neděle 29. listopadu 2015

Tipy na vánoční dárky podle Rendy

Vítám vás u dlouhatánského článku s tipy na vánoční dárky. Několik posledních víkendů jsem měla o zábavu postaráno, protože jsem vybírala a fotila tipy na vánoční dárky. které bych vám teď ráda ukázala :) Snažila jsem se vybrat dárky v různých cenových kategoriích a z různých oblastí, aby se nejednalo jen o kosmetiku. U některých dárků nemusíte brát v potaz přímo konkrétní značku nebo model, ale jako obecnou inspiraci na to, čím někoho potěšit. A je jedno, jestli tím potěšíte své kamarády, rodinu nebo klidně samy sebe :) Některé kategorie dárků jsem se snažila obohatit o další tipy, protože samozřejmě nemůžu nafotit úplně všechno, takže v závorkách máte kdyžtak nějaké další tipy a vždy i konkrétní tip na dárek z fotky.



Pečící sada (kuchyňské pomůcky, nádobí, dekorace do kuchyně)

Peče vaše maminka nebo babička ráda? A má už pěkná vykrajovátka nebo razítka na sušenky? Razítka letos nabízí všechny možné obchody od Butlers po Nanu Nana, takže je z čeho vybírat. K razítku a vykrajovátkům můžete rovnou přidat první várku sušenek nebo váš osvědčený recept na ně :)

INSPIRACE: sada vykrajovátek a razítek na sušenky z DM drogerie (v nabídce je více typů sad včetně silikonových formiček na pralinky)





Čaje (káva nebo další druhy nápojů)

Teplé nápoje k zimě neodmyslitelně patří a v obchodech člověk sežene jak sady čajů třeba s hrnečky, tak různá speciální dárková balení. Jestli si troufáte, můžete smíchat vlastní směs nebo zajít do specializovaných obchodů.



INSPIRACE: sypané čaje v dózách Tiger - sypaný čaj Ikea




Svíčky

Která ženská by nemilovala svíčky? Pěknou a voňavou svíčkou prostě nikoho neurazíte. Výhodou je, že je seženete s široké cenové škále a konkrétní výběr tak můžete přizpůsobit svému rozpočtu. 



INSPIRACE: Vánoční sada svíček Party Lite




Psací potřeby (blogy, tužky, lepítka, diáře apod.)

Nevím jak vy, ale já mám ve svém okolí několik nadšenců do kancelářských potřeb. Stačí pěkný blok, barevná izolepa nebo duhová lepítka a kamarádky omdlívají blahem (a já s nimi). Udělejte kamarádce třeba balíček, do kterého jí namícháte různá lepítka, bločky nebo pastelky a uvidíte, že bude mít radost :)


INSPIRACE: bloky, lepítka a sponky na papír Tiger - barevné centropeny Stabilo - černý blok Ikea



Praktické věci a vychytávky

Před pár lety jsem podobnou sadu nadělila taťkovi a měl z ní takovou radost, že jsem to ani nečekala :) Potěšit někoho můžete třeba i malinkou lampičkou na knížku nebo LED žárovkou na dálkové ovládání :)


INSPIRACE: sada na opravu brýlí (Tiger)




Kosmetické balíčky a kosmetika

Každý rok nabízí kosmetické značky milion krásných dárkových sad a balíčků. Balíčky můžete koupit v cenových relacích od stovky až po několik tisíc. Záleží jen na vašem rozpočtu nebo přání toho, kterého chcete obdarovat. Vybrala jsem pro nás ty nejkrásnější balíčky, které bych si sama pod stromeček klidně nadělila i já sama a jsou v různých cenových relacích :)

Lush má každý rok neuvěřitelně krásné balíčky, které jsou už takhle překrásně zabalené a můžete je rovnou pod stromeček nadělit. Celou nabídku najdete na jejich webu a koupit je můžete buď v jejich obchůdku v Palladiu nebo přes jejich e-shop. Jelikož Lush nabízí i spoustu úžasných věci do koupele, doporučuji předem ověřit, že má obdarovaný doma vanu, protože nadělit někomu třeba krásnou balistku někomu se sprchovým koutem, je prostě zbytečné :)




Štětce a pomůcky na líčení

Líčí se vaše maminka nebo sestra jedním starým opelichaným štětcem? Kupte jí nějaký pořádný nový a ukažte jí, jak se s ním pracuje. A rovnou jí k němu kupte i čistič nebo dezinfekci, aby se o něj naučila pečovat a pravidelně ho čistit :)

INSPIRACE: voňavý sprej na čištění štětců BeautySoClean -  kelímek na štětce (Tiger) - štětce Zoeva/Real Techniques/Petra Lovely Hair



Too Faced připravil letos několik krásných set miniatur, které jsou myslím za příjemnou cenu 350 Kč. Vybírat můžete z několika verzí, ale určitě si pospěšte, protože mizí rychlostí blesku. Seženete ve vybraných prodejnách Sephora.


Clinique nabízí letos velice široké portfolio vánočních setů a vybírat můžete z pečujících balíčků nebo verzí s dekorativkou. Výhodou těchto setů je obecně jejich cena, protože většinou zaplatíte jen běžnou cenu za plné balení jednoho z produktů a zbytek je navíc jako dárek. Balíčky s dekorativkou nabízí sety několika miniatur např. Chubby sticků, očních tužek nebo rtěnek. Pokud neseženete váš vysněný balíček v síti parfumerií, zkuste to v některém z Clinique butiků.




Mini must haves kit od Bobbi Brown nabízí několik miniatur oblíbených produktů této značky. Je to ideální dárek pro někoho, u koho si buď nejste jistí, zda mu všechny produkty sednou a nebo pro někoho, kdo rád zkouší novou kosmetiku a díky miniaturám může vyzkoušet více produktů a poté se pak rozhodnout, zda si pořídí i plné balení.


Sephoře se její letošní vánoční kolekce neuvěřitelně povedla a pokud by vás zajímala kompletní nabídka, připomeňte si jí v tomto článku. Moc pěkné jsou paletky stínů, které seženete od 290 Kč. 




Radost můžete udělat i za pár korun. Například Yves Rocher nabízí některé produkty v mini verzích, které stojí pár korun a kamarádce nebo sestře tak můžete udělat třeba pěkný výběr mini sprchových gelů nebo balzámů na rty ve vánočních vůních.


Jestli nemáte omezený rozpočet a chcete někoho opravdu hodně moc potěšit, můžete mu nadělit tenhle božský kufřík plný kosmetiky, který letos nabízí Estée Lauder. Nebo si ho kupte třeba s kamarádkou nebo mamkou napůl a o kosmetiku se pak po zbytek roku pěkně podělte :)



Balíčky kosmetiky z drogerie jsou moje každoroční klasika. Pravidelně kupuji třeba ty od DOVE (pánské) pro manžela, protože miluje jejich modrou řadu :) I letos je na výběr z mnoha verzí, které v sobě ukrývají pečující kosmetiku a jako bonus navíc má pak obdarovaný i kosmetickou taštičku. 



Krém na ruce asi taky žádnou ženu neurazí a pokud je navíc v menším balení do kabelky, je ta radost dvojnásobná. Během Vánoc seženete různé sety krémů a můžete je buď darovat najednou nebo rozdělit a dát je třeba do balíčku pro kamarádky. Tento set voňavých krémů letos nabízí i Oriflame za 59 Kč.


Úplný nový level dárkům dodává merch známých blogerek. Miluje vaše kamarádka nebo sestřička třeba Zoellu? Nadělte jí její knížku nebo třeba krém na ruce. Krásnou kolekci její kosmetiky seženete na feelunique.com už od několika liber.



Vzpomínkový foťák

Sice trochu dražší dárek, ale na druhou stranu jsou vzpomínky z něj k nezaplacení! Provázel mě během mé rozlučky se svobodou, během svatby a různých akcí s kamarády. Fotky z něj máte na památku hned a věřte, že si s ním užijete spoustu zábavy po celý rok :)

INSPIRACE: Fujifilm Instax


Knížky

Jsou pro mě jedním z nejvíce klasických dárků, které ráda dávám a ještě raději dostávám. Já osobně miluju severské krimi, takže kamarádi už vědí, čím mě potěší. Čím ty své můžete potěšit vy? Co třeba nějakým cestovatelským bedekrem, kterým můžete navnadit jejich cestovatelské vášně nebo novou knížkou od holek z A Cup of Style? Pokud jsi nejste jistí, kterou knížku vaši blízcí ocení, pořiďte jim poukaz do knihkupectví a máte o starost méně :)


Vtipné dárky

Trochu humoru a nadsázky občas neuškodí, tak co třeba maličko oživit domácnost vašich rodičů nebo kamarádů? Skvělé a vtipné dárky nabízí třeba Naoko, Butlers nebo Tiger :)


INSPIRACE: stojánek na mýdlo Tiger - peelingové mýdlo Manufaktura


Něco na zub (sladkosti, oříšky, potraviny)


Když už nevím, čím bych někoho potěšila, něco dobrého to vždycky vyřeší. Letos jsem koupila pěkné kovové dózy, do kterých budu dávat směs müsli. Pro dobroty ráda chodím i do Marks&Spencer, Delmartu nebo pro značku Tesco Finest.


INSPIRACE: plechová dóza Neoluxor Styl (Anděl) - müsli směs Mixit



Power bank (SD karty, cestovní nabíječky, flashky apod.)

Je vaše kamarádka, brácha nebo přítel vášnivý uživatel moderních technologií? Tak to ho určitě potěší nějaká technická vychytávka, která mu usnadní každodenní žití. Power bank je podle mě must-have pro všechny, co své smart phony používají celý den a sjíždí Instagram, maily nebo facebook non-stop. Už nikdy se nestane, že se jim nedovoláte nebo je mobil (tablet, čtečka) nechá ve štychu. Kamarádka-blogerka jistě ocení novou SD kartu nebo třeba i soft boxy na noční natáčení videí :)

INSPIRACE: Power bank Sony



Teplé bačkůrky (ponožky nebo vtipné vánoční svetry)

Je něco víc klasického než ponožky? Ty černé nebo bílé jsou ale trochu nudné a kamarádku potěšíte mnohem více nějakými roztomilými, které jí budou hřát celou zimu a ještě se na ně bude dobře dívat :) 

INSPIRACE: Vánoční bačkůrky z F&F


Dárek pro dědu

Náš děda je klasik a nepotrpí si na stylové vychytávky, takže sada od Alpy ho vždycky potěší :)


INSPIRACE: Sada Alpa z DM drogerie


Kosmetická taštička

Nebaví vás se dívat, jak vaše kamarádka nebo spolužačka pokaždé z kabelky vytáhne starou a jetou kosmetickou taštičku? Kupte jí pod stromeček novou a rovnou jí do ní nadělte něco milého - třeba nový lesk nebo balzám na rty. Myslete při tom i na praktičnost a volte nějakou odolnou z omyvatelného materiálu :)

INSPIRACE: taštička Zoella - Victoria´s Secret - Tiger


Dárky pro děti

Jelikož mám dvě malé neteře, je pro mě každý rok radost jim vybírat dárky. Kromě praktického oblečení nebo plínek, které ale děti asi tolik neberou, je třeba myslet i na něco hravého. Naše malá cácora letos dostane velkou kuchyňku, takže automat na žvýkačky se jí tam bude určitě hodit :) Když budete chtít zabavit i rodiče dětí, nadělte jim dárek, který si budou muset společně trochu dotvořit - třeba si tak trochu ušít pěkného plyšáka :)


INSPIRACE: Automat na žvýkačky (Tiger) - DIY sovička (Tiger) - krabička na dárek ve tvaru domečku (Tiger)




A to není úplně všechno, protože mám pro vás ještě několik dalších tipů, které se budou postupně objevovat na Instagramu (@rendyordinarylife), takže ho určitě sledujte, ať vám nic neuteče :) Doufám, že se vám mé tipy budou líbit a někoho třeba i inspirují k vybrání nějakého pěkného dárku :)

Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli vás některý z tipů zaujal a nebo co dáváte svým kamarádům nebo rodině letos vy? :)

51 komentářů:

  1. Pěkná inspirace Rendy díky za ni, fotky máš hezky vyladěné ;) musím mrknout na balíčky Clinique tak snad na něj u nás někde narazím moc by se mi hodil, chystám se do Sephory pro balíčky a paletky, kosmetickou taštičku pro kamarádku už mám a knihy stačí jen objednat.

    OdpovědětVymazat
  2. No, rozhodně bych si vybrala! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, Rendy, Váš blog sleduji přibližně 2 měsíce a není příspěvku, který by mě nedostal! Píšete s takovou lehkostí, vybíráte neuvěřitelně zajímavá témata a celkový vzhled příspěvku nemá nikdy chybu :-). Vůbec nechápu, kde na to vše berete čas! Nejen si mapovat novinky (tím myslím, že musíte strávit hromadu času pročítáním a chozením po nejrůznějších obchodech a akcích), ale i nafotit si jednotlivé produkty, vytvořit text a ještě chodíte do práce. Jste neuvěřitelná a máte můj velký obdiv. Zkoušela jsem si pročítat i jiné stránky bloggerek, ale žádná mě nechytla, tak jako Vy. Jsem velký milovník kosmetiky a je pravda, že ne vždy si mohu dovolit dražší produkty. Ale to neznamená, že pokud to rodinný rozpočet dovolí, bych si ji nedopřála. Proto mě baví, že se zaměřujete na širokou škálu výrobků. A já už jdu potom rovnou najisto - od té doby, co Vás čtu. I tento příspěvek ohledně dárků se mi moc líbil. Jste šikulka a děkuji za tipy!! Klára

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé tipy, do tigeru určitě budu muset jít mrknout

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Rendy, tak tohle je ten nejkrásněji zpracovaný článek na vánoční dárky, který jsem za poslední týdny viděla ♥ Fakt se Ti povedl !

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za super tipy - asi vykoupím Tigera :-D. A jinak *thumbs up* za styling fotek, máš je vždycky ta poutavě nafocené :-)!

    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tento clanok je uplne skvely. Klobuk dole. Dakujem za uzasne tipy na darceky :D
    Ja vacsinou darujem mnou zostavene kozmeticke balicky z veci, ktore ma dany clovek rad a pouziva ich.

    OdpovědětVymazat
  8. ty bačkůrky :-) tak nějak si myslim že si dám sama sobě předčasný vánoční dárek :-D

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krasne tipy, moc se mi libi ty balicky od Lush, vypadaji nadherne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super tipy! Za mě jsou top bločky, kterých podle mě není nikdy dost, svíčky a samozřejmě kosmetika. Moc pěkné a díky za inspiraci :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Před Vánoci budu muset navštívit prodejnu Tiger a myslím, že dárky budou nakoupeny:)

    OdpovědětVymazat
  12. Darkove balicky jsou nejlepsi. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. ženám zväčša kozmetiku a ocinovi tento rok slúchadlá :) nejak som nemala nápad že čo kupiť :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé tipy :) Power banku letos hodlám naježit taťkovi a sada od Alpy mě vážně pobavila, perfektní nápad :)

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, skvělé. Konečně pořádný seznam, ze kterého se dá opravdu vybrat nebo se nechat inspirovat. Díky moc za článek.

    OdpovědětVymazat
  16. Čaje... v DMku mají každý rok pěkné adventni čaje, musím se po nich podívat.

    OdpovědětVymazat
  17. Super inspirace, některé tipy využiju :).

    OdpovědětVymazat
  18. to,ze existuji sady na opravu bryli hsem vubec netusila,ted dost uvazuji o tom, ze to koupim kamaradce.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Wow, všechny věcičky vypadají skvěle!! Děkuji za tipy!! :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za inspiraci, zatím jsem stále ve stadiu vybírání dárků, ale už je nejvyšší čas to uzavřít a pomalu naklusat do obchodů, abych se vyhnula frontám a tlačenicím:-)
    V Yves Rocher už mám pár drobností coby dárků nakoupených a sada krémů na ruce od Oriflame mně zaujala hned, když jsem listovala katalogem, plus se mi tam líbilo i mýdlo ve tvaru hvězdičky, je to drobnost, ale i ta potěší, takže ty určitě objednám:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, to jsou prima tipy na vánoční dárky, zaujala mě sada na sušenky z DMka. Jinak souhlasím s tím, že obchody jako Ikea, Tiger nebo Nanu Nana jsou vlastně inspirací samotnou. Člověk má občas pocit, že musí koupit nějaký veledar za spoustu peněz, ale mnohdy mnohem větší radost udělá maličkost vybraná s láskou.
    I já jsem dala dohromady několik tipů na vánoční dárky, jukni na bára.kára blog :)

    OdpovědětVymazat
  22. Máš ty dárečky moc hezky a nápaditě nafocené Rendy ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten EL kufr bych moc moc chtěla, je vážně dokonalý. Bohužel si ho ale asi nekoupím, vzhledem k docela vysoké ceně :D. A zbytek dárečků je taky krásných, radost by mi udělalo vše! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek a krásné fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. výborné nápady :) určite niektoré z tohto vyžijem, napríklad tie kozmetické taštičky sa mi veľmi pozdávajú :)

    OdpovědětVymazat
  26. Suprové tipy, takové klasiky, které nikdy neomrzí :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Díky za super tipy. Celý článek máš úžasně zpracovaný a nafocený:) Ale hlavně děkuju za tip na sady na opravu brýlí. V týdnu se chystám do Tigeru, tak po ní rovnou mrknu, protože tohle je věc, která nám doma strašlivě schází - a přítele, který má s brýlemi neustále nějaký problém, určitě potěší:)

    OdpovědětVymazat
  28. Do Tigeru už mě nalákala Ája a ty jsi to dorazila, takže se tam určitě vydám i ostatní tipy nejspíš využiji ;-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné typy, tvoje články mě strašně baví a to tak, že i u dlouhých článků si ani nevšimnu a jsem na konci:) musím určitě mrknout na balerínky z F&F a na krémy od Oriflame:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherné fotečky. A nápady jsou super.. určitě bych si tam pár věci našla.. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Instax potřebuju nutně, do budoucna ho prostě moc chci a snad budu i mít... :D Knihou mě taky nikdo neurazí, proto občas nenápadně o nějakých mluvím. :D A pak je už nemám kam dávat. Což letos vyřeší přítel dárkem pro mě. :D
    Ta alpa pro dědu není špatný nápad. Kamarádkám skládám takové balíčky, od každého trochu, tak doufám, že se jim to bude líbit. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Super tipy, hodně mě zaujaly miniatury od TF a i Sephora má letos hodně povedené paletky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Klára Radinová: Kláro, moc děkuji za tak milý vzkaz! Je to pro mě velká pocta a neuvěřitelně si toho vážím :) Opravdu moc děkuju :)

    A jinak jsem strašně moc ráda, že se vám článek líbí a pro někoho bude snad i užitečný :) Děkuju za milé ohlasy a komentáře!

    OdpovědětVymazat
  34. Za me článek absolutní pecka, hodně mě nadchly veco na prceni,kremicky, u strtcu jsem se trochu zasmala, protoze to o crm pises jsem presne ja:D kufrik od estee absolutne miluji a dneska jsem ho obdivovala tak dlouho, az to přítel začal stopovat.)) tesim na instagram.)

    OdpovědětVymazat
  35. Hezké tipy. Mixit jsem objednávala zrovna včera, ale nevím, jestli vydržím do vánoc, asi ho dětem dám už k mikulášovi. :)

    OdpovědětVymazat
  36. To jsou bezva tipy, nejvíc se mi líbí pečící sada z dm a sada Dove.

    OdpovědětVymazat
  37. Super článek a krásné fotky!! Nejradši bych to měla všechno :) Určitě plánuju nové štětce od PLH, počkám si až bude ta limitka a pak objednám :). Do Sephory se chystám po Vánocích a myslím že taky něco ulovím, loni (resp. už asi letos v lednu) jsem tam brala sadu to nej od Sephory za poloviční cenu, což je super. A knížku od Zoelly mám, zrovna ji čtu a musím teda přiznat že jsem čekala že to bude blbost (ale chtěla jsem zrovna nějakou AJ knížku tak jsem prostě vzala tuto, když tam byla tak hezky vystavená že :D), ale je fakt skvělá, dokonce jsem si hned musela pořídit druhý díl :D. A to Zoellu vůbec nesleduju, ale toto se jí teda povedlo!

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělé tipy. Štve mě, že paletku od Sephory už nemají. Strašně bych ji chtěla. :(

    OdpovědětVymazat
  39. Rendy, mně se líbí všechny Vaše příspěvky :-).

    OdpovědětVymazat
  40. Články tohodle tipu mám ráda,protože mám aspoň nějakou inspiraci.Ty paletky ze Sephory jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  41. Rendy, skvělé tipy! Já jsem určitě za knížky, svíčky (těch není nikdy dost) a hlavně teda Lush..tím letos potěším většinu rodiny =)

    No a mě osobně největší radost udělají letenky..kamkoliv!

    PS: A moc mě těší, že se konečně našla příležitost poznat se osobně!! =)

    Krásný den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  42. Nádherný výběr dárků!
    Lzicarova.Anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tipy na vánoční dárky mám vždy ráda a kolikrát opravdu najdu něco zajímavého co by mě nenapadlo :) ráda nakupuji dárečky v Tigeru protože tam se dá sehnat dáreček snad pro kohokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  44. vidíš, ta alpa sada pro dědu nevypadá vůbec špatně :) super tip.

    OdpovědětVymazat
  45. Moc hezký článek a inspirace. Určitě musím ve volné chvilce se zastavit v Tigeru, kde je těch "blbůstek" vhodné jako dárek plný obchod. :-) Kosmetika za mě každoročně taky vede, už nekupuji moc celé kazety, ale sestavuji si různé své balíčky podle toho, kdo co má rád a nebo jednoduše, co mě trkne do oka ;-) a když už pak nevím co by, ponožky nebo trenky to jistí vždycky :-D

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, jak pises o tech silikonovych formickach, chci se zeptat, jestli to jde pak v pohode vyndat. Chci si na vanoce koupit nekolik takovych forem odsud http://www.decodoma.cz/Silikonove-formy/ vcerne formy na babovku a hodne lidi mi rikalo, ze se to lepi a nejde to dobre ven. Mas s tim prosim nejake vetsi zkusenosti? diky Petra

    OdpovědětVymazat
  47. Michael:letenky by mě taky potěšily, o tom žádná :) A taky jsem moc ráda, že jsme se mohli pozdravit face to face :)

    Petra: kupovala jsem si z DMka ty co vypadají jako malé bábovičky a dělala jsem v nich pralinky a šly v pohodě vyndat :) Kdysi jsem měla i silikonovou formu na bábovku a vždycky z ní šla dobře vyklopit, akorát se mi nelíbí, že je povrch bábovky lesklý a mám raději takový ten "hrubší" vzhled z klasické formy :) Ale asi bych se nebála, že to nepůjde vyklopit :)

    OdpovědětVymazat
  48. Bože, já bych brala úplně všechno, protože je z čeho vybírat :) a místo bych na ty úžasné věci taky někde splašila :) Too Faced jsem už viděla a je to bomba, asi si ji pořídím.

    OdpovědětVymazat
  49. Super clanek!!!! Kufrik od Estee Lauder mam doma a pevne doufam, ze mi z nej moje Mamca neco nakonec da....puvodne jsem si ho poridila pro sebe, ale jelikoz se chystam sama na nekolik nakupu, tak.... neni nad svitici ocicka obdarovanych, takze uz je ulozen mezi darky pro Jeziska :-)
    A super tipy, hlavne pro kamosky jsem si vyhlidla par tech malickosti :-)
    Btw - testovala jsi kvalitu tech Sephora paletek? Trosku po nich pokukuju :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Skvělá inspirace, úžasné nápady. Hodně mě zaujal ten foťáček, co tam doporučuješ. Máš s ním zkušenost? Ještě se mi tam líbí http://www.analogue.cz/eshop/polaroid-impossible/, to by mohlo být skvělé na nějaké párty :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)