čtvrtek 10. prosince 2015

4. vánoční soutěž - sady balzámů na rty | BLISTEX

Vítám vás u další vánoční soutěže, která potěší tři z vás balíčky balzámů na rty Blistex. V balíčku najdete verzi MedPlus, Lip Classic a Lip Relief cream, takže vás ani během zimy suché rty nevyvedou z míry :) Pravidla jsou jako vždy jednoduchá a najdete je níže :)








Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce KupKosmetiku.cz - KLIK 


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 10.12.- 15.12.2015. Do komentáře mi napište, jaký balzám na rty rády v zimě používáte :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V úterý 15.12.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (10.12 je 1, 11.12 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 

Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).



Za poskytnutí dárků do soutěže děkuji e-shopu KupKosmetiku.cz

80 komentářů:

  1. Další skvělá soutěž :-)

    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. osobně mám velmi ráda neutrogenu intense repair

    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já na popraskané rty trpim opravdu hodně celorocne, ale nejvíce v zimě. Používám klasicky zázračné vajíčko z oriflamu, ale Blistex balzamy me už dříve zaujaly, ráda bych je vyzkoušela. :-) preji všem hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  4. Balzámy miluju a střídám je :) , ted si právě patlam pusu kouzelným kelimkem z oriflame, protože cítím, že na me leze opar:D , jinak miluju přímo labella nebo olejíčky z manufaktury ...tenhle jsem ale taky vždycky chtěla vyzkoušet :)
    Marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, krasna soutez, ja ted na zimu pouzivam balzam na rty z havlikovy prirodni apoteky a stridam jej s balzamy Nivea s ruznymi prichutemi, ktere jsem sehnala jako uzasny fivepack na letisti za 3 eura😊

    OdpovědětVymazat
  6. Obyčejný jelení luj
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem muzikantka decharka, rty me v podstate zivi a celorocne nejvetsim zachrancem je prave blistex! Pouzivam ho dnes a denne a za sebe - neznam produkt na rychlejsi a lepsi regeneraci (jako bonus je cenove dostupny) Ale balzamku mam hodne jinych. Ted jsem si oblibila olejovy od alverde.

    OdpovědětVymazat
  8. Používám balzám od Neutrogeny a je fajn. Ale proč nezkusit jiný?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já přes zimu používám zázračný kelímek od oriflamu :) ale od blistexu jsem už dávno chtěla nejaky ten balzámek zkusit :)
    zuzana.masterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já v zimě používám nejraději obyčejnou vazelínu :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Za mňa je aktuálne top balzamom od značky My face (Billa) - rose. Bola som neskutočné prekvapená akú ma hydratáciu, osvedčil sa lepšie ako Labello. Takže kam sa hrabe EOS :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Splnené :-)...Ja práve najradšej mám tento modrý blistex v kalíšku, aj keď trošku chladí mne to práve vôbec nevadí, ale je najlepší zo všetkých balzamov čo som doteraz mala a to ich teda nebolo málo lebo ja som balzamový maniak :-D..odporúčam
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Klik proveden pod jménem Lenka Mokrá.
    Na zimu teď Alverde nebo Alterra. Přijdou mi tak akorát mazlavé a výživné.
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejradeji pouzivam v zime (hlavne na noc), skvelou hydratacni vaselinu na rty (mam z primarku), je skvela
    foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle jsem jeste nezkousela.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  16. Balzámy hodně střídám, ale v zimě to jistí Carmex a hodně mě překvapilo lip butter od Nivey (Labella), protože když ho večer nanesu, ráno ho na puse ještě mám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě celkem vyhovuje eos :-) teď jsem si poridilai carmex ale odvarena z něj nejsem... Tyto jsem jeste nezkoušela, ale hodily by se. :-) Rty mám popraskane čím dál víc :-( holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Bezva soutěž, balzámů není nikdy dost! :) Já si teď nově zamilovala Carmex, podle mě vážně super hydratuje.. Tak bych ráda zkusila i něco nového! kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Pro mě je v zimě balzám na rty opravdu nutnost a bez něj bych opravdu trpěla. Teď se mi osvědčilo máslo na rty od labela, které je opravdu výtečné a nedám na něj dopustit:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. To je super soutěž,kolem Blistexu stále chodím a ještě jsem si ho nepořídila...mně teď nejvíce vyhovuje obyčejný Astrid :)
    teleburda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já ráda používám klasickou Isanu, kamarádka mi jednou přivezla Blistex z Kanady a ten byl super.
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Rendy, blistex jsem zatim jeste nezkusila. V zime pouzivam klasiku - jeleni luj, proste obyc..ale kdyz mam fakt velkou krizi, tak lipobazi. ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Já teď momontálně používám Labello lip butter a je super, a pak mám v kabelce klasiku - úplně obyčejný Astrid :-D Na Blistex už jsem dloooouho koukala ,ale zatím jsem si ho ještě nepořídila.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Nejvíce v zimě používám Carmex.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem si na zimu, hlavně teda na noc, oblíbila Kleenex balsam, který jsem pořídila ve výprodeji v Tetě asi za 20 Kč. Ani nevím, jestli ho prodávají pořád, ale je perfektní i na odřenej nos při rýmě. niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Balzám na rty, bez kterého se neobejdu je určitě Rêve de miel od NUXE. Spolu s olejíčkem jsou v zimě mou nepostradatelnou dvojkou. Za to tedy vůbec nemusím balzámy od EOS, balení je sice krásné a vůně taky, ale hydratace je za mě nulová :(.

    OdpovědětVymazat
  27. balzámů není nikdy dost, já mám na zimu ráda balzám na rty v tyčince od dr.hauschky, ale teď používám balzám na rty od biothermu a také nění špatný :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Prave v týchto zimných dnoch hladam toho spravneho kamoša pre moje suché pery, toto vyzera ako super vec :D
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Já používám obyčejný Astrid. Miluju tu jeho vůni :) ...monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. eos,rimmel kate balzám
    e-mail: kiku37@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  31. ja sa nezaobídem bez eosu a carmexu :)) to sú také moje dve lásky
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. cokoli co maze a nevysusuje - YR balzamy, kokosak, balea...
    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Balzámů mám spoustu, ale jsem docela lempl na jejich užívání :) V kabelce mám hozený Carmex, ten používám nejvíc a taky mi většinou pomůže z nejhoršího.

    OdpovědětVymazat
  34. Mě trvalo moc moc dlouho, než jsem našla ten svůj top balzám na rty, chtěla jsem aby opravdu fungoval, především co nejrychleji, aby voněl a aby mě ta vůně neomrzela a to pro mě splňuje balzám na rty od značky Garnier Lip Nourish !! Pro případ, že bych vyhrála bych si přála Lip Relief cream :-) svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. V zimě jsou pro mě balzámy naprostá samozřejmost. Moje rty mají velké sklony praskat a vysoušet se a můj zozvyk kousání rtů tomu taky zrovna nepomáhá. Nejvíce mě zaujal ten medový. Je to klasika a myslím, že mi o něco více vydrží.

    OdpovědětVymazat
  36. Používám klasický balzámky od značky Balea :) za málo peněz hodně muziky :) souckova.tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já používám Balea balzámky a též je moc dobrý jejich olej na rty :) za málo peněz hodně muziky :) souckova.tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Môj najobľúbenejší balzám či na zimu alebo iné ročné obdobie je Eos. Zamilovala som sa do Eosu tak ako veľa ľudí a nedám na neho dopustiť.:)
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Nejvíc používám klasické Labello.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj :)
    Nejraději používám klasický Carmex, který snad nikdo nenahradí!! :) Zatím jsem nic lepšího neobjevila.
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ja si teda nedavno koupila Eos a jsem z nej nadsena, mazu si ho pres den furt. :-) a dalsi co mam, mam domaci od kamaradky a ten je taky teda super :-) Bez balzame nejdu z domu! :-)

    renata.novakova93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Momentálně mám v kabelce Nivea Essential Care,Vaseline Rosy Lips z Anglie,Kosmín regenerační na rty a Balea lippen oil"-)

    email janouskova@ceve.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Mám načnuto několik bazámů na rty a snažím se používat pokaždý nějaký :D Ráda bych vyzkoušela i tyhlety:) Pěkná soutěž:)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Rendy, já jsem si teď nejvíc oblíbila konopný balzám od Bione. veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Poslední dobou jsem si oblíbila Lip butter od Labello, konkrétně "příchuť" Blueberry blush, voní jako borůvkový jogurt a krásně hydratuje :) g.miklisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Já zrovna používám Labello lip butter a jsem moc spokojená. Ale mám ráda třeba i balzámy Yves rocher nebo obyčejný jelení lůj.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Jako balzám na rty už několik let používám zázračné kelímky od oriflame a nedám na ně dopustit. :) Blistex by byla zajímavá změna :)
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. FB: Teruš Černá
    Nějaký z Avonu :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Jéé, tento balzám si už dlouho přeji vyzkoušet. Opět pěkná soutěž. :)
    Like jsem dala.
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Mám rada balzamy od labello :-D taká klasika
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Já poslední dobou v zimě na rty používám jedině Carmex nebo normální měsíčkovou vazelínu. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. mojí stálicí je Kosmín:)
    teturova.darina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Zrovna dneska jsem na ně koukala v drogerii.. :D No už několik zim používám Labello, normální jahodové, je bez barvy a rty jsou po něm celkem super. Ale změně se určitě nebráním. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Super soutěž, ale přiznám se, že tato značka je u mě celkem neoblíbená :/

    OdpovědětVymazat
  55. Já nejraději v zimě používám balzám na rty od Neutrogeny. Co může být účinější než balzám na rty, který se používá ve Skandinávii. :D
    t.brychtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. v posledni done jedine eos ale mam jich doma jak nasranych 😂
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já používám starou dobrou klasiku - modré labello:)

    OdpovědětVymazat
  58. Nejraději mám Carmex, ale jsem co se týče balzámů docela sběratel a tak samozřejmě potřebuji i ten Blistex :-D neminul mě ani Eos, který ale mezi své oblíbence zařadit nemůžu a další si nepořídím :-)
    d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Balzámov mám veľa. Na noc mám najradšej Nuxe, ten je proste naj! Na deň mi je to v podstate jedno, mám ich dosť a striedam ich :)

    OdpovědětVymazat
  60. Ja mám na zimu celkom rada balzámky od Soaphoria ;-)
    kristinkaherkelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Nejradsi mam od bione cosmetics med :}
    mirkaprokesova546@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Nejvíc jsem si oblíbila balzám od Balei s makadamiovým máslem a kokosový balzám v tubě od stejné značky :). j.kalouskova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Momentálně používám karamelový zázračný kelímek od Oriflame.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Na zimu mám celkem ráda balzámy eos nebo carmex
    barisek22@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj, další skvělá soutěž.
    Já balzámy hodně střídám, ale nej nej je pro mne obyčejný jeleni lůj, takový ten špalek, co se dá koupit v lékárně.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ja mam rada ty od bione cosmetics. hlavne med:)
    mirkaprokesova546@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Zimu si už nedokázu pžedstavit bez balzámu Carmex:)

    OdpovědětVymazat
  68. Po minule roky som v zime pouzivala balzam na pery Alverde mandarinka+vanilka, ale prestali ho vyrabat. Tuto zimu okrem ineho pouzivam Crazy Rumors Spiced Chai, ale nie som z neho velmi nadsena.

    OdpovědětVymazat
  69. super giveaway túžim po blistexe
    fb: lucia kvaššaová
    gfc: tento učet
    tak nieje to nič originálne ale aj tak mám najradšej hojivý zázrak od oriflamu

    OdpovědětVymazat
  70. Teď používám ten modrý od Clarins a spokojenost!! :)

    OdpovědětVymazat
  71. Používám momentálně EOS a Burt's Bees:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Musím se přiznat, že balzámy v kelímku nemám příliš v lásce, neboť mi aplikace prstem přijde nehygienická, přestože si ruce předtím umyji. Raději dávám přednost tyčince, kterou mohu kdykoliv použít a nemít od ní ulepené prsty :-). Nyní používám tyčinku od Biodermy, která voní po malinách a tu si nemůžu vynachválit :-). Nejen, že rty skvěle hydratuje, ale ta vůůůně :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Ja mám na balzámy na rty docela úchylku, mám jich doma nejmín 30 :D. Vždycky si řeknu, že jich musím nejdřív pá spotřebovat a pak si koupit novej, ale pak najdu v obchodě nějakej, kterej ještě nemám a msím si ho prostě koupit :). V zimě používám nejvíc Carmex nebo od Nivea hydratační.
    bretina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Tak je to trestuhodné, ale žiadny balzam tejto značky som ešte neskúšala, což je teda blbé na blogerku a balzamovú maniačku, že... V zime fičím jednoznačne na Rosebud balzamoch, pri nich stačí naniesť vrstvu na noc a cez deň môžem už použiť fakt hocičo...
    Mail na blogu :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  76. Pro mě je nejlepší na zimu Balea oil v tubičce :) a potom ještě EOS a maybelline dr. rescue, který mám ze zahraničí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)