pátek 18. prosince 2015

Dobročinná dražba kosmetiky - ZAČÍNÁME!!!!

Zdravím vás v trochu netradičním čase! Jsem strašně moc ráda, že vám můžu oznámit, že startujeme dobročinnou dražbu kosmetiky, jejíž výtěžek půjde na dobrou věc. Konkrétně tedy pro občanské sdružení KALEIDOSKOP, které je nestátní nezisková organizace, která poskytuje sociální služby lidem s poruchou osobnosti a jejich blízkým. I vy tak můžete pomoci dobré věci a jako odměnu získat nějakou krásnou kosmetiku :)

** Níže máte odkaz odkaz na facebook, kde dražba probíhá :) **





Jak to všechno vlastně začalo a kde se vzal nápad?


Byla jsem oslovená k tomu, zda bych do Kaleidoskopu nechtěla přijet udělat takovou menší přednášku v rámci programu. Prostě si s klientkami přijet popovídat o kosmetice a trochu jim zpestřit program. Moje první otázka ale byla, zda lidé, kteří si prošli psychickými problémy, mají vůbec zájem poslouchat řeči o kosmetice? 

A čím více jsem nad tím přemýšlela, tím více mi v hlavě ležela myšlenka, že přece můžu udělat víc, než jen mluvit. Můžu jim dát přece nějaké kosmetické dárečky, aby měli radost. Když jsem svůj nápad konzultovala s terapeutkou, která vede jednu ze skupin v Kaleidoskopu, došly jsme k závěru, že rtěnky i laky na nehty jsou jistě potěšující záležitost, a že je klientky určitě ocení, ale mnohem více jsou potřeba nějaké základní hygienické potřeby, kterých v neziskových organizacích nikdy není dostatek. V tomto bodě se začala rodit má myšlenka, jak tohle všechno obstarat a jak jim pomoci více. Vím, že strašně moc lidí, organizací a sdružení potřebuje pomoc a možností jak pomáhat je strašně moc. Proto mi bylo jasné, že jen "prosté" vybírání peněz na transparentní účet nepřinese takový užitek. Jak tedy spojit příjemné s užitečným, aby ten, kdo chce darovat peníze z toho také něco měl? A tehdy přišel nápad s uspořádáním dražby s kosmetikou. Vy si můžete vydražit nějakou pěknou kosmetiku, tudíž budete mít radost a já budu mít radost, protože vaše peníze poslouží dobré věci. Za rtěnku, stíny nebo make-up můžeme nakoupit jary na nádobí, utěrky nebo sprchové gely, které budou potřeba víc! A protože ve dvou (a více) se to lépe táhne, oslovila jsem ještě pár svých blogerských kolegyň, které byly tak moc hodné a do dražby také něco darovaly :) Takže nejen že si můžete koupit krásnou kosmetiku, můžete jí mít ještě od své oblíbené blogerky, no není to dvojnásobná radost? :)






Co je Kaleidoskop?

Občanské sdružení Kaleidoskop je nestátní nezisková organizace, která poskytuje sociální služby lidem s poruchou osobnosti a jejich blízkým. Jejich cílem a snahou je zlepšit kvalitu života klientů, pomoci jim plnohodnotně se začlenit do společnosti a vést a rozvíjet běžný způsob života. Při poruše osobnosti trpí nejenom člověk sám, ale také jeho blízcí. Bohužel je to něco, co si nevybíráme a podobné problémy se mohou objevit u každého z nás. Lidé s poruchou osobnosti potkáváme v běžném životě, někdy o tom ani nemusíme sami vědět. Je to něco, co je v dnešní společnosti běžná věc. Poruchy osobnosti se mohou projevovat různým způsobem. Pocity méněcennosti a deprese jsou pak často jen průvodním jevem. Objevuje se neporozumění okolí, neschopnost prožívat emoce zdravým způsobem, úzkosti, neschopnost fungovat v každodenním životě, sebepoškozování, opakované pokusy o sebevraždu. Léčba může pomoci tyto projevy dostat pod kontrolu a umožnit návrat do běžného života. Nikdy to ale není lehké a chce to velkou odvahu s tím něco dělat.








Dražba kosmetiky probíhá na facebooku ZDE



Pravidla dražby


Výtěžek z prodeje všech produktů jde na dobrou věc. Za všechny vybrané peníze budou nakoupeny základní hygienické potřeby pro občanské sdružení Kaleidoskop. 

Prosím přihazujte pouze pokud máte VÁŽNÝ zájem a v případě, že bude vaše nabídka nejvyšší, tak můžete částku uhradit bankovním převodem co nejdříve. Pokud dotyčný s nejvyšší přihozenou částkou nebude moci uhradit částku za vydraženou věc, padá řada na dalšího, jehož nabídka byla druhá v pořadí. Přihazujte prosím celou částku zaokrouhlenou na desítky - např. 120 - 130 - 140 Kč apod. Přihazujte vždy vyšší částku, než je ta v předchozím komentáři. Jakékoliv komentáře, které se dražby netýkají nebo nebudou odpovídat pravidlům dražby, budou smazány.

Jakmile budou peníze za všechny vydražené věci připsané na účet, půjdeme nakoupit hygienické potřeby a domluvíme předání do Kaleidoskopu. Po nakoupení věcí uvidíte, co všechno se nám podařilo koupit, všechno vám nafotíme (včetně účtenek), abyste přesně věděly, jak jsme pomohli :)






Do kdy můžete dražit?





Aukce končí v pondělí 21.12.2015 ve 20h. Poté budou všichni přihazující kontaktováni s žádostí o uhrazení platby. Vydražená věc vám bude zaslána hned po připsání peněz na účet :) Pokud máte jakékoliv dotazy, které se dražby nebo produktů v ní týkají, ptejte se zde v komentářích nebo pošlete mail :)



Touto cestou bych velice ráda poděkovala za poskytnutí dárků do dražby společnosti Clarins, The Body Shop a Braun (P&G).

Velký dík patří také mým blogerským kolegyním, které se do této akce zapojily a do dražby věnovaly spoustu krásné kosmetiky!


Díky Ájo, Lou a Markét :)





Děkuji všem, kteří se do aukce zapojí a budou chtít pomoci dobré věci :)

18 komentářů:

  1. Já nechápu, kde můžu dražit a které věci? Ty, co jsou v tomto článku na fotkách? Vždyť ani nevím, co je to za věci - není u nich žádný popisek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc milé gesto ;) dražby se určitě zúčastním - moc Vám fandím, aby se vybrala co nejvyšší částka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Andrea: omlouvám se, nedala jsem tam odkaz na facebook, kde dražba probíhá :) Nyní je to napraveno a odkaz jsem přidala :)

    Lucie K + chroby - moc díky! Doufám, že se nám podaří vybrat nějakou pěknou částku :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý nápad, přeji, ať se Vám akce co nejvíce vydaří :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná akce :) doufám, že vyberete co nejvíce, aby se dalo nakoupit spoustu potřebných věcí :) Co se týče cenových relací hygienických potřeb skvělé jsou sprchové gely Balea, mimo cenu jsou produkty skvělé a balení je krásné, já je taky hojně kupovala, když jsem dělala sbírku na Dětský domov a kupovala práce také hygienické pomůcky a pak hračky :) hodně zdaru a přeji štěstí!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý článok a prajem ti Krásne Vianoce :)
    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  7. Moc fajn, Rendy! :) Jdu to omrknout! Já jsem zrovna včera předávala tašku kosmetiky do azylového domu, tak doufám, že někdo bude mít taky o chlup lepší Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný nápad, držím palce ať se vybere co nejvíce peněz :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je naprosto super nápad!!! Jen bych byla raději, kdybych si mohla pokoušet vyhrát jen pár věcí a ne celý balíček, kde jsou věci, které nechci, ale chápu, že dát to do jednoho balíčku je jednoduší :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je opravdu krasny napad, preju at vyberete co nejvic penez :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy napad je to super!! Mam mensi dotaz - proc neni mezi blogerkama i Peta? Jsem si vzdycky myslela, ze jste kamaradky ... Ted teda trosku narazim i Petrin prispevek na FB, ze se k ni otocily kolegyne zady :(

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký nápad, hned se jdu podívat, jestli mě něco nezaujme.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. super nápad - a díky za odkaz na Áju, vůbec jsem ji neznala a má skvělej blog :)
    army coat

    OdpovědětVymazat
  14. Irri: pokud vím, tak vyjádření Péti není mířené na mě osobně :) Bavím se s více blogerkami, než které darovaly produkty do dražby a záměrně jsem nechtěla oslovovat velký počet lidí, protože jsem netušila, jaký ohlas to u čtenářek vzbudí a jaký bude o dražbu zájem (nicméně pokud by byl dobrý ohlas, ráda bych jí někdy v budoucnu znovu zopakovala a klidně zase pro jiné sdružení). Oslovení vzniklo vlastně na jedné akci, kde byly všechny holky pohromadě a jelikož všechny souhlasily, neoslovovala jsem žádné další :) To nic ale nemění na tom, že pokud bych dražbu chtěla kdykoliv zopakovat, že zase neoslovím jiné blogerky a budu moc ráda, pokud by případně souhlasily :) Takže důvod je takový, že jsem nechtěla říkat celé blogosféře, protože jen příprava toho všeho trvala celkem dlouho a sladit několik lidí dohromady (zvlášť před Vánocemi) je už tak náročné a rozhodně v tom není nic osobního :) (jinak by si to musely brát osobně všechny blogerky, se kterými se bavím a které jsem pro tuto dražbu neoslovila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc za odpoved. Jsem rada, ze to tak je 😉 a jeste jednou super napad! Neni mozne treba poslat balicek kosmetiky primo tomu sdruzeni? Lezi mi toho doma zbytecne moc a byla bych rada, kdybych mohla udelat nekomu radost 😉

      Vymazat
  15. Irii: pokud by to byly nějaké hygienické potřeby, tak si myslím, že by to neměl být problém. Kdyby to byla jen dekorativní kosmetika, tak bych se jich zeptala, protože jsem jim poslala skoro 10 kilo kosmetiky a přeci jen tam není sto lidí, aby to stihli všechno užít a vypotřebovat :) Klidně mi napiš na mail a nějak se domluvíme a zeptala bych se jich přímo :) A moc díky za tvůj zájem, je to od tebe moc hezké :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)