středa 16. prosince 2015

Milionová vánoční soutěž

Tak tohle je zřejmě úplně poslední soutěž, kterou do Vánoc stihneme :) Ti z vás, co mě sledují na Instagramu se už možná zapojili - KLIK a ti z vás, co o tom ještě nevědí, se ještě teď můžou zapojit :) Všechny pravidla máte vypsané na Instagramu a soutěž bude končit ve čtvrtek, aby se stihly vůně ještě poslat a mohli jste si je nadělit pod stromeček. Soutěžíte o dámskou vůni Lady Million a pánskou 1 Million od Paco Rabanne!

K těmto parfémům mám osobní vztah, protože právě jejich vůně nás s manželem provázely v náš svatební den a pokaždé když je ucítím, vybavím si ten nádherný den znovu a znovu. Myslím, že asi není třeba vám je podrobně představovat a považuju je za velice známé a oblíbené (nebo minimálně v mém okolí rozhodně :) 

Jestli chcete jednu z miliónových vůní, tak klikněte ZDE a zkuste své štěstí :)





Jak voní Lady Million?


Hlava - pačuli a med

Srdce - jasmín, gardénie a květ pomerančovníku

Základ - neroli, citron, malina





Jak voní 1 Million?


Hlava - máta, pomeranč, grapefruit

Srdce - skořice, kůže, růže

Základ - pačuli, ambra, dřevo








Dekorace: podložka z první fotky - H&M Home, domeček na svíčku - Tiger, zlatá hvězdička - Nanu Nana



Držím všem palce! Výherci budou zveřejnění na Instagramu. Prosím aby se pak případní výherci ozvali s adresou co nejdříve, aby jim balíček mohl být zaslán co nejdříve a stihlo se to do Vánoc :)

11 komentářů:

  1. ty nás zásobuješ soutěžemi rendy :)

    OdpovědětVymazat
  2. ženskú nemám, ale akonáhle cítim chlapskú tak to je riadne vrr :D úžasná, zmyselná, sexi vôňa :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zapojil jsem se, zapojil..tuhle vůni totiž já co? Můůůžu ve stejných dávkách jako čokoládu (takže imrvere pořád =D )
    Díky za soutěž, Rendy =), jdu si sobecky držet zase palce =D
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta pánská musí už podle popisu vonět nádherně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zapojila jsem se a teď už si jenom držím palečky, moc si tuhle vůni přeji :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. tak teď mě mrzí, že nemám instagram :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem k ní čuchala v Sephoře a voněla pěkně, takže jsem se zkusila zapojit :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je pěkná soutěž :) Ty vůně vypadají lákavě:)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tú ženskú mala moja mamina a kedže sú Vianoce a jej sa minula chcela by som ju vyhrať a dať jej ju :) dúfam že sa mi to podarí za pokus to stojí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)