neděle 1. listopadu 2015

Takový byl... říjen 2015

Tak jak jste oslavily včerejší Halloween? Byly jste na nějaké akci a pořádně se vyřádily? Já byla už v pátek a jestli vás zajímá, jak jsem si způsobila průstřel tváře, tak mrkněte na Instagram :) Máme tu listopad a to znamená, že brzy oficiálně zestárnu o další rok :) A taky to znamená, že Vánoce jsou zase o něco blíže a proto se od teď můžete těšit na několik vánočních speciálů :) Každopádně teď se pojďme podívat na to, co se v říjnu událo na blogu a co si můžete připomenout nebo osvěžit :)

A nezapomeňte, že se můžete podívat na videa z některých akcí na mém youtube kanále :)





V říjnu jsem připravila speciál věnovaný pleťovým maskám a prozradila jsem vám, co mám na podzimu ráda a co ráda používám. Ukázala jsem vám svůj wishlist, který od teď můžete sledovat v "přímém přenosu" v horní části stránky a pozorovat, po čem aktuálně mé srdce touží :) Konečně jsem vám řekla, co si myslím o řasence od Benefitu i nové řadě od Astoru. Oči jsem často líčila novou Vice 4 paletkou od Urban Decay nebo barevnými tužkami od Yves Rocher. Make-up se mi lépe aplikoval díky štětcům od Petra Lovely Hair a společně jsme se podívaly i na novinky značky Rimmel.





Ani tento měsíc jsem se nevyhnula jistému zklamání a produkt, který mě zklamal ze všeho nejvíce byla slavná pomáda na obočí od Anastasia Beverly Hills.





V říjnu jste možná zaznamenaly silnější lifestylové ladění některých článků a protože jsem ve velkém tažení, co se týče pořizování vánoční výzdoby, beru vás do některých obchodů s sebou :) Pro inspiraci jsme se podívaly do Zahradnictví Chládek, kde to Vánocemi už žije a kromě spousty fotek se můžete podívat i na video :) V lifestylovém okénku jste se na některé dekorace mohly už podívat a velké ohlasy měly i novinky z Jysku :) Včera jsem byla v Ikee, kde jsem i něco natáčela, tak když z toho něco vyleze, uvidíte další příval vánoční inspirace. A zapomenout nemůžu ani na Butlers, kde mají taky tunu úchvatných věcí a kam bych se s foťákem taky ráda podívala (ehm teda i něco nakoupila, jak jinak) :) Tak to jen taková předpověď na další měsíc.








Ani v říjnu nebyla o akce nouze! Otvíral se zrekonstruovaný Lush obchůdek v Palladiu, který je už plný voňavých novinek. S Biodermou jsem si užila zelené odpoledne a v Douglasu jsem se potkala s vítězkami soutěže s Cosmopolitanem. Avéne nám představil své kosmetické novinky a nechybělo ani Interbeauty! Jakmile z Výstaviště zmizela kosmetika, objevil se tam současný design a všechno, co se kolem něj točí, protože začal další ročník Designbloku a hned pár dní potom jsem se zúčastnila setkání s DM drogerií.

Bylo toho dost a ještě víc toho bude :) Sledujte Instagram, kde se už brzy objeví další skvělá soutěž a kde vás zásobuji (nejen) kosmetickými novinkami :) Budu ráda, když mi dáte vědět, jaký článek se vám v uplynulém měsíci nejvíce líbil a zda je nějaké téma nebo produkt, o kterém si třeba chcete přečíst v nadcházejícím měsíci? :)

18 komentářů:

  1. *ABH pomáda na obočí (ne na rty)
    Jinak super článek

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí lifestylové články a z recenzí novinky od Astoru :-)

    OdpovědětVymazat
  3. uz se moc tesim,co mas pro nas pripraveneho.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda tato shrnutí, říjen byl u Tebe vážně hodně plodný. :) Na tvůj popud půjdu určitě pro Yves Rocher tužky a asi objednám i Petřiny štětce.

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetiku Anastasia Beverly Hills jsem chtěla vyzkoušet, viděla jsem jí v jedné reality show jako sponzora a přišla mi skvělá :D Tvůj Halloweenský výtvor je děsivý, mi tu v Čechách tahle tradice nějak nesedí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, máš moc krásný blog, si mým velkým vzorem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já Halloween letos neoslavila, spíše jsem byla na prohlídce zamků apod. I když se tam taky slavil, ale vstup byl za jeden den vyprodaný, takže už nebyla šance. Lifestylové články se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám nejradši "novinkové" články a líbil se mi taky článek z DM akce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju Tvé články o dekoracích. Jsem totiž hroznej maniak, hlavně na vánoční výzdobu a vyloženě si to užívám. Akorát doma už těch sobů a sněhuláků,atd... mám nějak hodně :D :D a ještě mám moc ráda články o novinkách.

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle shrnovací článek mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se nejvíc líbily oblíbené podzimní produkty a článek o pleťových maskách. Nemám konkrétní téma, o kterém bych si chtěla teď přečíst, ale mám ráda, když se vracíš k produktům a updatuješ nás, jestli jsou např. stále oblíbenci, nebo se z propadáku stal dobrý produkt atd. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se nejvíc líbil asi článek o PLH štětcích :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě od Tebe za minulý měsíc nejvíc zajal článek o setkání s DM drogerií.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tento souhrnný článek je super, jinak mě bavil článek o Interbeauty, ale největší radost mi udělaly tvý videa. Kanál odebírám a jsem moc ráda, že nám jeho prostřednictvím ukazuješ takové akce, kam bych se já nedostala. Třeba Ikea :)))))

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)