středa 11. listopadu 2015

Setkání s Batiste | všechno o suchých šampónech

Na Instagramu jste si mohly všimnout, že se o víkendu konalo setkání s Batiste a jejich oficiální představení. Troufám si říct, že jsem byla jedna z prvních, které začaly slávu těchto suchých šampónů skrze blogosféru šířit a je to už nějaký ten pátek, kdy jsem si svůj první koupila :) Pokud mě tedy sledujete delší dobu, možná už značku znáte a třeba jí i samy používáte. A jestli vás zajímá, jak to na akci vypadalo a co zajímavého jsme se dozvěděli, tak mrkněte na celý report :)



Batiste je značka suchých šampónů, které se na našem trhu prodávají ve dvou velikostech - větší balení seženete v 7 základních provedeních a 4 speciálních verzích. Tou speciální jsou verze na blond, hnědé a tmavě hnědé vlasy a jeden na objem vlasů. Malé verze do kabelky nebo na cestování seženete ve 4 verzích (Original, Tropical, Cherry a Blush)



Miluju tyhle milé a pozorné detaily! Je strašně milé, když firma ví, jak se jmenujete (i když to někomu možná zní divně, občas je to trochu problém :) Tým Batiste odvedl skvělou práci a dal si záležet i na detailech.



Original (čistá a klasická) - Blush (květinová) - Oriental (tajemná a svůdná) - Cherry (ovocná) - Fresh (svěží) - Floral essences (květinová) - Tropical (ovocná)




Věděly jste, že:

- Batiste je v současné době číslem 1 ve své kategorii s 80% podílem na britském trhu

- celosvětově je Batiste 7.největší značkou mezi šampony

- každé 2 sekundy se ve Velké Británii prodá jeden přípravek Batiste

- suché šampony se na trhu objevily už v 70.letech

- Batiste šampony obsahují inovativní bázi škrobu, díky které dosáhnete skvělého efektu i bez použití vody

- obaly šampónů se nechávají inspirovat současnými trendy a módou




Velké balení (200ml) stojí 139 Kč a malé balení (50ml) stojí 69 Kč

Suché šampóny seženete v síti drogerií DM, parfumeriích Douglas nebo on-line přes Kupkosmetiku.cz



Na závěr prezentace nechyběl ani tento nádherný dort :)




Ukázky použití suchého šamponu v akci - vlasy nejen osvěží a tak trochu "odmastí", ale zároveň jim dodá texturu a vlasy se pak lépe tvarují a drží na svém místě i bez přehnaného použití laku na vlasy



Modelkou se stala i naše malá hvězda Mátová tyčinka :)



Závěr patří tradičně jídlu :)





Suchý šampon je pro mě nezbytný pomocník, protože díky tomu, že mám rychle se mastící vlasy, potřebuji je často trochu osvěžit. Zejména kvůli ofině ho používám prakticky každý druhý den. Batiste jsou pro mě nejlepší suché šampóny z drogerie a myslím, že jsem vyzkoušela už prakticky všechny značky, které naše drogerie nabízí. Nemůžu říct, že by byl nejlepší ze všech, ale své druhé místo v mém osobním žebříčku drží s přehledem. Pokud vám klasická verze zanechává na vlasech bílý film, tak zkuste použít ty ze speciální řady pro barevné vlasy (a nebo se ujistěte, že šampon aplikujete z dostatečné vzdálenosti :) 

Už jen aby se u nás začaly prodávat i ty 400ml verze (které jsem si přivezla do zásoby z Anglie) a bude to perfektní. Každopádně za mě Batiste rozhodně ano a vítám, že jsou dostupné i mini verze do kabelky nebo případně pro někoho na vyzkoušení, aby zjistil, jestli mu šampony vyhovují :)

Znáte značku Batiste? Používáte nějaké jejich suché šampony? Nebo používáte suché šampony obecně? :)

33 komentářů:

  1. Díky za článek, prezentace byla perfektně nachystaná :-) Suchý šampon Batiste - Original - jsem si nedávno koupila a jsem s ním maximálně spokojená. Krásně voní, nezanechává bílý film a funguje. S jinými suchými šampony jsem musela po použití vlasy stáhnout do culíku, ale s Batiste můžu klidně nechat rozpuštěné a vypadají krásně.
    A který je tvoje jednička, když tento je až na druhém místě?

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Batiste! Jediný suchý šampon, který ve spojení s mými vlasy opravdu funguje, krásně voní a HLAVNĚ je i na tmavé vlasy, je to skvělý pomocník a všem doporučuju! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Batiste jsou nej, vyzkoušela jsem suchých šamponů dost, ale nic na ně nemá!

    OdpovědětVymazat
  4. Od Batiste šampon mám v objemové verzi, ale bohužel, přijde mi, že s vlasy nic moc neudělá... Nevím v čem je problém, ale vlasy mi neodmastí ani částečně a o objemu se mluvit taky ani nedá... Což je podle mě docela škoda :/

    OdpovědětVymazat
  5. Také mam problém s rychle se mastícími vlasy, suchých šamponů jsem vyzkoušela docela dost a pokaždé mám pocit, že to pak vypadá ještě hůř než předtím, nebo i když dávkuji ze správné vzdálenosti, občas venku zjistím, že je to stejně vidět :-D ale balení mají vážně okouzlující a jsou i za super cenu, takže rozhodně vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá na vydařený event (a teď jsem dostala hlad).

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoooj, 400 ml verze? No a probíralo se to tam?
    Jinak to muselo být moc hezké odpoledne, sladěné do posledního detailu =o) líbí se mi ty talíře vyrovnaný, óóó...

    Já Batiste miluju, koupila jsem si ho kdysi dávno na Olšanském náměstí, když jsem jela totálně vzteklá z hnusného pracovního pohovoru :-D no a všechno zlý je pro něco dobrý

    Nejraději mám třešničku, mám doma několik do zásoby a jsem ráda, že nemusím syslit (věčná sláva DM), heh vždycky vyhodím víčko, abych se ráno nemusela obtěžovat s otevíráním a zavíráním :-D
    Jinak jsem vyzkoušela všechny ze standartní řady, žádnej mi vyloženě nesmrdí, ale třešnička mi prostě udělá dobrou náladu (používám obden) ... zkoušela jsem i novou verzi blond a nevyhovovala mi...

    OdpovědětVymazat
  8. Me se vlasy rychle nemasti, ale sem tam sampon pouziji, kdyz si delsi dobu nestiham vlasy umyt. Zatim jsem zkousela jen Lee Staford, ale az dojde, urco mrknu na Batiste.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  9. já batiste znám, ale kouzlu suchých šamponů jsem ještě nepodlehla, nezkoušela jsem nikdy žádný suchý šampon

    OdpovědětVymazat
  10. Batiste mám ráda, žádný jiný suchý šampon nepoužívám. Zatím jsem vždycky brala klasickou verzi, ale teď zkusím asi nějakou z těch voňavých :) Jinak myslím, že ten velký 400 ml jsem viděla v drogerii Pemi na Palmovce. Sice jsem nekoukala na obsah, ale zarazilo mě, že to byl fakt obřík, takže bych řekla, že to je on :)

    OdpovědětVymazat
  11. O Batiste jsem nejednou slyšela a své dva první jsem si konečně pořídila i já a asi nemusím dodávat jak se těším, až je vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Už nám dochází naše Amica, takže pak asi v drogerii pohledám Batiste..jen doufám, že je lepší, než suchý šampón od Aussie, ten mi vůbec nesedl =/

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  13. Mikinka: ptala jsem se, jestli i tyhle verze budou u nás a aktuálně tu zatím k dostání nejsou, ale možná se o nich do budoucna bude uvažovat :)

    Morgainne: top suchý šampon je pro mě ten od Alterny (psala jsem o něm ve vlasové rutině, tak kdyžtak mrkni). Akorát, že stojí asi 700 kč, což chápu, že někdo za suchý šampon nedá a tím pádem je pak hned další nejlepší alternativa Batiste :)

    OdpovědětVymazat
  14. Batiste suchý šampón je jeden z nejlepších:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem Batiste zkoušela, v té době dobrý, ale teď jsem vyzkoušela přírodnější alternativu od Rahua a jsem moc spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Značku Batiste poznám vďaka vám- blogerkám. Do doby, kým neboli propagované na blogoch som nemala ani tušenie, že niečo takéto existuje. Avšak doposiaľ som žiadne neskúšala :/

    OdpovědětVymazat
  17. ja som ho vyskusala kedze ho vsetci tak ospevuju a mne to tiez neurobilo absolutne nic, skor sa mi zda ze sa to este zhorsilo a viac sa mi vlasy zamastili, ale tak mam ho asi dva tyzdne.. nevzdavam sa zatial :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ja such sampony mam moc rada,je to takova zachrana,batist si myslim ze je opravdu kralem ve svem oboru.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. to musela byt krásna akcia :) batiste milujem a som velmi stastna ze je konecne aj na nasom trhu , chodila som si pren do anglicka

    OdpovědětVymazat
  20. Já na tuto akci byla taky pozvaná, jenže bohužel jsem se nemohla dostavit, což mě mrzí, strašně bych tě chtěla poznat :) Jinak batiste mám ráda, můj každodenní pomocník :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem ráda, že už konečně budou Batiste dostupné i běžně v ČR, hodně by mě zajímal ten objemový.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. V Čechách už 400ml verze jsou! Já jsem tu svoji Original kupovala v Pemi na Olšanském nám. v Praze, kde mají vždycky všechno.. Není moc praktická co se týče přenosu, ale na to jsou ty malé.. Tahle mi vesele stojí na kosmetickém stolku a ob den se k ní vracím.. A ani to na ní není poznat! :)

    OdpovědětVymazat
  23. ja som skusala len en pre tmave vlasy ale bola som sklamana...efekt celkom ok...len pre mna je zasadna otazka ako velmi ma suchy sampon dusi...a s tymto som sa dusila veru dost...aj ked sa snazim nedychat ked davam jasne...na Frottee z DMka nemá...efekt lepsi...nedusim sa...cena nizsia
    inak pre mna je suchy sampon nutnost takze ich mam odskusanych dost

    OdpovědětVymazat
  24. Batiste znám a kupovala jsem šampon ségře, ten s třešňovým obalem :). Já na suché šampony nejsem, stačí mi když si vlasy umyju po 4-5 dnech, vůbec se mi nemastí

    OdpovědětVymazat
  25. Používám suchý šampon od Dove a jsem spokojená. Chtěla jsem ho dlouho, jen jsem to odkládala, ale co jsem si ho pořídila, nedám na takového pomocníka dopustit.

    OdpovědětVymazat
  26. Ja pouzivam verziu Original uz vyse 3 roky a som spokojna. Nemam potrabu skusat ine zncky. Ale mozno vyskusam ine vone Batiste :) Som rada, ze sa konecne daju kupit aj u nas.

    OdpovědětVymazat
  27. Asi bych ho už konečně měla taky vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  28. Rendy, moc krásný fotky!! Byla to super akce. Batiste používám od narození Nikči, kupovala jsem ho dříve v UK a jsem šťastná, že je konečně u nás! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Zatím jsem nevyzkoušela, ale myslím že je na čase to změnit ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Batiste jsem si oblíbila od jara a poslední dobou si bez něj nedokážu představit život :) Mimo jiné není ani špatný ten nový od balea vanilkový :) brzy ho chci zrecenzovat :)
    pink-student.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. no suché šampony nepoužívám. asi mě odrazuje zkušenost z druhé třídy na základce, kde mi mamka nabalila suchý šampon a žádný normální mi nedala, že to přece pět dní zvládnu. byl to klasický Amica, co se používá do dnes... jenže já jako sedmiletá jsem jej absolutně neuměla používat, nemohla jsem ho z vlasů vyčesat a ostatní ze mě měli legraci, že mám lupy. hlavně to byla druhá třída, takže půjčovat věci to se přece nesmí a nikdo mi nechtěl půjčit normální šampon. no aneb co mě vede, že raději trávím hodinu s mytím dlouhých vlasů a jejich sušením... ale Batiste chci už dlouho vyzkoušet. ať ten zážitek překonám...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)