neděle 20. prosince 2015

Jaká jsou má oblíbená zimní pečovadla na rty?

Pěkné nedělní ráno všem! Ještě než se dostanu k tématu dnešního článku, ráda bych strašně moc poděkovala všem, kteří už se zapojili do dobročinné dražby, která teď ještě probíhá na facebooku (veškeré info o dražbě najdete ZDE). Jsem fakt neuvěřitelně moc potěšená, kolik z vás se zapojilo a jaké částky tam zatím jsou. Já vím, že je všechno zatím jen virtuální, ale pokud by se nám opravdu podařilo vybrat tolik peněz, asi bych omdlela radostí :) A to fakt nepřeháním! Dražit budeme až do pondělí, takže se stále ještě můžete zapojit, podpořit dobrou věc a třeba si vydražit něco od své oblíbené blogerky (a tím teď nemyslím sebe, ale i ostatní blogerky, které se do aukce zapojily :) Takže vám posílám jedno obrovské díky a velkou pusu!

Táák a o čem bych vám ráda dneska něco málo řekla? O balzámech na rty, které aktuálně používám :) Možná si říkáte, jestli to není trochu too much, ale vzhledem k tomu, že mám balzám na pracovním stole v práci, na pracovním stole doma, v koupelně, na nočním stolku, v kapse bundy a v každé druhé kabelce, tak je to množství tak akorát :)


Jak vidíte, používám od olejíčku na rty až po tuhé balzámy všechno možné. Nebráním se ničemu, co dokáže rtům během náročného zimního období ulevit a v případě nouze je i trochu vyléčit. Neptejte se, který z balzámů mám nejraději, protože na to nedokážu odpovědět :) Během dne jich použiju klidně i 5 a prostě to neřeším. Použiju ten, který je nejvíce po ruce a je zrovna k mání.


První tu máme malinový olej na rty od Clarins, který jako jediný dávám hlavně na noc, protože dokáže rty neuvěřitelně zvláčnit a zjemnit. Protože má trochu lepivější a hutnější konzistenci, je právě na noc ideální, protože během dne dávám přednost méně hutným balzámům. Vedle něj máme Baby Lips z vánoční edice s vůní Sweet apple od Maybelline. Nebudu vám lhát, používám ho hlavně díky jeho vůni, která mi evokuje Vánoce, protože jako balzám až zas tak wow není. S hodně suchými rty si určitě neporadí, ale jako stimul pro mé smysly a na nenáročné a rychlé namazání je ok. Zástupce tubičkových bálzámů je oranžový krasavec od L´Occitane z jejich limitky Bambucké máslo s medem. Upřímně nevím, jestli se ještě dá sehnat a není už vyprodaný, ale každopádně si užívám jeho božské vůně, protože kombinace medu a bambuckého másla je prostě nádherná. A L´Occitane nabízí spoustu jiných balzámů na rty, takže pokud by někoho lákaly, určitě si vybere i z aktuální nabídky. Poslední z tohoto záběru je balzám od Biodermy, který je ze všech tuhých balzámů, které dnes vidíte, asi nejlepší. Nebo minimálně mě nejlepší a nejvíce hydratační připadá. Nemá žádnou parfemaci, ale suchým rtům dokáže rychle ulevit a na rtech je velice příjemný.


Další tu máme jednu novinku z Havlíkova krámku (btw. Havlíkova Apotéka otevřela nový obchod v Palladiu, tak se tam nezapomeňte mrknout, když půjdete kolem). Měla by to být variace na jejich Havlíkův Zázrak, který asi možná znáte, ale zatím musím říct, že jsem si na něj nestihla utvořit názor. Maličko zatím bojuju s jeho tužší konzistencí, ale dávám mu ještě nějaký čas a pak uvidíme :) O tubičkovém balzámu Clarins jsem vám už básnila na Instagramu a mé nadšení stále trvá. Tenhle balzám se stal fakt mým objevem roku 2015 a naprosto chápu, proč na něj všichni pějí ódy :) Jediný kalíškový balzám je Raw Honey od Sportique, který je fajn v tom, že ho někdy používám i na suché kůžičky okolo nehtů (když nemám zrovna nic jiného po ruce). Opět maličko bojuju s jeho tužší konzistencí a mezi top favority bych ho úplně nezařadila, nicméně tu jeho všestrannou využitelnost oceňuju tak jako tak. Posledním je vanilkový balzám na rty z vánoční kolekce Yves Rocher. Je to přesně takový ten balzám na rty pro nenáročné, na normální běžné namazání rtů. Nečekejte zázraky a pokud vás trápí hodně suché rty, tak se raději poohlédněte po něčem jiném. 


Dekorace: talířky H&M Home (vánoční kolekce)

Mám asi trochu úchylku a musím mít neustále po ruce nějaký balzám na rty, ale věřím, že v tom nejsem sama a je vás tu víc takových :) Jako nedokážu mít jen jeden načatý sprchový gel, nedokážu mít jen jeden balzám na rty (ehm, máte to taky tak?). Všechny je střídám podle potřeby a nálady a každý má něco do sebe. Některé z nich jsou lepší a některé maličko slabší, ale to je vždycky jen otázka osobní preference a dojmů :)

Moc by mě zajímalo, čím o své rty v zimě pečujete vy a jaký balzám je váš oblíbený a nebo případně jestli znáte některý z těchto? :)

PS: do Vánoc zbývají už jen 4 dny! :)

25 komentářů:

  1. Já nějak balzámy neřeším. Přes den nosím rtěnky a ty mi rty zvláční tak akorát :) na noc tu mám klasický jelení lůj od Reginy. Přes den, když si teda výjimečně rtěnku nevezmu, tak použiji od Yves Rocher. Konkrétně mám jahodový a voní báječně :)

    OdpovědětVymazat
  2. vzdy u tebe obdivuju clarins. a dnes opet.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten olejíček od Clarins jsem viděla už u Lucky z Get the Louk a už u ní mě zaujal. Musím říct, že nad ním pořád přemýšlím.. Já jsem letos docela dost spokojená s Lip butter od Nivey a na cesty beru balzámy z Yves Rocher. Což mi připomíná, že si musím pořídit nějaký z té zimní limitky :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám Rendy vždycky taky rozdělaných několik balzámů najednou a za den jich použiju klidně taky víc, protože jak píšeš, mám je taky všude možně :). Balzámy na rty, to jsou moje oblíbený produkty, takže se mažu skoro pořád :). Zrovna teď mám rozdělaný kokosový od YR, karamelový, vanilkový a kokosový z Oriflame, jelenní lůj od Astrid, BL

    OdpovědětVymazat
  5. Z tychto balzamov som mala iba Biodermu. Ucinky boli v pohode, ale vadila mi vona a konzistencia, takze raz stacilo.
    Ja mam momentalne rozpouzivanych cca 10 balzamov a poriadnu zasobu tych neotvorenych ;)
    Suche pery mi najviac dokaze dat do poriadku NUXE Reve de miel pouzity na noc.
    Potesil by ma takyto clanok aj o kremoch na ruky a ostatnej kozmetike. Nieco na sposob "Pouzivam prave teraz" alebo "Moja aktualna zbierka ...".

    OdpovědětVymazat
  6. Balzámy mám taky hrozně ráda a používám je několikrát denně jen tak pro lepší pocit a kvůli jejich skvělé vůni. Třeba ten vánoční od Maybelline, hned jak jsemho tu viděla, musela jsem ho najít a použít :))

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě je nej balzám od Jazzberry cosmetics :).

    OdpovědětVymazat
  8. já momentálně používám balzám na rty od biothermu a biodermy a s těmi jsem spokojená, pak máš ještě baby lips pink punch a z něj sem taká rozpačitá, už si jej víckrát nepořídím

    OdpovědětVymazat
  9. Zimní Baby lips ted také používám. Pravda, na suché rty opravdu není, ale ty vůně, nádhera.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, balzámy na rty, to je moje:-D Doma už mám pořádnou sbírku, plus průběžně ji rozšiřuji a pořád nemám a nemám dost:-D Z Tebou zmíněných mám Maybelline Sweet Apple, vůně krásná, barva taky, ale ty účinky nic moc.

    OdpovědětVymazat
  11. mám moc ráda kalíškový od Nuxe, ten používám hlavně na noc a taky Clarins olejíček, bohužel jsem se ale nedostala k malinové variantě takže mám ten medový...a tyčinkový mi docela vyhovuje od Neutrogeny

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám taky podobnou hromádku balzámů, mně hlavně pořád někam zapadávají nebo prostě nemám nějaký konkrétní zrovna po ruce, tak jich taky musím mít víc :). Na noc mám teď ten modrý od Clarins a ten je super. Asi si časem pořídím i ten jejich olejíček..

    OdpovědětVymazat
  13. Ta Bioderma mě docela zaujala, já na zimu pravidelně používám Neutrogenu, ale teď mám doma Crazy Rumors, ale to je spíš jen chvilková hydratace. Jinak celoročně používám Carmex na rozpraskané rty.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mám načnutých několik balzámů, vždycky si koupím nebo dostanu nějaký nový a prostě nevydržím ho ihned nevyzkoušet.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já to mám uplně stejně jako ty :D Ten Clarins tubičkový balzám se mi zamlouvá, stejně tak i malinový olejíček:)

    OdpovědětVymazat
  16. :-) já mám momentálně rozdelany balzám frosted plum,ktery dávám na noc a jinak stridam olej od Clarins,Neutrogenu, kokosový eos (ten mi prijde dost na nic), Carmex, hroznové víno z Manufaktury a posledni úlovek malinová tyčinka od Tiande. Všechno je rozdelane a vše potrebuju. Asi nějaký druh závislosti :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sice na balzámy moc nejsem ale v poslední době jsem si koupila ty jak prodávají v Sephoře či FANNu - s příchutí Coco Cola, Fanta, Sprite apod. a musím říct, že už nikdy víc... Voní poměrně dost uměle a lehce vysušují rty...
    Na balzám od HPA mám také zálusk :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Z techto jsem zadny nezkousela. Ja mam svuj oblibeny zazracny kelimek od oriflame a nove zkousim carmex, takze jsem zvedava.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  19. Na noc používám buď tubičkový Carmex nebo Nivea Lip Butter. Pod rtěnku mám ráda EOS. Super balzám z drogérie je podle mě Garnier (červený, žlutý, zelený), je takový mastnější a uleví i hodně vysušené kůži.

    OdpovědětVymazat
  20. mám to podobně, ne-li stejně, tak jako mám načatých více sprcháčů, tak se mi všude povalují balzámy...v chodbě, v kuchyni, u notebooku, na nočním stolku, v koupelně, v kabelce...nedokážu říct úplně svého favorita. Určitě ale miluju Labello Olive and Lemon, ten jak dochází tak panikařům a kupuju zásoby :-) Na noc mažu Olivovým balzámem v kelímku od Avonu, ten je taky návykový, jinak patlám pusu střídavě vším možným, teď od ježíška dostanu tyčinky od Sportique tak jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  21. Doufám, že baby lips bude i mezi mýma nejoblíbenějšími až ho dostanu k Vánocům :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Kráááása :) Na ten Clarins si robím neuveriteľné chute :) Ja osobne najviac fičím na Rosebud balzamoch, tie sú TOP. No a inak tá Bioderma vonia po malinách celkom evidentne :)

    OdpovědětVymazat
  23. Balzamu mam taky rozdelanych hodne, kdyz si nejaky koupim, tak ho nevydrzim nerozdelat, takze jich tu mam plno a snad nikdy zadny nespotrebuji :D V posledni dobe pouzivam hlavne Carmex nrbo mesickovy balzam od Alverde, ten je take moc fajn, a kdyz jsou rty v lepsim stavu, tak EOS nebo Labello/Baleu :)

    OdpovědětVymazat
  24. no jééje, ani nevím, kolik mám otevřených :D nuxe a oriflame v kelímku, baby lips sweet apple, YR pomeranč-mandle, shiseido, bioargan, nově švestku od the body basic, piz buin... a určitě jsem na nějaký zapomněla :D

    OdpovědětVymazat
  25. Rozhodně nejsi sama, taky se mi všude po bytě válí:-D hlavně abych je měla po ruce:-) v práci z toho každý šílí, tak si ho radši nosím v kapse u kalhot... A v každé kabelce mám taky minimálně jeden, když né, jsem nervózní a musím si dojít koupit nový. Akorát je u mě problém, že mám hodně suché rty (nedejbože, kdybych použila matnou rtěnku!!), takže mi vystačí máloco:-/ ale i s těmi málo hydratačními si mažu rty, jen častěji. A děkuji za recenzi, konečně se vrhnu na Biodermu, když už Clarins olejíček doma mám;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)