čtvrtek 3. prosince 2015

Takový byl ... listopad 2015

Trochu opožděně, ale přece je tu! Rekapitulace listopadu a všechny kosmetické články, reporty z akcí, propadáky měsíce i spousta vánočních tipů, které se na blogu objevily. Pojďme si je připomenout a trochu si celý měsíc projít :)





Listopad jsem začala v růžovém stylu s paletkou Maybelline a novými pastelkami na rty od Gabriella Salvete. Ukázala jsem vám, co nesmí chybět v mojí kosmetické krabičce poslední záchrany a jaké pečující produkty používám během podzimu. Podzimu se týkaly i oblíbené rtěnky a další vydání kosmetické trojky, kde se objevil elektrický pilník na nehty Scholl, micelárka Dermacol a pleťový olejíček Kiehl´s. Vyzkoušela jsem i krásnou paletku Lancome, kterou jsem používala se štětce od Nanshy. Tělo i ducha jsem oblažovala novou řadou od Dove a od Sephory jsem vám ukázala kompletní vánoční kolekci. Nezapomeňte ani na soutěž s vůněmi Mexx, kde můžete každý týden vyhrát foťák Instax od Fujifilm :)



Jako každý měsíc se objevily produkty, které mi úplně nesedly nebo mě něčím zklamaly a jelikož jich tentokrát bylo víc, věnovala jsem jim samostatný článek.





Protože se blíží Vánoce, na blogu se teď sem tam objeví i něco nekosmetického nebo trocha té vánoční inspirace. Vzala jsem vás s sebou do Ikei na prohlídku vánoční kolekce (video ZDE) a ukázala jsem vám nákup nějakých vánočních dekorací. S kamarádkou jsme si udělaly výlet do Drážďan a nesměla chybět ani návštěva Primarku a nákupní haul.




Připravila jsem pro vás i speciál s tipy na vánoční dárky, který se vám podle všeho líbil, což mě neskutečně těší :)


Protože se otevírala nová pobočka prodejny Tiger na Černém Mostě, mohly jste se podívat se mnou na celý sortiment a načerpat tak novou inspiraci :)




Akcí bylo i v listopadu hodně, takže jsem z nich udělala malý sestřih a video najdete ZDE.

Pozvaná jsem byla na otvíračku nového butiku Estée Lauder na Chodově i na omrknutí novinek do butiku Bobbi Brown na Smíchově. Oficiálně se představily i suché šampóny Batiste a své vánoční kolekce nám ukázal Body Shop a Yves Rocher. I když je zima za dveřmi, v Lindex showroomu se už prezentovala jarní kolekce 2016 a určitě jste si všimly, že holkám z blogu A Cup of Style vyšla nová knížka, která měla i na několika místech republiky svou autogramiádu :) Na konci listopadu pro nás přichystal vánoční večírek i Braun, ale z této akce uvidíte ještě nějaké záznamy později, protože součástí akce byl i takový workshop, který se týkal balení dárků, o kterých chystám menší speciál :)








Bystré z vás si možná všimly, že už tu podruhé chybí vypotřebované produkty. Minulý měsíc jsem je prostě jen zapomněla do článku přidat a tentokrát se přiznám, že jsem je nestihla nafotit :) Během zimy je nedostatek světla fakt peklo a když nestihnu něco nafotit o víkendu, musím pak čekat další týden, než se mi to znovu podaří. Takže vypotřebované produkty budou snad už příště a bude jich trochu více, protože se mi už pěkně hromadí :)


Uff, v listopadu toho bylo fakt hodně! Velký prostor dostávají vánoční témata, různé tipy na dárky a vánoční kolekce všech možných značek. Jestli nechcete, aby vám žádné tématické články utekly, hledejte na konci stránky štítek VÁNOCE, pod kterým všechny tyto články najdete :) Nezapomeňte sledovat i Instagram, kde uvidíte ještě spoustu tipů na dárky a kosmetické novinky, kterých je i koncem roku pořád hodně. Příští měsíc už bude asi rekapitulace uplynulého roku a vydání Kosmetiky roku, na které už pilně pracuju.

Budu ráda, když mi dáte vědět, který článek/články se vám v listopadu nejvíce líbily, abych věděla, co vás baví :)

PS: nezapomeňte i na vánoční soutěže, které na blogu probíhají :)

22 komentářů:

  1. najviac ma asi bavili dekorácie rôzne, v novembri s tým málokto začína a treba načerpať inšpiráciu :D a potom asi článok čo ti nevyhovovalo, niektoré veci som chcela skúsiť napr. bione a teraz rozmýšľam silno či áno alebo nie

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, článek o tipech na dárky měl úspěch a i já ho řadím mezi nejpovedenější, dál se mi pak líbil o produktech, který tě zklamaly, tím si mi ušetřila nějaký ten peníz :-) no a celkově ta vánoční inspirace, jen tak dál Rendy, děkuji za motivaci ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu než souhlasit, vánoční tipy byly fajn, takže i když je to možná ještě předčasný, tak bych tak uvítala nějaký novoroční/silvestrovský párty článek.

    OdpovědětVymazat
  4. Na video jsem se teď koukla a je super, nikdy jsem v Ikee nebyla, protože Prahu mám fakt daleko. Ale chystáme se tam s přítelem takže plánuji také hodně fotit abych z toho mohla udělat samostatný článek. Každopádně mě hodně zaujala paletka od Maybelline.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbil článek s tipy na vánoční dárky a taky nákupy z Primarku a akce k přestavení vánoční kolekce Yves Rocher:-) A na článek o Kosmetice roku už se moc těším, určitě zase poberu nějakou inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
  6. opět skvělé shrnutí a ještě jednou palec nahoru za vánoční tipy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek byl o představení tigeru a vánoční tipy:) velmi pěkné shrnutí..

    OdpovědětVymazat
  8. Ty limitky YR jsou vždy nějúžasnější!

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se nejvíce líbily fotky z článku YR:)) ta jejich vánoční limitka má fakt neskutečně krásnou barvu:))

    OdpovědětVymazat
  10. Líbily se mi články z akcí.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se nejvíce líbil článek s limitovanou edicí od Yves Rocher :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  12. Mě potěšili všechny vánoční tipy a recenze na paletku od Maybelline:) Na prosincové články se už teď moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě nejvíc asi vánoční kolekce - Sephora a YR :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsi opravdu produktivní listopad. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Články se mi líbily všechny =o) je to příjemnej mix a čtu podle nálady a vždy něco najdu, takže veliká chvááála

    OdpovědětVymazat
  16. Tipy na vánoční dárky rozhodně vedou! Dárek pro dědu jsem vymyslela až díky němu :D

    OdpovědětVymazat
  17. Do TIGERU se chystám, mají tam fááákt krásné věci !! Přesně pro mě ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se nejvíce líbil článek o Tigeru a tipech na vánoční dárky :) I když ty Tvoje články jsou super všechny

    OdpovědětVymazat
  19. Do Ikei jedu zítra, tak snad tam nakoupím nějaké hezké dekorace :D. V Tigeru jsem byla asi před týdnem, ale nakonec jsem si tam nic nevybrala :(
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  20. Me se nejvic libily clanky o EL a BB buticich.

    OdpovědětVymazat
  21. Vánoční tipy byly nejlepší a v Tigeru mají pěknou hromadu věcí, na které bych si místo určitě našla :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jak tak koukám budu se muset vydat do Tigeru :-)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)