pondělí 28. prosince 2015

Co jsem dostala od Ježíška?

Vítám vás zpátky po menší vánoční dovolené, kterou jsem si maximálně užila i navzdory tomu, že nejsem ještě úplně zdravá a fit. Vydržela bych sice relaxovat až do začátku nového roku, ale pracovní povinnosti nepočkají a blog bych také nerada zanedbávala :) Aktuálně nejoblíbenější jsou asi články/videa s dárky od Ježíška, takže se můžete také podívat na některé dárky, které jsem si letos rozbalila pod stromečkem :)



Kosmetické dárky jste už asi většinou viděly na Instagramu, protože se jedná o limitky, které bylo potřeba sehnat trochu v předstihu a teď už asi k dostání nebudou. O to víc jsem se těšila, až si je budu moct rozbalit a všechny je vyzkoušet :)



Konečně tedy přichází řada na Too Faced vánoční palác, paletku od Sephory a rozjasňující kuličky od Guerlain :)




Překvapením pak byly krásné a jako vždy i voňavé laskominy od L´Occitane (a musím říct, že ty dárkové krabičky jsou fakt skvostné!)




Miluji tuhá mýdla od L´Occitane a než je vždycky použiju, dám si je do skříně, aby jí mýdla provonila :) 



Na balzám na rty z kolekce Pierre Hermé se strašně moc těším a na první přivonění voní úžasně. Moc mě potěšil i můj oblíbený krém na ruce s bambuckým máslem, který už používám několik let.





Další antistresové omalovánky do sbírky! V posledních pár měsících mi celkem dost pomohly a vřele všem doporučuju vyzkoušet :)



Dalším úžasným dárkem je lístek na vystoupení mých milovaných Disclosure, kteří budou mít koncert v únoru. Na nějakém větším koncertu jsem nebyla už dlouho a celkem málokdo mě nadchne natolik, abych musela na jeho koncert, ale v tomto případě je to výjimka a šla bych klidně 3x za sebou :)



Knížky jsou jedním z nejvděčnějších dárků a já je miluju dostávat. Konečně mám svůj Destrukční deník, který jsem se rozhodla začít vyplňovat hned s příchodem roku 2016 :) Kamarádky myslely i na mé manželství, takže jsem zvědavá, co se dozvím, abych ho přežila :) A zbylé knížky jsou moje srdcovka - severské krimi! Dostala jsem ještě poukaz na knížky a jelikož má zrovna dneska Dobrovský 30% slevu na všechno, hned v noci jsem objednala další knížky, na které se moc těším :) Kamarádka mi dala ještě mapu New Yorku, která se dá zmačkat a dlouho jsem si jí přála, takže je jasný, že se tam minimálně ještě jednou musím vydat. Joo, holt se nedá nic dělat :)



Ježíšek naslouchá i ve chvílích, kdy si myslím, že mě nikdo poslouchat ani nemůže :) Třeba když procházíme okolo výlohy toho nejúžasnějšího obchodu s výtvarnýma potřebama (btw. se jmenují Zlatá loď) a já se jen tak mimochodem zmíním, že ta dřevěná ruka je fakt krásná a moc bych jí chtěla. Voila - za pár dní si jí rozbalím pod stromečkem :) A kdo bude zlobit, na toho zvedne prostředníček, tak pozor!



Dalším splněným přáním je Obag kabelka v šedé barvě a s klasickými "lany". Asi vám nemusím popisovat své nadšení z ní a touhu po dalších jejích odstínech a provedeních :)



Mám tyhle H&M náušnice už v černé barvě a ty fialové jsem moc chtěla a kamarádka si to pamatovala a tak mám teď i tyhle :)



Do kuchyně jsem toho dostala víc (třeba nový hrnec, který jsem si přála už strašně dlouho nebo set několika pánví), ale to není tak fotogenické a asi by vás to ani tak nezajímalo :) Tak z kuchyňského vybavení alespoň tenhle krásný set misky a talířku.



 Tyhle "vaky" nebo "pytle" na záda jsem si letos celkem oblíbila a zjistila jsem, že jsou celkem praktické, takže mě Ježíšek potěšil tímto od Vans :)



Posledním je kovová dóza, která má uvnitř přihrádky na pytlíky s čajem. Měla jsem v kuchyni načatých několik krabiček čajů a vždycky mě štvalo, kolik místa to zabírá a tohle je tak super praktické, že nechápu, že jsem si něco takového nepořídila sama už dříve. Nesmí chybět ani mé oblíbené čaje z Delmartu, které teď non stop piju celé dny :)



Co pěkného letos Ježíšek nadělil vám? Splnil vám nějaké tajné přání, o kterém jste třeba ani nedoufaly, že se vám vyplní? A jak jste si užily Vánoce celkově? Odpočinuly jste si dostatečně? :)

36 komentářů:

  1. také dárky by potěšily i mě :) omalovánky jsem dostala také, tak jsem na ně zvědavá,já je ještě neměla a na první pohled mi přijdou docela těžké :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne darčeky :) Too faced a Obag vyzerajú super ! To ti tíško závidím :D
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíšek mi udělal neskutečnou radost z paletky Urban decay Naked smoky :) Ani jsem nedoufala, že bych jí mohla dostat, ale asi jsem v té Sephoře na ní až moc často vzdychala a ochala, jak je nádherná :) Ale ostatní dárečky mi taky udělali radost :) laky na nehty, rtěnka, matný lesk, kalhotky, mikiny, hrnky (jsem milovnice a sběratelka hrnků) "sportovní" podprsenky, ponožky :) jo a taky mám nížku :) Angelopolis.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, asi jsi byla hodná. Jinak Obag už mám 2. rokem a celkem rychle mě po letošku přešla chuť si pořizovat další. Přijde mi, že už ho má fakt každy. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Dostala jsi krásné dárečky. Já letos byla hodná a rozbalovala jsem jeden úžasný dárek za druhým, hlavně ty od přítele mě samozřejmě potěšily, třeba velká YC svíčka a nádherná aromalampa :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle články miluju :) nejvíc, ale fakt nejvíc mě dostaly "kuličky" od Guerlain - mám tu loňskou limitku, ale tahle je taky skvostná :)
    an atypical outfit with the uggs

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné darčeky:)
    Mňa tento rok najviac potešili boxerské rukavice s vrecom!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkné dárky :) určitě potěšily. Mně se hrozně moc líbí ta dóza na čaj :) také by se nám domů hodila. Jinak z Vánoc jsem hodně spokojená s rtěnkou od dermacolu 16H colour lip. Používám ji denně.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dárky jsi dostala, hned bych si vybrala:-) Zařizujeme celý byt, takže vánoční dárky dospělých šly letos docela stranou a nijak mi to nevadí, hlavně že dcera měla radost a užila si to. Až teď po vánocích jsem si objednala sonický zubní kartáček.

    OdpovědětVymazat
  10. Dostala jsi super věci, hlavně teda závidím Too Faced sadu, ta je opravdu skvělá :)! A knihy taky, dneska jsem se vydala do Dobrovského a něco málo si pořídila :)! Jinak já článek s mými dárečky zveřejnila včera a vše mi udělalo velikou radost :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy to je krása, jak dárečky samotné tak fotky umím si představit tu radost při rozbalování :)
    I já byla letos hodná protože Ježíšek potěšil a překvapil i mě, ze všeho mám velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dárky Rendy :) Ty omalovánky mám taky a jsou super. Vážně to zabírá :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem dostala obag a antistresové omalovánky :). A ještě jsem u tebe zahlédla na ig kávovar, ten ti v dobrém závidím :).

    OdpovědětVymazat
  14. Lucie K. kávovar ale nebyl vánoční dárek :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jeden dárek hezčí než druhý:-) Letošní Vánoce pro mně byly jedny z těch nejkrásnějších vůbec, užila jsem si je maximálně. Jinak, pod stromečkem se mi jedno takové tajné přání splnilo, náramek Pandora od přítele, málem jsem z toho šla do kolen, protože jsem to naprosto nečekala, ale udělal mi obrovskou radost:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tohle jsou první omalovánky, které se mi fakt líbí :) Krásně naděleno, paní Rendy musela být celý rok moc hodná :D :)

    www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Jeee to jsou ale krasny vanocni darky :) antistresove omalovanky jsem taky chtela, ale nikdo mi je nenadelil, tak si je budu muset koupit sama :)

    OdpovědětVymazat
  18. Závidím ti ty kuličky! :D Já už je nikde nesehnala :(
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  19. Taky si vždycky nejdřív dávám mýdlo do skříně! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Destrukční deník mám doma taky, ale pořád se nemůžu dokopat k tomu, abych ho nějak dokončila.
    A ta ruka je super. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  21. jůůů, dostala jsem knihu od Henninga Mankella, tak snad se Ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ach, tak tá paletka od Sephory vyzerá krásne!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné dárečky Rendy, taky mám ráda tuhá mýdla od L'Occitane :-). O-bag je super a i vše ostatní!

    OdpovědětVymazat
  24. Ta paletka od Sephory je moc krásná! A to od Too Faced (co nevím, co obsahuje) se mi taky líbí, protože je to prostě Too Faced :D A antistresovky mám taky moc ráda :) Doma už mám několikatery a teď na Vánoce jsem dostala Říši divů, která je naprosto nádherná a opravdu ji doporučuji. Knížky jsou nejlepším dárkem, jaký může člověk dostat <3 Já si přála 2. a 3. díl Hry o trůny a (i když to se úplně za knížku požadovat nedá) protektorátní ročník 1942 časopisu Ahoj ve svazku.

    OdpovědětVymazat
  25. O bag jsem našla pod stromečkem i já :) černou s černými lany i vnitřní taškou, bez které bych ji asi neuměla nosit. Jinak hrnce a pánve by mě zajímaly taky :D Jinak jsem se dočkala nové postele a kosmetického stolku, což je pro mě úplně největší dárek :)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné dárky :-) u nás byly Vánoce o poznání skromnější ale byly kouzelné. A asi největší radost jsme si udělali s mužem když jsme dali dohromady peněžité ježíšky od babiček a v neděli jeli do Ikea a zase kousek vylepšili naše bydlení

    OdpovědětVymazat
  27. Krasne darecky jsi dostala :) O antistresovych omalovankach jsem uz take uvazovala a nadseni okolo Obag me moc nezasahlo, ale posledni dobou se mi nektere kousky docela libi :)

    OdpovědětVymazat
  28. Teeda, tolik pěkných dárečků. Moc se mi líbí věci od Too Face, sice od té značky zatím nic nemám ale velmi mě láká.

    OdpovědětVymazat
  29. Ah, to jsou teda nádherné dárky! Obag je skvělá a hrozně se mi líbí ta dřevěná ruka. :) Já jsem dostala župan, hrneček, bačkůrky, čaje, svíčku, spodní prádlo, ponožky a poměrně hodně kosmetiky. Ze všeho mám velkou radost!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  30. Mapa NY je nejlepší!! neví někdo, kde bych mohla podobnou sehnat ?

    OdpovědětVymazat
  31. Dárky krásné, a G kulky jsou opravdu top je to vzácnost. Nechtěla jsem je, ale spousta holek jo a byly hned pryč.

    OdpovědětVymazat
  32. Ja som pod stromčekom ku podivu z kozmetiky našla len minimum a vôbec mi to nevadí pre tentokrát :) Najviac potešila žabaco-zelená kabelka k môjmu slniečkovo-žltému kabátu :)
    PUPA MILANO giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)