úterý 10. listopadu 2015

Sephora - celá vánoční kolekce | ceny a tipy

Po naší vtipné příhodě v Sephoře s Ájou a okukování vánočních kolekcí, tu máme další vánoční speciál a tentokrát s kompletní nabídkou značky Sephora. Letošní kolekce podle mě patří k jedněm z nejhezčích, co si jen pamatuju, a protože se často a hojně debatuje o jejích produktech, mám pro vás přehled všech produktů včetně cen. Sama jsem si už několik produktů koupila (a nějaké mám jako dárky pro kamarádky, ale neprozradím jaké) a protože je mi jasné, že brzy zásoby na prodejnách prořídnou, není na co čekat :) Co všechno tedy ve vánoční Sephora kolekci objevíte?


Let It Snow Maxi Chalet - pěna do koupele & sprchový gel 260 ml + hydratační tělové mléko 190 ml + žínka - (390 Kč)


 Sprchový gel (110 Kč), krém na ruce (110 Kč), mýdlo na ruce (160 Kč), pěna do koupele (220 Kč)




Třpytivý tělový olej (220 Kč), mini duhové perličky do koupele (190 Kč) a koupelové vločky (130 Kč)


Colorful Mountain sada 12 kapslí s krémovým sprchovým gelem (330 Kč), Sada 6 šumivých sněhových koulí do koupele (290 Kč), hydratační tělový krém (290 Kč) - pokud koupíte krémů víc, můžete je na sebe postavit a vytvořit si sněhuláka (schválně si to zkuste :)



 



Sada 10 sáčků s pěnou do koupele & sprchovým gelem (290 Kč)


Vibrační kachnička do vany (490 Kč) je také každoroční klasika a ve vánoční kolekci nikdy nechybí. Kdybych měla vanu, jedna už by byla moje :)




Creative nail art (450 Kč) obsahuje 6 pomůcek na zdobení nehtů a sada dvou houbiček na make-up All in one sponge kit (390 Kč) obsahuje 2 houbičky k nanášení make-upu.



Každý rok je ve Vánoční kolekci i nějaký plyšák, jehož koupí podpoříte dobrou věc. Letos je to rozkošný tučňák (290 Kč), z jehož prodeje jde 100 Kč na nadační fond Pink Bubble.
 Sada pilníků na nehty Nail files to go (100 Kč)



The All-in-One Brush Set je sada 3 štětců na líčení (490 Kč) a Perfect Manicure - což je sada zbytných produktů na manikúru (450 Kč)





Impeccable Bun (190 Kč) najdete ve dvou verzích pro blondýny a brunety


Atomizér My Fragrance To Roll - obsah 4,7 ml(290 Kč) a zahřívač rukou do kapsy (80 Kč) jsem si sama koupila a je to podle mě super záležitost (uvnitř lahvičky promáčknete kovový plíšek a obsah začne hned tuhnout a vydávat teplo. Jako malá jsem s tím jezdila na hory a je to pro mě taková nostalgie)


For My Treasures - taštička na doplňky a šperky (350 Kč) a Sada 2 kosmetických taštiček (390 Kč)




 Velká kosmetická taštička (450 Kč)





Color around the world (790 Kč) obsahuje 4 "knížečky", které obsahují 4 stíny a jednu tvářenku. Líbí se mi provedení paletek, které můžete podle libosti nosit i s sebou v kosmetické taštičce, protože je tenoučké a skladné.


Paletka Brilliand makeup palette (1100 Kč) i tyto paletky, které obsahují stíny, lesky nebo tvářenky, jsou každoroční klasika. Letošní verze je poměrně kompaktní a není tak veliká jako třeba kufřík, který jsem měla z jedné vánoční kolekce pár let zpátky.



Jedny z mých nejoblíbenějších paletek z celé kolekce jsou tyto dvě. Wonderful dreams (290 Kč) a Wishes come true (390 Kč). Myslím, že je to super dárek třeba pro kamarádku nebo ségru.



Set několika paletek s duem očních stínů Color Wishes (390 Kč)



Balzám na rty v plechové krabičce Magic gloss (150 Kč) a The Magic Game - Easy Nail Art Lessons sada laků na nehty (590 Kč).



Paletka Beautiful crush (590 Kč) obsahuje oční stíny, tvářenky a lesky na rty
My Beauty List, který obsahuje Color Hit Nail Polish + Mini Eye pencil + Outrageous Volume Mascara + Colorful Eyeshadow + Kiss Me Balm + Sleeping Mask (790 Kč) a set balzámů na rty Super Kisses (500 Kč)


Adventní kalendář (1100 Kč), který podle mě bude jednou z položek, která bude asi nejdříve vyprodaná. Dívala jsem se na jeho obsah a vzhledem k jeho ceně mě příliš nezaujal a nepřišel mi moc nápaditý. Kdybych si měla vybrat, raději v této ceně sestavím vlastní balíček produktů, který by sice nebyl tak pěkně zabalený, ale s jeho obsahem bych byla spokojenější :)

Lesk na rty Kiss the moon (100 Kč) a  set lesků Gloss Wand - Uptown Girl (260 Kč). 


Myslím, že je letošní kolekce opravdu povedená a i cenově dostupná. Určitě lze najít nějaké maličkosti, které si člověk může koupit i s omezeným rozpočtem nebo pořídit něco milého kamarádce nebo někomu z rodiny :) Jako mínus beru to, že ne všechny produkty mají dostupné testery, což je třeba u paletek problém a myslím, že to zbytečně některé lidi odradí od nákupu. Já budu doufat, že paletka, kterou jsem si vybrala, bude dobře pigmentovaná :)

Tak co na letošní vánoční kolekci říkáte? Které věci se vám líbí nejvíce a které byste si třeba samy přály pod stromečkem najít? :)


38 komentářů:

  1. Pěkná a cenově dostupná kolekce. Líbí se mi set na vytvoření drdolu (to se hodí vždy) a taky by se mi moc líbila kachnička do vany. Zaujala mě i paletka s očními stíny, ale bojím se, že oproti paletkám TF nebo The Balm nebudou dost pigmentované.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj teď ,když si čtu ,že kalendář nic moc tak už mě nemrzí ,že včera v Ostravě nebyl.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by se líbili stíny wonderfull dreams nebo Beautiful crush.

    OdpovědětVymazat
  4. Kolekce je pěkně cenově dostupná a jsem ráda, že jsi sem ty ceny uvedla :) Do sephory se určitě zajdu mrknout
    Moc se mi líbí paletka Wonderful dreams, plyšák a tělový krém, sprcháč a ty pěny, co jsou na začátku článku

    OdpovědětVymazat
  5. Wow!!! Ty Sephora paletky asi budu muset ukázat Ježíškovi. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujala mě hned ta první sada, která je super i cenově:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty papírové paletky, ty malé i ty dvě větší jsou prostě nádherné, jednu určitě potřebuju.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Najviac sa mi paci ten plysovy tucniak ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ešte dobre, že na Slovensku nemáme Sephoru lebo by som nevedela, čo skôr si kúpiť. Nakoľko z tejto vianočnej kolekcie ma uchvátilo asi všetko- paletky, kačička....

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, nádhera, nádhera!!! Škoda, že si nemůžu pořídit všechno :( :D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy tohle je skvělý článek určitě vyrazím pár kousků koupím i pro sebe, tipy na dárky výborné paletky jsou boží hned mám o starost míň!-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kachnička do vany..a ty roztomilé obaly, ty prostě přímo volají o koupi:-D Nejradši bych to skoupila všechno nebo aspoň většinu:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se docela líbí ta sada se 3 štětci, resp. líbí se mi všechno, ale počkám si na slevy po Vánocích a pak půjdu něco ulovit :). Ale udělané to mají fakt pěkně!

    OdpovědětVymazat
  14. minimálně pro tu sadu pilníků budu muset vyrazit :) a zajímalo by mě, co je v tom kalendáři, když tě nezaujal

    OdpovědětVymazat
  15. Daisy: jsem na paletku dost zvědavá, měla jsem jednu z předloňské kolekce a nebyla vůbec špatná. Ale jako TF nebo UD to nebude asi nikdy, no :)

    Vendula Mikulková: v tom kalendáři jsou nějaké mini tužky na oči, laky a třeba ty kapsle se sprchovým gelem, takže mi to tak wow nepřijde :)

    OdpovědětVymazat
  16. Paletky jsou naprosto úžasný, ale mám malinko strach z pigmentace. Jinak celá kolekce je povedená:)

    OdpovědětVymazat
  17. Já už jsem neodolala a minulý týden pořídila tu menší paletku Wonderful dreams - baví mě se na ni už jen dívat :) Pigmentace stínů je pěkná, dokonce i matných, které sice trochu práší, ale to u matných očekávám. Za tu cenu je to hezký kousek do sbírky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Myslim ze se letosni Vanocni kolekce moc povedla :-) clanek je moc hezky a prehledne napsany :-) ja chci pro kamaradku paletku Wishes come true,a pro sebe mydlo na ruce ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Neosahavala si nějak ty štětce nebo nemáš s nimi zkušenost? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych brala adventní kalendář ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Na tu paletku wonderful dreams se celá třesu, tak už jen skočit do sephory.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. moc hezký, určitě vezmu aspoň krém na ruce...ten se neztratí

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle je tak nádherné. Líbí se mi snad úplně všechno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  24. Na tu kacicku vanu vobec nepotrebujes.... ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Popravdě mě zase tolik nezaujala. Celkově mě značka Sephora příliš nebere a mnohem raději nakupuji jejich exkluzivní značky :)

    OdpovědětVymazat
  26. Moc se mi líbí paletka Wonderful dreams, ale nejsem si jistá, jak na tom bude s pigmentací :/.

    OdpovědětVymazat
  27. Paletky vypadají náramně! A věci do koupele asi určitě někomu pod stromeček pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tyyyjo, tak to rozhodně musím Sephoru navštívit. Zase potřebuji o pár produktů více.

    OdpovědětVymazat
  29. Jeee samé naprosto nádherné věci! Nejradši bych si pořídila vážně snad všechno. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  30. Super :-D po přečtení a zkouknutí tohoto článku mám extra depku z toho, že nemám doma vanu :-D všechno bych totiž vyzkoušela :-D A s tvým názorem na Adventní kalendář naprosto souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  31. Loni na vánoce jsem si koupila sadu čtyř knížečkových paletek, nebyla to tato konkrétní sada, ale dost podobná a to i cenově. Paletky jsou sice pěkně barevně poskládané, jsou skladné do kabelky, ale tím ti končí. Pigmentace je tragická a strašně práší. Za ty peníze se dají koupit lepší paletky.

    OdpovědětVymazat
  32. Mě se to teda moc líbí všechno a ten kalendář by mi určitě nevadil :))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Kolekce se mi velmi líbí a uvidím, jestli něco najdu pod stromečkem :) Líbí se mi určitě ty paletky stínů :)
    pink-student.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Zdá se mi to nebo má Sephora nižší ceny než obvykle? Škoda, že ten adventní kalendář za moc nestojí. Je to moc hezký nápad.

    OdpovědětVymazat
  35. ty paletky! ach! ty obaly! ach! za mě Colour around the world - Rome a Wondeful dreams! :) tohle je opravdu krásné a škoda, že to není v nabídce po celý rok! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Krásné novinky. Chtěla jsem se zeptat, co všechno bude v tom adventním kalendáři, ať vím, zda to má cenu ho kupovat. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Coryin Svět: tohle je ale loňská kolekce :) Letos budou úplně jiné produkty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)