neděle 6. prosince 2015

Inglot | novinky a skvělá akce

Před Vánocemi se prostě vyplatí nakupovat kosmetiku (ehm teda víc věcí, ale zůstaňme u té kosmetiky), protože se všichni předhání v tom, jakou vám dají slevu nebo dárek k nákupu :) I Inglot si připravil zajímavou akci, o které bych vám ráda řekla a třeba vám přijde zrovna vhod :)






Speciální vánoční akce:

Při nákupu nad 1000 Kč získáte dárek v ceně 700 Kč a při nákupu nad 2000 Kč získáte dárek v ceně 1500 Kč. Dárkem jsou komponenty z Freedom systému (neplatí na paletky). Můžete tak vybírat z tvářenek, očních stínů, pudrů, rtěnek, korektorů, tuhých parfémů a produktů na obočí.

Skvělé je, že akce platí i na jejich e-shopu, takže pokud nemáte cestu do prodejny nebo ve vašem okolí není, můžete nakoupit i s dárky z pohodlí vašeho domova :)





Freedom systém asi není potřeba představovat, pokud Inglot znáte. Můžete si sestavit svou vysněnou paletku stínů, tvářenek nebo třeba pudrů. Refily si můžete ukládat do magnetických paletek, které se prodávají ve spoustě variant. Mě se nejvíce líbila tato nová bílá paletka, která nemá uvnitř "chlívečky" a přihrádky, do kterých pasují jen stíny nebo tvářenky. Do této paletky můžete libovolně skládat co budete chtít. Konečně jsem si tak mohla dát všechny stíny a ještě i tvářenky do jedné paletky (dříve jsem je měla v menších inglotích paletkách). Líbí se mi i její design a provedení v bílé barvě.



Na prodejně se objevilo i několik novinek. Třeba několik odstínů matných stínů nebo gely na obočí a nové tužky na oči.





Stíny od Inglotu je asi největší klasika, co si většina lidí vybere, když k nim do obchodu přijde. Těžko se odolává pohledu na ten obrovský stůl plný barevných odstínů! Kromě paletky, kam jsem mohla uskladnit všechny mé stávající stíny, jsem si vybrala ještě tři další nové odstíny.



Dole: swatche stínů (zleva) - 49 - 419 - 412
pod stíny je konturovací pudr č.504




Pro lepší orientaci jsem vám chtěla ukázat, kolik stínů/tvářenek se do paletky vejde :)



Nové Brow liner gely na obočí. Zatím ho zkouším a dám vám pak někdy později vědět, jak se mi líbí :)




Konturovací pudr č. 504




Tak to by bylo takové rychlé info o akci, která si myslím bude zajímat ty z vás, co si chtěly doplnit třeba své stávající paletky stínů o nějaké nové kousky. Nebo třeba novou rtěnku nebo make-up, co já vím :) Možná i takový tip na vánoční dárek - nakoupíte si pro sebe něco pěkného a jako dárek můžete vybrat třeba něco pro kamarádku, no není to pěkné (a finančně výhodné)? :)

Tak jak se vám vánoční akce líbí? Plánujete jí nějakým způsobem využít a něco si třeba nakoupit nebo dárkem někomu udělat radost? :)


34 komentářů:

  1. Ta akce zní parádně a řekla bych , že se hooodně vyplatí

    OdpovědětVymazat
  2. Už koukám na eshop, určitě využiju a nakoupím stíny, at už mám konečně paletku plnou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, o akci jsem ani nevěděla, tak to musím honem kouknout na eshop :)

    OdpovědětVymazat
  4. já sice tuto akci nevyužiji, ale myslím, že je super. Taky je fajn, že nás o různých akcích informuješ, přeci jen, ne všechnojsme schopní sami zaregistrovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nějaké stíny od Inglot si budu muset pořídit :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  6. Skoda, ze Inglot nema svoj obchod na Slovensku. To je vec, ktorej vazne nerozumiem. Ked sa dostanem do nejakeho velkeho polskeho mesta, tak vykupil asi pol Inglot obchodu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. konturovaci pudr vypada zajimave

    OdpovědětVymazat
  8. Som možno divná, ale vôbec sa mi nepáčia tie samozostavovacie paletky ... tie medzery tam to nie :)) asi som veľký detailista .. ale inak super akcia :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo....to se nedělá - lákat mě takhle před Vánoci :))) Musím kupovat dárky pro mé blízké a ne pro sebe :)))) Každopádně krása!

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, jsem asi slepá. Kolik stojí ten brow gel..byla by to prijemna nahrada za ABH ktera je fakt draha jak pes.

    OdpovědětVymazat
  11. Nemam v planu si neco kupovat, ale rada bych si poridila tu tvarenku co byla v ladyboxu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  12. Nejspíše ne, měla bych vypotřebovat tuny jiných krášlítek.

    OdpovědětVymazat
  13. Já toho od Inglotu ještě moc nezkoušela, musím to napravit :). Lákají mě hlavně stíny!

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem zvědavá na recenzi těch gelů na obočí.

    OdpovědětVymazat
  15. Inglotí Freedom systém mi strašně imponuje, protože si ho můžu barevně sestavit přesně na míru, tudíž se vyhnu tomu, že mi nějaký odstín nebude barevně pasovat. Děkuji za tip, moc ráda využiju a obdaruju se:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se ten systém líbil vždycky. Je to super nápad. Stíny jsou parádní a nijak drahé. Ale přestala jsem se skoro líčit, tak je mi trochu líto, že si nenakoupím spoustu barev a nevyzkouším je...ale možná pořídím někomu z rodiny, nějakou menší paletku a stíny,).

    OdpovědětVymazat
  17. Ty barvy těch stínů se mi moc líbí!! a ta paletka vypadá taky skvěle. Osobně s Inglotem nemám žádné zkušenosti, alep lánuji něco pořídit.

    OdpovědětVymazat
  18. Mně se moc líběj jejich linky. Jinak mě zatím inglot paletky a stíny nezaujaly natolik, že bych je chtěla. I když si jejich stránky docela často prohlížím :)))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  19. 3 dny zpátky jsem si v Inglotu koupila tři jejich pigmenty.... A zatím jsem z nich fakt nadšená :-) Freedom systém doma nemám, popravdě mě to ani moc neláká, ale ty odstíny, které máš ty, jsou fakt pěkné :-) Akorát mě štve, že mi k nákupu žádný dárek nedali :(

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Další fajnový tip na Vánoce, já ty jejich paletky poskládej si sám zbožňuju, mohly by se inspirovat i jiné značky.

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkná akce:) Možná nakoupím nějaké stíny:)

    OdpovědětVymazat
  22. odtieň 49 vyzerá úžasne, ten by som brala hneď :)

    OdpovědětVymazat
  23. ten konturovací púder vyzerá super...aj Inglot ako taký, len keď tu ho široko ďaleko nikde nemám...

    OdpovědětVymazat
  24. Ty stíny vypadají moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to vypadá skvěle, hned jdu omrknout jejich e-shop :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nikol Hess: je za 330 Kč - http://inglotcosmetics.cz/eyes/brow/amc-brow-liner-gel :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak akce zaujala i mě a to mě normálně Inglot ani trochu nebere :)

    OdpovědětVymazat
  28. Inglot je fajn, mam zatim jen jeden stin, tvarenku a rtenku, ale urco bych brala dalsi a hlavne by to chtelo tu paletku:)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  29. Tato akce je vážně super a hodně se vyplatí, myslím, že tohle je super systém paletek, protože si člověk vybere jen stíny, které bude určitě používat:)

    OdpovědětVymazat
  30. Inglot je klasika =o) mám moc ho moc ráda, freedom systém mi vyhovuje a vlastně neznám nikoho jinýho, kdo by tenhle systém měl.

    OdpovědětVymazat
  31. Myslím, že bude nad moje síly odolat této nabídce!

    OdpovědětVymazat
  32. inglot má celkově moc krásné stíny,ale i třeba tvářenky,alespoň co jsem tak viděla na blozích,sama bohužel vlastním pouze jeden jediný mono stín,ale i ten je nádherně pigmentovaný a moc ráda jej používám :)

    OdpovědětVymazat
  33. Inglot bohužel moc ráda nemám, i když některé stíny vpadají fajn, moc mě bohužel neláká

    OdpovědětVymazat
  34. Myslím, že to má Inglot (a další značky s podobným stylem) pěkně vymyšlený. Líbí se mi, že se člověk nemusí řídit samotnou značkou ale prostě si vybere odstíny které mu sedí. Bohužel je to ale jedna z dražších značek a já, jako studentka volím prostě levnější alternativu. Možná proto akci nejspíš nevyužiju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)