechat třeba dovézt a tak podobně :)

37 komentářů:

  1. Určite zaujímalo :). Aj keď mne môj U.S. zdroj tak nejak vyschol, takže zrejme ostane len pri tom okukávaní na blogoch :´(

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, outlet yankee candle. tak to by byl v ČR sen :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě zajímá rtěnka Kat von D, moc bych si jí přála vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zajímá rtěnka Kat Von D, těším se na recenzi :) A outlet yankee candle by byla super akce k navštívení :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, proč jen Kat von D není u nás...? :( Ale těším se na recenzi, vypadá už na pohled moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za skvělé tipy, v létě se chystám do USA tak aspoň vím po čem se podívat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě nejvíc zajímá ta gelová řasenka od Maybelline.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vosky YC vypadají naprosto šťavnatě :-D. Máš štěstí, že máš někoho, kdo by ti takové poklady dovezl ze zahraničí :-). Já nikoho takového nemám, takže se musím spokojit s našimi vodami :-D. First aid beauty mě také velmi láká a snad by se mohla dostat někdy k nám.

    OdpovědětVymazat
  9. Great lash moc závidím, mám jen tu verzi, co se prodává u nás a i ta je ok. A Yankee nesmí chybět! Měj se krásně :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ku mne sa naposledy z Ameriky dostali ocne tiene a ruz Wet'n'Wild. Clanok o tom co si nechat priviezt alebo kupit by ma zaujimal velmi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě určitě zajímá článek na tekutou rtěnku od Kat von D :) Týjo vosky za dolar, to by člověk bral ve velkém :D To jsou kámošky hodný, že Ti kosmetiku dovezly

    OdpovědětVymazat
  12. Vosk YC za jeden dolar..mít tu možnost, tak si jich nechám nabrat/naberu celou hromadu:-D A určitě mně zajímá článek o tom, co si nechat z Ameriky dovézt, pokud bych měla tu možnost, tak se ráda nechám inspirovat:-)

    OdpovědětVymazat
  13. mě by rozhodně zajímaly podrobnější recenze, tyhle články o kosmetice, která se u nás nedá koupit mám ráda, alespoň si vždy rozšířím kosmetické obzory :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rozhodně se těším na článek o rtěnce Kat von D., je to jeden z produktů, které si chci nechat z Usa určitě přivézt, spolu s jejími tužkami na oči.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Yankee za dolar? wow..tak to je jiný kafe =D Nechal bych si líbit..ale hlavně bych si nechal už konečně líbit výlet za velkou louži..snad se splní..brzy..

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě by mě zajímal článek, co si nechat z Ameriky dovézt. A těším se na recenzi toho pudru od Laury ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Kosmetika z jiných zemí, která se u nás nedá moc dobře sehnat mě vždycky hrozně fascinovala, haha :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, moc se těším na podrobné recenze! Zajímá mě skoro všechno, pudr Laura Mercier, rozjasňovač Becca, tekutá rtěnka Kat Von D, čistící gel FAB... No je to úžasná nadílka! :-) K.

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych si nejradši nechala přivézt celou Sephoru...to víš :-) a moc se těším na tvou recenzi First aid beauty, tenhle cleanser mám na seznamu

    OdpovědětVymazat
  20. vzdy som chcela skusit first aid beauty

    OdpovědětVymazat
  21. Zahraniční vloggerky a bloggerky jsou nekonečnou studnou inspirace. Je vždycky velice těžké vybrat si, co by člověk z toho veho chtěl, když dostane možnost. Proto je wishlist vždycky nekonečný. Někoho, kdo by mi čas od času udělal takovou slubičku a umožnil by mi získat něco z těch zahraničních pokladů bych brala všema deseti :) Neskutečně ti to závidím :) Nechala sis dovézt samé krásné věci :) Většinu z nich mám na seznamu taky :) Těším se na chystané články o nich :) Jmenovitě bych si ráda přečetla o Face Cleanseru od First Aid Beauty, Make-up Break-up od Bosciy, Fresh miniaturkách a rozjasňovači od Beccy :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je krása :) Nejvíc mě zaujala značka First aid beuty, tu neznám, ale název ve mě evokuje něco zázračnýho na pleť :) A vosky YC za dolar?? Proč mě mučíš? :D

    OdpovědětVymazat
  23. nemozem sa dockat recenzie na LM powder... ja som ho videla po prvykrat na essiebutton a odvedy o nom snivam

    OdpovědětVymazat
  24. Miss sporty priesvitna maskara sa neda porovnat s tou maybelline?

    OdpovědětVymazat
  25. Já si nechávám vozit MAC a Benefit, ale moc ráda bych si rozšířila obzory a nechala si poradit další značky, co za to stojí. Sama jsem si vloni přivezla jen něco od wet'n Wild.

    OdpovědětVymazat
  26. Jo tak o Yankee voscích za dolar si můžeme nechat zdát. Ceny se pořád u nás šplhají nahoru a vůbec se mi to nelíbí!:D

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ta rtenka od Kat von D je bozska, a taky ta La splash, moc bych si je prala vyzkoušet i vlastnit :D uzasny článek!! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Pekne nakupy, americka Sephora, to je uplne jinej svet vcetne servisu :) Urcite by me zajimal detailnejsi clanek, abych se mohla inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  29. Hezké nákupy! Ještě že nemám přístup k věcem z Ameriky, to bych asi zkrachovala :D

    OdpovědětVymazat
  30. Gelové řasenky vypadají zajímavě, škoda že se tu neprodávají

    OdpovědětVymazat
  31. tak do toho outletu yankee candle by som chcela ísť aj ja, ale zase peňaženka vraví nie :)) a pekne kozmetické novinky sú u teba, teším sa na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mě nejvíc zajímá ten face cleanser :)

    OdpovědětVymazat
  33. Určitě mě zajímá kouzlo Great Lash - něco podobného bych potřebovala! A do oka mi hned padl i ten MJ, trochu na něm ujíždím :) Jsou tyhle návrhářské řasenky lepší než běžné L´oreal apod.?

    OdpovědětVymazat
  34. No to je krásnejch věcí =o)
    gel na obočí od MUFE mám a prostě mi štve ta aplikace :-D zdlouhavý, ale efekt teda super... někdy si říkám, že kdyby gel této kvality byl ve flaštičce se štětečkem, bylo by to stokrát lepší...

    Jinak já z USA prahnu po colours pop <3 to je něco tak úžasnýho... už jsem jim psala mail a odepsali mi, že snad začnou posílat i do Evropy... (no kdo tuto možnost chcete, tak jim taky napiště maila, aby viděli, že zájem by byl...)

    Kat von D, chci tattoo liner :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Všechny produkty vypadají zajímavě, jsem zvědavá na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ten Opal ti mega závidím.

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)