úterý 15. prosince 2015

Paletky stínů, které mě zklamaly

Letošní podzim byl velice bohatý na nové paletky. Jejich koncentrace na mém kosmetickém stolku dosáhly asi svého maxima a vyzkoušela jsem jich vážně hodně a proto je mezi nimi i velká konkurence a možnost je mezi sebou porovnat. A i když mi to rve srdce a moc mě to mrzí, i mezi nimi se našly slabší kousky, které se mi sice na první pohled líbily, ale po vyzkoušení a nějaké době používání mé nadšení už opadlo. To se holt stává, ale víte, že vám vždycky říkám svůj upřímný názor a ani tentokrát to nebude jinak.


Vánoční paletka od Clarins je na první pohled nádherná. Říkala jsem si, že to bude hvězda mezi paletkami tohoto podzimu, ale bohužel pozici královny neobhájila. Balení je sice z pevného kartonu, ale ani to mu neubírá na kráse a výhodou je, že je paletka strašně lehoučká. Uvnitř je středně velké zrcátko a oboustranný štěteček, který je na celé paletce asi nejlepší. Zásadní problém, který se stíny mám, je jejich textura. Jsou takové dost suché, prášivé a vůbec ne tak pěkné jako stíny z předchozích limitek. Matné stíny mi přijdou nejslabší a jejich pigmentace není žádný zázrak. Na oku trochu flekatí a bohužel se mi s nimi nepracuje dobře. Lesklé odstíny mají pigmentaci o dost lepší, ale prostě nejde mít drahou paletku, kde člověk může používat polovinu stínů. Některé pak vypadají na oku dost podobně a chybí nějaký zásadní trhák mezi všemi odstíny.

Nejvíce se mi líbí 4.stín zleva, který má jako jediný trochu jinou texturu a je trochu jak zlaté šupinky, které na oko musíte trochu rozprostřít, aby se krásně leskly. Jeho nevýhodou je ale to, že dělá všude kolem děsný bordel a opadává, takže při jeho aplikaci to chce pevné nervy a dobrou podkladovou bázi.

Celkově se prostě nadšení nekonalo a mám raději starší verze Clarins paletek.










Druhou paletkou, která mě za srdce úplně nevzala, je nová paletka z kolaborace Gwen Stefani a Urban Decay. Na první pohled je krásná a všichni, kterým vadila divoká Vice 4, asi zajásali, protože tato paletka není divoká a je plná neutrálních stínů. Balení je krásné a paletka je i poměrně těžká a bytelná. Na prvních fotkách, které se objevily, jsem si říkala, že to bude perfektní paletka na každodenní líčení. Jenže nadšení vyprchalo, když jsem paletku poprvé zkoušela. Všechny neutrální odstíny mi přijdou strašně podobné a na očích mezi nimi není až takový rozdíl. Vždycky když paletku otevřu, nevím, který stín použít a bezradně se na všechny dívám. Chybí mi tam nějaký wow odstín, na který bych se těšila pokaždé, když jí otevřu. Prostě to je pro mě trochu nuda a nevylepší to ani oldchool fuchsiová nebo temně modrá (které se mi nelíbí už vůbec). Zlatá se mi líbí asi nejvíce z celé paletky, ale na druhou stranu je to taková ta žlutě zlatá a já mám raději zlatou jako je Half baked, která si myslím, že mi sluší více. Dalším problémem je pro mě konzistenci některých stínů. Když pominu ty matné, které prostě práší vždycky a u všech značek, tak mi obecně stíny nepřijdou tak máslové a jsou dost suché. Tím pádem práší a paletku pořád jen otírám. Nejhorší je pro mě pak stín POP, což jsou spíše jen slisované suché třpytky, které je prakticky nemožné nanést štětcem, aniž byste je neměly všude opadané. Stín tak musíte nanést prstem a to mě nebaví. Urban Decay to umí prostě líp, co se týče krásně máslové konzistence i zajímavých barevných kombinací. Takže i když se mi to těžko píše, tak mě paletka prostě nebaví a neberu jí jako povedenou. 





 Dole: Odstíny focené ve stínu




Součástí balení byly i vzorky rtěnek


Ať už se jedná o texturu stínů, jejich barevné variace nebo prašnost, ani jedna z paletek mě prostě tolik nebaví. A když mě něco nebaví, tak vám to samozřejmě nemůžu doporučit. Samozřejmě jako vždy je to jen otázka názoru, preferencí a vkusu a to, že se mi třeba nelíbí barevné poskládání stínů, neznamená, že budete mít stejný problém.

Bohužel konkurence byla tento podzim/zimu veliká a krásných paletek byla spousta a holt ne všechny mě tak bavily nebo jsem byla přesvědčená o jejich kvalitě. U obou značek podle mě člověk prostě najde mnohem lepší, kvalitnější a zajímavější kousky.

Takže tak...trochu negace před těmi Vánocemi, ale ne vždycky je všechno sluníčkově úžasné a dokonalé.

Docela by mě zajímal váš názor na obě paletky. Jestli jste měly možnost je vyzkoušet nebo si je třeba samy pořídily? Líbí se vám jejich barevné složení? :)



PS: obě paletky mi byly poskytnuté k recenzi

31 komentářů:

  1. To je skoda, treba Clarins na pohled vypada prekrasne.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi přijde, že v paletce od UD je hrozně moc těch stínů stejných

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tu negativní recenzi píšeš tak hezky smutně, že je mi těch paletek úplně líto, že nejsou tak dobré, jako jejich lepší sestřičky :) Ani jednu jsem nevyzkoušela a popravdě mě ani moc nelákají, teď už tuplem ne :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy, mne sa ta UD paci na pohlad, ale je pravda ze su skoro vsetky take rovnake... a ako sa ti paci od TF Le Grand Palais? mozme nanho cakat nejaky clanok? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka Clarins vypadá moc hezky. Jen škoda, že neodpovídá kvalita stínů.

    OdpovědětVymazat
  6. V Clarins co se pudrových očních stínů důvěru nemám a paletka od Gwen mě takhle na první pohled i podle swatchů nezaujala, u UD mi přijde, že kvalita stínů není konzistentní a to mi vadí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Primadonna Girl: no to víš, vždycky jsem smutná, když se na něco těším, je to krásné, ale po pár týdnech používání jsem zklamaná :)

    Barbora Baťalová: tu dostanu až od Ježíška, takže ta je zabalená a vyzkouším jí až po Vánocích :)

    Jana: ty starší paletky měly krásné stíny, ale tyhle nové jsou prostě takové divné. Mnohem lepší jsou ty mono pudrovo-krémové Ombre matte :)

    OdpovědětVymazat
  8. chcem niekedy mať paletku od UD a je mi jedno aká bude, už len pre ten pocit :) a mne by ani nevadili že sú podobné, veď to sú klasické univerzálne strácacie tiene :))

    OdpovědětVymazat
  9. Farebné zloženie mi príde trochu nudné a nešla by som do nich. Momentálne mám favorita mini-paletku od PUPA MILANO a tá mi plne postačuje :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  10. Paletku Gwen Stefani jsem si chtěla pořídit, ale teď tak nějak opravdu váhám. Je fakt, že podobnou paletku mám a jsem s ní spokojená, tak proč kupovat další, že? Vypadá to, že si asi nechám zajít chuť :)

    OdpovědětVymazat
  11. jelikož nemám zkušenosti s těmito značkami a používám typické paletky od essence, asi bych brala všechny i tak :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám ani jednu s tých paletiek, no láka ma tá Od Urban Decay- Gwen Stefani, no zároveň má odrádza jej cena, ktorá je na moje pomery dosť vysoká :/

    OdpovědětVymazat
  13. Zděšení (můj pocit po přečtení článku). UD Gwen dostanu totiž pod stromeček a bude to moje 1. paletka ze stáje UD. Tak bych snad možná nemusela být tolik zklamaná, protože srovnání co do konzistence stínů s legendárními Naked vlastně nemám. Když se podívám na své dosavadní paletky, vždycky mám jako první vymleté ty nudné (a matné) stíny. Mé malé hooded eyes prostě třpytky a barevnou divočinu tolik neocení, proto si myslím, že mě bude paletka bavit. Tak drž palce. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Harmony: jéé, tak to doufám, že jsem ti nezkazila radost. Víš jak to je, co se nelíbí jednomu, líbí se deseti dalším, takže se tím nenech odradit a na paletku si pak udělej názor sama :) Dej mi pak schválně vědět, co na ní říkáš a jak se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Negativní zkušenost s Gwen paletkou nečtu poprvé, škoda.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky se mi ta Gwen upLne nelibi prave v tom, ze je tam az moc tech podobnych odstinu, hledam spis nejakou barevne rozsahlejsi. Prvne jsem se na ni tesila, ale rožyslela jsem sito a koupim si radsi nejakou jinou :-)

    OdpovědětVymazat
  17. S paletkami zkusenost nemam, ale moc se mi libi barevne slozeni te od Clarins, skoda, ze jinak neni nic moc :) A ta od UD me nejak nezaujala uz co jsem ji videla poprve :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ani jedna mě nijak nazaujala, ale je škoda té konzistence a stejných barev.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak já jsme z Gwen naopak nadšená, přesně moje barvy a nudná mi vůbec nepřijde. Ten pop práší,ale to všechny stíny s tak velkými třpytkami, chce to navlhčit štětec fixačním sprejem a bázi a pak je to pohoda a vypadá na víčku fakt krásně, když se jakoby uplácne.
    Bohužel musím souhlasit s Clarins, je to od nich první moje paletka a také mě vůbec nenadchla, i když první vyzkoušení vypadalo hůř než jaká s tím pak byla práce na víčku, ale ani tak, za tu cenu jsou vážně lepší paletky.

    OdpovědětVymazat
  20. Tu Gwen som bola obzerat a skusat v obchode dvakrat, no zakazdym som odisla sklamana :/ Neni to proste ono, za co by som pripadne bola ochotna vysolit 1600 Kč :/ A navyse mi tie neutralne stiny prisli i pomerne teple..no vobec ma paletka nepotesila, hoci som do nej vkladala celkom nadeje..

    OdpovědětVymazat
  21. U té clarins je to celkem škoda, vypadá docela pěkně. Když jsem prvně viděla novou paletku od UD tak se mi moc líbil obal, ten se jim opravdu povedl, ale když jsem viděla obsah tak jsem si řekla že sice pěkné, že je tam tolik neutrálních stínů, ale je jich tam až moc a jak píšeš jsou si opravdu hodně podobné.

    OdpovědětVymazat
  22. mě ani jedna paletka od pohledu nezaujala, ale i negativní recenze bohužel musí být

    OdpovědětVymazat
  23. Na první pohled se mi Gwen Stefani paletka hrozně líbí, škoda teda kvality jejích stínů. U Clarins se mi ten kartonový obal vůbec nelíbil, i kdyby byla kvalita stínů jakkoli dobrá (což není) tak u paletky, která stojí přes litr prostě papírový obal ne-e :-(

    OdpovědětVymazat
  24. Tak jsem nakonec ráda, že jsem si tu paletku od Clarins nekoupila. Místo ní jsem si koupila nový parfém od Estee Lauder ze kterého jsem nadšená.

    OdpovědětVymazat
  25. U Clarins mě zklamaly už Day & Night paletky z podzimní kolekce, se staršími jsem bohužel neměla tu čest. A pak mě hodně zklamala Lancome Audacity in Paris, přitom mám od nich pár monostínů a ty jsou perfektní

    OdpovědětVymazat
  26. Paletka od Gwen se mi na první pohled moc líbila, ale jak jsem ji zkoumala víc, mé nadšení opadlo. Pro mě je celkem nudná a některé stíny se mi zdají dost podobné :/

    http://lisetylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Lucie K: já zatím četla takový mix -50:50 a někomu se líbí a někdo jí právě jako já považuje za slabčí článek mezi UD paletkami. Ale všechno je individuální a názor vkusu :)

    PetraLovelyHair: ono to určitě takhle aplikovat jde, ale ráno nemám na takový obstrukce čas a každá minuta je drahá :) Proto mám raději třeba Naked 3, Naked Smoky nebo Vice 4, kde je podle mě kvalita stínů lepší a hlavně mě víc baví ty odstíny. Tady mi prostě chybí nějaký ten wow odstín, na kterých bych se vyloženě pokaždé těšila :(

    Markéta Smolková: ten kartonový obal je záměr, Clarins touto kampaní podporuje vysazování nových stromů a má to trochu jiný význam, než jiné produkty v normálním balení :) To ale samozřejmě nic nemění na tom, že s kvalitou stínů nejsem spokojená bohužel.

    Barzoolka: tak to mám přesně naopak. Ty mono stíny mě tolik nebraly, ale ta paletka mě naopak nadchla :) Všechno je prostě otázkou preferencí, stejně jako u těchto dvou paletek :)

    OdpovědětVymazat
  28. Je to škoda, já čekala na recenzi, jestli si mám paletku od UD pořídit. Danger a 1987 mi příjdou právě peckový, ale zkoušela jsem je jen na ruku v parfumerii.. ale podobný názor čtu u více lidi. Asi to pro letošní Vánoce vyhraje kufřík od EL :)

    OdpovědětVymazat
  29. UD paletke by som slabšiu kvalitu tieňov aj odpustila, keby bola lepšie zostavená. Podľa mňa je poriadne nudná a Gwen taká rozhodne nie je :)

    OdpovědětVymazat
  30. No ja jsem taky zvědavá :/ protoze ne také čeká od stromečkem, ale kromě jedničky mam všechny Naked paletky, tak srovnat muzu a o to víc budu "možná" zklamaná :/ :-D

    OdpovědětVymazat
  31. me se barevne zamlouva ta druha. ale jen tak si ji neporidim no.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)