čtvrtek 19. listopadu 2015

Sada štětců Nanshy | cruelty free & vegan

Tento týden mám v plánu vydat článek s jednou moc pěknou paletkou očních stínů a říkala jsem si, že bych vám mohla napsat i něco o této sadě štětců, aby se to tématicky tak pěkně hodilo :) Podíváme se na zoubek značce Nanshy, která nabízí cruelty free & vegan štětce :)


Sada štětců Nanshy Eye brush set (7kusů) - koupíte ZDE za 1159 Kč

Celý set je zabalený do pěkné a bytelné krabičky, kde má každý štětec své místo. Níže si můžete jednotlivé štětce prohlédnot detailněji včetně jejich popisu :)


1) Flat definer - plochý štětec s rovně střiženými štětinami. Mám tento typ štětce ráda na nanášení stínu pod spodní linii řas. Štětec není příliš tenký, aby s ním pudrový stín nešel nabrat, takže za mě OK a patří mezi mé nejoblíbenější štětce z tohoto setu.

2) Blending eyeshadow - klasický blending brush, kterým rozmažete stíny do ztracena a barvy do sebe lépe propojíte. Upřímně jsem zatím nenašla ten nejlepší blending brush a stále ho hledám a tenhle se tím nejlepším bohužel také nestane. Je na můj vkus docela dost jemný a takový řídký, takže proces rozmazávání stínu trvá prostě dlouho.

3) Large Shader - klasický štětec na nanášení stínu na celé oko. Má trochu větší průměr a je takový huňatější než štětce, které doma už mám. Ale na druhou stranu když chce člověk rychle pracovat a nanést stín na větší plochu, tak je to bezvadný pomocník.

4) Eye crease - podle popisu je to ideální štětec na nanášení stínu do očního záhybu, ale pro mě je k těmto účelům mnohem vhodnější spíše č.6 Tapered crease, protože má menší průměr. Tento mi přijde tvarem spíše jako menší blending brush a pro mě je v této sadě trochu nadbytečný a místo něho bych uvítala spíše drobnější verzi Large shader štětce.

5) Angled detailer - pro mě osobně takový typicky linkový štětec - plochý a se šikmo střiženými štětinami. Ofiko popis mluví o tom, že s tímhle štětcem vyladíte i ty nejmenší detaily a jako proč ne? Na nějaké to maskování pupínku nebo podobné záležitosti určitě použít jde.

6) Tapered crease - tento štětec bych osobně nazvala možná i pencil brushem a z celé sady patří mezi mé nejoblíbenější. Je drobounký a dobře se s ním nanáší stín i do vnitřního koutku oka. Z celé sady patří mezi mé největší favority.

7) Precise bent eyeliner - jak název a tvar napovídá, tenhle štětec je určený na nanášení očních linek. Ideálně asi těch gelových, ale kdo ví, někdo by pro něj mohl najít i kreativnější využití. Líbí se mi, že je na konci štětec trochu ohnutý a lépe se pak při kreslení dostanu k oku. Bohužel má pro mě štětec až moc dlouhý chlup a proto se mi s ním linky nenanáší pohodlně. Za mě bych ho o polovinu zkrátila, aby byl pevnější a linka se s ním lépe kreslila. Jde ovšem o můj subjektivní názor a taky je ve hře má jistá nešikovnost, se kterou už roky bojuju, co se nanášení linek týče. Ale suma sumárum - za mě tento tvar štětce ne-e.




Nanshy nabízí kvalitní 100% cruelty free štětce za dostupné ceny. Jestli vám cena za sadu štětců nebo jednotlivé přijde dostupná, musíte posoudit samy :)


Protože jsou štětce cruelty free, jsou štětiny logicky syntetické (a navíc antibakteriální). Jsou velice jemné a hebké, při aplikaci nijak neškrábou nebo nepíchají. Na kovové části štětce, která spojuje štětiny s rukojetí, je vyryté logo Nanshy a celkové provedení štětců můžu hodnotit jako kvalitní a pěkné. Na každém štětci je uvedený i jeho název, což by někomu mohlo poradit k čemu štětec použít. Stejnou sadu koupíte i s bílou rukojetí.





Popis jednotlivých štětců:


Jsem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet a osahat si novou značku štětců, kterou jsem doteď znala jen od zahraničních youtuberek z videí. Kdybych si mohla vybrat, některé typy štětců z této sady bych nahradila jinými, protože mi některé přijdou trochu nadbytečné. To je ovšem dost subjektivní záležitost a někomu jinému by složení sady mohlo vyhovovat více. Ke kvalitně štětců není co vytknout - jsou kvalitně zpracované, nepelichají a jsou jemné. Myla jsem je už několikrát a vypadají pořád stejně dobře, tak uvidíme, jak na tom budou třeba za pár let.

Díky tomu, že ne všechny tvary štětců z této sady mi sedí, asi bych se rozhodla spíše pro nákup jednotlivých štětců a vybrala si jen ty tvary, které mi přijdou zajímavé nebo je zatím nevlastním. Štětce můžete na Pink Pandě kupovat i jednotlivě - KLIK.

Pokud se vám některý ze štětců zalíbí, tak bych se jich určitě nebála a klidně je vyzkoušela :)


Znáte tuto značku štětců? Jak se vám líbí jednotlivé tvary štětců a co složení setu říkáte? :)



PS: Děkuji e-shopu Pink Panda za poskytnutí štětců k recenzi

28 komentářů:

  1. Nevypadají špatně, ale za tu cenu už asi radši Hakuro - ty jsou fakt super.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto štětce vidím poprvé a musím říct, že na první pohled se mi velmi líbí.. Právě nějaké sháním, tak se po nich mrknu a popřemýšlím o koupi.. Děkuji za tip :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Pre mna by cela sada nemala zmysel, pretoze by som vyuzila 2-3 stetce. A navyse ma tato znacka nejako neoslovila.

    OdpovědětVymazat
  4. Štětce se mi moc vzhledově nelíbí a takhle velkou sadu bych ani nevyužila, na líčení očí si vystačím se 3 štětci max.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají hezky, ale já si dělám zálusk na štětce od Zoevy :-) Zatím mám Hakuro a s těmi jsem spokojená. Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já tuto značku neznám a celkově se moc v tom světě štětců neorientuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně vypadají velmi dobře, ale od té doby, co používám štětce PetraLovelyhair, tak už jiné neměním. Občas ještě koupím nějaký ten od essence (na cestování nebo do kabelky), ale jinak jsem mezi štětci našla absolutní TOP u Peti, takže jsem spokojená. Ale kdo ví...třeba někdy vyzkouším ;)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Značku vůbec neznám, ale pokud bych kupovala, tak spíš jednotlivě, ne všechny z té sady bych totiž využila.

    OdpovědětVymazat
  9. Já slyším o této značce prvně a osobně bych investovala spíse do známějších značek.

    OdpovědětVymazat
  10. Já teď mám na wishlistu štětce od zoelly, ale tyto jsou taky nádherné.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. tak tuhle značku neznám a sada mě příliš nezaujala, spíš bych si koupila jen vybrané jednotlivce

    OdpovědětVymazat
  12. Mě sada nijak nezaujala, ty tvary štětců se dají sehnat i jinde a dávám radši přednost značkám Zoeva či Sigma :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se ta sada líbí, ale zůstala bych u své klasiky..

    OdpovědětVymazat
  14. Zatím jsem o značce ještě neslyšela, ale vypadají dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. túto značku nepoznám, no cena je na toľko štetcov myslím si, že fajn... ale asi by som všetky nevyužila...

    OdpovědětVymazat
  16. Sadu bych asi nevyužila, ale mrknu na samostatné. Líbí se mi obvzlášť ten nápis vyrytý do kovu co drží štětiny :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mi přijde, že většina štětců se těžko použije. Já mám nejradši štětce od petralovelyhair ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Stetce vypadaji dobre, ale urcite bych vsechny nevyuzila. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  19. Tuhle značku vůbec neznám, moc se mi ani nelíbí ten design a až moc mi připomínají štětce od Ebelin (nebo obráceně, to je jedno :))) což teda neni nic proti ničemu, jen bych šla právě spíš pro Ebelin, když už.

    OdpovědětVymazat
  20. podľa mňa sú úžasné a využila by som všetky :)) síce pokukujem po zoeve, no tu ich mám lacnejšie a všetky sa podobajú ako vajce vajcu takže to mám za jedno :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tuto značku neznám.Zatím zůstávám u Zoevy.

    OdpovědětVymazat
  22. Znacku neznám.libi se mi ta sada .nejvice ten zahnuty stetecek.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak o téhle značce slyším poprvé. Já mám nejradši stejně Hakuro :)!
    v případě výhry bych volila balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  24. Značku neznám, ale sada vypadá krásně!! Určitě ji vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tyhle štětce mě vůbec nelákají, pořizovat si celou sadu od zatím pro mě neznámé značky by mi i přišlo dost riskantní. Já mám teda štětců dost, ale v blízké době si plánuju pořídit nové od PLH, které patří k mým nejoblíbenějším...

    OdpovědětVymazat
  26. Štetce vyzerajú skvelo, ale za tú cenu môžem mať známejšie značky :)

    OdpovědětVymazat
  27. tak vzhledem krása...nevím no, asi ne, vyberu si podobné štětce asi raději od jiné značky...to zahnutí u štětce na linky je milé ale já byc se s tím asi ani nenaučila a to mi linky docela jdou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)