úterý 29. prosince 2015

Kosmetika roku 2015 | dekorativní kosmetika

Je to tu! Přehled té nejlepší, nejhezčí a nejoblíbenější kosmetiky roku 2015 :) Hodiny práce, hledání fotek i odkazů na články a procházení celého archivu blogu za uplynulý rok jsou za mnou a před vámi je teď kosmetika roku podle Rendy :) Jako každý rok jsem přehled rozdělila na dvě části - dekorativku a pečující kosmetiku. Dneska se podíváme na dekorativku, kterou jsem pro lepší přehlednost opět rozřadila do jednotlivých kategorií. Jelikož se o většině produktů objevily samostatné články nebo zmínky na blogu, nebudu každý produkt dlouze okecávat nebo popisovat. Odkazy najdete vždy u jednotlivých kategorií a můžete si tak produkty připomenout. Podívat se můžete i na loňský přehled, který najdete ZDE. Snažila jsem se vybírat jak levnější, tak i dražší zástupce všech kategorií, ale uznávám, že ne vždy se mi to povedlo. A samozřejmě u málokteré kategorie se objeví třeba jeden nebo dva oblíbenci, protože toho během roku vyzkouším strašně moc a sama nepoužívám jen jeden make-up nebo oční stíny, ale mám ráda, když si můžu vybírat a proto i dnes se ve většině kategorií objeví více oblíbenců :)

Uvařte si kafe nebo připravte něco dobrého, protože to bude dneska dlouhééé :) Dámy a pánové - přivítejte finalisty jednotlivých kategorí:



Make-up

Všem svým oblíbeným a nej make-upům jsem věnovala samostatný článek, který si můžete připomenout ZDE. Kdybych chtěla cokoliv dodat, tak bych se jen opakovala, takže by to bylo zbytečné :) Na fotce chybí akorát miláček 24h Control od Dermacolu, ale v článku se o něm dočtete.






Korektor

Korektory jsou skupina dekorativky, ve které příliš neexperimentuji. Nepotřebuji jich desítky, málokdy sáhnu po nějakých speciálních (např.zelených, fialových apod.) a pokud najdu nějaký, který mi vyhovuje, tak se ho držím. To platí vlastně o dvou z těchto tří, které jsou pro mě prostě top. 

Jediný tuhý korektor, který aktuálně mám (a mám ho už asi třetí rok) je Studio Finish of M.A.C, který je prostě bezedný. Pro mě jednička na maskování pupínků nebo větších nedokonalostí. Na kruhy pod očima mám zase už pár let milovaný Radiant creamy concealer od NARS, který výborně kryje, ale zároveň vám neudělá velký nános pod očima a oční okolí projasní. Objevem letošního roku je korektor Instant concealer od Clarins, který je také výborný na kruhy pod očima. Je celkem dost hydratační, takže pokud je na vás třeba Nars až moc hutný, tak tento vám sedne určitě lépe. Krásně oční okolí rozzáří a zároveň dokáže dobře zamaskovat kruhy pod očima. Aktuálně jiné favority nemám a dlouho se jich nehodlám vzdát.







Pudry

U kategorie pudrů se taky asi moc nerozšoupnu, protože razím heslo, že méně je rozhodně více. Skoro jsem si odvykla používat klasické béžové pudry a dávám více přednost těm transparentním. Z těch béžových je pro mě top rozhodně Sexy Mama od the Balm, který mi dokáže pleť zmatnit na dlouhou dobu a díky jeho praktické velikosti je i skladný a můžu ho s sebou nosit v kosmetické taštičce. V kategorii sypkých transparentních pudrů je pro mě král pudr Glazel, který zatím nenašel konkurenta a je asi tak 1000x lepší než vyhlášený HD pudr od MUFE. Neskutečně prodlouží výdrž make-upu i ve velkém vedru, je voděodolný a jedním slovem prostě dokonalý tak moc, že v kategorii sypkých pudrů už nemám chuť nijak experimentovat a stačí mi tento. Pevná verze fixačního pudru je letos trochu luxusnější záležitost od YSL. Pokud stejně jako já neprahnete po béžových pudrech a chcete make-up fixovat nebo během dne upravovat transparentním pudrem ve slisované formě, tak tenhle určitě alespoň v parfumerii vyzkoušejte!








Tvářenky

Tvářenky jsou naopak kategorií, kterou doslova sbírám a neustále rozšiřuji. Miluju tvářenky a rozjasňovače a je to prostě vidět :) Neulítávám si na nějakých divokých barvách nebo přílišném třpytu a pro někoho budou mé oblíbené odstíny třeba nezajímavé nebo hodně barevně podobné, ale já přesně tohle miluju :) Uznávám, že tíhnu i k dražším značkám a 99% těch levnějších mě nebaví a neuspokojuje mé nároky na výdrž, odstín nebo balení. Všechny tyto krásky jsou má srdeční záležitost a můžu vám je s láskou doporučit vyzkoušet :)


NARS a jeho tvářenky patří mezi mé vůbec nejoblíbenější. Mám jich několik a jako top odstín je pro mě Deep Throat, kterou už hobluju po stranách a brzy se s ní budu muset rozloučit. Ne všichni si vyberou z nabídky odstínů a ne všichni je budou milovat, ale já jsem jejich velký fanda. Podobně velkou slabost mám pro M.A.C tvářenky, kterých mám také několik. Výhodou jsou jejich nespočetné limitky, ve kterých najdete zajímavé odstíny a také fakt, že si tvářenky můžete koupit jen v refilu a mít jich doma více ve vaší magnetické paletce.



Marc Jacobs tvářenky umí, o tom žádná. Moc teda neumí pestrou škálu odstínů, protože spousta barev v nabídce se mi nelíbí nebo je hodně třpytivá, ale to je zas otázka vkusu každého. Každopádně tenhle rozkošný malý šmudla dokáže vydržet na tváři perfektně celý den a ještě být malý a skladný do kabelky. Novinkou roku 2015 byly i tvářenky od Urban Decay, které mě sice na první pohled vyděsily svými odstíny, ale hned po vyzkoušení jsem si je oblíbila a stále si říkám, že bych asi ještě nějaký další odstín potřebovala.





Pudrové tvářenky z limitek Chanel jsou mou velkou slabostí. Každý rok si říkám, že nic lepšího už nevymyslí a stejně vymyslí :) Tuhle konkrétní tedy v obchodech už nehledejte, ale počkejte si na leden/únor, kdy se objeví jejich letošní jarní kolekce, která je na fotce absolutně krááásná! Na cesty je zase skvělé zapečené trio od Sephory, které obsahuje i rozjasňovač a bronzer.



Tvářenky od Benefitu mám ráda snad prakticky všechny, takže ani ty letos v přehledu toho nej chybět nesmí :) Nejlevnějšími zástupci jsou Puff Creme tvářenky od Max Factor, které jsou pro mě z drogerie asi úplně top.



Set tvářenek od Hourglass jsem si dovezla minulý rok z New Yorku a už asi nemá cenu se nad ním znovu rozplývat. Kdo nezkusil, těžko pochopí, ale tvářenky i rozjasňující pudry této značky jsou prostě něco mezi nebem a zemí :) I Too Faced letos bodoval s novými srdíčkovými tvářenkami, které se zařadily na seznam mých nejoblíbenějších a i když někomu přijde jejich balení dětinské, mě se prostě líbí.






Rozjasňovače

Rozjasňovače jsou takové klenoty mého kosmetického stolku. Jsem zastánce názoru, že pěkný a kvalitní rozjasňovač nelze koupit za pár korun a nízká cena maskuje vždycky nějaký zásadní nedostatek. Jak vidíte, nejraději mám pudrové verze a těm tekutým zatím přicházím na chuť pomalu a jistě. Bylo těžké vybrat jen ty top za letošní rok a bohužel dva z nich byly limitka a jeden se u nás neprodává. Začnu tedy tím nejlevnějším, který je profláknutý Mary-Lou Manizer od the Balm, který nechybí snad žádné beauty blogerce po celém světě. Mary-Lou má ještě dvě sestřičky, ale barevně se mi líbí nejvíce právě tento. Dokáže vykouzlit lesk jako blesk a chce to lehkou ruku při nanášení, takže úplným začátečníkům bych ho asi spíš nedoporučila. Naopak neuvěřitelně přirozený je pudr od Hourglass, který si někdo nanáší i na celý obličej. Mám ho už dva roky a na sobě má jen maličko vydřený důlek a myslím, že mi vydrží ještě strašně moc dlouho, takže vyšší investice do něj rozhodně nelituju. Chanel a jeho skvostné rozjasňovače z limitek jsou pověstné a jestli se vám někdy nějaký zalíbí, tak neváhejte. Je to skvělá investice, které nebudete litovat. Posledním velkým oblíbencem je rozjasňovač NARS Tribulation, který se objevil v podzimní limitce. Je vážně škoda, že není součástí stálé kolekce, protože je nádherný a stejně skvělý jako mé oblíbené tvářenky této značky.








Úprava obočí

Úpravě obočí letos vévodily hlavně barevné řasenky na obočí, kterým říkám obočovky. Oblíbila jsem si hned tři, ke kterým se budu určitě i po vypotřebování vracet. Nejlepší obočovka z drogerie je podle mě gel Brow drama od Maybelline. Z těch dražších jsou pro mě nejlepší ty od Benefitu a Estée Lauder. Z těch pudrových je pro mě letos top paletka od Milani, která kromě 3 stínů obsahuje i aplikátory, které se hodí na úpravu obočí na cestách. A stíny jdou navíc skvěle použít i místo očních stínů.








Podkladové báze na tvář a oči

Ani podkladové báze nejsou hojně zastoupená kategorie. I zde platí, že se držím těch osvědčených a příliš neexperimentuju. Bezkonkurenčně nejlepší bází pod make-up je tato šedá od Make up For Ever. Vážně je pecková a v nabídce jich je několik, ale upozorňuju, že je každá úplně jiná a ne všechny jsou tak boží. Doporučuju si vzít předem vzorek a vyzkoušet, jak se báze bude chovat na vašem obličeji. Nejlepší podkladovou bází pod oční stíny je pro mě už několik let Shadow Insurance od Too Faced. Překonala všechny známé a hojně doporučované báze a je prostě jediná, která mi na víčkách udrží cokoliv celý den. Zatím nenašla přemožitele a já jí bezmezně miluju!











Mono oční stíny

Mono oční stíny je vážně těžké vybírat. Za rok jich člověk vyzkouší strašně moc a těch top je prostě víc :) Všechny co vidíte níže, mě nejvíc bavily, měly nejhezčí odstíny, zajímavé textury a skvěle držely! O jejich oblibě často svědčí i to, že jsem si je pořídila ve více odstínech nebo o tom do budoucna uvažuji.



Pastelkové stíny Clinique jsem poprvé objevila v Americe a od té doby jsem jich posbírala už několik. Jsou výborné i jako podklad pod jiné stíny a výborně drží celý den. Objevem roku jsou rozhodně trochu netypické stíny Colour Pop, které jsou neskutečné a stojí tak málo. Nevýhodou je jejich dostupnost, která by se ale snad výhledově měla zlepšit. Do podobné netypické kategorie rozhodně spadají i Illusion d´Ombre od Chanel. Kdo nevyzkoušel, tak asi nepochopí, ale doporučuji si je někdy osahat v parfumerii :) Zabodovaly u mě i křídové stíny od Estée Lauder, které na očích vypadají kouzelně a jsou výborné ve dnech, kdy se s líčením nechcete moc dlouho zaobírat.





Trochu netypickou texturu stínů hledejte i u Clarins a stínů Ombre Matte, které mají nádhernou pigmentaci i výdrž. Během roku se objevily i v různých limitkách a nových odstínech. Velkým chameleonem mezi stíny je rozhodně i Solstice od Urban Decay. Podobné stíny mě strašně baví, protože z každého úhlu vypadají trochu jinak a dokážou očím dodat nový rozměr. I u stínů jsem našla levnějšího zástupce z drogerie a letos jsou to rozhodně nové stíny od Lorealu. Mají různé finiše i textury a z drogerie patří asi mezi ty nejlepší stíny vůbec. Letos jsem objevila i tyto nové stíny od YSL, které ač jsou krémové, tak výborně drží, nerozmazávají se a dobře se nanášejí, což u podobných stínů není vždy standardem.






Paletky očních stínů

Další náročnou kategorií jsou paletky očních stínů. Jen letos se jich objevilo tolik, že to trhlo mé dosavadní rekordy ve zkoušení nových kousků. Paletky by vydaly pomalu na samostatný článek a jsou samozřejmě strašně individuální, protože kromě kvality samotných stínů člověk posuzuje i jejich barevné složení. A co se líbí jednomu, nebude to pravé ořechové pro druhé, takže tato kategorie je taková opravdu spíše inspirační a těžko se dá říct, že jen tyto paletky jsou ty nej a budou se 100% líbit všem. I když to jde samozřejmě říct prakticky o všech kategoriích, tak zde to cítím dvojnásob. Bez většího okecávání jsem vybrala jako nejlepší tyto:

- Urban Decay Naked Smoky
- Maybelline The Nudes 
- Inglot Freedom systém (kupujete si jednotlivé stíny a sestavujete si paletku podle svého gusta)
- M.A.C Amber Times nine
- Too Faced Chocolate bar
- Zoeva Cocoa Blend
- Lancome Auda City
- Urban Decay Vice 4









Řasenka

Řasenek za rok vyzkouším strašně moc. Patří mezi nejčastější novinky všech značek a rok od roku se všichni trumfují, kdo vymyslí bláznivější a více předimenzovaný kartáček, který řasy natočí, prodlouží i zahustí. Každý máme jiné řasy a očekáváme něco jiného, ale letos mě nejvíce uchvátily tyto krásky:

- Urban Decay Perversion - černo-černá textura řasenky dokáže řasám dodat dramatický objem a zvýraznění.

- Benefit Roller Lash - dokáže řasy krásně natočit a udržet je tak po celý den.

- Gosh Catchy Eyes - hodně probíraná řasenka letošního roku, která se hodně rozmohla díky akci, kdy se prodávala za 99 Kč. Má trochu podobný kartáček jako benefití řasenka, ale její nevýhodou je to, že se mi během dne sem tam obtiskne a její výdrž tudíž není úplně 100%. Její efekt rozčesaných a natočených řas se mi přesto líbí tak moc, že si tu své místo zaslouží.

- Loreal False Lash wings - má trochu netradiční "motýlí" aplikátor, ale umí vykouzlit nádherné řasy. Z drogerie je jednou z mých velkých favoritek.

- Maybelline Colossal Volum - největší klasika a moje největší láska z drogerie. Její klasická verze mě nikdy nezklame a kdybych si měla vybrat jen jednu řasenku, kterou bych používala po zbytek života, byla by to tato.





A protože se někdy stane, že si nějakou řasenku zamilujete a na očích vám vykouzlí krásný efekt, ale během dne se vám třeba obtiskává nebo rozmazává, tak je skvělé mít po ruce fixátor řasenky. Pro někoho zbytečnost, pro mě každodenní nutnost. Clarins Double fix mě zachránila na svatbě a udržela řasenku na místě i přes 40 stupňové vedro a litry slz, které jsem stihla za ten den vyprodukovat :) Bezkonkurenční favorit, co se fixace a prodloužení výdrže řasenky týče. Druhým favoritem, se kterým mám trochu komplikovanější vztah je Little black primer od Estée Lauder. Však si náš příběh připomeňte v samostatném článku, který jsem jí věnovala.






Tužky na oči / oční linky

Skvělých tužek na oči se i letos urodilo hodně. Opět mám několik hlavních kritérií, které u tužek hodnotím. Je to rozhodně dobrá a sytá pigmentace a měkká textura tužky. Není nic horšího, než si do očního víčka vyrýt tužkou brázdu a barvu z tužky doslova dřít. V neposlední řadě chci, aby tužka po zaschnutí vydržela na svém místě, neobtiskávala se a pokud možno byla i voděodolná. Tužky používám jak na horní, tak i na spodní linku a všechny tyto jsou moje nejoblíbenější:

- Marc Jacobs
- Sephora Waterproof Contour eye pencil (platí i pro jumbo verze)
- Kiko Double Glam
- Urban Decay 24/7 Glide on pencil
- Yves Rocher Botanical color eye pencil





U fix na oči mám jasno. Musí se s nimi dobře manipulovat (v překladu to znamená, že i dřevo jako já, se s nimi musí umět namalovat) a musí se během dne co nejméně obtiskávat. Tattoo liner od Kat von D je asi ten nejlepší fix, co jsem kdy vyzkoušela (a rozhodně nejsem jediná na světě, kdo si to myslí). Bohužel ho seženete jen v Americe, takže jsem samozřejmě pátrala po co největším dupe produktu, který člověk sežene i u nás. A jako vítěz mi vyšel Super Liner od Loreal. Je to obstojná náhrada a i když není tak intenzivní jako TL, tak si cením hlavně jeho aplikátoru a toho, že se během dne minimálně obtiskává.




Rtěnky

Rtěnky jsou silná kategorie a bylo těžké vybrat ty nej. Rozhodla jsem se tedy vybrat 5 z levnější a 5 z dražší kategorie. Vybrala jsem ty nejpoužívanější, tedy ty pro mě nejlepší a nejzajímavější. U rtěnek mám ráda příjemnou konzistenci (nejvíce asi krémovou), viditelnou pigmentaci (rtěnky ala tónovaný balzám mě nebaví) a zároveň ocením, když se rtěnka hned nesetře.



Loreal Collection Privé (byla to sice limitka, ale myslím, že některé rtěnky se dají stále sehnat a obecně si myslím, že rtěnky Loreal jsou kvalitní a z drogerie jedny z nejlepších). Rimmel by Kate (nude kolekce) - P2 (seženete v německých DM drogeriích a vřele doporučuji vyzkoušet, protože za málo peněz máte hodně muziky) - Bourjois Rouge Edition - Loreal barva na rty Infallible Gloss (zařadila jsem jí do kategorie rtěnek, protože více než lesk je to spíše tekutá barva na rty).



Clarins Joli Rouge - Lancome L´Absolu Rouge - Marc Jacobs Sheer Lip gel - Bobbi Brown Luxe lip color - Sephora Color Lip last


Letos jsem vynechala kategorii lesků na rty, protože bych do ní neměla asi co zařadit, ale nemůžu opomenout tyto tužky na rty od Maybelline, které jsou skvělé a stojí pár korun!





Lak na nehty

Laky na nehty jsou už taková třešnička v kategorii dekorativní kosmetiky. I když se laky snažím všemožně eliminovat a hodně jsem jich rozdala, stále se někdy neubráním nákupu nějakého nového. Letos jsem si oblíbila všechny tyto a se všemi jsem maximálně spokojená

- řada laků na nehty Yves Rocher
- řada laků s gelovým efektem Gabriella Salvete
- řada laků s gelovým efektem Flormar
- jeden z nejhezčích nenápadných laků od Nails Inc






Mezi další velké oblíbence už několik let patří Fracas od Chanel, který byl bohužel jen limitka a už mi skoro došel (je to jeden z mála laků, který jsem opravdu vypotřebovala do dna). Mám ráda i laky Essie, i když v nich nevidím nic zázračného a božího. Od Kiko mám ráda tyto staré verze laků a ty nové mi přijdou dost na prd. Líbí se mi hodně odstínů laků Max Factor a mezi výběrem nesmí chybět ani laky od Flormar, které prostě umí skvěle. Nová řada Full Color kryje už v první vrstvě a stojí rozhodně za povšimnutí. A takovým dost nenápadným, ale o to krásnějším objevem byl No make-up look s pudrovým efektem od Essence.


Kromě barevných laků používám samozřejmě i podkladový lak, topcoat a "sušič" laku. Všechny tyto tři produkty jsou skvělé, miluju je a dělají, co mají. Nechci se opakovat a o celé mé nehtové rutině byl extra článek ZDE



Uff, tak je to za námi! Jestli jste dnešní článek přečetly až do konce a nepřeskakovaly jste (v což doufám), tak jste fakt skvělé :) Každý rok je to větší a větší fuška, protože počet vyzkoušené kosmetiky roste geometrickou řadou a člověk má přece jen rok od roku lepší možnost porovnání a u některých produktů i několikaletý odstup. Samozřejmě bych moc ráda řekla, že tohle je to nejlepší, co v drogeriích nebo parfumeriích seženete, ale bylo by to stejně bláhové, jako tvrdit, že se vám všechny tyto produkty budou líbit a vyhovovat vám :) Kosmetika je prostě strašně individuální a tento přehled je samozřejmě z mého pohledu, ale to jistě chápete.

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, co je ve vašem výběru nejlepší kosmetiky za rok 2015 a zda se v některých bodech schodujeme nebo naopak rozcházíme :) Doufám, že se vám přehled líbil a třeba vás inspiruje k vyzkoušení nějaké nové kosmetiky :)

31 komentářů:

  1. Teda, máš toho fakt hodně. Již jsem také sepsala článek, ale bude až příští týden. Obdivuji ty make-upy, mě třeba vadí mít otevřeno jich více, takže dopotřebuji a pak teprve otevírám další, ale to mám u hodně produktů. Příští rok se chci ale pořádně vrhnout na produkty, které spíše jen leží a čekají na svůj čas.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. tento článek je skvělá inspirace, super shrnutí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, to že je dlouhý asi žádné z nás nevadí ba naopak ;) S make-upem do dnes bojuji a pořád se mi nedaří pana pravého najít mám citlivou pleť s mastnými částmi a je to fakt peklo, občas už se zdá že jsem v cíli ale pak se objeví staré známé problémy a jede se od začátku, tak snad jednou ;) Z řasenek nedám dopustit na Lash sensational, rtěnky se rozrostly o řadu nude Kate, z laků už mám soukromou armádu ale i tak stále přikupuji nové a nové, ale díky Tobě jsem si pořídila Miracle cure od Sally a konečně top coat a jsem moc spokojoná, na obočí vyhrála paletka rimmel barevně mi sedí nejlépe a výdrž je také dobrá, z paletek mám stále zálusk na nějakou UD ježíšek to asi netušil tak to musím napravit a konečně se rozhodnout kterou. Od chvíle co jsem Tvůj blog začla sledovat pravidelně moje peněženka několikrát zaplakala ale vždy to byla dobrá investice a za to Ti děkuji! Těším se na další články, tipy & novinky, a do Nového roku přeji stejný zápal a nadšení pro to co děláš ať se daří Rendy!-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje absolutně nejoblíbenější články za celý rok, naopak bych byla smutná, kdyby byly kratší :). Za mě nej makeup Dermacol 24h :), pudr Blot MAC (chci vyzkoušet ten Glazel), korektor Fit me Maybelline (asi zkusím letos MAC, zatím znám pouze drogérkové) a Catrice camouflage (tuhý), rozjasňovač theBalm, tvářenka NARS Sin a Benefit Dallas, obočko Maybelline gel, rtěnka Clinique pop (odstín plum), bronzer theBalm, řasenka Clinique High impact, stíny Estyle (za penízky od Ježíška si pořídím teď asi Naked paletku), linka stále neobjevena (jsem dřevo a nejde mi to s nimi).

    OdpovědětVymazat
  5. Pecka, na tenhle článek se vždycky těším každý rok ...

    OdpovědětVymazat
  6. Fuha to byl teda mega článek! Na rozjasňovač Mary Lou mám taky spadeno a ten od Nars je boží. Taky se mi moc líbí jejich tvářenky, tak doufám, že si brzo nějakou pořídím.

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Je toho teda dost! Na plno věcí mám zálusk už delší dobu, ale pořád váhám. Jinak na dlouhotrvající rtěnku Sephora nedám dopustit a péče na nehty od SH je také můj favorit!

    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. U Too Faced báze, MUFE primeru, UD Naked Smoky a Mary Lou se shodneme. Zbytek jsem buď nezkoušela, a nebo to mám teprve v plánu. K Vánocům jsem dostala Chocolate Bar paletku a zatím jsem z ní opravdu nadšená! Já si letos zamilovala MUFE Ultra Hd makeup, UD makeup, Too Faced Better than Sex řasenku, Clarins balzámky na rty a Mac tvářenku v odstínu Gingerly. Bez těchto produktů prostě nemůžu žít :D !

    OdpovědětVymazat
  9. WOW, tolik kosmetiky jsem neměla za celý život!:D
    Já mám od každého po jednom kusu, klasiku,kterou cca 3x za rok nakoupím a jsou to stále ty stejné přípravky.
    Make-up od Revlonu, pudr s krajkovým reliéfem od Dermacolu, tvářenka od dermacolu, řasenka Princess od Essence, tužka a stíny na oči od Essence a linky od Dermacolu.
    Má nevyměnitelné klasika, a taky vlastním pár rtěnek - jednu světle růžovou, jednu tmavě růžovou a jednu červenou.
    Ovšem laků mám opravdu hodně, to je taková má jediná úchylka.
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  10. Za tip na make-up Dermacol 24h Control Ti patří jedno velké díky, pořídila jsem si ho na Tvé doporučení a fakt mi sedí skvěle:-) A jinak podle mně byla skvělá i řasenka Colossal Volum od Maybelline, ale Lash Sensational je podle mně přece jen ještě o level lepší:-) A poslední věcí, kterou mám a kterou mám ráda a koupě rozhodně nelituji je paletka The Nudes:-)
    No a jinak jsem ve Tvém přehledu narazila na některé položky z mého wishlistu, jako je rozjasňovač od The Balm, tvářenky Max Factor a Too Faced a to je pro mně o důvod víc si tato přání konečně splnit:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty máš teda fakt hodně věcí. Líbí se mi věci od Too Faced a tak bych chtěla letos něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  12. Pokud budeš hledat náhradu za ten Chanel Fracas, tak téměř totožný odstín má Rimmel - You Had Me At Hello. Mám oba a na nehtech nepoznáš rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  13. Jeste bych tam pridala bronzery i kdyz vim, ze je moc nepouzivas. Jinak opet super článek

    OdpovědětVymazat
  14. Moje top - stíny od Estee Lauder, tvářenka Bourjois a Benefit, řasenka Maybelline a Dermacol, pudr Yves Rocher, lesk na rty Estee Lauder, obočí set od elfu a Benefit, bronzer Catrice

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle články mám úplně nejradši :-) Můj paletkový top jsou letos Clinique Wear everywhere... a Kat Von D

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek, ostatně jako všechny ☺

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek, ostatně jako všechny ☺

    OdpovědětVymazat
  18. Páni.. skvělý článek. Letos pro mě byl absolutně top produkt asi Rtěnka od Lime Crime, a I'm Matt od zn. Pupa, a YSL korektor :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  19. S high-end kosmetikou nemam prakticky zadne zkusenosti, takze jsem moc produktu, se kterymi bych mela zkusenost bohuzel nenasla, ale i tak jsem si rada tvuj clanek precetla cely :) Ale Colossalku mam taky moc rada a jinak jsem si oblibila napriklad tekute linky Dermacol, gel na oboci Essence, korektor Fit me Maybelline, tekutou rtenku Provocalips od Rimmel nebo paletku matnych stinu od Makeup Revolution :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek plus skvělá inspirace vyzkoušet zase něco nového :).

    OdpovědětVymazat
  21. tužka na rty od Maybelline byl pro mě letošní objev, koupila jsem jí náhodou a už mám asi 4 barvy, to samé s 24h control od Dermacolu. a kat von d je kapitola sama o sobě, ta holka je naprosto pecková a tattoo liner se ve wishlistu tyčí na prvním místě už přes rok.

    OdpovědětVymazat
  22. Rendy parádní článek jako vždycky,jsi skvělá jakou si s tím dáváš práci.Já letos objevila TOP makeup pro mou pleť a sice YSL Touche éclat. Vím že tobě nevyhovoval,máme každá úplně jiný typ pleti.Já bych ho doporučila každému kdo potřebuje pleť prozářit,má spíše sušší nebo normální pleť.Je to zázrak :)Jinak tvářenky stále stejné,Too Faced,Nars Madly a MAC Lovejoy.Řasenku už roky Imperial od Dermacol,pro mě lepší než jakákoli drahá značka.Nemám skoro svoje řasy a tahle mi dokáže udělat vějíře :) Korektory mám úplně stejné jako ty ale ráda bych zkusila ještě EL Double wear.
    Rendy přeji Ti šťastný rok 2016!!!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Super článek, musel ti dát hrozně práce! Ohledně korektorů bych pro tebe měla tip na Double Wear Estée Lauder, ten ti někdy snad i půjčím, abys viděla, jak je skvělý :-) Laky YR mi bohužel absolutně nedrží, tím myslím, že 1 den nalakuji a ten samý den už se odře. A taky neustále naháním nové tvářenky, to je nemoc :-D.

    OdpovědětVymazat
  24. Super článok. Viem, aké náročné na čas sú tieto prehľadové články, mňa osobne pri nich poráža :D Ale samozrejme bude aj u mňa, že ;)...
    PUPA MILANO giveaway

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, díky za tenhle článek, máme nejspíše stejný typ pleti, takže Tvé tipy jsou pro mě jako dělané :) úplně jsem minula článek s Tvými oblíbenými make-upy a rozhodně musím vyzkoušet Dermacol 24h Control. velké dilema mám v oblasti rozjasňovačů, protože mastná pleť s nimi musí fakt opatrně, takže chci investovat do nějakého "lepšího".

    OdpovědětVymazat
  26. Opět jsem nasbírala díky tobě spoustu tipů na kvalitní kosmetiku. Neustále mě inspiruješ. :) Se zmiňovanými produkty mám zkušenost s Mary-Lou Manizer od The balm, s tvářenkou od Max factor, s nude rtěnkou od Kate a s rtěnkou od Sephory a se všemi těmito produkty jsem nadmíru spokojená. :) Mimochodem jaké odstíny rtěnky Color lip last od S. prosím vlastníš?
    Nad koupí srdíčkové tvářenky Love flush od Too faced jsem přemýšlela, ale nakonec jsem si z odstínů nevybrala. Chtěla jsem nějaký typický starorůžový beze třpytek a ten jsem tam nenašla. Zaujal mě docela odstín Love hangover, ale vzhledem k tomu, že k tvářenkám nosím obvykle ještě rozjasňovač a on obsahuje zlatý shimmer, tak jsem si to nakonec rozmyslela.
    Letos jsem si také v Sephoře koupila Nakedku (konkrétně Naked 2) a bohužel mě zklamala na plné čáře. Stíny jsou na mě málo pigmentované. Je to paradoxní, já vím. Celá blogosféra o této paletce tvrdí pravý opak, ale bohužel u mě je to tak. Když se jimi namaluji, stíny jsou velice nevýrazné a ať stíny přidávám jak přidávám, stejně nevytvořím požadovaný look (= normální denní líčení ). Po pár hodinách stíny vyblednou úplně a není téměř vidět, že bych se nějakými stíny vůbec malovala. Vážně mě to mrzí a nevím, co s tím. :(

    OdpovědětVymazat
  27. Mary Lou máme radi asi všetci a ja sa knim zaradzujem ;-). Od Rimmelu mi vyhovuje akurát tá 42 kedže sa mi stej nude kolekcie zdá najtmavšia a nechcem mať na perách "korektor" :-P a tá kvalita je fajn :-). Teraz moje obľúbené Yves Rocher ceruzky na oči- jedna KRÁSNA BÁSEŇ sú proste úžasné a mám ich doma asi 5 +- a to pritom ich obchúdek v Prešove na Slovensku ani nemáme a bola som schopná si ich podokupovať v Košiciach či keď som bola v Nitre a ísť do centra kvôli nim :-D. No a tých Max Factor líceniek sa trošku bojím, teda tej pigmentácie že budem vyzerať ako Marfuška s Mrázika :-Q, no asi ich vyskúšam...no štetec pooooriadne oklepem ;-). A nad MACom korektorom som rozmíšľa ale som trošku mimo stými odtienmi,kedže si ho chcem objednať cez internet...ktorý je najsvätlejší?? :-). A krásny článok, to teda muselo dať zabrať :o)).

    OdpovědětVymazat
  28. V těch kategoriích naprostý souhlas. :) Hlavně make-upy a pudry jsou mý oblíbenci stejní. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Vidno, že máš kozmetiku rada a nevieš z jednej katogórie vybrať len jeden produkt. Mám to podobne a v mnohých konkrétnych produktoch sa aj zhodneme :)

    OdpovědětVymazat
  30. Parada, zase spousta inspirace do wishlistu:D:)

    OdpovědětVymazat
  31. Rendy, už dlouho přemýšlím o nákupu báze od too faced, kterou tak chválíš. Máš u ní zkušenost s tím, že se oddělují složky, jakože, když ji pořádně neprotřepeš před použitím, vytéká první vodička a pak hustá část produktu? chtěla jsem ji koupit od slečny na vinted a ona mě upozornila, že tohle ta báze dělá, ale že je to normální... tak jsem bázi raději nekoupila, protože mám obavy, aby to nebyl nějaký zkažený kus... Díky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)