sobota 28. listopadu 2015

Soutěž s Mexx | vyhraj Fujifilm Instax

Pěkné sobotní ráno. Ráda bych vám dneska řekla o jedné pěkné soutěži, která aktuálně běží a které se tak trochu sama účastním. Stala jsem se totiž porotkyní a spolu s dalšími členy poroty vybírám každý týden ty nejlepší fotky s vůněmi Mexx :) Jestli vás zajímá, jak se do soutěže zapojit a mít možnost vyhrát každý týden foťák Fujifilm Instax i s náplněmi, tak čtěte dál :)



Pokud se chcete soutěžit zúčastnit a vyhrát pěkné ceny, tak stačí splnit následující:

- v období od 23.11 - 20.12 2015 si koupit v drogerii Rossmann toaletní nebo parfémovanou vodu značky Mexx (dámskou či pánskou) a schovat si účtenku

- jít na stránky www.mexxsoutez.cz, kam nahrajete nějaké pěkné foto s vaší vůní a kopií účtenky

Při tvoření fotek se fantazii meze nekladou a nemusí to být vůbec foto s vámi (pokud nemáte chuť se fotit). Může to být klidně i koláž fotek, je to jen na vás. Důležité je, aby byla účtenka s datem od 23.11.2015 a dál, od kdy soutěž probíhá a vůně musí být jen z drogerie Rossmann. Soutěžit můžete s verzemi vůní EdT nebo EdP a ne s takovými těmi placatými deo verzemi. Pokud by vám i tak nebylo úplně jasné jak soutěžit, tak se mrkněte ZDE, kde je podrobný návod krok za krokem :) 

Skvělé je, že se každý týden soutěží o 3 foťáky Fujifilm Instax Mini 8 i s náplní a šance uspět je tak o to větší :) První místo je vybrané podle hlasování (ten kdo získá nejvíce liků) a 2.-3. místo vybírá porota, kde jsem i já :)








Budu se moc těšit na vaše soutěžní fotky a budu vám držet palce, abyste uspěli, pokud se zúčastníte :)




13 komentářů:

  1. vůně od Mexx jsem měla vždycky ráda, i ty pánské. Myslím, že jako dárek jsou to přesně ty vůně, se kterými se nešlápne vedle

    OdpovědětVymazat
  2. Vůni od Mexx jsem chtěla už dlouho, tak teď mám o důvod víc, proč jsi jí koupit a udělat si radost ještě před vánocemi:)
    noadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji Ti vše nejlepší k narozeninám! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mexx dělá úžasné vůně, třeba Fly High je moje oblíbená a Life is now budu muset ovonět.

    OdpovědětVymazat
  5. Popřemýšlím, tenhle foták si moc přeje moje nejlepší kamarádka, tak bych ho mohla zkusit vyhrát a pak ji překvapit vánočním dárkem :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělá soutěž, ale teď mám vůní dost, takže na nákup se nevydám a bohužel se tedy nezúčastním

    OdpovědětVymazat
  7. Na fotkach su velmi pekne dekoracie :)

    OdpovědětVymazat
  8. súťaž vyzerá super, len bohužiaľ pre vás čechov :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vůně Mexx jsou fajn, mám je ráda hlavně na léto nebo je kupuji příteli jako takovou lehčí vůni na tréning do tašky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hm, tak ten bych si moc přála, tak třeba zkusím štěstí :-) Díky za info o soutěži!
    Lzicarova.Anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)