čtvrtek 17. prosince 2015

Jasmínové poklady | Sportique

Musím říct, že už je to nějaký čas, kdy jsem tyhle fotky fotila a čím víc se na ně dívám, tím víc mi chybí tyhle dny zalité sluncem. Pojďme se tedy kromě prosluněných fotek pokochat voňavou kosmetikou od Sportique, která je zabalená ve stylových obalech, které mi evokují něco trochu starého a venkovského a moc se mi líbí :) Jedno upozornění - některé produkty v tomto článku mohou být návykové a způsobovat příval radosti a provoněné kůže :)





Tělové mléko s vůní jasmínu (200ml) - koupíte ZDE za 245 Kč

Tak rovnou začnu asi produktem, který mi nejméně vyhovoval a budu se postupně blížit k tomu nejlepšímu. Ač má tělové mléko krásný a stylový obal, tak jeho obsah už mě tolik nenadchnul. Jednak kvůli tomu, že parfemace není tak pěkná jako u zbytku produktů z jasmínové řady a taky proto, že není podle mě ničím výjimečný. Mléko se jednak docela špatně roztírá a je to přesně takový ten typ krému, který rozmazáváte pořád dokola a stále máte na kůži bílý povlak krému. Aplikace je tedy zdlouhavá a výsledek mi nepřijde nijak ohromující. Nemůžu říct, že bych měla kůži nějak extrémně hydratovanou nebo jemnou. Podobného efektu člověk dosáhne i s levnějšími tělovými mléky a celkově mě prostě nebaví. Navíc není parfemace na kůži skoro cítit a to mi přijde jako docela velká škoda.



Tělový deodorant s vůní jasmínu - koupíte ZDE za 189 Kč

K podobným deodorantům nemám příliš velkou důvěru a dávám spíše přednost těm tuhým, ale tento mě celkme mile překvapil. Nemůžu říct, že by byl tak účinný, jako třeba Rexona nebo Borotalco, ale na druhou stranu musím říct, že jsem jeho příjemnou vůni cítila celkem dlouho, takže po této stránce funguje dobře a používala jsem ho (a ještě stále používám) hlavně na doma, když vím, že není potřeba používat nějaké extra účinné deodoranty. Někdy se s ním navoním jen tak, protože jeho vůni fakt zbožňuju. Možná bych ho víc brala jako takovou tu voňavou spršku na tělo, než vyloženě jen jako deodorant do podpaží. Pro někoho kdo se hodně potí to nebude dostatečná ochrana, ale pokud hledáte nějaký lehký deodorant, který krásně voní, tak by se vám mohl líbit.






Krém na ruce a nehty s 25% bambuckého másla (75ml) - koupíte ZDE za 190 Kč

Krém se též ukrývá v krásné plechovce a má pevnou, ale našlehanou texturu a nádherně voní. Z této řady se mi parfemace jasmínu líbí právě nejvíce v krému na ruce a bambuckém másle. Na zimní období je krém ideální, protože je hutnější a opravdu krémový (našlehaný), takže dokáže ulevit i hodně vysušené kůži. Není ale zbytečně mastný, abych ho nemohla používat i během pracovní části dne, kdy potřebuju, aby se krém rychle vsáknul a já si neomatlala klávesnici :) Pokožka rukou je po použití krásně vláčná a jemná na dotek a co mě trochu překvapilo je fakt, že umí poskytnout ochrannou vrstvu pokožce a tím pádem se zmenšuje pravděpodobnost, že na ruce ulpí bacily. Což se tedy zvláště teď v zimě docela hodí :)







Čisté bambucké máslo s vůní jasmínu a ibišku (75ml) - koupíte ZDE za  190 Kč

Tenhle kouzelný kalíšek jsem si oblíbila už někdy na jaře u kamarádky. Tenkrát mi máslo ukázala, protože si ho zrovna koupila a jakmile jsem ho vyzkoušela, tak jsem se zamilovala! Bambucké máslo miluju už roky a je to prostě báječná věc, ale když něco milujete a ještě to božsky voní, tak se láska násobí :) Takže už jen pouhé otevření samotného kelímku má na mě značný aromaterapeutický vliv a někdy mám potřebu si k máslu přivonět jen tak. Vůně je ale jemná a není to žádný bolehlav (kdyby se někdo náhodou bál toho jasmínu). Máslo samotné má pevnou konzistenci, ale při doteku s kůží taje a pak se snadno roztírá. Z kalíšku si vždycky "uloupnu" nebo spíš vyškrábnu malý kousíček, který chvíli zahřeju v dlaních a pak ho použiju. S máslem se můžete mazat od hlavy k patě a má široké využití. Teď v zimě ho nejvíce používám na nehtové kůžičky, které u mě momentálně hodně trpí a tvoří se mi i různé záděrky. Máslo si s tím umí skvěle poradit a kůžičky bezvadně zjemnit a zahojit. Výborné je i na sušší místa, jako jsou třeba lokty nebo kolena. Prostě všude tam, kde máte vysušenou kůži, kteoru potřebujete zvláčnit a zjemnit. Skvělé je i jeho kabelkové balení, které můžu tahat všude s sebou a používat podle potřeby. Tady prostě není co vytknout, protože jeho používání je pro mě čirá slast :)



Bambucké máslo je též známo jako máslo karité nebo shea butter a získává se z ořechů afrického stromu Butyrospermum Parkii. Má protizánětlivé účinky, zmírňuje revmatické bolesti, zklidňuje pokožku postiženou lupénkou nebo ekzémem. Máslem můžete hýčkat celé tělo a má širokou škálu využití.




Sportique má na svých stránkách i nádherné dárkové sety, takže jestli ještě hledáte nějaký pěkný dárek, tohle může být takový last-minute tip :) Celkově musím říct, že se mi provedení stránek a celková prezentace značky neuvěřitelně líbí! Mám ráda, když jsou produkty krásně a vkusně nafocené a u Sportique tohle všechno nacházím :)


Mými favority jsou rozhodně krém na ruce a bambucké máslo. Ty mě baví nejvíce a hlavně teď během zimy jsou to báječní pomocníci. Produkty se nabízejí v několika voňavých variantách, takže pokud vám zrovna nevoní jasmín, podívejte se na zbytek parfemací. Deodorant není úplně must-have, ale krásně voní a to se mi na něm líbí. Bohužel trochu zklamáním je tělové mléko, které mě tolik nezaujalo a nepřijde mi ničím výjimečné.

Každopádně jestli se vám podobné produkty líbí a vyhledáváte je, tak určitě na stránky Sportique mrkněte a věřím, že se vám něco zalíbí. V nabídce toho mají spoustu a mají třeba i speciální řadu kosmetiky pro sportovce :)

Jak se vám produkty líbí? Máte nějaké produkty této značky třeba vyzkoušené nebo vás lákají k vazkoušení? :)



PS: děkuji Sportique.cz za poskytnutí produktů k recenzi

23 komentářů:

  1. Asi před rokem jsem si poprvé koupila jejich čisté bambucké máslo a velká spokojenost. Od té doby jsem jich měla ještě pár a nejčastěji je používám jako krém na chodidla :).

    OdpovědětVymazat
  2. Neznám.miluju vuni jasminu urcite bych chtěla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  3. tak už jsem si naklikala objednávku do košíku :-) díky za fajn článek, neměla jsem o téhle kosmetice ani ponětí, milé překvapení

    OdpovědětVymazat
  4. Me nejvíce zaujal deodorant, ten bych ráda vyzkoušela :-) pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc krásně, hlavně ty obaly mě dostaly.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ten krém na ruky vyzerá božsky, chcem hooooo :)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá skvěle!!! Voňavých věcí není nikdy dost. 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce mě zaujalo máslo a krém na ruce a nehty:) Pěkné produkty:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od této značky nově levandulové bambucké maslo a spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  10. Vonu jazminu zboznujem a tato znacka sa mi pozdava ;) Zaujal ma krem na ruky.

    OdpovědětVymazat
  11. Bambucké máslo jsem měla od Saloos a bylo fajn, tohle vypadá taky hezky, lákala by mě i ta vůně :) Ale naprosto nejvíc mě zaujal ten našlehaný krém na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Právě jasmínové produkty jsem si z eshopu objednala také. Tak už se těším až je začnu používat :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto řadu miluju a úplně nejvíc právě deodorant a úžasný sprchový gel. Ta vůně je božská:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tuhle značku jsem vůbec neznala, ale balení mají moc pěkná :-)

    OdpovědětVymazat
  15. jéé, tak ty sady vypadají moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jooo, koupila jsem pár věcí k vánocům, tak jsem zvědaví =o)

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkná recenze! :) Já jsem zrovna vyhrála tento krém na ruce a bambucké máslo u Beauty Koktejl, tak už se moc těším až dorazí, kór když i ty jsi s nimi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám od nich mléko s vůní růže a problém s roztíráním nemám, dávám menší množství a krásně se rozetře bez bílých šmouh, ty jsem měla jen při velkém množství. A krémy na ruce jsou pro mě skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty obaly vypadaji nadherne ❤ Ja miluju produkty v kelimku, obzvlast treba balzamy na rty, i kdyz vim, ze to neni zrovna dvakrat prakticke a hygienicke, takze ten krem na ruce me ihned zaujal, vypada opravdu skvele :) A bambucke maslo jsem si poridila od Saloos a jsem s nim taky moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  20. mě zaujal ten krém na ruce, ale ještě s touhle značkou zkušenost nemám, i když ji už delší dobu znám

    OdpovědětVymazat
  21. Tie obaly sú naozaj krásne! Pripomínajú mi starú lekárenskú kozmetiku... To ja môžem! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  22. ty dárkové sety by se hodily teď na vánoce ale už se bojím že by to nestihlo včas dojít...ale tak budou jiné příležitosti, Sportique si určitě jen tak ujít nenechám

    OdpovědětVymazat
  23. Krem na ruce se mi zalibil.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)