čtvrtek 24. prosince 2015

VESELÉ VÁNOCE

Veselé Vánoce vážení!

Den D je tu! Všechno to obíhání obchodů, shánění nejhezčích dárků a jejich dokonalé balení bude konečně zužitkováno :) Jako každý rok nebude tento sváteční den patřit kosmetice, protože Vánoce by měl člověk trávit s rodinou nebo přáteli a nebrouzdat (tolik) po internetu. Užijte si Vánoce jak jen to půjde a přeji vám spoustu splněných přání pod vánočním stromečkem :)

Takhle jsem si předvánoční období užívala já a i když aktuálně jsem trochu na odpis a s bacilem za zády, tak věřím, že další kost v krku mě už letos nečeká :)


Po Vánocích se tu uvidíme znovu a mějte se zatím krásně!



S láskou vaše Rendy















17 komentářů:

  1. Stastne a vesele aj tebe, Rendy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. I Tobě Rendy krásné Vánoce :) Fotky jsou jako vždy krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Vánoce i Tobě Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné svátky s těmi nejbližšími.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. I tobe ty nejkrasnejsi Vanoce.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké a pohodové Vánoce Rendy, ať se ti v novém roce daří minimálně tak dobře jako v tomto :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tobe take krasne Vanoce :) Doufam, ze jsi pod stromeckem nasla vse, co sis prala a bacil te brzy pusti :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, srší z nich pravá vánoční atmosféra. Přeji hezké svátky ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Jeej, tie perníčky sú zlaté! A milujem trdelník! Dúfam, že si mala krásne Vianoce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)