středa 2. prosince 2015

Porovnání gelů na obočí | Benefit X Estée Lauder

Úprava obočí mě v posledním roce opravdu hodně chytla a letos mi do sbírky přibylo tolik nových produktů na obočí, že je to až neskutečné. Posledních pár měsíců mě strašně baví barevné "řasenky" na obočí, kterým familiérně přezdívám obočovky :) Mám pro vás porovnání dvou mých aktuálních favoritů a někdy začátkem nového roku bysme si mohli dát nějakou větší rekapitulaci mých produktů na obočí, co říkáte? :)



Porovnávat dneska budu celkem novější produkty. Minimálně gel od Estée Lauder Brow Now patří mezi podzimní novinky v sortimentu a Gimme Brow od Benefitu také není úplně stará vykopávka :) 

Konzistencí mi Benefit přijde maličko hustější (a rychleji zasychá) a EL o kapku řidší, ale neberu to jako vyloženě zásadní rozdíl. Na obočí tak cítím nejzásadnější rozdíl v jejich fixaci. Obočovka od EL dokáže obočí zafixovat a udělat na něm takovou pevnou krustičku po celý den (vypadá to ale přirozeně, ne jako obočí podle šablony). Jak ho ráno nanesu, tak ho večer odličuju a když si během dne přes obočí prstem přejedu, je stále zafixované a drží bezvadně svůj tvar. Ze všech obočovek, které jsem kdy vyzkoušela je míra fixače asi největší, což se mi líbí a vyhovuje mi to. Benefití obočovka nefixuje tolik, ale obočí vydrží upravené celý den a barva se nijak neotírá, takže i v tomto ohledu jsem spokojená a nemám co vytknout. Jde spíš o to, co komu vyhovuje a co kdo preferuje. U obou gelů chce pravidelně otírat hrdlo (třeba uchošťourem), aby se tam nehromadila zaschlá barva, která se tam při používání usazuje. Někde jsem četla, že někomu benefití obočovka rychle vyschla, ale to nemůžu nijak potvrdit, protože jí používám už několik měsíců a pořád je jak nová. Takže si spíše dejte pozor na dobré uzavírání řasenek a údržbu hrdla, aby se tam neusazovala zaschlá barva a závěr tak šel dotáhnout na maximum :)




Možná by se hodilo srovnání i s podobným gelem od Essence, který tak trochu (dost) vzhledově kopíruje obočovku od Benefitu. Samozřejmě jsem si ho před nějakým časem koupila a chtěla ho porovnat, ale přišel mi bohužel dost tragickej a tak jsem ho přestala používat. Ani s jednou obočovkou se nedá srovnávat, protože prd fixuje, nelíbí se mi jeho odstín, během dne se otírá a nic nevydrží :) Takže tak!



Kartáčky obou řasenek jsou tvarově prakticky identické - jsou drobounké a směrem ke špičce se trochu zužují. Výborně se mi s nimi pracuje a upravuje obočí.



Co se odstínu týče, tak Benefit se nabízí ve dvou odstínech a EL ve třech barevných a jednom bezbarvém. Barevně mi sedí více Benefit, protože je přesně jako má barva obočí a dokonale mi sedí. EL je teplejší barva, ale taky jí můžu v pohodě nosit a nevypadá to blbě :) Vzhledově jsou oba gely prakticky stejné a není tomu jinak ani u dalších značek, které letos uvedly podobné obočovky, takže tam není moc co řešit. Těší mě tvar kartáčků, protože jsou droboučké a při aplikaci se s nimi dobře pracuje (nebo minimálně mě osobně ano). 




Souboj je velice vyrovnaný a nemůžu říct, že bych měla jednoznačného vítěze. Oba gely mají něco do sebe a na každém miluju něco trochu jiného. O jejich oblíbenosti svědčí rozhodně to, že teď z kosmetického stolku vytlačili jiné produkty na obočí a jen tak se to asi nezmění. Ano, oba jsou dražší, o tom žádná, ale zase nebudu říkat, že jsou blbé jen kvůli jejich ceně :) 

Oba jsou pro mě fakt hodně povedené a baví mě. Plus jsou funkční a to mám u kosmetiky prostě ráda :) Myslím, že ani s jedním člověk nešlápne vedle a za sebe je můžu rozhodně doporučit!

Máte také tak rády podobné řasenky na obočí? Zkoušely jste některou z těchto nebo máte tip na nějakou další? :)



PS: oba produkty byly darované Benefitem a Estée Lauder

28 komentářů:

  1. Tak ja mela od Benefit a nic moc, ted mam uz podruhe od Loreal a pujdu si i pro treti ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tedy hodně oslovil právě gel od Maybelline, za ty peníze slouží dobře ! :))
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Lena Čerge: ten je z drogerie asi nejlepší, ale mě vytáčí ten jeho aplikátor s bambulkou :) A teda musím říct, že nefixuje tolik jako ten gel od EL :) Ten je zatím bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně z drogerie vyhovuje gel na obočí od L´oreálu, mám i Alverde, ale ten L´oreál mi asi přijde lepší. Pořídila jsem si i Essence, ale ten jsem ještě nezkusila, no tak kdyžtak aspoň nebudu až tak litovat vyhozených peněz když bude k ničemu.. Já jsem dlouho používala tužky na obočí a pak to zafixovala gelem bezbarvým (teda stále je používám, střídám to), ale ty barevné gely jsou prostě lepší, přirozenější. Na ten EL se určitě mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. EL je mi sympatictejší.Já ted používám loreal ten je dobrý.

    OdpovědětVymazat
  6. sympatickejší mi je benefit :) mala som od astoru a za mňa taká menšia tragédia, teraz mám práve spomínaný essence, fixácia síce nič moc ale nejako ho dopoužívam

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám jen tužku na obočí, ke gelu jsem se zatím nedostala, ale už o něm přemýšlím taky. Ale prvně určitě vyzkouším nějakou levnější variantu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě od Essence nepřipadal špatný a vydržel mi celý den :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já právě ještě žádný takový gel neměla, ale už dlouho uvažuji o jeho koupi. Nejvíce by se mi hodil asi bezbarvý, tak se podívám na ten EL :).

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem gel od Essence, ten špatný nebyl, ale nefixoval, znovu kupovat asi už nebudu. Teď jsem si pořídila tužku na obočí Catrice.

    OdpovědětVymazat
  11. Já si musím ještě dost obočí vyplňova stínem nebo tužkou, takže i když jsem podobné produkty už zkoušela, nějak mi nevyhovovaly, vždy mi připadalo že se to nějak s tím stínem tluče, ale možná to jenom neumím:D

    OdpovědětVymazat
  12. Farebne sa mi viac páči Benefit, ale som veľmi spokojná so svojou „obočovkou“ od Makeup Revolution 

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. alverde... ale zrovna moc pěkně nevoní

    OdpovědětVymazat
  14. Podobné hračky sa mi páčia, ale bohužiaľ musím obočie aj dokresľovať, takže s týmto neviem, no...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  15. Zatím Maybelline, ale moc jsem jich ještě neozkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  16. Chtěla bych vyzkoušet ten od Maybelline nebo L'oreal:)

    OdpovědětVymazat
  17. Mám průhledný gel od esence, který strašně dlouho zasychá, ale na to mé velmi ojedinělé použití mi ti stačí:)

    OdpovědětVymazat
  18. Já používám stíny na obočí od NYX a ty si nemohu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  19. já si obočí gelem neupravuji, ale i tak jsem si recenzi ráda přečetla

    OdpovědětVymazat
  20. já mám tubičku od MUFE, štve mě zdlouhavá aplikace, ale ten výsledek mi ta to stojí =o)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jelikož jsem světlovlasá tak musím používat ještě i tužku na obočí a pak právě přijde na řadu gel, zatím zůstávám u zásob Alverde, ale pak se poohlídnu i po nějakém jiném, teď se jich vyrojilo tolik.

    OdpovědětVymazat
  22. Už 10 let si kupuji obočovky od Benefitu, napřed Speed Brow a poslední dva roky Gimme Brow. Oba produkty mi fantasticky vyhovují. Estée Lauder jsem nezkoušela, ale věřím, že bude fajn. Na mne by byl tento odstín asi moc "teplý" :-)...

    OdpovědětVymazat
  23. Mám Alverde a Catrice a ani jeden nic moc teda, Alverde má blbou barvu a Catrice zase blbej kartáček

    OdpovědětVymazat
  24. Gel na obočí jsem si poprvé koupila tento týden, začala jsem s Maybeline no uvidím, ještě nemůžu soudit, jak nemám žádné zkusenosti

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to vypadá, že budu muset Estee lauder vyzkoušet! :-D
    Jinak s tebou naprosto souhlasím a nechápu co na tom Essence gelu všichni vidí, vůbec nefixuje. Já teď používám Loreal brow artist plumper a jsem fakt spokojená :-))

    OdpovědětVymazat
  26. Mám gel od Alverde a jsem spokojená :) Sice moc nefixuje, ale to mi nevadí. Jinak se nemaže a večer mám co odličovat :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já tedy gely na obočí moc nepoužívám, takže momentálně jediný, který mám, je od L'orealu. Jako špatný není, ale určitě je oproti těmto co vylepšovat :-D Benefit je sice trochu profláklejší, ale mě osobně víc láká Esteé :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ani jeden z těchto dvou jsem nezkoušela, ale moc mi vyhovuje Make Me Brow od Essence, kterej je fakt super! :)

    ZEEKO. | stojim-v-koute.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)