pátek 4. prosince 2015

3. vánoční giveaway - balíčky od Dove

Vítám vás u další vánoční giveaway, která tentokrát obsahuje pečující produkty z nové řady DermaSpa od Dove. Pro 2 z vás mám voňavé balíčky, takže doufám, že budete mít radost. Do Vánoc vás ještě pár soutěží čeká, tak se máte ještě na co těšit a snad potěším co nejvíce z vás :)



Balíček číslo 1 obsahuje:


- Uplifted suchý tělový olej



- Uplifted tělové mléko



- Uplifted masážní roll-on



Balíček č.2 obsahuje (pozor, foto se mírně liší):


- Goodness tělové mléko



Goodness suchý tělový olej



- tónovací tělové mléko






Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 4.12.- 11.12.2015. Do komentáře napište, který z balíčků by vás v případě výhry potěšil více :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V pátek 11.12.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (4.12 je 1, 5.12 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 


Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).

101 komentářů:

  1. potěšil by mě balíček č. 1 :-) youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná soutěž Rendy :) Dove patří mezi mou oblíbenou značku
    Více se mi líbí balíček č. 1
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Masážní roll-on? To zní zajímavě. Vybrala bych si balíček č. 1. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná soutěž :) Značku Dove mám v oblibě a budu ráda pokud budu moct vyzkoušet tuhle jejich novou řadu.
    terezakrupovaa@gmail.com
    Nejvíc se mi líbí balíček číslo 2...

    OdpovědětVymazat
  5. ta zlatá nová řada tak krásně voní!

    OdpovědětVymazat
  6. Táto Dove rada vyzerá zaujímavá ale má aj zaujímavú cenu na drogérkovú telovú starostlivosť :D.
    Mne osobne by sa viac zišiel balíček číslo 2.
    bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) najviac by ma potešil balík č.1
    e-mail: kiku37@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Dove miluji , nejvíc by se mi líbil balíček číslo 1 :-)
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi balíček číslo 2 :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by potěšil 2. balíček :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce by mě potěšit balíček 1.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Me by potesil balicek c.1, ale klidne i 2, je mi to jedno. :)
    Pres gfc jako Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, potěšila by mě 2 protože jsem přes zimu bílá jak stěna, tak bych vyzkoušela to tónovací mléko :) monika.zaoralova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já bych měla velkou radost z balíčku č. 1, od Dove jsem vyzkoušela snad jen mýdlo, tak mě zajímá i zbytek.
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj :)
    Větší radost by mi udělal balíček č.1 :)
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :-) Víc by mě určitě potěšila dvojka ;-)
    Hanka Máchová

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Oba balicky vypadaji luxusne, ale vetsi radost by mi udelal prvni.
    aneta.neugebauerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Balíček č. 2
    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, vetsi radost by mi udelal balicek cislo 2 :)
    cici.imagine@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Řadu Derma Spa chci už dlouho vyzkoušet, pokud by se na mně usmálo štěstí, tak bych ráda balíček č. 1
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Super soutěž, tyhle novinky mě hodně lákají a to Dove kromě antiperspirantů moc nevyhledávám :) Víc by se mi líbila jednička :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Radost by mi udělala balíček č.2.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Mne se libi druhy :) maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Oba balíčky jsou velmi zajímavé, více mě ale zaujala 2 :)
    GFC: Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  25. Oba vypadají super, ale zajímal by mě ten tónovací krém, takže balíček číslo 2. :-) kovarkarolinagmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Víc by mě potěšil asi balíček č. 2, ale oba jsou super :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. víc by se mi líbil balíček č. 1
    jani.novakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Balíček číslo jedna by se mi určitě líbil. :) Na tuhle Dove řadu si brousím zuby už delší dobu.
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Líbí se mi oba dva balíčky, ale raději bych dostala balíček č.1 :-)
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Líbí se mi 2. balíček. Tahle řada je velice povedená:)

    OdpovědětVymazat
  32. Mna by potešil balíček 1. Uplifted rada.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Balíček č. 2 je asi hezčí, ale chystám se koupit oba ty oleje. Moc mě to láká, navíc značku Dove mám moc ráda :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahojky Rendy :) pokud bych byla vybraná, tak by mě potěšila balíček č. 2 :)

    stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. vice me laka balicek 2.,ale potesil by kterýkoli ;) margareta.paucova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Balíček číslo 1.
    eliska.kotzianova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Více by mě zajímal balíček č.2, protože ta řada tak božsky voní! polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Určitě by mě strašně moc potěšil druhý balíček. Už dlouho mám zálusk na ten olejíček. :)
    t.brychtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Asi radši balíček 1, ale dvojkou taky nepohrdnu :)

    OdpovědětVymazat
  40. Krásná soutěž. Moc by mě potěšil první balíček.
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Hodně mě láká ten suchý olej, který je v obou balíčcích-> je mi jedno který, oba bych využila :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Před nedávnem jsem tady psala, že na drogerkový produkt je to na mě moc drahý, ale že bych si to moc přála vyzkoušet už jen pro tu vůni a ty nám tu vzápětí uděláš takovou pěknou soutěž :-) Já bych uvítala balíček č. 1
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Určitě bych chtěla zkusit suchý olej a ten obsahují oba balíčky, takže mi to je vlastně úplně jedno.:)
    chris.doke.blogger@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Mně by asi udělal větší radost balíček číslo 2 :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, oba balíčky vypadají dobře, ale více by se mi hodilo č. 2 :)
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Balík číslo 1:))
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Mě by potěšil balíček číslo dvě :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ten prvy vyzera lepšie :))
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Pěkná giveaway:) Nejvíce by potěšil balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  50. Pěkná giveaway:) Nejvíce by potěšil balíček č.1 :)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Více by mě potěšil balíček č.2. :)

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. nevim, jak ktery voni, ale podle fotky me vic laka cislo 2.
    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Me by potesil balicek c.2
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahojky Rendy, více by mě potěšil balíček č. 1. :) Jinak s Dove moc zkušeností nemám, tak by to byla příjemná změna.
    svejkulina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. No dvojka by vůbec nebyla špatná :)) A jelikož FB jde mimo mě, připojuji email - s.psotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Líbí se mi víc balíček č. 2, protože z této řady už mám tělový krém a je super!
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Zaujala ma 1.
    andrea.kukuckova@gmail.com
    GFC: andrea.k.

    OdpovědětVymazat
  59. Jee toto by som veľmi chcela vyskúšať, určite balíček č. 1 :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. mě by více potěšil balíček č. 2 :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Oba balíčky vypadají skvěle, ale více mě zaujal asi ten druhý :-).
    vendulpopelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Tolik vychvalovaná řada DermaSpa a já zatím nic nevyzkoušela, stydím se. Ale chystám se minimálně na suché oleje, ty mě vážně lákají. Z balíčků by mě asi o maličko více potěšil 2., protože obsahuje tónovací mléko, které bych teď v zimě uvítala. :)
    hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Jůůů, Rendy děkujeme za soutěž. Určitě by mě nejvíc potěšila výhra s balíčkem č. 1. Verča - veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  65. GFC: Klára Prchlíková
    mail: kl.prchlikova@senzam.cz
    Ten roll- on! OMG! Určitě by mě potěšily oba balíčky, ale ten první, pane boooooože! Nádhera, miluji Dove :)

    OdpovědětVymazat
  66. Víc by mě potěšil ten první balíček, protože bych ráda zkusila ten masážní roll-on.
    s.lunickoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. U kosmetiky u mě nejvíc rozhoduje vůně... :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Značku DOVE mám velmi ráda, víc by mě potěšil balíček číslo 2 :-)

    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Suchý tělový olej bych tedy ráda vyzkoušela :) za mě balíček č. 2, ale oba balíčky vypadají zajímavě

    OdpovědětVymazat
  70. Milý Ježíšku Rendy :-), celý rok jsem hodná byla, a hlavně vůbec nezlobila! :-) Prosím, prosím, Ježíšku, naděl mi 1čku :-). Děkuji.

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. me se libi moc dvojka :) majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Balíček č.2 :)
    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. oba jsou super! ach jo..ale asi radši č.2, ať nejsem jak sýr :D
    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. o téhle nové řadě se hodně mluví, ráda bych jí vyzkoušela :) Líbí se mi balíček č. 2
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. řada Derma spa se Dove vážně povedla, takže si držím palce :-) a o trochu víc se mi líbí první balíček
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Líbí se mi více balíček č.1, zaujal mne tam nejvíce masážní roll-on :).
    GFC: Lucie Vildová
    vildovalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Preferovala bych balíček č. 1.
    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Potešil by ma balíček č.1 :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Jé, tyto výrobky jsem chtěla moc vyzkoušet :)..
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. na tieto vyrobky som citala len samu chvalu tak by ma potesil balicek cislo 1 dakujem :-) ludmila.gajdosova13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Ráda bych vyzkoušela balíček č.1 :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. mne sa najviac páči č. 1, vyzerá to zaujímavo, rada by som tieto nové telové natieračky skúsila :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. mňa zaujal balíček číslo 2 :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  84. Viac by ma potešil balíček č. 1 :)

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj, oba balíčky jsou super. Chtěla jsem vyzkoušet tu modrou řadu, takže balíček č.1.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Dove mam moc rada. Libi se mi oba balicky, vice asi prvni :)

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj Tehdy, Dove a tuto jejich novou řadu úplně zbožňuju, nejvíce mi voní výrobky z edice uplited, takže balíček 1:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Zlatou řadu jsem již zkoušela proto by mě víc potěšil balíček číslo 1

    OdpovědětVymazat
  89. Já už jsem si sice produkty z těchhle nových řad koupila (a jsem s nima moc spokojená), ale jelikož mám velikou spotřebu tak můžu mít pořád další a další :) Balíčky se mi líbí oba stejně, v případě výhry by mi to bylo úplně jedno. Děkujeme za super soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  90. krásná soutěž :-) nedávno jsem od Dove z této kolekce vyhrála malilinkaté tělové mléko, zatím jsem neměla čs vyzkoušet, ale voní krásně !! V případě výhry bych si přála balíček č. 1. email: svabovajaja@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  91. Ach jo, už musím konečně z této nové řady něco vyzkoušet, pořád na ni slyším samou chválu :)
    Potěšil by mě balíček č. 1.
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Pro mě by byl o chlup lepší balíček č.1 :) niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. gfc-Jana Svobodová
    Potěšil by mě balíček č.2
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ráda bych se zapojila do této soutěže a zkusila tak své štěstí :-) libil by se mi balíček č. 2 :-) sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. jakykoliv
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Vac sa mi páči jdenotka :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)