čtvrtek 31. prosince 2015

Takový byl... rok 2015

Jak moc bude otřepané, když řeknu, že ten čas tak moc utíká? Poslední den roku 2015 a já si říkám, že je to jako včera, co jsem s kamarádky slavila jeho příchod. Tušila jsem, že rok 2015 bude přelomový, ale nečekala jsem, že až tak moc. Změnilo i událo se toho hodně - naše rodina přivítala nového člena, řekla jsem ANO muži svého života a pak se taky něco pokazilo. Byla to rána, nečekala jsem to a doteď se to všechno dává dohromady. A nejhorší je, že některé věci prostě nejde vrátit, slepit nebo poskládat a člověk je musí přijmout jako fakt. Víte, že nejsem z těch, co by veřejně fňukaly a chtěly utěšovat. Myslím, že sem chodíte hlavně kvůli kosmetice a kvůli pozitivním věcem a proto nerada veřejně ventiluji to negativní. I tak je těžké si koncem roku nepovzdechnout, protože život nepřináší vždycky jen to krásné a sluníčkové.






Jestli jsem čekala, že rok 2015 bude skvělý, tak teď s jistotou o roku 2016 přemýšlím jako o báječném, úžasném a novém. Samozřejmě netuším, co mě potká, ale ráda bych řekla, že se mi podaří probádat zase nějaká nová místa, že potkám nové a zajímavé lidi, že budu moci vyzkoušet spoustu krásné kosmetiky a hlavně, že budu zdravá a spokojená (a s tím i celá moje rodina a přátelé). Vždycky může být hůř, ale věřím, že konec roku 2015 byl takový odraz ode dna a teď už budu jen pomalu stoupat k hladině. S jistotou můžu potvrdit, že po boku nejbáječnějšího chlapa na světě se všechno příkoří snáší lépe a děkuju někomu tam nahoře, že ho mám ve svém životě!







Možná si říkáte, jestli se v novém roce něco změní i na blogu? Ráda bych opět řekla, že se něco změní a že to bude jen změna k lepšímu. To budete samozřejmě muset posoudit vy :) Mám v hlavě nový design blogu, chci už konečně přejít na doménu (kterou už mám rok koupenou, haha), chci mít ještě hezčí fotky, chci si pořídit nějaké nové technické vybavení a hlavně chci, aby vás to tu stále bavilo :) Není toho zrovna málo, na co teď myslím a co chci zlepšit a vím, že je toho strašně moc, co by šlo zlepšit. Je to časově náročné, protože už nejsem studentka se spoustou času, která by měla celý den čas na focení kosmetiky a vymetání stylových kaváren :) O to víc mě ale baví, když mám chvíli čas a můžu se blogu věnovat. O nějakých dalších novinkách se už teď můžete dočíst v nové záložce O AUTORCE A BLOGU - KLIK



Na závěr bych vám ráda všem ze srdce poděkovala za vaší přízeň, podporu i krásné maily a komentáře. Díky, že se na blog vracíte, že ho sledujete i na sociálních sítích a že umíte člověka podpořit nebo s ním sdílet vaše rady a tipy. Zní to pokaždé jako klišé, ale bez vás - čtenářek a dokonce i nějakých čtenářů - bych si tu psala sama pro sebe a určitě by mě to tak nebavilo.

Díky za všechno a moc se na vás těším v roce 2016!



s láskou vaše Rendy







16 komentářů:

  1. Tak každý rok je nejaký. Ja ti prajem, aby si mala počas roku 2016 viac tých krásnych chvíľ, ako tých smutných :/ :) :) :) Nech sa ti v novom roku darí viac ako v tomto ! :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som čakala že tento rok bude zlomový a tak aj bol.Prajem aj tebe stastny a novy rok vela zdravickati prajem,stasticka,lasky auspechov na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji veselého silvestra a vše nejlepší do nového roku :) pro mě bude rok 2016 zlomový a doufám, že mi vyjde dle představ, ale každopádne bude fest náročný :/

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotce Ti to hrozně moc sluší :) Přeju Ti jen to nejlepší v novém roce, jen samou radost a žádné trápení :) Na novinky na blogu se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nech ta v roku 2016 zle veci zdaleka obchadzaju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na nový design blogu :) Krásného silvestra a vše nej do nového roku, Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Renco, tobe take krasny a pohodovy rok 2016 :). Cely rok 2015 (a nejen ten) jsem s tebou snidala a kazdy den se tesim na novy clanek, dokud to bude bavit tebe, bude to bavit i nas, ctenare.. A obcas si klidne postezuj, i o tom zivot bohuzel je, ale zase diky tomu si pak vic vazime tech dobrych veci... Mej se krasne :*

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Ti přeji, aby ten rok 2016 byl opravdu báječný a úžasný a to nejen pro Tebe, ale i pro blog:-) A samozřejmě hodně zdraví, štěstí a lásky:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji ti krásný a pohodový vstup do roku 2016. Mám to tu ráda :)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. I tobe preji Stastny Novy rok uz ted se tesim na novy design. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně. Člověk může být bohatý ale když je nemocný nic mu nepomůže, ani ty peníze. Přeji ti krásný nový rok.

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsi skvělý rok!:) Já ti přeji Šťastný Nový rok, ať je ještě lepší, než ten předchozí a ať se Ti daří tak, jako doteď!:)

    ***Nový rok, nové já***
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  13. Přeju všechno nejlepší do nového roku a hlavně zdraví, štěstí a lásku. A blogu ať se daří čím dál tím víc:)

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, to je moc pěkný článek. Drž se a věřím, že tvá cesta rokem 2016 půjde jen ode dna vzhůru! Trochu sobecky v to doufám i pro mě, protože i mě potkaly nepěkně věci v roce 2015, které nejdou vrátit. S tím už ale nic neuděláme a musím se koukat dopředu. Proto přeji hodně síly a moc se těším na Tvé články a změny tady na blogu.
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné shrnutí.. :) Přeji ti do nového roku hodně blogerských úspěchů, ale i úspěchů v práci a v soukromém životě a ať se ti splní každé tvé přání :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  16. rok 2015 utekl strašně rychle a v některých ohledech lepší, že už je pryč...už se těším co přinese rok 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)