úterý 22. prosince 2015

Sérum v perlách NIVEA + soutěž

Říká se, že perly jsou nejlepším doplňkem každé ženy. Nivea se tímto výrokem inspirovala a rozhodla se vytvořit rovnou perlové sérum. Na první pohled zaujme svým vzhledem a hlavně drobnými zlatými perličkami, které balení ukrývá. Séra obecně jsou už trochu pokročilejší péče, která řeší specifické problémy pleti a od určitého věku by se měly objevit v pravidelné kosmetické rutině každé z nás. Je důležité nepodcenit prevenci, protože nikdo z nás asi nechce vypadat už třeba po 35. narozeninách jako seschlá rozinka, že? Tak jaké jsou tyhle tekuté perly ? - pojďme se na ně podívat trochu blíže :)

Zároveň si můžete i zasoutěžit o balíček kosmetiky Nivea, který krom jiného obsahuje také nové sérum :)







Nivea Perlové sérum s Q10 plus (40ml) - koupíte za 399 Kč v síti drogerií

Sérum využívá speciální technologii perel, které v sobě udržují vysokou koncentraci koenzymu Q10. Perličky jsou obklopené vysoce hydratačním gelem, který je obohacený o kyselinu hyaluronovou a kreatin. Když sérum vymáčknete, perličky se rozmělní a koenzym Q10 se smísí s gelem. Balení séra je jednoduché a moc se mi líbí detail v podobě průhledného obalu, přes který vidíte perličky uvnitř lahvičky. Líbí se mi, že sérum vypotřebujete do poslední kapky, protože postupně vytlačujete celý obsah nahoru. Sérum i příjemně krémově voní, trochu jako klasická modrá Nivea v kelímku, která je největší klasika :)



Jak sérum aplikovat a jak ho používat?

Základem je vždy vyčištěná pleť, ne kterou sérum nanášíte. Já používám séra vždy jen na noc a kombinuju je s nočními krémy (je možné ho ale používat i na den pod váš make-up). Perlové sérum má lehčí konzistenci a proto cítím, že pleť potřebuje ještě krém. Zvlášť teď v zimním období cítím, že pleť potřebuje extra dávku hydratace a péče, takže samotné sérum by mi asi nestačilo :) Séra se nemusí bát ani majitelky mastné pleti, protože je opravdu lehoučké, nijak mastné a rychle se vsakuje. Nezapomínejte ani na váš krk a dekolt, kde se známky stárnutí začnou projevovat později, ale o to více. Vrásky naštěstí ještě nemusím řešit (i když bedlivě pozoruji, jestli se nějaké nezačínají objevovat), ale na séru oceňuji, že dokáže pleť projasnit a dodat jí takový zdravý vzhled. Znáte ten pocit, když se podíváte do zrcadla a prostě se na sebe musíte usmát, protože se cítíte dobře a vypadáte odpočatě :) Sérum vidím spíše tak do 40 - 45 let, starší ročníky asi už budou potřebovat trochu silnější kalibr (ale nechci úplně škatulkovat a určovat přesný věk, protože každý má pleť úplně jinou a je vždycky brát ohled na tu vaší).







Co dělat, aby naše pleť nepřipomínala zvrásněný kráter?



- dostatek spánku (k tomu asi není co dodat, to je prostě základ všeho :)

- vyhýbání se přímému slunci (takže žádná solárka a slunění bez opalovacích krémů)

- dodržování pitného režimu (a nemyslí se tím dvojka vína denně nebo lahev vodky každý pátek :)

- vhodná péče (zjistěte, jaký je váš typ pleti a podle toho o ní pečujte přípravky, které jsou na tento typ pleti určené)

- důkladné odličování (a pokud ho flákáte a chodíte spát nalíčené, tak si akorát na vrásky a nepěknou pleť zaděláváte)




Takto vypadá sérum po vymáčknutí z lahvičky. Připomíná trochu hustou kašičku, která se ale na pleti příjemně roztírá.




A když už se bavíme o té prevenci stárnutí pleti, nesmí chybět ani oční krém. Říkám to vždycky svým kamarádkám, ať jeho používání nepodceňují a neberou ho jako něco navíc, co je možná ještě zbytečné. Oční krém je podle mě po 25. narozeninách nutnost a i když začnete klidně ve 20, ničím si neuškodíte. Oční okolí je velice citlivé a tak nějak křehké a o kůži v těchto místech je potřeba důkladně pečovat. Sama na sobě cítím, že bez očního krému bych už nemohla existovat a používám ho 2x denně :) 





Nové perlové sérum jsem testovala pro Cosmopolitan, takže těsně před Štědrým dnem se můžete stavit na stáncích a podívat se přímo tam :)




A jak jsem na začátku slibovala, pro jednu z vás tu mám balíček produktů Nivea, který obsahuje i nové Perlové sérum, novou micelárku a dva pleťové krémy :)


Co musíte pro výhru udělat?

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)

2) do komentářů pod tento článek mi napište, jaký je váš oblíbený produkt značky Nivea nebo produkt, který byste od této značky chtěly vyzkoušet :)

Soutěž bude otevřená do konce roku 2015 a vítězku vylosuji už začátkem roku 2016 :) Takže do půlnoci 31.12.2015 můžete soutěžit a výherce bude jako vždy uveřejněný/á na facebooku.






69 komentářů:

  1. Ahoj Rendy :) Niveu mám ráda a mezi moje nejoblíbenější produkty patří klasické tělové mléko v té tmavě modré tubě a pak micelárka, kterou už jsem měla 5x :D
    Sleduju už dlouho :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sérum vypadá skvěle, moc se mi íbí to balení. Já tedy ve svých 23 mám snad více vrásek než mamča pomalu v padesáti :D Bez očního krému se neobejdu, to mamča absolutně nezná.
    Od Nivei jsem toho moc neměla, dříve jsem používala šampon a zrovna ted mi jeden stojí v koupelně, ale moc spokojená nejsem.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. To sérum vyzerá úžasne a akurát o nejakom premýšľam pretože cítim, že potrebujem ešte o kvapku hydratácie naviac. Mojím najobľúbenejším produktom sú opaľovacie krémy protect&bronze. Prajem ti krásne a pokojné sviatky :) zuzna.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji pěkné úterý :-) Značku NIVEA mám velmi ráda, každý produkt, který jsem od této značky vyzkoušela, mě mile překvapil a zatím se mi nestalo, že bych nebyla s nějakým produktem NIVEA spokojená. Takovou osvědčenou klasikou je pro mě klasický krém v modré tubičce, mám ho doma pořád a taky ho pořád používám. Také pleťové vody nebo odličovací mléka od Nivey mě stále baví. Nové perlové sérum mě velice zaujalo a ráda bych ho tedy vyzkoušela, takže se zapojuji do soutěže.
    P.S. Přeji pěkné svátky, krásné Vánoce a bohatého Ježíška :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší výrobek od Nivea je určitě ten jejich univerzální modrý krém v placaté dózičce. Co mi naopak nesedlo jsou jejich výrobky na vlasy. Krémy na pleť mi zrovna dochází, tak snad se mi v soutěži poštěstí.:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Od Nivey mám nejraději jejich tělová mléka do sprchy.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jé, to by byl skvělý dárek pro mámu k narozeninám, ta měla vzoreček toho nového séra a strašně se jí líbilo :) já od nivee používám zejm. deodoranty/antiperspiranty, tělová mléka do sprchy, sprchové gely a klasická tělová mléka :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :)
    já bych chtěla vyzkoušet právě toto sérum :) sice mi teprve za měsíc bude 20, ale přesto mě tento produkt láka :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji vůni klasické Nivei, takže cokoli s touto parfemací mě vždy potěší. marketa.michnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Môj obľúbený NIVEA produkt? Určite micelárka. Tá na citlivú pleť, pre mňa sa vyrovná ružovej Bioderme.
    Perlové sérum mám, ale ešte som neskúšala...
    Mail na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Chcela by som vyskusat toto serum, predtym som pouzivala pletove a telove kremy nivea.
    Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Mám velmi ráda obyčejný krém, který zná snad každý.. A potom deodoranty a tělové krémy :-)
    GFC - Nela Walk
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Od Nivei používám hodně univerzální krém v modré dóze a mám ráda i její pleťové krémy nebo šampóny. Nad tímto sérem už nějakou dobu přemýšlím, takže by mě výhra moc potěšila.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Super balicek, serum by potesilo. katka.lazorova@Centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych ráda vyzkoušela micelární vodu a perlové sérum.... :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Než jsem přešla na kokosový olej, tak jsem pravidelně používala tělová mléka Nivea. Na toto sérum jsem už koukala a pokud se hodí i na mastnější pleť, tak bych ho v budoucnu ráda vyzkoušela.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Niveu moc nepoužívám,ale tohle sérum mě zaujalo.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Když se podívám do své poličky v koupelně, tak téměř polovinu tvoří právě věci od Nivei..antiperspirant, micelárka, sprcháč, zpevňující tělové mléko, odličovací tamponky, krém na ruce..jediné co mi od ní nevyhovuje jsou šampony, ale jinak ji kupuji moc ráda.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, mě od Nivei vyhovuje tělový krém, ten tmavě modrý, na hodně suchou pokožku, teď ho zrovna nemám, ale vždy se k němu nakonec vracím:)
    Šárka
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mě zaujalo to perleťové sérum a jinak od Nivey mám nejraději krém:)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Už strašně dlouho chci vyzkoušet ten olej do sprchy (doufám, že nepíšu blbost). A jelikož už nejsem nejmladší, láká mě taky ten oční krém o kterém tu píšeš.
    jani.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Serum vypada moc dobre, uz dlouho si rikam, ze bych si take mela konecne nejake poridit :) Od Nivei mam rada samozrejme klasickou Niveu, ale jinak take micelarku a ted zkousim nove i BB cream a taky nevypada spatne, ale to jsou zatim jen prvni dojmy,tak uvidime :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Gfc: Adéél
    Nejraději mám Niveu baby a od ní krém proti opruzeninám, ale pro sebe mám také ráda sprchové gely od Nivey :)
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj :) Značku Nivea mám moc ráda. Oblíbila jsem si hlavně krémy a odličovací přípravky :)
    monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Sérum vypadá dobře, jsem velká milovnice perel a to nejen perel jako takových, ale i těch v kosmetice:-)
    Jinak od Nivei mám hodně oblíbených výrobků, pravidelně si kupuji třeba tělová mléka (ať už ta klasická nebo do sprchy), ráda mám i micelární vodu a sprchové gely.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Mám ráda jejich tělový olej a micelárku. Máti Niveu zbožňuje, má skoro všechno, ale tohle sérum ji chybí a určitě by potěšilo... uvidíme, třeba se zadaří ;-)!
    Krásné svátky všem :-)!
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Od Nivei mám nejradši sprchové gely.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Oblíbené mám sprcháče, teď jsem dopotřebovala micelární vodu. A chtěla bych vyzkoušet právě toto perlové sérum :).

    OdpovědětVymazat
  29. Od Nivey som mala rada telové mlieka, tento produkt som videla v rôznych recenziách a ma zaujal :) lapetiteaura@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Nejraději mám tělová mléka do sprchy.
    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Rendy, ja velmi rada pouzivam telova mleka do sprchy. Vyzkousela jsem i jina od dalsich znacek, ale od Nivey mi vyhovuje nejvic :) l.geistova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Můj nejoblíběnější produkt je určitě klasická modrá Nivea, kterou používala už moje prababička a měla vždy tu nejlepší pleť. Poslední dobou jsem si ale také oblíbila Nivea zklidňující denní krém pro citlivou pleť, teď na zimu ideální dvojice! :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Lenka Merková
    lenus.ka133@gmail.com
    Od Nivei mám najradšej ich klasický univerzálny krém :) Je to klasika ktorá poteší :) Taktiež si myslím že majú úplne najlepšie antiperspiranty, iné si ani nekupujem.

    OdpovědětVymazat
  34. Micelárku chci určitě zkusit :) Sérum vypadá hezky, hlavně to balení a perličky nemají chybu, i ta konzistence vypadá zajímavě :) Jen škoda toho složení, sama bych se ho bála koupit kvůli silikonům, ale zároveň mě láká, protože co kdyby mi náhodou sedlo... :) Oční krém používám cca rok, takže od 21 a jsem spokojená, už jsem si na něj zvykla, i když vyloženě účinky nepociťuji. Snad se mi ale pleť za tu péči odvděčí později :)

    OdpovědětVymazat
  35. U mě vede klasická modrá Nivea, protože je super na všechno! :)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Nejlepší jsou tělová mléka - ať už normální nebo ty do sprchy.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Produkty vyzerajú skvelo! Od Nivey používam najradšej telové mlieka a denné krémy :)
    GFC: Ev.
    Mail: hellomynameisev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Wow tak tyhle produkty by se mi moc líbily! :)
    Jinak nejradši mám tělová mléka do sprchy :)

    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Rendy, od Nivey jsem již dlouho nic neměla. Ale po přečtení článku bych moc ráda vyzkoušela určitě perlové sérum.
    veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Mým nejoblíbenějším produktem od značky Nivea, je právě tohle sérum. Poprvé jsem ho koupila, když bylo se zaváděcí cenu v Rossmannu a nemůžu si ho vynachválit. Používám ho ráno i večer. Když ho člověk koupí v akci, tak za ty peníze je vážně super.
    Jinak Nivea je u nás doma jedna z nejoblíbenějších značek. Muž nechce skoro nic jiného a nejlepší krém je pro něj klasická Nivea v plechovce. Maže se s ní celý život a ve 40ti vypadá na 30....štve mě :)

    OdpovědětVymazat
  41. Tak to serum by se hodilo pro moji mamku.
    Sleduji jako Miska
    Jo ja od nivei miluji jejich micelarni vodu a ted nove ocni krem, ten se zda byt super.
    Misa.pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  42. od Nivei mam osobne rada telove mleka a sprchove gely.

    OdpovědětVymazat
  43. Od značky Nivea miluju všechny jejich pleťové krémy a tělová mléka, ještě nikdy jsem nevyzkoušela nic, co by mi nesedělo a to jsem toho od ní vyzkoušela hodně.. :)
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Niveu miluju. Mám ráda dvoufázový odličovač na oči, klasický krém v modrém kalíšku, ale i tělové mléko do sprchy. niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Niveu mám obecně ráda, zvlášť sprchové gely a tělová mléko :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Môj najobľúbenejší produkt od Nivei je kondicionér LONG REPAIR, ktorý ma milo prekvapil :-). Rada by som vyskúšala neaký stých novších telových olejčekov na ktoré si písala aj recenziu ;-).

    OdpovědětVymazat
  47. Zabudla som napísať do komentáru kontakt kristinkaherkelova@gmail.com :-). A cez GFC sledujem ako Hera Style.

    OdpovědětVymazat
  48. Jedine co od Nivei momentalne pouzivam je clasicky Nivea Crreme v modre plechovce. :) Rada bych vyzkousela jejih lip butter.
    j.sulkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Rendy, Niveu mám ráda, zkoušela jsem třeba micelárku, která nevysušuje, odličovač očního okolí nebo teď momentálně každé ráno před nalíčením makeup starter, ten je také fajn. Nivea je klasika a to perlové sérum by se mi teda hooodně líbilo. terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Nejvíce mi vyhovuje tělové mléko s klasickou vůní Nivei, ale chtěla bych vyzkoušet toto nové sérum, nemám sice starší pleť, ale mám ji strašně suchou, takže si myslím, že by mi mohlo pomoct:)
    noadela@seznam. cz

    OdpovědětVymazat
  51. Nejraději mám sprchový gel Nivea Happy Time :-)
    300laska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Odličovač od značky nivea je celkom fajn :) ale najviac najviac čo sa u nás používa je klasika a to krém Nivea :)
    dia.kirschner@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Od značky Nivea nedám dopustit na dvoufázový odličovač očního make-upu :-). Ten už je pro mě naprosté must have :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Na krém v modrej plechovej krabičke nemá stále nič-toto je moj oblúbený produkt.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Od Nivei miluju jejich klasický modrý krém v plechovce, pro mou ultrasuchou pleť je naprosto dokonalý. Vzhledem k mému věku, bych ráda vyzkoušela nějaký produkt pro zralejší pleť :) miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Od Nivea mám moc ráda jejich sprcháče a klasiku - krém v modrém obalu. Ale když nad tím tak přemýšlím, tak vlastně všechny jejich výrobky mám ráda, akorát šampony úplně nevyhledávám, ty mi moc nesedly.
    gabriela.srbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nivea je stará dobrá klasika - nejlepší je samozřejmě její klasický krém v modrém kelímku, ale mám ráda i balzám na rty s vůní maliny rovněž v kelímku :). j.kalouskova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji jako Marilyn Molnárová
    Nivea mám všeobecne rada ,ty obyčejné kremy , ale i odličovací vody . Nikdy jsem ale nezkoušela telove mléko , ktere bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduji jako Ari Ari :)
    Nejvíce mám asi ráda klasické Nivea krémy, tělové mléka nebo i nové lipbalmy :) je to skvělá značka, co se týče pečující kosmetiky. dominika.stefkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Já mám strašně ráda sprcháče a tělové krémy! :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduji jako slovakovairca95
    Od značky Nivea mám nejraději odlučovač očního makeupu.

    OdpovědětVymazat
  62. Telové krémy Nivea.)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. wau, pletove serum by som rada vyskusala:), klasika je krem v modrej plechovke, nikdy nesklamal:)
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj a přeji ti krásné prožití svátků Rendy :) u mě už opadl ten předvánoční stres, rodinné návštěvy za mnou a konečně jsem mohla zase zabořit svůj nos do kosmetických blogů, které sleduji :)
    Na tohle sérum už koukám delší dobu. Jsem sice podobný ročník (asi) jako ty, ale moje pleť je sušší a oční krém už nevynechávám roky. Zatím tedy od Nivey žádného oblíbence nemám, čas od času se vracím k jejich krému na tělo pro suchou pokožku, to moc hezky voní a hezky se vstřebává. Ale mamce jejich krémy na pleť sedí parádně, ikdyž ona není nijak náročná :) ale pokukuji právě po tomhle séru :)
    Rendy tobě, tvému muži a celé tvé rodině vše nejlepší do Nového roku a doufám, že tě blog bude stále bavit, tak jako nás tvé články!

    OdpovědětVymazat
  65. Značku Nivea mám celkově ráda a nic mě od nich vyloženě nezklamalo. Obzvlášť mi pasují sprcháče, krémy a těl. mléka.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. najradšej mám klasický krém nivea a pravidelne používam ich micelárne vody :)
    alihodur@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. n.princess@azet.sk
    milujem nivea holiace gely a kremy , a chcem skusit micelarku :)niveu mam velmi rada

    OdpovědětVymazat
  68. Obľúbeným produktom od nivey je určite krémové telové mlieko s bambuckým maslom. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)