pondělí 16. listopadu 2015

Vánoce u Bobbi Brown | top produkty, butik a novinky

Před pár týdny jsem měla možnost se podívat do butiku Bobbi Brown, který se nachází v OC Nový Smíchov a trochu se tam porozhlédnout. Nafotila jsem pro vás celý butik, omrkla jsem dárkové sety a zajímalo mě, jaké produkty jsou u zákaznic nejoblíbenější a které patří mezi bestsellery :)



Značku Bobbi Brown seženete v některých prodejnách Douglas a nebo přímo v jejich butiku v Praze.



Gelové linky v kalíšku patří rozhodně mezi jedny z nejprodávanějších  a nejznámějších produktů celosvětově








V butiku seženete kromě dekorativní kosmetiky i pečující řadu, která je poměrně široká a rozsáhlá. 



Zaujal mě Buffing Grains for face, což je taková sypká hmota, kterou po smíchání s vodou/olejem nanesete na obličej a máte z ní peeling. Máte s ním někdo zkušenost? Celkem by mě zajímaly ohlasy ostatních :)



Jednou z novinek je i Luxe lip color řada rtěnek ve 30 nových odstínech. Rtěnky slibují sytou pigmentaci, vysokou hydrataci a omlazení rtů. Někdy příště se můžete těšit na mé dojmy z jejich vyzkoušení a více fotek :) 







Set pečujících přípravků Hydrating skin suplements (1840 Kč)


- Hydrating Eye Cream
- Hydrating Face Cream
- Intensive Skin Supplement


Beige Gold Long wear kit (2010 Kč)


- mini Instant long-wear make-up remover
- mini řasenka Smokey eye
- Long-wear gel eyeliner
- mini Long-wear cream shadow stick



Pro velký úspěch se vrátil do prodeje i set 6 bestsellerů Mini must haves kit (1020 Kč),které jsou v cestovní velikosti a můžou vám dělat společníky jak na cestách, tak i v případě, že chcete produtky vyzkoušet předtím, než si pořídíte plné balení.


BB Cream (15 ml)
mini Pot Rouge in Pale Pink
- mini Crystal Lip Gloss
- mini Long-Wear Cream Shadow Stick
- mini Smokey Eye řasenka
- Soothing Cleansing Oil (30 ml)







Zajímalo mě, jaké jsou TOP produkty, které se v české pobočce nejvíce prodávají a jsou mezi zákaznicemi oblíbené. Z dekorativky jsou to černé gelové linky, řasenka Smokey eye mascara a rtěnka č.22 Sandwash pink, kterou měla na své svatbě i Vévodkyně Kate :)




Z pečující řady patří mezi TOP produkty balzám na rty, odličovací olej Soothing Cleansing oil a pleťový krém Vitamin Enriched face base, který zároveň slouží jako výborný základ pod make-up.




Na závěr se podíváme na vánoční kolekci, která obsahuje krásné paletky stínů, rozjasňovače nebo multifunkční sety líčidel.


Paletka Sterling Night (2100 Kč) obsahuje mix matných a třpytivých stínů v zemitých barvách




Paletka stínů Greystone eye palette (1450 Kč)




Sequin eyeshadow v odstínu Moon Rock (980 Kč)



Tekutý rozjasňovač v odstínu Seashell (1000 Kč)





Vánoční kolekce Gift giving obsahuje i tyto produkty:




Delux Cheek and Eye palette  - 2 100 Kč

Greystone eye palette - 1450 Kč

Rich caramale eye palette - 1450 Kč

Caviar Mini Lip and eye palette - 1140 Kč

Bellini Mini Lip and eye palette - 1140 Kč

Shimmer brick - 1330 Kč

Lip gloss trio - 1320 Kč

Art stick trio - 1700 Kč

Long waer eye set - 1450 Kč

Mini brush set - 1870 Kč

Travel Brush set - 5600 Kč



Je z čeho vybírat, o tom žádná :) Vánoční kolekce vypadá nádherně a chápu, že tahle inspirace je spíš typu "co bych si já přála k Vánocům" a ne "co bych tak někomu koupila k Vánocům"... Asi bych třeba kamarádce záviděla, kdybych jí koupila nějakou paletku nebo rozjasňovač a já sama ho neměla, chápete ne? :) Jestli budete mít cestu kolem butiku nebo některé prodejny Douglas, určitě novinky omrkněte a třeba se vám některé zalíbí :)

Dejte mi vědět, jaké jsou vaše oblíbené produkty Bobbi Brown a nebo co se vám nejvíce líbí z jejich vánoční kolekce :)

25 komentářů:

  1. Paletky vypadají dokonale ale zaujaly i ty nové rtěnky, jen se obávám že Ježíšek bude dělat že neslyší :)))

    OdpovědětVymazat
  2. hm, je opravdu z čeho vybírat :) ta rtěnka č.22 Sandwash pink se mi také velmi líbí, ale zatím jsem od téhle značky ještě žádný produkt nevlastnila

    OdpovědětVymazat
  3. Waaau tie produkty vyzerajú úplne prekrásne, vedela by som si predstaviť stráviť tam nejaký čas :) Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
  4. ah to je nadhera :) vedela by som si vybrat, no.. keby som mala nejaku bezodnu penazenku alebo oslika otras se.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. koncom novembra by mal Bobbi Brown otvoriť svoj obchod aj v Bratislave tak tam asi hneď nabehnem a všetko popozerám!:)
    http://theemthusiast.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný report :) Já mám zatím od Bobbi ten nový make-up a jednu rtěnku, ale v pátek tam mám jít na líčení, takže to určitě omrknu :) A těším se na tvoji recenzi té nové rtěnky! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten "suchý" peeling je dosť zaujímavý. Stretla som sa už s maskami, ktoré fungujú na tom systéme zmiešania s vodou, takže ten peeling bude určite super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka Sterling night je úžasná!! škoda, že cenovo nedostupná :-(

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka Sterling Night se mi líbí nejvíc :) Já tuhle značku vůbec neznám, jen jsem věděla o těch gelových linkách, protože ty se občas objevili u Lucky ve videích

    OdpovědětVymazat
  10. všechno to vypadá strašně lákavě.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Peckově vypadá ten rozjasňovač :-) Celkově produkty Bobbi Brown jsou bomba a moc se mi líbí. Akorát je to opravdu luxusní značka, takže ceny tomu patřičně odpovídají. Než paletku z vánoční kolekce Bobbi Brown si radši koupím nějakou krásku od Urban Decay :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ten rozjasňovač vypadá luxusně.. Už delší dobu plánuju shimmer brick ( je fakt tak super ? ) tak uvidím co se mi bude víc líbit :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ty rtěnky teda vypadají nááádherně :) Vím že i Ája o nich psala. Už dlouho chci zkusit ten jejich balzám tak snad se konečně rozhoupu a ty linky mají opravdu senzační můžu potvrdit. Jinak i korektory jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  14. Vánoční sety vypadají všechny moc dobře:) Hlavně ty paletky:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Všechny ty produkty jsou nádherné! Nejvíc se mi líbí paletka Sterling night.

    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. No musím říct, že bych si vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tam je to krásný! Určitě se tam budu muset podívat! :)
    www.veshionlife.com

    OdpovědětVymazat
  18. Bobbi Brown skoro vůbec neznám, ale mám jedny ty tužkové stíny a jsou perfektní! A moc se mi líbí ta paletka co má Ája z beautylife, přesně moje barvy

    OdpovědětVymazat
  19. Bobbi Brown miluju a v mojí makeup sbírce převažuje. Buffing granes vřele doporučuju, používám společně s odličovacím olejem nebo odličovacím krémem, smíchám v dlani spolu se zrnky (cca množství na špičku čajové lžičky). Vím že mně nebude dráždit, jako ostatní peelingy a množství zrníček si můžu upravit. Jediné, co může někomu vadit, že jsou zrnka trošku hrubší, mně to vyhovuje, dávám jich zase méně. Spotřeba minimální. Z paletek doporučuji poslední letní telluride nebo novou greige, ta je prostě boží, taky loňská limitka rich chocolate, pak mám hlavně mono stíny. I když si někdo ztěžuje, že nejsou stíny tak pigmentované, mně to vyhovuje, protože to s nimi nemůžu přehnat, jako například s UD. Pigmentace za mně akorát. Shimmer brick mám v klasické beige, je super, doporučuji a určitě pořídím ještě další. Z řasenek mi nejvíc vyhovovala smokey eye. Linky mám hnědočerné caviar ink, černé jsou na mně moc "tvrdé". Makeup za mně skin foundation, pak ten v tyčince a teď nový serum foundation. Dále klasika bronzing powder, krémové stíny, tužky na obočí aj. Z péče jednoznačně balzám na rty, lepší neznám. No a odličovací olej, ten vede, i když jsem možná našla náhradu - Balea odličovací olej, i když tak krásně nevoní, ale cena hovoří za vše a fakt se mu skoro vyrovná. Štětce? Rozšiřuji sbírku, zatím většinou na oči, z těch vede blending brush a eye sweep brush, samozřejmě se štětcem na linky. Na obličej zatím full coverage. Nedělám reklamu ani mně nikdo nesponzoruje - škoda :( Omlouvám se za svůj román a končím, i když bych básnila dál a dál...

    OdpovědětVymazat
  20. BB mám ráda, ikdyž toho zase tolik vyzkoušeného nemám. Ceny jsou docela dost vysoké, a tak tam bohužel nenakupuji zase tak často. Každopádně používám BB korektor a stíny a oba produkty jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  21. Paletky vyzerajú super a tie rúže sú proste úžasné!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tie paletky očných tieňov vyzerajú prekrááásne...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)