pátek 11. prosince 2015

Kosmetická trojka | úžasná maska na vlasy, balzám na rty a čistící gel

Je tu další kosmetická trojka, tedy 3 produkty a jejich kratší hodnocení a mé dojmy :) Tentokrát to bude hodně pozitivní, protože hned 2 z produktů jsou tak trochu objevy roku a skvělé věci, které rozhodně potřebujete vyzkoušet!



Nuxe Aroma perfection gel (200ml) - koupíte např. v síti lékáren Dr.Max

Čistící gely já zkouším moc ráda a tento je určený zejména pro mastnou a smíšenou pleť. I když nepění tolik, jako jiné gely, poslední dobou jsem si ho celkem oblíbila. Má praktické pumpičkové balení, což v koupelně umím vždycky ocenit a na pleti je příjemný. Po použití pleť nijak nepne ani není přesušená a je bezvadně vyčištěná. Řekla bych, že maličko dokáže regulovat tvorbu mazu i když se to samozřejmě dost obtížně hodnotí, protože člověk těch produktů používá více a je těžké říct, že jen jeden konkrétní produkt něco z toho ovlivní. Každopádně mi gel sedí, vyhovuje mi a po vypotřebování bych šla klidně do dalšího balení :)






Balzám na rty Clarins (390 Kč) - koupíte v síti parfumerií

Prvním z objevů roku je tento balzám od Clarins. Četla jsem na něj neuvěřitelně moc dobrých ohlasů (prakticky snad žádný negativní) a samozřejmě jsem chtěla vědět, čím je tak výjimečný. Po prvním vyzkoušení jsem pochopila, proč ho každý tak miluje, protože je prostě skvělý! Na rtech nijak nelepí, je strašně příjemný a cítím, že rty úplně zavlaží a hydratuje. Prostě jak pleťová maska na rtech :) I když mám rty ze zimy popraskané nebo vysušené, tenhle balzám si s tím poradí a dokáže je hodit zpátky do kondice. Vážně jeden z nejlepších balzámů na rty, co jsem kdy vyzkoušela! Z jeho prodeje jdou navíc 2 eura na dobrou věc, takže kromě skvělého balzámu můžete mít ještě dobrý pocit, že jste pomohly :)





Hempz Intense moisture Mask (227g) - koupíte ZDE

Tato maska je bezesporu mým vlasovým objevem letošního roku. Na Hempz a jejich vlasovou kosmetiku mě nalákala Ája, která miluje jejich šampon s kondicionérem pro větší objem vlasů. Na její doporučení dám a věřím jí, takže i díky ní si teď mé vlasy vrní blahem. Tahle maska trumfla i mou dosavadní jedničku - Macadamia masku, kterou jsem měla za top masku na vlasy. Hempz maska má totiž dokonalou ultra hutnou texturu, která je jak hodně pevné tělové máslo a která vaše vlasy doslova obalí a neskutečně hydratuje. Nebojím se jí doporučit i pro někoho s extrémně suchými nebo krepatými vlasy, protože tahle maska si podle mě poradí skoro se vším. Má takovou jemně nasládlou vůni a na každé použití stačí jen maličké množství, takže jedno balení i dlouho vydrží. Jsem z ní vážně odvařená, protože vlasy jsou po ní tak jemné, hebké a lesklé, že se jich pořád musím dotýkat :) Plus ta konzistence je parádní a kéž by takové byly všechny masky na vlasy! Za mě má 12 bodů z 10 a rozhodně jí vřele doporučuju. Určitě tu o ní nečtete naposledy :)









Dnes se tu sešly výborné produkty, které mám moc ráda a které vám všechny můžu rozhodně doporučit! Z masky a balzámu jsem vážně nadšená a své nadšení musím sdílet dál :) Gel na čištění pleti sice není můj úplně top, ale i tak je moc fajn a stal se součástí mé večerní odličovací rutiny.

Dejte mi vědět, jestli některý z produktů znáte nebo máte vyzkoušený, případně jestli vás některý z nich zaujal :)

38 komentářů:

  1. S produkty zkušenosti nemám, ale lákají mě hodně. Především balzám na rty, protože není den kdy by mně nepálili rty. V zimě hrozně trpí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám vypadá zajímavě, ale já mám ráda balzámy s příchutí. A maska mě taky láká, jen nevím, jestli bych do ní investovala tolik peněz.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Najviac ma zaujala maska na vlasy. Ale pred kupou by som chcela vyskusat vzorku. Veci na vlasy mam kopu a kupila by som ju iba vtedy, ak to vazne stalo za to.

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy a je dle Tveho nazoru lepsi nez Carmex? dekuju

    OdpovědětVymazat
  5. Myslela jsem ten Clarins balzam :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja som blázon všetkého na pery takže ten clarins ma zaujal, hoci musím aspoň 20 balzámov spotrebovať aby som si mohla nejaký nový kúpiť, hoci mi ich ostane ďalších 30 :D a s vlasmi ja nemám nejaký extra problém, takže tá maska môže byť fajn, ale nepotrebujem ju :)) a gél milujem od biodermy sebium :)

    OdpovědětVymazat
  7. Musim jenom souhlasit, balzam je opravdu uzasny :

    OdpovědětVymazat
  8. Od tohoto Clarins balzámu už mám několikaté balení a je to můj no. 1. Opravdu za ty peníze stojí, rty jsou po něm nejenom supr hydratované ale i skvěle vypadají. Tak nějak šťavnatě :) Občas ho hodím i přes méně krémovou rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten balzám vypadá moc dobře. Budu se po něm muset podívat.

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě vyzkouším gel-nuxe protože zatím jsem nenarazila na toho úplně pravého, balzám mě sice láká protože jsem tak trošku 'sběrač' ale nemám ráda to tubičkové provedení tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna nám došlo čistící mléko, takže dík za tip na ten gel =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  12. Me zaujala ta maska, vazne vypada skvele.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. @Skalinky: na Interbeauty dávali vzorečky, tak zkus napsat, jestli by ti nějaký neposlali nebo není nějaká možnost, jak masku vyzkoušet před nákupem :)

    @Sonik: rozhodně! Pro mě určitě, protože já po letech používání Carmexu zjistila, že mi vlastně nijak nepomáhá a mám jen pocit, jako bych si po rtech válela žvýkačku :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ten balzám od clarins vypadá vážně úžasně, docela mě láká, ale musím nejdřív nějaký balzám dodělat:)
    Jinak skvělý článek:)

    OdpovědětVymazat
  15. Masky na vlasy nemám ráda, ale tahle podle popisu zní dobře.

    OdpovědětVymazat
  16. Neznám nic, ale ta vlasová maska Hempz mně teď víc než láká, vychválila jsi ji opravdu do nebe a na to já slyším:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Netušila jsem, že Clarins má i takovéto balzámky na rty, vypadá hodně dobře, jenom ta cena mě teda odrazuje, za balzám se mi to zdá dost :(

    OdpovědětVymazat
  18. Mě teda rozhodně zaujal ten balzámek na rty :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Značím si ich :) aby som nezabudla keď budem niečo potrebovať .)

    OdpovědětVymazat
  20. Nuxe gel jsem měla a byl fajn. Masku si musím objednat, přesně něco takového hledám :)

    OdpovědětVymazat
  21. Čirou náhodou jsem si byla dnes ten čistící gel od Nuxe koupit, proto mám radost, když teď na něj čtu pozitivní recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny tři věci bych nejradši vyzkoušela a doufám, že vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  23. Balzámek na rty mě hodně zaujal a přes zimu bez něj nedám ani krok.. :-)

    The World Of Makeup

    OdpovědětVymazat
  24. Renčo jakou má ten gel konzistenci? Podle popisu vypadá slibně ale nemám ráda gely moc řídké

    OdpovědětVymazat
  25. Zaujal mě balzám a těším se až ho vyzkouším, protože jsem věčným "hledačem" toho pravého :). Hit EOS mě moc neoslovil kromě hezkého balení a u Carmex mi vadí ta vůně ač mám mentol rada, ale mám z něho pocit jakéhosi lepidla.

    OdpovědětVymazat
  26. tak ta maska mě láká, budu muset ještě rychle napsat ježíškovi :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Bezva článek, mám z těchto 3 věcí balzám na rty Clarins, na noc je super! Docela mě láká ta kosmetika Hempz, už jsem četla pár kladných recenzí, tak možná časem vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  28. Ani jeden výrobek neznám a tudíž nepoužívám, ale Nuxe gel mě velmi zaujal. Ráda bych vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  29. čistící gel jsem používala také a byl vážně skvělý, celkově je mi značka Nuxe velmi sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  30. Maska mne hooodně láká a i na fotu má na pohled super konzistenci. Balzámek Clarins je super, ale BB je pro mne lepší a výživnější, i když se hůře nabírá. Takže Clarins mám na den a BB na noc :-).

    OdpovědětVymazat
  31. Na gel se podívám, ale ve variantě pro sušší pleť :-) Nejvíc mě zaujal stoprocentně balzám na rty. Značku Clarins mám ráda, takže se na něj určitě mrknu :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Cistici gel nevypada spatne, i kdyz ja mam spise sussi plet. Ted pouzivam cistici emulzi od Kivvi a ta je taky super :) A balzam na rty od Clarins teda vypada hodne lakave :)

    OdpovědětVymazat
  33. mě se líbí ten gel, s ničím z těch tří ale zkušenost nemám.

    OdpovědětVymazat
  34. Masku jsem zkoušela a také jsem z ní byla nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  35. Barzoolka: je to takový maličko krémový gel :) Není to vyloženě gel jako třeba sprcháč, takový jemnější gel, co má takovou krémovou barvu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)