úterý 1. prosince 2015

Lifestylové okénko: Výzva s Butlers, narozeniny, tekuté cukroví + SOUTĚŽ

Dnešní lifestylové okénko bude už tak trochu vánočně naladěné, protože bych vám ráda ukázala náš adventní kalendář, tip na výborný zimní drink, dárky, které jsem dostala k narozeninám a prostě samé pěkné věci :)


Letos jsem si pro svého drahého muže připravila adventní kalendář trochu jinak. Ten klasický čokoládový má tedy samozřejmě taky, ale v těchto krásných pytlíčkách má speciální překvapení :) Na kartičky jsem pro něj napsala různé věci - třeba poukaz na drbání zad nebo masáž nohou, které si pak podle libosti může vybrat :) 



Tento adventní kalendář seženete v Butlers a je to taková sada sáčků, na které si nalepíte čísla jednotlivých dní a máte tam k dispozici i ozdobné provázky, na které můžete kalendář pověsit nebo jím sáčky zavázat. Mě se líbilo sáčky připevnit klasickými kolíčky na prádlo a rozvěsit je na svítící kouličky. Obzvlášť pěkný efekt kalendář vytvoří večer, když v pokoji svítí jen kouličky :)





Když je řeč o tom adventu, tak letos nemáme klasický věnec se svíčkami, ale tyhle svícny z Lidlu :)



Protože k zimě neodmyslitelně patří horké nápoje, mám pro vás jeden tip na něco moc dobrého. Jacobs si na letošní vánoce připravil takovou specialitu, které říká tekuté cukroví. Málokdo si asi napeče desítky druhů cukroví, ale tenhle kávový dezert si člověk může dopřávat pravidelně a pokaždé si vyladit jeho chuť podle svého gusta. Jeden z receptů jsem vyzkoušela a mám pro vás návod a dokonce i soutěž :)




Recept na tekuté cukroví do hrnečku - Italské Amaretto:

- 2 lžičky instantní kávy
- 20 ml Ameretto likéru
- 2 lžičky cukru (podle vaší chuti)
- šlehačka (pro nás intolerantní na laktózu si vezmeme samozřejme tu speciální :)
- mandlové lupínky

Je to úplně snadné - kávu zalijete vodou, přidáte Amaretto a osladíte podle své chuti. Ozdobíte vyšlehanou šlehačkou a posypete mandlovými lupínky :)



** SOUTĚŽ **

Jak jsem slibovala v úvodu, můžete si zasoutěžit a tekuté cukroví si připravit doma. Pro 3 z vás jsou připravené balíčky, které obsahují 1 balení kávy Jacobs Crema Gold a 1 balení kávy Jacobs Krönung. Pokud chcete soutěžit, jděte na bavsekavou.cz a pod tento článek do komentářů napište, který recept se vám líbí nejvíce. Připojte i váš mail a v pátek vylosuji 3 z vás, které dárky získají. Jako soutěžní komentáře budu brát všechny ty, které odpoví na soutěžní otázku :)

Jestli chcete tekuté cukroví hned a nemáte doma všechny potřebné ingredience, můžete do kávy přidat speciální koření s příchutí alkoholu. Ochucovat můžete vanilkou s Amarettem, kakaem s Irish cream nebo skořicí s příchutí rumu.



Na konci listopadu jsem oslavila narozeniny a dostala jsem spoustu krásných věcí. Konečně přišlo i ba balík z Feelunique, který obsahoval věci z beauty řady od Zoelly. Po vzhledové stránce jim není co vytknout a všechny vypadají perfektně, takže jsem zvědavá, jestli i při používání budou tak boží :)



Nová kosmetika nesmí chybět, takže jsem dostala i set mých oblíbených Chubby očních stínů a tužek na oči Clinique a set balzámu, peelingu a mýdla od L´Occitane (které božsky voní).




Kvůli blbému světlu jsem nestihla vyfotit všechno, ale alespoň část vidíte. Dostala jsem další nové knížky, nějaké oblečení, Yankee Candle s vůní bambuckého másla a menší čajovky YC Snow in love. Strašně mě potěšil i hrneček s ocáskem, který jsem si už dlouho přála :) No a nemůžu zapomenout ani na krásné květiny, které mi teď zdobí stůl.





A jako poslední tu mám dva tipy na pěkné věci :) Prvním je tahle roztomilá dóza na cokoliv z Tigeru. Já si do ní dala mini marshmallow na přípravu horké čokolády a přemýšlím, že bych si pořídila další na různé sypké věci.



Druhý tip je tenhle To Do stojánek, kam si můžete na stole dávat lístečky s poznámkami, co musíte udělat nebo různé bločky a lepítka. Je z Neolux Styl na Andělu, kde mají kromě knížek i home sekci. Dají se tam najít i nějaké pěkné a zajímavé věci, tak když půjdete kolem mrkněte tam :)



Jak na Vánoce ladíte vy? Připravujete také adventní kalendář a každý týden zapalujete svíčku na věnci? A jaké jsou vaše oblíbené zimní drinky? Koupily jste si v poslední době něco pěkného, co vás potěšilo :)

57 komentářů:

  1. Ten adventni kalendar je skvely, skoda, ze jsem na nej nenarazila drive. A doza vypada take pekne.

    Recepty vypadaji lakave, urcite vyzkousim. A nejvice me zaujala Malinova princezna.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na podobné serepetičky si moc nepotrpím, takže okrem tej kozmetiky ma nič nejak extra neberie :D Uznávam, že adventný kalendár je milý, ale tiež by som sa s ním neprdela teda :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Kafe na sladko s různými příchutěmi miluju, takže mě zaujal recept Kávové trio. Jinak je moc hezké, že děláš pro manžela adventní kalendář.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jako milovnice kokosu bych si hned teď nejradši dala kávu Cocoking. A ten nápad s adventním kalendářem je super, my máme adventní kalendář akorát pro našeho psa. :) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. kavove trio je super :-)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Balíček se Zoellou vypadá báječně moc se těším na tvou recenzi, sama s výrobky zkušenost nemám o to víc se těším. Adventní věnec nechybí ani na našem stole, ale kalendář bude až na mikuláše a čokoládový :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, svícny jsou super. Škoda, že jsem na ně v Lidlu nenarazila.
    O koření do kávy slyším (čtu) poprvé. Já miluju rybíz, takže za mě Rybízový sen.
    Hezký den, lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosovy ráj
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jé to už jsem koukala, ty máš narozeniny ve stejný den jako já, je mi velkou ctí :) Jinak ty svícny jsou super a adventní kalendář je skvělý nápad, já už právěže taky nemám ráda ty obyčejné čokoládové. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy :)
    Tak ten adventní kalendář nemá chybu! Já vždycky strašně ráda vymýšlím něco 'spešl' a to tento kalendář každopádně splňuje. :) Takže děkuji za skvělý typ! :) Já jsem se teď celkem hodně stala závislou na Pinterestu a téměř každý den tam objevuji a hledám nové inspirace. Inspirovala jsem se tam i dárkem pro moje kamarádky k Vánocům :) Ale to už trochu odbočuji. Tak teď k té soutěži, samotnou mě překvapilo, kolik se dá vymyslet úžasný receptů právě s kávou. Já jelikož musím mít kafe zalitý jen do poloviny a druhou polovinou mít doplněnou mlékem, tak jsem zvolila recept převážně s mlékem. No a také jsem milovník kokosu, takže pro mě byla jasná volba Cocoking :)) Stránku jsem si uložila do záložek a určitě tento recept a i další vyzkouším. :)
    Děkuji za pěkný článek a měj krásný den! :) (kalaskova.marky@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    ze všeho nejvíc miluju vůni a chuť marcipánu a mandlí všeobecně, proto se mi líbí Tebou vybraný recept Italské Amaretto nebo Mandlová káva!!!! Snad někde budu mít možnost dostat koření Vanilka a Amaretti na který jsem opravdu zvědavá!
    JackieMS77@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. mňam mňam, no ale raději zůstanu u klasického cukroví :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny recepty vypadají luxusně, ale Sorbet s kávovou polevou--o můj bože, dokonalý. niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem kokosová, takže pro mě rozhodně kokosový ráj, mhh, jak krásně to i zní :-D
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mám strašně ráda, když se partneři navzájem překvapují takovými těmi maličkostmi a přinášejí si radost. Podle mě ten kalendář pro tvého muže je úžasný nápad a asi tomu svému taky vymyslím něco, čím ho budu rozmazlovat :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí věcičky z Feelunique:-) Adventní věnec máme vlastnoručně vyrobený a troufám si říct, že letos se obzvlášť povedl, v neděli jsme zapalovali první svíčku:-) A samozřejmě ani adventní kalendář nesmí chybět:-)

    Recepty s kávou vypadají lákavě, jeden víc než druhý, jsem docela překvapená, kolik jich existuje. Recept, který mně zaujal nejvíc je Karamelové slunce.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jak na to koukám, dala bych si skoro všechno, ale nejvíc jsem aktuálně dostala chuť na tu mandlovou kávu :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné tulipány a hrníček s veverčím ocasem =))

    A to tekuté cukroví..mmm..nechceme letos péct, takže se to bude hodit, děkuju =)

    No, pohledal jsem na Butlers ten kalendář a musím říct, že s cenou přestřelili =/, ale jako tip na podobný, akorát DIY je to skvělé!

    Tak prima advent =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  19. Za mě vede Exotické chilli, tu bych chtěla ochutnat.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Všechny recepty vypadají skvěle, ale nejvíc mě oslovil Kokos s ananasem :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Takhle vytvořený adventní kalendář je úžasný ♥ A jinak já jsme spíš na ty originální věnce se svíčkami, ale tahle verze svícnů z Lidlu je taky dobrá:) Nejvíce si mě z receptů získal horký rybíz:)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nejlepší typ je ten nápoj, dala bych si ho hned teď...docela by v práci bodl, před těma Vánocema.

    Recept se mi líbí nejvíc "sušenková káva"

    mail: natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasný fotky!! Jsem zvědavá co pak řekneš na ty věci od Zoelly :) Jinak recept se mi nejvíc líbí asi Nebeské jahody, už jen ten název.. :) Barbora.Hapova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ty produkty od Zoelly a sklenice s marshmallow jsou nejvíc!

    http://lifestyleblogbykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ta taštička od Zoelly je parádní!
    Na stránkách mě nejvíc zaujal recept Letní čas.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Adventní kalendář vypadá zajímavě. Moc se mi líbí produkty od Zoelly, ten design je prostě roztomilý.
    Z receptů se mi nejvíc líbí Skořicový sen, protože sjem naprostý maniak na skořici :D
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, ze všech receptů mě nejvíce oslovily višňové mraky:)
    kopackovabarbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Adventní kalendář je opravdu originální a nápad s kartičkami také! :) Recepty na tekuté cukrové mě docela zaujaly, možná něco vyzkouším až bude venku pravá zima :))

    OdpovědětVymazat
  29. milujem kokos takže za mňa určite Cocoking :)) a ten adventný kalendár je niečo originálne :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ten adventní kalendář je úplně super nápad :) A na tekuté cukroví se určitě taky podívám :)

    OdpovědětVymazat
  31. A abych tedy odpověděla i na otázku - tak nejvíce se mi líbí "Višňový sad" :)

    OdpovědětVymazat
  32. Vanilla fields, ale bylo těžké si vybrat :-) kovarik.katka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Koření je pro mě novinka. Určitě by mi chutnalo lehké latte: http://www.bavsekavou.cz/recept/lehke-latte-4g28bo00000.html
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Rychlá jahoda - až se mi seběhla slinka :-D Ten adventní kalendář je parádní,ale ty svícny z Lidlu ještě hezčí, já také nemám klas. vánoční věnec ale očíslované svícny na dekoraci. kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. mě překvapily ty tulipány, mám je spojené s jarem a v prosinci mi přijdou také divné ve váze ;) ten adventní kalendář je super nápad. Z receptů se mi nejvíce líbí tříbarevná káva :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Mohla bych se zeptat, jak dlouho to trvalo, než ti přišla ta zásilka z feelunique a jestli jsi musela platit clo? Díky moc :-) Jinak super vychytávky, myslím, že jen z toho co dáváš na instagram nebo sem, musíte mít doma krásnou výzdobu :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Adventní kalendář ne-e. V zimě piju hodně čaje s mlékem, svařené džusy a kakao. Svíčky na věnci zapomínám :/

    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Receptů by mi chutnalo hodně, zaujal mě např moc Paříž Paříž :)

    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tak dnes bych určitě sáhla po Paříž, Paříž.
    Jinak mě moc zaujaly hlavně studené variace, stránku uládám do záložek a v létě se na ní moc ráda vrátím, až budu hosit kamarádky! :))
    Skvělý nápad.

    Krásné narozeninové dárky, kamarádi a rodina mají skvělý vkus!
    Ať si manžel užije advent, s takovýmhle kalendářem to musí jít jedna báseň :)

    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. libi se mi nebeske jahody:-)
    denisa.dvorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. tvoje lifestylové okýnka miluju! kalendář je fakt bomba :) ten hrneček s ocáskem už taky chci snad věčnost a furt nic kruci :D a s tou kávou, já jsem kávovej cvok, takže pro mě bylo těžké vybrat. skrz svou intoleranci na mléčnou bílkovinu bych volila lehké latté. dál mě zaujala horká vanilka, capuccino štěstí a chai latte. určitě ty nové koření omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  42. tá nádoba s mini marshmellows je super! :)

    OdpovědětVymazat
  43. Nejvíc mě zaujal recept Malinová princezna. Protože vypadá jednoduše, miluji horké maliny, kávu i šlehačku, asi ho někdy zkusím. :) http://www.bavsekavou.cz/recept/malinova-princezna-53f2u400000.html A jak používáš ty marshmallows? Jenom je hodíš do horké čokolády? Nebo ještě něco? :) radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Užasne recepty, ako som sa preklikla k Zimní energii tak sa mi začali zbehat sliny :D
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Radka K.: normálně je dávám na vrch horké čokolády. Nebo případně když na ní dávám šlehačku, tak na ní :)

    OdpovědětVymazat
  46. Recepty jsou krásné. Zaujal mě Mango chai. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Super článek, tekuté cukroví mne hodně zaujalo :-D. Adventní kalendář máte úžasný! Jo a slintám nad hrnečkem s ocáskem :-D, jdu psát Ježíškovi :-D. Moc hezké fotky!!

    OdpovědětVymazat
  48. Miluju jahody, takže se mi líbí recepty s nimi a nejvíc asi "nebeské jahody" :)
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Krásné fotky (jako vždycky) :D :D Ten adventní kalendář je bezva, něco podobného jsem hledala....ale nenašla, tak třeba příští rok, ale i nápad s "poukázkami" na masáž a podobné libůstky se mi moc líbí, něco podobného jsem loni dávala přiteli i k Vánocům, uspořádané v takové knížečce a moc se mu to líbilo. A taky jsem moc ráda za tip na tu kávu, reklamy jsem v televizi postřehla, ale netušila jsem, že mají na stránkách i spoustu chutných receptů, už jsem jim to tam všechno prošmejdila a tečou mi sliny :D :D Rozhodně něco musím vyzkoušet a první na řadu přijde asi "rumové kouzlo" s pomerančovým džemem...jsem na to vážně zvědavá :)) Takže díky a přeji hezký předvánoční čas :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Kokosový ráj vypadá luxusně :-)
    05051988@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Mě nejvíce oslovila Malinová princezna, už pro ten název :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Cocoking...a hned na to mám chuť :D
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Na první pohled mě hned zaujal Louskáček, oříšky, to je moje :) ale všechny recepty vypadají moc lákavě
    katerina.bedrnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. líbí se mi Veselá třešeň, ovoce to je moje:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. kokosovy raj
    krasa
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tak já jsem se právě virtuálně zamilovala do drinku "Fíky s tmavou čokoládou":O nikdy by mě nenapadlo spojit tyhle věci :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)