neděle 8. listopadu 2015

Vánoční Body Shop - dárkové balíčky a novinky

O tom, že Vánoce nemusí vonět jen po vanilce a skořici, jsem se přesvědčila v prodejně Body Shop, kde jsem pro vás byla nafotit jejich vánoční kolekci :) V hlavní roli je totiž letos řada Frosted Plum, která voní sladce a zároveň ovocně a která je celá zahalená do mé oblíbené barvy! Zaměřila jsem se i na dárkové balíčky, které by vás mohly zajímat a které někomu z vás mohou třeba usnadnit vybírání dárků :)


Ve švestkové kolekci najdete i tělové vůně, které obsahují mikro shimmer a pak klasicky třeba sprchové gely, tělová másla a mléka, šumivé tabletky do koupele nebo cukrový peeling.


Po švestkách můžou vonět i vaše ruce a rty :)



Tento typ balíčku, kde máte dvě miniatury sprcháčů a mycí houbu stojí 199 Kč a seženete ho v několika voňavých variantách



Švestkový balzám na rty (a všimněte si, jak mi barevně ladí nehty s celou kolekcí :)


Balíček s taštičkou a miniaturami několika produktů seženete za 450 Kč


Krásně voní i šumivky do koupele :)


Kromě Frostem Plum řady seženete i brusinku a kyselé jablíčko, které si možná pamatujete z loňské vánoční kolekce. Tyto sety seženete za 349 Kč a v nabídce jsou i plné velikosti produktů (tělová másla, sprchové gely, tělové krémy i vůně, šumivé tablety do koupele atd.)



Letos koupíte i dárkové "švestičky" (699 Kč)


Dole: obsah vánočního balíčku ve tvaru švestky



Balíček Frosted Plum treat box seženete za 349 Kč


Body Shop nenabízí jen pečující kosmetiku, ale i dekorativku. Na Vánoce si připravil dvojici paletek očních stínů ve zlaté (teplé) a stříbrné (studené) verzi.


Dole: první je stříbrná a pod ní zlatá paletka


Vánoční kolekce obsahuje i tyhle retro lahvičky plné jemného třpytu, který oceníte během celé plesové a zimní party sezony


Kolekce dále obsahuje několik laků na nehty, dvě rtěnky, oční linky a rudý tint na rty.







Stojany s miniaturami produktů


Festive picks (699 Kč) balíčky seženete v několika verzích, které jsou dostupné i během roku. Mají například verzi Mango, Moringa nebo Arganový olej.




Jestli chcete produkty vyzkoušet nebo někoho potěšit menším dárkem, můžete využít nákupu miniatur, které Body Shop nabízí.



Musím říct, že letošní švestková řada je teda skvělá a mě osobně voní neuvěřitelně moc! Nemusím vyloženě vanilkové, kokosové a podobně sladké vůně, ale cokoliv ovocného mi vždycky většinou voní. Body Shop mazadla na tělo umí a pokud máte jejich produkty rády, věřím, že i z vánoční řady najdete své favority. Za sebe doporučuju rozhodně očichat cukrový peeling i máslo ze švestkové řady, protože voní naprosto dokonale! Vánočních balíčků najdete zatím stále dostatek a můžete vybírat z různých cenových relací i velikostí balíčků. Pokud vás předpřipravené balíčky nezaujmou, tak si můžete sestavit svůj vlastní, který vám na prodejně i zdarma dárkově zabalí a pokud budou produkty v minimální hodnotě 699 Kč, čeká vás pěkná sleva. A když mluvíme o těch slevách, sledujte jejich facebook, protože se chystají nějaké pěkné akce, které vám nákupy rozhodně zpříjemní :)

Jak se vám vánoční kolekce a balíčky líbí? Vybraly byste pro sebe nebo pro své blízké nějaký z nich? Jaká je vaše oblíbená řada z Body Shopu? :)

37 komentářů:

  1. tak švestku budu muset vyzkoušet, výrobky z the body shopu mám ráda a tahle vůně je více než lákavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Vánoce spíš preferuji právě tu vanilku,kokos a podobně:) tak že tohle vynechám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta švestková řada vypadá úžasně, škoda, že nemáme Body Shop v Brně :( Ale už dopředu jsem jednu Body Shop sadu jako dárek nakoupila a sobě čokoládové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  4. No musim říct že letos je to pecka, nadchli mě snad všechny vánoční balíčky a ty šumivka teda taky super. Tak aspoň část dárků je jasná.

    OdpovědětVymazat
  5. Minulý rok jsem kupovala sestřence sadu krému na ruce a balzámu na rty a ani mi pak nedala vědět, jaké to je. No zkrátka to tak neocení, jako bych to ocenila já :D Já naopak miluji kokos, vanilku a podobné, ale švestka taky vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou tak nádherný balíčky :) Švestkového jsem ještě nic v kosmetice neměla.
    Když jsem jela z Londýna, tak jsem si koupila z Bodyshopu čisticí gel na obličej a zatím teda na něj nepřišla řada, protože mám rozdělaný jiný výrobky. A to jsem to teda kupovala na trajektu, takže tam byla jen malá nabídka a takhle v obchodě jsem ještě nebyla.

    OdpovědětVymazat
  7. Ách, to tam zase nechám peněz :) Jaké se ti zdály ty stíny?

    OdpovědětVymazat
  8. Švestka se vážně povedla a nejraději bych přípravky snědla, když je otevřu :-D. Osobně bych brala i nějaké vánoční "slaďárny", v posledních letech jsem ujížděla na vanilce a perníčkové vůni. Obecně tyto limitky miluju a kdyby mi Ježíšek nadělil dárkové balení v podobě švestky, tak bych byla asi štěstím bez sebe :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda,že u nás na SR nie je TBS :( ...masielko na pery by som hneď nejaké vyskúšala!veľmi ma lákajú.

    OdpovědětVymazat
  10. Ježíšku mohl bys mi nadělit něco ze švestkové řady.Já už budu hodná Ježíšku.

    OdpovědětVymazat
  11. rozhodně mám pocit že potřebuju celou švestkovou kolekci, škoda že nemáme obchod TBS i u nás

    OdpovědětVymazat
  12. budu to muset jit omrknout,vypada to moc dovre.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě se musím zajít na švestkovou řadu podívat :).

    OdpovědětVymazat
  14. Švestková vůně zní výborně!

    OdpovědětVymazat
  15. Švestková řada vypadá dokonale, sice je to pro mně spíš podzimní než vánoční vůně, ale minimálně za očichání by určitě stála, jen škoda, že Body shop nemám blíž:-(

    OdpovědětVymazat
  16. Ty šumivky do koupele chci! <3 A ten desing je fakt nádhernej :)))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jeden z těch balíčků, který jsi vyfotila, jsem dostala k Vánocům loni. A letos bych také moc ráda nějaký dostala, protože The body shop jsem si opravdu zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  18. Zboznujem slivkove vone. Urcite pojdem ovonat :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mají to tedy vymakaný! :-) Já jsem však na bylinky nebo vanilku!

    OdpovědětVymazat
  20. Sakra tohle je moc moc špatný !! chci všechny :-D švestky jsou top !

    OdpovědětVymazat
  21. No to je nádhera! Zdá se, že letošní vánoční dárečky nakoupím právě v Body Shopu (nebo tu švestkovou řadu půjdu alespoň očuchat) :)

    OdpovědětVymazat
  22. ty dárkové sady jsou úžasný :) líbí se mi jejich originalita :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Nejvíc se mi líbí ta zlatá paletka! Má nádherný barvičky!
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, to by mě zajímalo, jak ta švestka voní. Z Body shopu mi voní téměř všechny vůně, takže favorita nemám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Tak už vím, co si pořídím pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  26. Poslední dobou se ráda koukám po těch Vánočních sadách kosmetiky :) Kéž by měl Ježíšek bezedný zdroj peněz :D

    OdpovědětVymazat
  27. Wow, libi se mi snad vsechny balicky! :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  28. Původně jsem si šla svestku jenom ocuchat, nakonec jsem si odnesla skoro celou řadu. Za mě hodně povedená vůně od Body Shopu. Díky za TIP ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Bodyshop mám moc ráda. Koupím letos mamce k Vánocům ten švestkový balíček. Je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  31. Moc se mi líbí ta barevná varianta, vše vypadá lákavě hlavně ten krém na ruce a máslo:) Škoda, že The Body Shop není v Ostravě, hned bych si tam pro něco zašla:/

    OdpovědětVymazat
  32. V Bodyshopu vždy nakupuji vánoční dárky a tento rok budu muset zase :) vše vypadá tak krásně

    OdpovědětVymazat
  33. Ten švestkový balzám/ lesk na rty v plechovčičce má šílenou barvu:)) Nevíš, jestli barví hodně nebo je spíš průhledný?

    OdpovědětVymazat
  34. Jééé, ten váš lak má super barvu. Můžu se prosím zeptat, co je zač? Díky

    OdpovědětVymazat
  35. Martina Stefkova: je to lak Michael Kors :) nemám ho teď bohužel u sebe, ale je jediný fialový, který u nás nabízejí :)

    Anezka Koroze: bohužel jsem ho nezkoušela, ale nemyslím si, že by měl fialovou barvu a bude buď čirý nebo jen maličko tónovaný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)